Zdravím, koupil jsem si H1 2.5td s 59kw ve verzi s elektronickým čepadlem.
Můj problém je následující, auto normálně jede, ale když člověk přidá a jde to do otáček tak se rozsvítí "check engine" a auto přestane táhnout.. předpokládám, že to pak jede v nozuovým režimu.
Po vypnutí a zapnutí klíčku je to bezproblému do dalšího výraznějšího přidání plynu.
Kluk, od kterýho jsem to kupoval, říkal, že je to špatný snímač polohy plynu (to kam vede lanko).
Je možný že je to pouze taková banalitka nebo je to komplet celé čerpadlo v háji?
Slyšel jsem, že tyto čerpadla nejsou na autě to nejlepší
Děkuju za případné rady
H1 2.5TD 59kw (elektronické čepadlo) problém
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2822
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: H1 2.5TD 59kw (elektronické čepadlo) problém
Já mám tohle elektricky řízené čerpadlo taky a pokud mi to něco dělalo, pak jen to, že při diagnostice to hlásilo (tak asi každé 2 roky) pod číselným kódem nějakou závadu, aniž by se to na jízdě projevovalo. Poprvé už někdy, kdy to mělo najeto asi 35 tisíc km. Obvykle to byla pseudozávada na svorkovnici, (rozpojit, vyčistit a znovu zapojit) a bylo po hlášce. Takže konkrétní zkušenost s Tvojí závadou nemám. Ale jedna nepříznivá zpráva - řídící jednotka a elektrika k tomuhle čerpadlu se nedodává jako náhradní díl, takže buď sebrat někde na vrakáči jinou s rizikem, že nebude taky makat, anebo celé čerpadlo i s elektrikou, anebo koupit úplně nové čerpadlo i s elektrikou za nějakých 56-58 tisíc. Lze se pokusit i bastlit, ovšem neznám nikoho, kdo by to dělal a jestli to vůbec jde. Repase mechanických částí čerpadel sehnat lze - jsou na to specializované firmy, ovšem elektriku na těch čerpadlech nedělají. Jestli je snímač polohy plynu součástí té řídící jednotky a elektroniky nevím, až tak tomu jakožto ekonom profesí nerozumím.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: H1 2.5TD 59kw (elektronické čepadlo) problém
Cidlo je zvlast a sehnat se dá... to není problém.
Spíš mě zajímá, jestli mám shánět jenom čidlo nebo se na to vykašlat a sehnat mechanické čerpadlo a vyměnit za tohle, které není úplně nejšťastnější..
Spíš mě zajímá, jestli mám shánět jenom čidlo nebo se na to vykašlat a sehnat mechanické čerpadlo a vyměnit za tohle, které není úplně nejšťastnější..
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2822
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: H1 2.5TD 59kw (elektronické čepadlo) problém
Nejsem si jistý, jestli by to takto jednoduše šlo. Ty motory nejsou stejné, myslím TCi, co se dávaly s elektricky řízeným čerpadlem a CRDi co se dávají s commonrailem. A rozdíly jsou tam kvůli tomu i např. v brzdách.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza