Po výměně motoru houpe
Moderátor: Moderátoři
Po výměně motoru houpe
Zdravím
Na 2.9CRDi jsem se po X týdnech řešení všeho možného / nemožného kvůli ztrátě chladící kapaliny rozhodl raději nechat vyměnit celý motor.
Mechanikovi jsem řekl, ať dodrží postup montáže vstřiků v pořadí na nový motor tak, jako je vytáhl z původního motoru.
Jediný problém je, že motor při volnoběhu celkem výrazně houpe, otáčky ale nepadají. Jakmile se sešlápne plyn, motor se vyrovná a drží. Zatím jsem s tím nic moc nenajel, tak max okolo baráku abych zjistil jestli táhne. Volal jsem člověku od kterého mám motor a ten tvrdí, že se motor musí pořádně zajet, tak alespoň cca 100-200km, aby se vstřikovače sami na nový motor zkalibrovali. Co si o tom myslíte? Připadně čím by to ještě mohlo být? Děkuji.
Na 2.9CRDi jsem se po X týdnech řešení všeho možného / nemožného kvůli ztrátě chladící kapaliny rozhodl raději nechat vyměnit celý motor.
Mechanikovi jsem řekl, ať dodrží postup montáže vstřiků v pořadí na nový motor tak, jako je vytáhl z původního motoru.
Jediný problém je, že motor při volnoběhu celkem výrazně houpe, otáčky ale nepadají. Jakmile se sešlápne plyn, motor se vyrovná a drží. Zatím jsem s tím nic moc nenajel, tak max okolo baráku abych zjistil jestli táhne. Volal jsem člověku od kterého mám motor a ten tvrdí, že se motor musí pořádně zajet, tak alespoň cca 100-200km, aby se vstřikovače sami na nový motor zkalibrovali. Co si o tom myslíte? Připadně čím by to ještě mohlo být? Děkuji.
- Reklama
Re: Po výměně motoru houpe
Blbost Si myslim,ze chteji nakodovat přez diagnostikusheverone píše:Zdravím
Na 2.9CRDi jsem se po X týdnech řešení všeho možného / nemožného kvůli ztrátě chladící kapaliny rozhodl raději nechat vyměnit celý motor.
Mechanikovi jsem řekl, ať dodrží postup montáže vstřiků v pořadí na nový motor tak, jako je vytáhl z původního motoru.
Jediný problém je, že motor při volnoběhu celkem výrazně houpe, otáčky ale nepadají. Jakmile se sešlápne plyn, motor se vyrovná a drží. Zatím jsem s tím nic moc nenajel, tak max okolo baráku abych zjistil jestli táhne. Volal jsem člověku od kterého mám motor a ten tvrdí, že se motor musí pořádně zajet, tak alespoň cca 100-200km, aby se vstřikovače sami na nový motor zkalibrovali. Co si o tom myslíte? Připadně čím by to ještě mohlo být? Děkuji.
Nevim jak je to stary,ale přiznak to nasvědčuje prvni commonreily neumi kalibrovat se musi ručně zadavat cody musi se zapsat hodnoty vstřiku ,kazdy je jinak nastaven ,ale muže to zpusobovat i něco jineho prisavat vzduch cokoliv comonreil je svina zapeklita,muzu vypravet zaklad zmerit tlak v rampě na vystupu ,kolik tlači samotne čerpadlo vysokotlake,kolik pousti prez prespady samotne vstriky a hlavně regulačni ventil byl v pohodě
Pruser je v tom,ze commonreil je hodně choulostivej zlaty predkomurky
Ps pričin muze byt spousta,bez diagnostiky problem neodaliz,ale ani diagnostika Ti nepomuze kolikrat
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Re: Po výměně motoru houpe
Diky za radu. Je to 2003 model 2.9CRDi 110kw. Diag ukazal chybu v klepsensoru - zadny sign. Kdyz ho zkouseli odpojit tak zadna zmena. Muze to souviset? Případně nemá tenhle model opravdu nějáký "samokalibrační!" režim, kdy by si ty vstřiky po nějáké době sám nakalibroval? + další věc, jak je možný, že by se měli znova kalibrovat, když došlo jen k výměně motoru, tedy válců do kterých prskaj. Ta jednotka by je měla mít podle kodu vstřiku pořád načtený v paměti ne ? Nebo se po nějáký době co jsou vytažený prostě vymažou ? Ty vstřiky jsou z původního motoru.
-
- **
- Příspěvky: 122
- Registrován: 15 srp 2008, 16:00
Re: Po výměně motoru houpe
Napadla mne ještě jedna věc, zkus znova pořádně dotáhnout vstřikovací trysky a možná i dát nové měděné podložky pod ně. Stává se, že se propálí a pak se přes ně nasává vzduch. Ovšem opatrně při tom dotahování, ať nestrneš závity!
Re: Po výměně motoru houpe
podlozky by sa mali davat nove VZDY,pri akomkolvek vytiahnuti vstrekovacov a aj ich vyzihat nieje na skodu
Re: Po výměně motoru houpe
a taky se cisti jemne frezkou dosedaci plocha aby tam nebyla zadna nerovnost,po namontovani dotahnout predepsanym momentem at to jde priste povolit
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
-
- **
- Příspěvky: 122
- Registrován: 15 srp 2008, 16:00
Re: Po výměně motoru houpe
Chlapi!!! Skromný dotaz!!!! Jaká je originální tloušťka podložek pod vstřikovací trysky? V manuálu jsem to nikde nenašel
Re: Po výměně motoru houpe
Ahoj nevim co znamena klepsenzor mysliš detonačni senzor ?? na bloku ?? Denso commonreil jej ma tim padem musiš opsat čisla vstřikovaču a znovu jej zapsat do ECu ,Denso nepouživa samokalibračni system na vstrikovačich jsou štitky s kody prvni znamena typ a druhy kod se zapisuje do Ecu,podivat se přes diagnotiku co je tam za kody a srovnat s temi kody na vstřikovačich Pozor na motoru je vždy prvni valec od rozvodu,ale když se koduji vstřiky koduji se podle paleni valcu Kluci od Fordu by vam mohli vypravět co je to zapakec Kdyby si nebydlel daleko bych to vyřešil jsem vybaven na tosheverone píše:Diky za radu. Je to 2003 model 2.9CRDi 110kw. Diag ukazal chybu v klepsensoru - zadny sign. Kdyz ho zkouseli odpojit tak zadna zmena. Muze to souviset? Případně nemá tenhle model opravdu nějáký "samokalibrační!" režim, kdy by si ty vstřiky po nějáké době sám nakalibroval? + další věc, jak je možný, že by se měli znova kalibrovat, když došlo jen k výměně motoru, tedy válců do kterých prskaj. Ta jednotka by je měla mít podle kodu vstřiku pořád načtený v paměti ne ? Nebo se po nějáký době co jsou vytažený prostě vymažou ? Ty vstřiky jsou z původního motoru.
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Re: Po výměně motoru houpe
Čáu, jasně, myslím tím detonační snímač na bloku. Dnes jsem ho vyměnil a samozřejmě žádná změna. To co jsi napsal se mi zdá vcelku chytrý, tím by to být mohlo, vím jak to bývá na mondeu. Ale v servisu mi vstřikovače neměnili, vlastně je jen vyjmuli z původních válců ve starém motoru a vložili ve stejném pořadí do válců v novém motoru. Tím pádem by kalibrační hodnoty uložené v ECU měli být stejné nebo né? Tudíž by odpadala varianta, že by to mohli způsobovat rozkalibrované vstřiky?Ahoj nevim co znamena klepsenzor mysliš detonačni senzor ?? na bloku ?? Denso commonreil jej ma tim padem musiš opsat čisla vstřikovaču a znovu jej zapsat do ECu ,Denso nepouživa samokalibračni system na vstrikovačich jsou štitky s kody prvni znamena typ a druhy kod se zapisuje do Ecu,podivat se přes diagnotiku co je tam za kody a srovnat s temi kody na vstřikovačich Pozor na motoru je vždy prvni valec od rozvodu,ale když se koduji vstřiky koduji se podle paleni valcu Kluci od Fordu by vam mohli vypravět co je to zapakec Kdyby si nebydlel daleko bych to vyřešil jsem vybaven na to
Re: Po výměně motoru houpe
a odkud byl ten zanovni motor cos montoval?kolik mel nabehane km,jak dlouho byl odstaven mimo provoz a kde byl uskladnen atd.,mechos ti vymenil jen vstriky nebo menil i puvodni cerpadlo s listou railu,mozna by chtelo vyzkouset vymenit z puvodniho motoru cerppadlo,listu rail a treba i snimace jestli to nepomuze, jestli motor nekde stal dlouho v koute muzou byt prirezle ventily,valce a bude chtit to nechat nekolik 100km behat at si to znovu sedne
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Re: Po výměně motoru houpe
Měl by mít naběháno cca 180tkm. Těžko říct. Podle zvuku při volnoběhu cejtim že je motoricky zdravej, zryhcluje jak má, nehulí, táhne... Všechno v pohodě,jen prostě na ten volnoběh to chvílema začne houpat... Dejme tomu že to 5 vteřin běží v pohodě skoro bez hnutí a pak to začne houpat na 10 vteřin, a takhle se to nějak opakuje... Ten od koho motor mám mi taky tvrdí že si to sedne, ale já tomu nějak nechci věřit... Mě to háže i s řadící pákou což je dost nevkusný... Pochybuju že by to mohlo být silentblokama, když předtím na tom starým motoru se nic takovýho nedělo.69pavel píše:a odkud byl ten zanovni motor cos montoval?kolik mel nabehane km,jak dlouho byl odstaven mimo provoz a kde byl uskladnen atd.,mechos ti vymenil jen vstriky nebo menil i puvodni cerpadlo s listou railu,mozna by chtelo vyzkouset vymenit z puvodniho motoru cerppadlo,listu rail a treba i snimace jestli to nepomuze, jestli motor nekde stal dlouho v koute muzou byt prirezle ventily,valce a bude chtit to nechat nekolik 100km behat at si to znovu sedne
-
- **
- Příspěvky: 122
- Registrován: 15 srp 2008, 16:00
Re: Po výměně motoru houpe
Taky na to ne a ne přijít...
Re: Po výměně motoru houpe
Ty podložky a nove gumičky na přepady se davaji vždy nove To je samozřejmosti Spravně semaji měnit i samotne trubičky na vstřiky a přivododu do rampy Těch postupu je vice,ale to nikdo nezaplati tedy u nas Ve světě to funguje tak,že si koupite nove vstřiky a přijde nova sada s certifikatem a s kalibračnimy kody,v tom jsou komplet nova těsneni ,prostě veškere přislušenstvi k tomu začinaje palivovem filtrem konče novymi trubkamiRadim Paták píše:Napadla mne ještě jedna věc, zkus znova pořádně dotáhnout vstřikovací trysky a možná i dát nové měděné podložky pod ně. Stává se, že se propálí a pak se přes ně nasává vzduch. Ovšem opatrně při tom dotahování, ať nestrneš závity!
Co vic si přat Za dobry peniz oprava za 40 000kč tady v Čechach minimalně Co k tomu dodat
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Re: Po výměně motoru houpe
Ještě jedna anomálie... Dneska jsem zkoušel odpojovat vstřiky za běhu ( konektory ), při každém se motor samozřejmě rozhoupal ještě víc, ale když jsem odpojil 3. vstřik, jako by se nic nestalo, žádná změna chodu... Plus udělal jsem přepadový test a musim říct že ze tří vstřiků nafta valila jako blázen, během 20 vteřin jsem měl plný 100mg stříkačky... Může to nějak souviset? Zvláštní ale, připomínám, že před výměnou motoru se to nehoupalo, ačkoliv vstřiky jsou stejné (původní).
Re: Po výměně motoru houpe
Na tom vubec nesejde Repas Když nereaguje je nefunkčnisheverone píše:Ještě jedna anomálie... Dneska jsem zkoušel odpojovat vstřiky za běhu ( konektory ), při každém se motor samozřejmě rozhoupal ještě víc, ale když jsem odpojil 3. vstřik, jako by se nic nestalo, žádná změna chodu... Plus udělal jsem přepadový test a musim říct že ze tří vstřiků nafta valila jako blázen, během 20 vteřin jsem měl plný 100mg stříkačky... Může to nějak souviset? Zvláštní ale, připomínám, že před výměnou motoru se to nehoupalo, ačkoliv vstřiky jsou stejné (původní).
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)