Nikde jsem nenašel návod, jak demontovat hlavici řadící páky + ta koženka kolem. Pošlete mi odkaz na nějaký návod, popřípadě video.
Díky moc
Demontáž řadící páky u nové I30 2012
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Reklama
Re: Demontáž řadící páky u nové I30 2012
Většinou je hlavice našroubovaná co jsem měl felicii a i teď u i20 takže to podle mě bude stejné i u i30.
Re: Demontáž řadící páky u nové I30 2012
Mohu poskytnout celkem přesný popis jak přitáhnout volnou hlavici řadící páky. Včera jsem zajel cestou domů k prodejci s tím že se mi trochu uvolnila hlavice řadící páky. Prý to je maličkost a udělá se to ihned. Takže k postupu který jsem odkoukal od mechanika. Předně hlavice je na klacek klasicky našroubovaná, jen v tom šroubování vadí kožený futrál na páce. Ten se při šroubování neprotáčí a musí se z tunelu vycvaknout.
Jde to dvěma způsoby.
a) Plastovým nožem nebo takovým plastovým dlátkem se vypáčí stříbrný bok (pravý nebo levý) na tunelu v místě řadičky. Potom se prsty nahmatají zespodu pod tím koženým měchem dva zámky (zoubečky) . Ty se tlakem prstů vychýlí směrem dovnitř k šaltrpáce a měch ze zámků vyskočí. Ty zoubky zámků jsou na tom rámečku se stříbrnou ozdobnou lištou na každé ze čtyř stran dva. Říkám to proto, že se dá měch vyndat ještě způsobem b).
b) Opět se to plastové páčidlo zasune z vrchu do štěrbiny v tunelu u toho okrasného rámečku a ten se páčí směrem dovnitř až vyskočí z těch zámečků. Tento druhý způsob je na pohled jednodušší, ale musí se vědět kde jsou po obvodě ty západky, aby se nepáčilo nimo. No a když je měch uvolněný tak se hlavice otočí hrubou silou o 360 stupňů a měch se zamačkne do zámků zpět do tunelu.
Jde to dvěma způsoby.
a) Plastovým nožem nebo takovým plastovým dlátkem se vypáčí stříbrný bok (pravý nebo levý) na tunelu v místě řadičky. Potom se prsty nahmatají zespodu pod tím koženým měchem dva zámky (zoubečky) . Ty se tlakem prstů vychýlí směrem dovnitř k šaltrpáce a měch ze zámků vyskočí. Ty zoubky zámků jsou na tom rámečku se stříbrnou ozdobnou lištou na každé ze čtyř stran dva. Říkám to proto, že se dá měch vyndat ještě způsobem b).
b) Opět se to plastové páčidlo zasune z vrchu do štěrbiny v tunelu u toho okrasného rámečku a ten se páčí směrem dovnitř až vyskočí z těch zámečků. Tento druhý způsob je na pohled jednodušší, ale musí se vědět kde jsou po obvodě ty západky, aby se nepáčilo nimo. No a když je měch uvolněný tak se hlavice otočí hrubou silou o 360 stupňů a měch se zamačkne do zámků zpět do tunelu.
I 30, 1,6 CVVT 88 kW HB, Trikolor + Paket Parking + 16", Sleek Silver
Renault Thalia 1.2 silver
Š Felicia 1.3 MPI GL
ex:Mitsubishi Lancer Wagon
Š 1000 MB
Renault Thalia 1.2 silver
Š Felicia 1.3 MPI GL
ex:Mitsubishi Lancer Wagon
Š 1000 MB