Zkušenosti s provozem
Moderátoři: frawd, Moderátoři
Re: Zkušenosti s provozem
Takovy priblby dotaz...
Jak, podle ceho zjistujete, kde je rovina predku auta napr. pri parkovani? Ja vzdy si myslim, ze jsem uz v zadku predchoziho auta, vystoupim a zjistuji, ze je pred autem jeste skoro metr mista.... Uz me nebavi furt znovu startovat a ten pulmetr to zkratit.
Ta dlouha palubni deska spolu se skosenou kapotou uplne skryji vyhled na predek. Vzdy jsem mel auta s klasictejsim predkem a vzdy jsem dokazal na +-10cm odhadnout, kde auto konci, protoze jsem videl na konec kapoty. Ale tady nevim ceho se mam chytat Zkouset donekonecna, kdy uz vrazim do zadku druheho auta se mi nechce.
Jak, podle ceho zjistujete, kde je rovina predku auta napr. pri parkovani? Ja vzdy si myslim, ze jsem uz v zadku predchoziho auta, vystoupim a zjistuji, ze je pred autem jeste skoro metr mista.... Uz me nebavi furt znovu startovat a ten pulmetr to zkratit.
Ta dlouha palubni deska spolu se skosenou kapotou uplne skryji vyhled na predek. Vzdy jsem mel auta s klasictejsim predkem a vzdy jsem dokazal na +-10cm odhadnout, kde auto konci, protoze jsem videl na konec kapoty. Ale tady nevim ceho se mam chytat Zkouset donekonecna, kdy uz vrazim do zadku druheho auta se mi nechce.
- Reklama
Re: Zkušenosti s provozem
bud to budes mat v OKU alebo si tam daj predne parkovacie senzory
HYUNDAI I30 FASTBACK, 1,4 TGDI
Re: Zkušenosti s provozem
Zuyku, diky . Ty mas RIO, co je uplne neco jineho. Ja jsem ve to vsech autech mel v OKU max za 2-3 tydny, ale v ix20 jsem za rok a pul nebyl schopny to odhadnout a dostat to do oka. V nem totiz sedis uplne jinak, z kapoty prakticky nevidis vubec nic, proste se nemas ceho chytat.
Zadni senzory mam, predni jsem nechtel, ze si na to zvyknu, ale.... A ani se mi nechtelo dalsich 6000+ za to davat...
Zadni senzory mam, predni jsem nechtel, ze si na to zvyknu, ale.... A ani se mi nechtelo dalsich 6000+ za to davat...
- frawd
- Moderátor
- Příspěvky: 401
- Registrován: 21 pro 2011, 09:09
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti s provozem
Zapnem stretávačky a podľa tvaru svetla viem ako ďaleko som. Najlepšie to funguje na stene.
2014 Hyundai ix20 1,6 A/T Style
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
Re: Zkušenosti s provozem
samozrejme, ze je to ine, to bol iba taky dotazJirN píše:Zuyku, diky . Ty mas RIO, co je uplne neco jineho. Ja jsem ve to vsech autech mel v OKU max za 2-3 tydny, ale v ix20 jsem za rok a pul nebyl schopny to odhadnout a dostat to do oka. V nem totiz sedis uplne jinak, z kapoty prakticky nevidis vubec nic, proste se nemas ceho chytat.
Zadni senzory mam, predni jsem nechtel, ze si na to zvyknu, ale.... A ani se mi nechtelo dalsich 6000+ za to davat...
HYUNDAI I30 FASTBACK, 1,4 TGDI
Re: Zkušenosti s provozem
Pomalu jedes a jak to drcne tak pomalu couvnes. Plast je pruznyJirN píše:Takovy priblby dotaz...
Jak, podle ceho zjistujete, kde je rovina predku auta napr. pri parkovani?
A ted vazne. Ja parkoval vzdy podle vedle stojiciho auta - pohledem na nej zjistis delku a kde by melo byt tve zpetne zrcatko abys zaparkoval tak akorat a pak zaparkujes podle zpetneho zrcatka - nejjednodussisi je zrcatka vedle sebe.
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Re: Zkušenosti s provozem
S parkovanim kolmo k okraji problem neni, spise v rade za sebou na kraji vozovky...
Re: Zkušenosti s provozem
Zdravím kolegové, mám i30 CRDI 1,6/81kW a kvůli kufru uvažuji o ix20, jaký máte názor vy, vlastníci ix20. Uvažuji o naftě CRDI 1,4/66kW. Další věc, už nejsem nejmladší a vyšší posez začíná být pro mě také prioritou. Díky za vaše názory.
nyní:
Hyundai i30 kombi 1,6 CRDI/81kW, bílá - prodáno
v minulosti:
Hyundai i30, CRDi 1,6/81kW
Škoda Rapid TSI 1,2/77kW
Škoda Roomster TDI 1,4/59kW
Renault Modus 1,2
Toyota Yaris Verso 1,3
Toyota Yaris 1,0
Renault Kango 1,2
Daewoo Kalos 1,2
Hyundai i30 kombi 1,6 CRDI/81kW, bílá - prodáno
v minulosti:
Hyundai i30, CRDi 1,6/81kW
Škoda Rapid TSI 1,2/77kW
Škoda Roomster TDI 1,4/59kW
Renault Modus 1,2
Toyota Yaris Verso 1,3
Toyota Yaris 1,0
Renault Kango 1,2
Daewoo Kalos 1,2
- frawd
- Moderátor
- Příspěvky: 401
- Registrován: 21 pro 2011, 09:09
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti s provozem
Pre mňa mala i30 oproti ix20 jediné plus: lepšiu zadnú nápravu. To je všetko. Chcel som kompaktné rozmery (najčastejšie sa v aute vozím sám), žiadne kombi, ale zároveň dosť miesta pre rodinu (veľký kufor), pohodlné sedenie aj vzadu, pohodlné nastupovanie, vyššie sedenie (v aute nerád ležím alebo sedím tesne nad zemou) . Motor je trochu slabší, ale keď treba, tak sa rozdýcha vo vyšších otáčkach.
2014 Hyundai ix20 1,6 A/T Style
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
Re: Zkušenosti s provozem
zas bych ten kufr tolik nedemonizoval, ano posunutím zadní lavice ho na úkor místa vzádu lze zvětšit o 13 cm a tím že plato je vysoko, tak kufr vypadá velikej, ale zas taková bomba to neni,... no ale dobře... větší jak v i30 je, v kombíku je ale už větší, každopádně si myslím, že ale půjdeš do horšího...
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Zkušenosti s provozem
Toto fórum jsi asi nestudoval, tak jen uvedu, že já šel právě opačně - z ix20 na i30! A to kvůli neustálému drncání . V podpisu vidíš, že jsem měl a mám jen základní verze 1,4; dýzly prej na tom jsou líp. Přesto doporučuju důkladnou zkušební jízdu nejen po hlaďoučkém asfaltu!!!hamiš píše:Zdravím kolegové, mám i30 CRDI 1,6/81kW a kvůli kufru uvažuji o ix20, jaký máte názor vy, vlastníci ix20. Uvažuji o naftě CRDI 1,4/66kW. Další věc, už nejsem nejmladší a vyšší posez začíná být pro mě také prioritou. Díky za vaše názory.
Kia Ceed 1,6 CRDI 100kW GTline, vyr. 11/2015 (10.5.2019, 55500km)
Hyundai i30 Tricolor, 1,4 benzín, 73kW, vyr.12/2012 (od 24.4.2014,poč. stav: 22350km)
Hyundai IX20 Trikolor, 1,4 benzín, 66kW, vyr. 12/2011; (od 3/2012, prodáno 22.4.2014)
Hyundai i30 Tricolor, 1,4 benzín, 73kW, vyr.12/2012 (od 24.4.2014,poč. stav: 22350km)
Hyundai IX20 Trikolor, 1,4 benzín, 66kW, vyr. 12/2011; (od 3/2012, prodáno 22.4.2014)
Re: Zkušenosti s provozem
Co je na tom divne?
ix20 je auto na kratke trasy a do mesta. Je kratke a vysoke = bude drncat viac ako rozlozity HB typu i30.
Par dni dozadu som opat soferoval manzelkin ix20 a pohoda. Ked sa clovek sustredi na drncanie - da sa samozrejme vnimat, ale ze by bolo extra hlucne/neprijemne/neakceptovatelne... sa mi nezda.
Napokon - ani manzelka sa nestazuje. A to je hlavne
Takze - ix20 urcite ano, pokial sa bude vyuzivat v primestskej/mestskej premavke - nakupy, zaviest deti do skoly, na kruzky.. Pokial niekto chce robit viac ako cca 10tkm rocne - radsej sa poobhliadnut inde.
Z toho vyplyva aj skutocnost, ze kupovat diesel na takyto jazdny rezim nie je najrozumnejsie.
My mame aktualne spotrebu okolo 6,5 litra - a to sa jazdi na 90% po meste - so stale studenym motorom.
ix20 je auto na kratke trasy a do mesta. Je kratke a vysoke = bude drncat viac ako rozlozity HB typu i30.
Par dni dozadu som opat soferoval manzelkin ix20 a pohoda. Ked sa clovek sustredi na drncanie - da sa samozrejme vnimat, ale ze by bolo extra hlucne/neprijemne/neakceptovatelne... sa mi nezda.
Napokon - ani manzelka sa nestazuje. A to je hlavne
Takze - ix20 urcite ano, pokial sa bude vyuzivat v primestskej/mestskej premavke - nakupy, zaviest deti do skoly, na kruzky.. Pokial niekto chce robit viac ako cca 10tkm rocne - radsej sa poobhliadnut inde.
Z toho vyplyva aj skutocnost, ze kupovat diesel na takyto jazdny rezim nie je najrozumnejsie.
My mame aktualne spotrebu okolo 6,5 litra - a to sa jazdi na 90% po meste - so stale studenym motorom.
ix20, 1,4b, 2013
Re: Zkušenosti s provozem
Ix20 je auto s velmi pohodlným interiérem a sedadly vhodné na delší cestování. Velmi vhodné na delší trasy. Velmi vhodné na cestování pro lidi s nájezdem 30.000km ročně. Můj názor .
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
- frawd
- Moderátor
- Příspěvky: 401
- Registrován: 21 pro 2011, 09:09
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti s provozem
Malý diesel je veľmi vhodný na prímestskú premávku (dochádzanie do práce 30km+) a rodinné výlety cez víkendy.
2014 Hyundai ix20 1,6 A/T Style
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
Re: Zkušenosti s provozem
maly update:
prave sme sa vratili z dovolenky. 2000km, 2 dospeli, 2 deti, batozina = plne auto.
hodnotenie:
+ obrovska prepravna kapacita. Sedacky som kusok posunul dopredu (zadne) - deti sa v pohode zmestili a kufor bol dost velky, aby som tam okrem batoziny natrepal este aj dvakrat detsky bike!
+ super fungujuca automaticka klima. Ani som o nej nevedel - a to cast cesty musela aj kurit
+ velmi pohodlne sedenie. To vyssie, stolickove sedenie je fakt super. Ziadny problem s nohami alebo chrbtom.
+ prekvapujuco pohodlna jazda. Frcal som cely cas cca 10km nad limit - t.j. 140kmh vacsina cesty a auticko v pohode stihalo, bez nervozity, dokonca som ani neregistroval odskakovanie zadnej napravy (mozno kvoli zatazeniu)
- 1,4 zerie na dialnici ako tank. Celkovy priemer bol 8,5 litra ... Skratka - auto a hlavne motor do mesta.
- motor je na dialnicu slaby. 140kmh udrzi bez problemu, ale akekolvek pruzne zrychlovanie je velmi pozvolne, treba tocit a tocit a tocit.
Zaver - ix20 je prekvapujuco velke male auto, s vybornou prepravnou kapacitou. S motorom 1,4 CVVT sa na dialnicu vobec nehodi, ale cestu na dovolenku raz rocne zvlada bez problemu.
Na pripadne vyssie zatazenie treba brat urcite diesel.
prave sme sa vratili z dovolenky. 2000km, 2 dospeli, 2 deti, batozina = plne auto.
hodnotenie:
+ obrovska prepravna kapacita. Sedacky som kusok posunul dopredu (zadne) - deti sa v pohode zmestili a kufor bol dost velky, aby som tam okrem batoziny natrepal este aj dvakrat detsky bike!
+ super fungujuca automaticka klima. Ani som o nej nevedel - a to cast cesty musela aj kurit
+ velmi pohodlne sedenie. To vyssie, stolickove sedenie je fakt super. Ziadny problem s nohami alebo chrbtom.
+ prekvapujuco pohodlna jazda. Frcal som cely cas cca 10km nad limit - t.j. 140kmh vacsina cesty a auticko v pohode stihalo, bez nervozity, dokonca som ani neregistroval odskakovanie zadnej napravy (mozno kvoli zatazeniu)
- 1,4 zerie na dialnici ako tank. Celkovy priemer bol 8,5 litra ... Skratka - auto a hlavne motor do mesta.
- motor je na dialnicu slaby. 140kmh udrzi bez problemu, ale akekolvek pruzne zrychlovanie je velmi pozvolne, treba tocit a tocit a tocit.
Zaver - ix20 je prekvapujuco velke male auto, s vybornou prepravnou kapacitou. S motorom 1,4 CVVT sa na dialnicu vobec nehodi, ale cestu na dovolenku raz rocne zvlada bez problemu.
Na pripadne vyssie zatazenie treba brat urcite diesel.
ix20, 1,4b, 2013