Ahoj, chtěl bych se zeptat jestli bych sám zvládl vyměnit těsnění víka ventilů? Prosakuje kolem šroubů, takže asi je to třeba. Musim pod nové dát nějakou pastu? A jaký by jste mi doporučili ? Díky
1.3 i 60kw Rv. 2002
Těsnění víka ventilů
Moderátoři: vipe, Moderátoři
Těsnění víka ventilů
Hyundai Getz 1,3 60kw 2002
- Reklama
Re: Těsnění víka ventilů
Určitě nic na tom není. Já bych to podmáznul hlavně v rohu jak to přechází přes vačku, ale když to lehonce podmázneš celý nic tím nepokazíš. A výrobce těsnění no to bych neřešil u tohodle těsnění ne je to fuk stejně za chvilku vytvrdne a budeš to dělat znova.
Hyundai I30 MY14 White Creamy 1.6 CVVT 88kW + Parking, 16" Alu
Hyundai Getz 1,3 2005 G4E-A Hiphop Red HL
Zázraky na počkání, nemožné do tří dnů.
Hyundai Getz 1,3 2005 G4E-A Hiphop Red HL
Zázraky na počkání, nemožné do tří dnů.
Re: Těsnění víka ventilů
Ahoj, tak mě čeká stejná výměna těsnění víka motoru jako Kubiiiho a taky na 1,3/60kw. Těsnění už jsem koupil přímo v Hyundai ve Zlíně za 321kč a teď ještě musím sehnat nějakou tu pastu co odolává vysoké teplotě. Původně jsem myslel, že pasta nebude potřeba, ale všimnul jsem si, že pasta je v tom rohu už i přímo od výroby jak píše Vip. Takže nebudu riskovat dvojí práci a tu pastu seženu a dám ji tam. Jak jsem tak pátral na netu jak postupovat při výměně, tak jsem narazil na ruské stránky getzclubáků, kde to hoši taky řešili a když to hodíš v google chrome do překladu stánky, tak se to dá i pročíst. Píší tam i něco o pročištění toho ventilu co se na něj napojuje jedna z hadiček z víka. Jsou tam i užitečné názorné fotografie.
http://getz-club.ru/forum/index.php?showtopic=73764
http://getz-club.ru/forum/index.php?showtopic=73764
Re: Těsnění víka ventilů
Menil som teraz na Accentovi, robota na 15 minút. Nedával som žiadne pasty, aj keď mám.
Treba ale dať pozor na zbytky starého tesnenia, ktoré sa tvária, že nepatria k tesneniu , hlavne v tých oblúkoch.
Treba ale dať pozor na zbytky starého tesnenia, ktoré sa tvária, že nepatria k tesneniu , hlavne v tých oblúkoch.
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Re: Těsnění víka ventilů
Také jsem teď měnil těsnění víka. Díky zde za info!
Víko už podtékalo celkem dost. Pokud auto delší dobu stálo, tak pak po nastartování a zahřátí stékal olej na výfuk a pěkně to smrdělo. Každopádně je to čerstvě koupený bazarový vůz, tak mě i zajímalo, jak to vypadá pod víkem - auto má najeto 175 000 km (1.3, 85HP) a mohu říci, že celkem v pohodě. Kdyby byly nástroje a více času, tak by se vyplatilo odstranit "karbon". V jednom rohu se celkem střádá nemalé množství a pak na plechu nahoře ve víku a v zákoutích, ostatní bylo čisté. Na víku pod plechem jsem otřel vodní šlem (za ty roky tam trochu bylo, ale minimum kolem víčka). Jinak vše vypadalo jako nové, jen od oleje . Nové těsnění mi přišlo lepší než tam bylo (koupeno myslím od Niparts) a nejen tím, že bylo nové , každopádně jsem alespoň spodní část a oblouky kolem vačkové hřídele natřel silikonem na vysoké teploty, tak to snad bude držet. Nejhorší a největší práce je otřít stykové plochy do sucha a sedřít usazeniny. Jinak je to výměna jak tu někdo píše na 15 - 30 minut.
Víko už podtékalo celkem dost. Pokud auto delší dobu stálo, tak pak po nastartování a zahřátí stékal olej na výfuk a pěkně to smrdělo. Každopádně je to čerstvě koupený bazarový vůz, tak mě i zajímalo, jak to vypadá pod víkem - auto má najeto 175 000 km (1.3, 85HP) a mohu říci, že celkem v pohodě. Kdyby byly nástroje a více času, tak by se vyplatilo odstranit "karbon". V jednom rohu se celkem střádá nemalé množství a pak na plechu nahoře ve víku a v zákoutích, ostatní bylo čisté. Na víku pod plechem jsem otřel vodní šlem (za ty roky tam trochu bylo, ale minimum kolem víčka). Jinak vše vypadalo jako nové, jen od oleje . Nové těsnění mi přišlo lepší než tam bylo (koupeno myslím od Niparts) a nejen tím, že bylo nové , každopádně jsem alespoň spodní část a oblouky kolem vačkové hřídele natřel silikonem na vysoké teploty, tak to snad bude držet. Nejhorší a největší práce je otřít stykové plochy do sucha a sedřít usazeniny. Jinak je to výměna jak tu někdo píše na 15 - 30 minut.
Hyundai Getz 1.3 85HP 5.2004