Přehřívání/zasekávání zadního kola

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Odpovědět
Matesy
*
Příspěvky: 14
Registrován: 30 pro 2009, 13:03

Přehřívání/zasekávání zadního kola

Příspěvek od Matesy »

Ahoj mám problém na své elantře kde přibržďuje levé zadní kolo. První oprava byla v oddělání třmenu a promazání vodíitek plus očištění desek a třmenu (pouze zvenku) od bordelu a rzi. To vydrželo asi tak dva dny a bylo to zpátky. Tak přišlo na řadu že jsem zkusil prohodit levý kotouč za pravý (jelikož byl po jízdě pravý kotouč studený). A ejhle najednou bylo přehřátý i druhý kolo. Přišlo tedy na řadu výměna kotoučů plus desek a pořádné očištění třmenu opět zvenku plus po vysunutí pístku očištění i jeho(nebyl ale celý venku). A těd po třech dnech je to zpátky. Četl jsem už spoustu problému s tímto tzn. Udělat repas třmenu a něco i o špatné hadičce. Prosím ale o radu pokud se s tím někdo setkal. Ještě dodám že jakmile začne kolo brzdit (přehřívat se) stačí klepnout do třmenu a kolo povolí. Nejedná se zatím o nějaké rapidní zpomalení (při vyřazení pomaličku klesa rychlost ale stále drží) ale kolo se začně opravdu šíleně přehřívat. Prosím o rady nechce se mě kupovat celý třmen a pak zjistit po pár dnech že je to zpátky. Děkuji
Reklama
 

Matesy
*
Příspěvky: 14
Registrován: 30 pro 2009, 13:03

Re: Přehřívání/zasekávání zadního kola

Příspěvek od Matesy »

Ještě dodám že se jedná o elantru rv. 2002 1.6
Uživatelský avatar
Bofors
**
Příspěvky: 282
Registrován: 05 led 2010, 17:05
Bydliště: Ostravwa

Re: Přehřívání/zasekávání zadního kola

Příspěvek od Bofors »

klasika zadřený (zarezlý) pístek, měl sem na obou zadních kolech a musí se to prostě vyměnit. myslím že to byly nové pístky a těsnící gufera, pokud máš vyžraný třmeny tak tě asi taky neminou. můžeš laborovat a nebo neztrácet čas a vyměnit to. bacha na rozpadající brzdové trubičky- korozí se rozpadnou a pak krom ručky prostě nebrzdíš- já to vyřešil preventivně a dle mechanika za minutu 12 [-o<
VW Golf VII 1,4 TSI
motozačátky: Hyu Elantra 1,6
Odpovědět

Zpět na „ELANTRA“