Ahoj,
dnes mi v servise určili diagnostiku prasklých trubek na palivo a brzdovou kapalinu, a to v místě svazku trubek zhruba pod pedály řidiče. Pravděpodobně se mi to stalo když jsem sjížděl z parkoviště z obrubníku.
Auto má najeto 208000 cca, ale pravidelně servisováno a autorizovaném servise. Řekli mi, že oprava by stála min 10k za díly (je třeba vyměnit celé trubky na brzdy a palivo) plus práce. S tím, že jak je auto zespod zkorodované, tak hrozí, že při povolování jednotlivých kousků se bude rozpadat víc a víc....
Tak teď nevím, jestli mám opravovat, či se s ním rozloučit Eluša jezdí výborně, mám z něj skoro sporťáka, na výkon ani jízdní vlastnosti si nemůžu stěžovat. Stejně tak je pohodlná.
Podělíte se o svůj názor? Má cenu spravovat?
A pokud ne, nevíte co s autem? Neměl by někdo zájem se ho ujmout, a doma spravit? Já opravdu nejsem mechanik
Mouchy to auto má, to ano, ale přesto je na něm spoustu dobrých věcí a 4 roky pořádné údržby.
Díky za odezvy.
Sauli
Elantra 2.0CRDI 82kW 2001 a prasklé trubky
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Elantra 2.0CRDI 82kW 2001 a prasklé trubky
:VW: Sharan 2.0 TDI
:hyu: i30 PD 1.4 TGDI GO
:hyu: i30 GD 1.6 MPI
:hyu: Elantra XD 2.0 CRDI
:hyu: i30 PD 1.4 TGDI GO
:hyu: i30 GD 1.6 MPI
:hyu: Elantra XD 2.0 CRDI
- Reklama
Re: Elantra 2.0CRDI 82kW 2001 a prasklé trubky
na tu korozi bacha, vím jak vypadala zespoda moje rv 2002 a je to pak nebezpečný. to auto nemá skoro žádnou cenu, takže se ti oprava určitě nevyplatí. oprav jedině pokud k tomu máš nějaký citový vztah ale racionálně to je dost mrtvý.
VW Golf VII 1,4 TSI
motozačátky: Hyu Elantra 1,6
motozačátky: Hyu Elantra 1,6
Re: Elantra 2.0CRDI 82kW 2001 a prasklé trubky
Tak to dej nějakému dobrému soukromníkovi a ne do autorizovaného, matroš tě vyjde na dvojku a práce taky. Budeš to mít za pětku celé nové. Poptej se u víc mechaniků.Trubky se dodávají v metráži, hadice taky.
rade622
rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
Re: Elantra 2.0CRDI 82kW 2001 a prasklé trubky
Na mojom aute sa menili zadné brzdové trubky od spoja v motorovom priestore. Chalan v servise za to zobral aj z materiálom 50€ cca1600Kč? .Trubky nie sú origo sú medené.Pýtal som sa na originál a stoja 27 a 32€. Pri výmene sa zlomili dva zadné držiaky na podlahe. V Hyundai stojí jeden kus okolo 3€ a tolko isto aj ten plast pod ním. Je ich tam tuším 5 no nech 6 ks to máme 6x6=36€-cca 1000 Kč.Palivové potrubie neviem čo stojí origo ale mechanici v súkromných servisoch poradia.Od nádrže k motoru nie je vysoký tlak,trubky a kus hadičky memôže stáť predsa 250-300€.
Neviem ako je tvoja Ela skorodovaná Ja mám 04 a mal som aj 03 po fl. a tam to je O.K.Hrdzavejú lemy dverí a zadných blatníkov.Km má trochu viac-367000 a šlape ako Rolexy dokiaľ nezhrdzavie nedám auto preč.
Nedávaj auto do origo servisu,nájdi normálneho mechanika daj opraviť a jazdi.Bofors píše že nemá cenu.Trhovú nemá naozaj skoro žiadnu, záleží akú má pre teba.Auto poznáš,vieš aké má muchy,čo bolo menené.
Neviem ako je tvoja Ela skorodovaná Ja mám 04 a mal som aj 03 po fl. a tam to je O.K.Hrdzavejú lemy dverí a zadných blatníkov.Km má trochu viac-367000 a šlape ako Rolexy dokiaľ nezhrdzavie nedám auto preč.
Nedávaj auto do origo servisu,nájdi normálneho mechanika daj opraviť a jazdi.Bofors píše že nemá cenu.Trhovú nemá naozaj skoro žiadnu, záleží akú má pre teba.Auto poznáš,vieš aké má muchy,čo bolo menené.
Re: Elantra 2.0CRDI 82kW 2001 a prasklé trubky
http://www.autocentrumwirth.cz/trubky.htm
něco takového udělá každý mechanik s pertlovačkou. 1 m 144 + práce.
něco takového udělá každý mechanik s pertlovačkou. 1 m 144 + práce.
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
Re: Elantra 2.0CRDI 82kW 2001 a prasklé trubky
Díky všem za odezvy
Přiznám se, že opravit jinde než v autorizovaném mě vůbec nenapadlo (protože tam mám známé). Možná by to šlo.
Háček je v tom, že to auto je zespodu už asi opravdu docela zrezlé. Tedy argument "když to začneme opravovat, hrozí, že se začne rozpadat víc a víc" má něco do sebe...
Tedy teď je na mě se asi rozhodnout, jestli to má smysl, nebo ne..
Máte kontakty na nějaký autoservis v Brně, kde se staršími auty mají zkušenosti a jsou dobří (tedy spolehliví, odpovědní, pravdomluvní, atd..) ?
Přiznám se, že opravit jinde než v autorizovaném mě vůbec nenapadlo (protože tam mám známé). Možná by to šlo.
Háček je v tom, že to auto je zespodu už asi opravdu docela zrezlé. Tedy argument "když to začneme opravovat, hrozí, že se začne rozpadat víc a víc" má něco do sebe...
Tedy teď je na mě se asi rozhodnout, jestli to má smysl, nebo ne..
Máte kontakty na nějaký autoservis v Brně, kde se staršími auty mají zkušenosti a jsou dobří (tedy spolehliví, odpovědní, pravdomluvní, atd..) ?
:VW: Sharan 2.0 TDI
:hyu: i30 PD 1.4 TGDI GO
:hyu: i30 GD 1.6 MPI
:hyu: Elantra XD 2.0 CRDI
:hyu: i30 PD 1.4 TGDI GO
:hyu: i30 GD 1.6 MPI
:hyu: Elantra XD 2.0 CRDI
Re: Elantra 2.0CRDI 82kW 2001 a prasklé trubky
V Brně si chválí na jiných fórech RF auto.
Re: Elantra 2.0CRDI 82kW 2001 a prasklé trubky
pro tempesta:
Díky za tip. Už jsem ale situaci vyřešil, a zjistil že lepší bude koupit nové. Tedy, za pár dní si jedu vyzvednout i30
Díky za tip. Už jsem ale situaci vyřešil, a zjistil že lepší bude koupit nové. Tedy, za pár dní si jedu vyzvednout i30
:VW: Sharan 2.0 TDI
:hyu: i30 PD 1.4 TGDI GO
:hyu: i30 GD 1.6 MPI
:hyu: Elantra XD 2.0 CRDI
:hyu: i30 PD 1.4 TGDI GO
:hyu: i30 GD 1.6 MPI
:hyu: Elantra XD 2.0 CRDI