2. Garanční prohlídka
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: 2. Garanční prohlídka
Doporučuji v Brně Hyundai Pokorný u Globusu .....
Hyundai i30 1,6i Trikolor Komfort Agua blue met.2013
- Reklama
Re: 2. Garanční prohlídka
A co se Ti tam nezdálo? Jak jsem říkal, za mně poprvé spokojenost, i auto jsem tam kupoval a slevu nabídli pěknou, větší nikde nebyli ochotni poskytnout. Co se týče statusu, tak akorát na chvíli ztratili ofiko prodejce, servis měli a mají furt.t0x!n píše:a jaky byly minuly zkusenosti, jinak jsem si nedavno vsiml, ze uz nejsou ofiko H, ted uz zas jo? byl jsem tam 1x se svou i30 a nikdy vice...
Re: 2. Garanční prohlídka
To teda nevim, jelikoz jsem cca pred 3ma tydnama hledal servis na 1. garancku a i podle webu H nemelo C&K status prodejce ani autorizovaneho servisu, mozna to delali ale neofiko...
Uz jsem to tady na foru psal driv, ale ve zkratce, kdyz jsem kupoval minulej rok, tak jsem byl 1. u nich, sleva zadna ani po dotazech, vse dle "tabulek" a to i u skladovek plna palba, jen rychle sup sup abych uz byl pryc, nevim jestli si myslel onen obchodnik, ze jsem se prisel jen podivat protoze vypadam jako mladej klucina takze, ze bych nemel prachy, jeho chyba jinde jsem platil na drevo a radsi jsem si zajel do Trutnova do BOS auto, pristup uplne supr, vsechno mi prodejce vysvetlil, jelikoz jsem puntickar, tak jsem auto pred prevzetim kontroloval asi 30min, absolutne bez problemu, prijemny prostredi...
V C&K jsem byl cca znovu za mesic, mel jsem par drobnosti po koupi na aute, tak jsem tam jel jako do nejblizsiho autorizaku na servis, to, ze jsem se objednal dopredu na stanovenou hodinu, pritom jsem po prijezdu cekal 40 minut nez si mechosi zakourili, pak jsem se dozvedel od "technika" co me prijimal co sedi za pc, co bych vlastne chtel po Hyundaiu, tehdy jsem jezdil s 12 let starym Pazoutem 206, ptal se cim jsem jezdil, to jsem mu rekl, na to jsem dostal, ze jsem mel u nej zustat, ze co bych chtel po H jak jsem uz jednou psal, po tomhle co mi tohle rekl prodejce/technik jsem rikal, ze tam uz teda opravdu nepachnu, banda dementu... tohle ma byt prodejce/servis co chce zakazniky, to jo...
Naopak jsem byl 3x v auto Pokorny, pokazdy uplne vybornej pristup, kafe, jednu zavadu jsem tam teda musel jet 2x, ale bylo to blby piskani okna a poprve to na miste nedelalo, takze jen promazali tesneni, podruhe uz bez problemu vymena obnovodovyho tesneni okna.
Pristi tyden tam jdu na 1. garancku, tak schvalne uvidim, jelikoz jsem ted zjistil, ze mi rezne jeden svar vedle otvirani vika kufru, tak uvidim jak se k tomu postavi... a zacal mi dost vrzat prostredni "panel" kdyz se o nej opru
Uz jsem to tady na foru psal driv, ale ve zkratce, kdyz jsem kupoval minulej rok, tak jsem byl 1. u nich, sleva zadna ani po dotazech, vse dle "tabulek" a to i u skladovek plna palba, jen rychle sup sup abych uz byl pryc, nevim jestli si myslel onen obchodnik, ze jsem se prisel jen podivat protoze vypadam jako mladej klucina takze, ze bych nemel prachy, jeho chyba jinde jsem platil na drevo a radsi jsem si zajel do Trutnova do BOS auto, pristup uplne supr, vsechno mi prodejce vysvetlil, jelikoz jsem puntickar, tak jsem auto pred prevzetim kontroloval asi 30min, absolutne bez problemu, prijemny prostredi...
V C&K jsem byl cca znovu za mesic, mel jsem par drobnosti po koupi na aute, tak jsem tam jel jako do nejblizsiho autorizaku na servis, to, ze jsem se objednal dopredu na stanovenou hodinu, pritom jsem po prijezdu cekal 40 minut nez si mechosi zakourili, pak jsem se dozvedel od "technika" co me prijimal co sedi za pc, co bych vlastne chtel po Hyundaiu, tehdy jsem jezdil s 12 let starym Pazoutem 206, ptal se cim jsem jezdil, to jsem mu rekl, na to jsem dostal, ze jsem mel u nej zustat, ze co bych chtel po H jak jsem uz jednou psal, po tomhle co mi tohle rekl prodejce/technik jsem rikal, ze tam uz teda opravdu nepachnu, banda dementu... tohle ma byt prodejce/servis co chce zakazniky, to jo...
Naopak jsem byl 3x v auto Pokorny, pokazdy uplne vybornej pristup, kafe, jednu zavadu jsem tam teda musel jet 2x, ale bylo to blby piskani okna a poprve to na miste nedelalo, takze jen promazali tesneni, podruhe uz bez problemu vymena obnovodovyho tesneni okna.
Pristi tyden tam jdu na 1. garancku, tak schvalne uvidim, jelikoz jsem ted zjistil, ze mi rezne jeden svar vedle otvirani vika kufru, tak uvidim jak se k tomu postavi... a zacal mi dost vrzat prostredni "panel" kdyz se o nej opru
Re: 2. Garanční prohlídka
Nechci CK dělat reklamu, ale jak říkám, zatím jsem tam nebyl nespokojen. Auto jsem kupoval 2 roky zpět a bez nejmenších problémů, co se týče toho statusu, tak včera při objednávání termínu garančky jsme se na to samozřejmě zeptal, v srpnu o prodejce přišli ale od září už opět mají vše zpět. Přiště možná zkusím toho Pokorného, ale CK mi vyhovuje i lokací, mám blízko práci, takže ráno nechám auto tam a nemusím pak trajdat přes celé město MHD.
Re: 2. Garanční prohlídka
Nevim jak jinde, ale u Pokornyho mi bylo receno, ze bud prijedu a hodi me kam budu potrebovat a potom po skonceni se pro me stavi, ma volba byla, ze prijedu a pockam si, odhadovana doba je 2-3h a chci byt pritomny pri vymene oleje...
Re: 2. Garanční prohlídka
Tip na servis v Praze na 2. garančku? A na kolik vás vyšla..?
Re: 2. Garanční prohlídka
Tak mám za sebou druhou garančku. Opravdu nechápu kam na ty ceny chodíte.
Provedení druhé garančky, dle servisní knížky včetně vlastního oleje vyšla na 1974,- Kč s DPH, a to u AUTOSHOP PAULUS Kroměříž.
Velice doporučuji!!!
Příjemné vystupování, žádné arogantní chování, se kterým jsem se už u jiného servisu setkal.
Auto jsem dovezl dle dohody, po předání byl hned zajištěn náhradní vůz i40 sedan (byl jsem rád, že jsem ho mohl vyzkoušet)
Velká spokojenost po všech stránkách, velký důvod se zde vracet.
Provedení druhé garančky, dle servisní knížky včetně vlastního oleje vyšla na 1974,- Kč s DPH, a to u AUTOSHOP PAULUS Kroměříž.
Velice doporučuji!!!
Příjemné vystupování, žádné arogantní chování, se kterým jsem se už u jiného servisu setkal.
Auto jsem dovezl dle dohody, po předání byl hned zajištěn náhradní vůz i40 sedan (byl jsem rád, že jsem ho mohl vyzkoušet)
Velká spokojenost po všech stránkách, velký důvod se zde vracet.
Re: 2. Garanční prohlídka
skoro 2000,- s vlastním olejem , docela dost konkurence je levnější
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: 2. Garanční prohlídka
No to nevím, v té ceně je i cena oleje... A neměl jsem to na prohlídku ani daleko.Skyline píše:skoro 2000,- s vlastním olejem , docela dost konkurence je levnější
Re: 2. Garanční prohlídka
to je super cena ani tomu nevěřím !!!bony píše:No to nevím, v té ceně je i cena oleje... A neměl jsem to na prohlídku ani daleko.Skyline píše:skoro 2000,- s vlastním olejem , docela dost konkurence je levnější
Re: 2. Garanční prohlídka
odkud jsi spadl II. gar. 2000 i s olejem to je super cena !!! přečti si v manuálu co tam vše dělaj !!!Skyline píše:skoro 2000,- s vlastním olejem , docela dost konkurence je levnější
Re: 2. Garanční prohlídka
Cenám kolem 2 tis. nemůžu uvěřit, ani s vlastním olejem. Na takovou cenu vychází jen "práce" kolem 2. garančky - kde máte další materiál ? Ona 2. garančka není jen o výměně oleje, stačí se podívat do manuálu.
Jste ochotni zde ukázat naskenovanou fakturu ?
Jste ochotni zde ukázat naskenovanou fakturu ?
Nemam problem oskenovat fakturu. Pro neverici Tomase jsem ji sem daval i pri prvni garancce. I mirus30 platil kolem 1800,- Kc. No prave pokud se do toho manualu podivas tak jsou tam kontrolni body a meni se jen olej, brzdovka, a filtr. Jinak ostatni veci se meni dle uvazeni technika. A nekde neresi a jen uctuji prachy. Nekde to delaji poradne a pokud neni potreba menit filtr tak ho proste nemeni. A podle toho je taky cena. Je servis kde ti hned dodaji vodu do ostrikovace za nekrestanske penize, nebo ti delaji geometrii kol bez nameru! Nebo neni moznost vlastniho oleje. V Kromerizi jsou rozumni a dovedou se podivat co je potreba. A podle toho je cena. A taky spokojenost zakaznika ktery se tam rad vrati. V jinem servise vam nejsou schopni ani zajistit zapujcni vozidlo s tvrzenim ze je maji vsechny v obehu a pred salonem stoji 5 vozu... Je to o pristupu a vezeni si klienta...
Odesláno z telefonu.
Odesláno z telefonu.
Re: 2. Garanční prohlídka
V tématu o 1. garančce jsi psal pouze cenu (kolem 1700), žádný sken tam taky není
Opravdu bych rád tu fakturu viděl, aby bylo jasné, co se vlastně dělalo, či nedělalo (i když možná jen na papíře)
Opravdu bych rád tu fakturu viděl, aby bylo jasné, co se vlastně dělalo, či nedělalo (i když možná jen na papíře)
- Mirus30
- *****
- Příspěvky: 1801
- Registrován: 04 úno 2013, 19:53
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2. Garanční prohlídka
Zkus sem hodit nejaky prikladSkyline píše:skoro 2000,- s vlastním olejem , docela dost konkurence je levnější
Bony ma pravdu, je to o servisu a pristupu, pokud je servis ochotny vyjit zakaznikovi vstric (coz by mela byt samozrejmost) tak se da delat servis za prijatelne castky, ja ten svuj nasel a nemuzu si stezovat...
- Přílohy
-
- 20141011_185640.jpg (73.88 KiB) Zobrazeno 2980 x
i30N Performance Sport, DCT 2023
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006