Rekord v km na plnu nadrz
Moderátoři: amaize, Moderátoři
Re: Rekord v km na plnu nadrz
Amalfi
Zrejme si nepochopil môj príspevok, nesťažujem sa na výkon 1,2ky, je nízky, to mi je jasné, ani ma netrápi obstarávacia cena, ale ak sa máme baviť o nejakej radosti z jazdy, tak tú si neužijem ani v 1,6ke Nič v zlom, ale každý máme iné predstavy o jazde, resp. spomínanej radosti z jazdy
Zrejme si nepochopil môj príspevok, nesťažujem sa na výkon 1,2ky, je nízky, to mi je jasné, ani ma netrápi obstarávacia cena, ale ak sa máme baviť o nejakej radosti z jazdy, tak tú si neužijem ani v 1,6ke Nič v zlom, ale každý máme iné predstavy o jazde, resp. spomínanej radosti z jazdy
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
- Reklama
Re: Rekord v km na plnu nadrz
Jo věřím ti. Na rovinaté cestě, bez kopečků s prázdným autem v obsazení 1+0 a po kvalitním jemnozrném asfaltu.caruser píše:Mal som zapožičanú novú i30ku CW 1,4 74 kW, čo je myslím rovnaký motor ako v i20ke a spotreba bola vyššia o 0,7 l v porovnaní s mojou i20kou. Pri normálnej jazde mimo mesto sa dalo jazdiť za 5,5 l, v kombinovanom režime mimo mesto/diaľnica som po 650 km mal spotrebu 6,2 l podľa dotankovania
Jinak i30 kombíka jsem měl s 1,4 motorem pár dnů taky jako náhradní vozidlo. A ta 1,4 se tam chová podobně jak 1,2 v i20. Ano, utáhne to, funguje to, ale předjet se s tím dá jen při velkém dostatku místa. Přece jen je i30 o něco těžší. A tu spotřebu jsem si s tím taky změřil. Podle PP jsem to jezdil za 7,2. S i20 na stejné trase teď jezdím v průměru za 6. Tož asi tak.
Re: Rekord v km na plnu nadrz
JJ, 1,6 je asi iná kategória. Ja som objednával afto v januári a najlepšie čo mi mohli ponúknuť bol 1,4 74kW so 6q.
Našťastie je to malé, ľachké, ale aj klíma bere očividne z výkonu.
Najviac ma zaráža tá spotreba. Čo tu polovica užívateľov píše, tak to ja jazdím ozaj iba podľa BC, alebo na 80 km.
Display ukáže 5,2-5,8 a dlhodobý priemer 6,5. Stále tankujem do auta 40l a tak po viacerích čerpaniach mám presný počet litrov. Možno nejaký litrík oje.....bkajú aj pumpy.
Inak celkom dobrý priemer na môj štýl. Kedysi pred 10 rokmi som mal cosswort, pokial mi ho syn nerozmlátil a tam som 6,5 litra mal na 50 km.
V mojom vyššom veku sa už trochu snažím jazdiť aj na spotrebu.
Našťastie je to malé, ľachké, ale aj klíma bere očividne z výkonu.
Najviac ma zaráža tá spotreba. Čo tu polovica užívateľov píše, tak to ja jazdím ozaj iba podľa BC, alebo na 80 km.
Display ukáže 5,2-5,8 a dlhodobý priemer 6,5. Stále tankujem do auta 40l a tak po viacerích čerpaniach mám presný počet litrov. Možno nejaký litrík oje.....bkajú aj pumpy.
Inak celkom dobrý priemer na môj štýl. Kedysi pred 10 rokmi som mal cosswort, pokial mi ho syn nerozmlátil a tam som 6,5 litra mal na 50 km.
V mojom vyššom veku sa už trochu snažím jazdiť aj na spotrebu.
32 rokov bez nehody
Re: Rekord v km na plnu nadrz
No ved cennik je na strankecaruser píše:Daj link na ten cenník, takto z toho prd viem
http://www.hyundai.sk/files/download/mo ... 014-2-.pdf
Pepemi: 6,5 je v pohode spotreba. Motor je to maly, na spotrebe poznas vsetko - klimu, rychlu jazdu po dialniciach, kratke trasy, mestsku premavku - vyber si..
A ako tu uz odznelo, neporovnaval by som 1,4 a 1,2 - medzi nimi bude mozno aj liter rozdiel..
Re: Rekord v km na plnu nadrz
Počkej až budeš mít naběháno cca 15000km. Pak to u mě tak o litr kleslo. Navíc, ty máš 6 rychlostí a mi ta 6 na dálnici citelně chybí. To bude další pokles. Já motor na dálnici zbytečně přetáčím. Naopak, jednička je tam hodně dlouhá. Na co mi je, že mohu na 1 jet někde kolem 30km/hod, když jsem měl zpočátku problém se s tím rozjet. Shrnu-li to, indickou i20 zabíjí vedle divného závěsu u zadní nápravy i nevhodně nastavená převodovka a podle té 6 to vypadá, že přece jen někdo od litanie od uživatelů čte.Pepemi píše:Display ukáže 5,2-5,8 a dlhodobý priemer 6,5.
Re: Rekord v km na plnu nadrz
jirikstbk
Jazdil som aj v kopcovitom teréne v okolí Senice a bolo to do 6 L, ale uznávam ten motor je vhodný tak na dedkovskú jazdu, občas pri predbiehaní som motor musel poslať do obmedzovača
suah
Stále som nepochopil, kde si našiel i20ku 1,4 v rovnakej výbave ako i30 1,4 trikolor za 9000 euro, ale kašlať na to je to offtopic
Jazdil som aj v kopcovitom teréne v okolí Senice a bolo to do 6 L, ale uznávam ten motor je vhodný tak na dedkovskú jazdu, občas pri predbiehaní som motor musel poslať do obmedzovača
suah
Stále som nepochopil, kde si našiel i20ku 1,4 v rovnakej výbave ako i30 1,4 trikolor za 9000 euro, ale kašlať na to je to offtopic
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Rekord v km na plnu nadrz
jirikstbk, ja by som ich velmi nechvalil. Mal som chvilku ako nahradne auto i30 s 1,4 motorom a 6-stupnovou prevodovkou - a 6-ka bola rovnako dlha ako moja 5-ka (cca. 3600 otacok pri 130km/h), takze som v podstate musel len viac radit, iny prinos to nemalo
Pepemi, je to rovnake aj v tvojej i20? Kolko otacok mas pri 130-ke?
Pepemi, je to rovnake aj v tvojej i20? Kolko otacok mas pri 130-ke?
Re: Rekord v km na plnu nadrz
Nemám to s čím iným porovnať. V podstate mám vodičák od r. 1983 a niečo som už skúsil. Toto auto, pokial jazdím podla ucha a aby malo trooošku šmrnc musím trošku vyššie točiť.( Ach bože, ľutujem majiteľov litrových motorov). Pokiaľ idem podľa displaya, teda zabudovaného ekonomera, tak mi to pripomína jazdu na mojom off roade. V skutočnosti to ide v malom poli otáčok. Typický jav je , že to chce radiť pod 2 t. otáčok. Pri mestkom jazdení 50-tkou =radiť 5 a pri jazde 70-tkou=6. Motor má ľahko po 2 tis. Pri 130 otáčky presne neviem, ale 3,5 t ide oveľa viac ako 130.suah píše:jirikstbk, ja by som ich velmi nechvalil. Mal som chvilku ako nahradne auto i30 s 1,4 motorom a 6-stupnovou prevodovkou - a 6-ka bola rovnako dlha ako moja 5-ka (cca. 3600 otacok pri 130km/h), takze som v podstate musel len viac radit, iny prinos to nemalo
Pepemi, je to rovnake aj v tvojej i20? Kolko otacok mas pri 130-ke?
Aj meranie rýchlosti na nižších prevodoch nedržím v hlave. Jednoducho robím tak, že keď vytočím 4 na stovku hneď tam fuknem 6. Diaľnica pri priemerke 140-150 ide ozaj kultivovane. V lete bude 3 tis. taliansko a uvidím čo povie na alpy. Môj najslabší benzín čo som mal tam na 5 ani ťahať nechcel. Nadmorská výška cca 2000m.
32 rokov bez nehody
Re: Rekord v km na plnu nadrz
Pri 70-ke mam lahko pod 2000 otacok aj ja na 5-ke, takze su evidentne rovnako dlhe. Ale chlapci zrejme popracovali na odhlucneni, ked vravis, ze pri priemerke 140-150 ide auto kultivovane. U mna od 120 huci a huci..
Re: Rekord v km na plnu nadrz
Zaujímavé, že každý inak vníma hluk. Ak to beriem nekriticky, tak moja i20ka je tichá do 90ky, ak budem náročný, tak do 60ky je tichásuah píše:U mna od 120 huci a huci..
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Rekord v km na plnu nadrz
Podle mě na hluku se budou podílet hodně pneu a i asfalt.
Aspoň já vidím velký rozdíl po jakém druhu asfaltu jedu.
Jinak taky musíte brát že i20 není na dálnice a dlouhé jízdy, já mám motor 1,2 a s předjížděním nemám problém, samozřejmě i20 už je celkem těžká a slabý motor jde poznat že do kopce už to nejede tak rychle a musí se přeřadit na nižší rychlost, ale v otáčkách celkem pěkně táhne.
Prostě u 1,2 se člověk nesmí bát šlápnout na plyn a držet ji do kopce ve větších otáčkách a vykašlat se na nějaké rádce. (Když jsem to skusil jen tak ze srandy tak se motor málem do kopce udusil a nechtěl jet a trápil se v malých otáčkách.)
Aspoň já vidím velký rozdíl po jakém druhu asfaltu jedu.
Jinak taky musíte brát že i20 není na dálnice a dlouhé jízdy, já mám motor 1,2 a s předjížděním nemám problém, samozřejmě i20 už je celkem těžká a slabý motor jde poznat že do kopce už to nejede tak rychle a musí se přeřadit na nižší rychlost, ale v otáčkách celkem pěkně táhne.
Prostě u 1,2 se člověk nesmí bát šlápnout na plyn a držet ji do kopce ve větších otáčkách a vykašlat se na nějaké rádce. (Když jsem to skusil jen tak ze srandy tak se motor málem do kopce udusil a nechtěl jet a trápil se v malých otáčkách.)
Re: Rekord v km na plnu nadrz
Na zimu som kúpil najtichšie pneu na trhu (66 dB), ale aj tak sa mi zdajú hlučné, bude to slabým odhlučnením. Hlučná sa mi zdala aj nová i30ka 1,4, a pre porovnanie jazdil som aj s novou Mazdou 6 2,0 Skyactive, ktorá bola tiež hlučná, tiché auto sa dnes ťažko hľadá.
soban
Neviem ako u novej 1,2ky, ale tá moja ak ju točím cez 5000 ot./min veľmi nezrýchľuje, iba hučí, možno má na tom podiel aj LPG.
soban
Neviem ako u novej 1,2ky, ale tá moja ak ju točím cez 5000 ot./min veľmi nezrýchľuje, iba hučí, možno má na tom podiel aj LPG.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Rekord v km na plnu nadrz
Moje 1,2 vlastně je to 1,25 v otáčkách táhne pěkně - samozřejmě je to jenom 1,25 takže toho výkonu není na nějaké rozdávání.
Re: Rekord v km na plnu nadrz
Aj po 4 mesiacoch spotreba na chlp rovnaká.
6,5 l pri svižnej jazde.
s potešením vytáčam majiteľov zvučných značiek
a mám úsmev pri ich zúrivosti, keď ich ten
moj krpec predbehne.
Už si pomaly zvykám aj na 74 kW.
Obsah 1,6 nebol v ponuke a o dvojlitri som mal iba sen
6,5 l pri svižnej jazde.
s potešením vytáčam majiteľov zvučných značiek
a mám úsmev pri ich zúrivosti, keď ich ten
moj krpec predbehne.
Už si pomaly zvykám aj na 74 kW.
Obsah 1,6 nebol v ponuke a o dvojlitri som mal iba sen
32 rokov bez nehody
Re: Rekord v km na plnu nadrz
Pepemi: Nic osobního, ale z řidičů, kteří
mám strach. A vždy před cestou si říkám, že snad se zadaří a tentokrát ho nepotkám.s potešením vytáčam majiteľov zvučných značiek
a mám úsmev pri ich zúrivosti, keď ich ten
moj krpec predbehne.