Motor skube a pri prutke akceleraci ma tendenci chcipnout
Moderátoři: miooo, Moderátoři
-
- **
- Příspěvky: 347
- Registrován: 05 úno 2010, 15:05
- Bydliště: Bystrice 73995
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor skube a pri prutke akceleraci ma tendenci chcipnou
No me napada podpalene ventily. takze netesnost valcu a male kompresni tlaky.
Hyundai Santa-Fe, 2.4, 16V, DOHC, 4WD, srtibrny
- Reklama
- miooo
- Moderátor
- Příspěvky: 908
- Registrován: 24 zář 2009, 12:27
- Bydliště: Malá Hradná SK-taká malá dedinka pri BN
Re: Motor skube a pri prutke akceleraci ma tendenci chcipnou
Uvidím... Budúci týždeň by mal ísť Sanik na zameranie tlakov tak uvidíme...
SANTA FE 2,7 V6 rv.2001+LPG GASTECH 600S
- miooo
- Moderátor
- Příspěvky: 908
- Registrován: 24 zář 2009, 12:27
- Bydliště: Malá Hradná SK-taká malá dedinka pri BN
Re: Motor skube a pri prutke akceleraci ma tendenci chcipnou
Toto ma Santik vyhodí počas jazdy...
Mechanik mi vravel ze na 90% sú tlaky v háji...
Mechanik mi vravel ze na 90% sú tlaky v háji...
- Přílohy
-
- Screenshot_2014-09-21-11-49-46.jpeg
- (825.24 KiB) Zatím ještě nestaženo
SANTA FE 2,7 V6 rv.2001+LPG GASTECH 600S
Re: Motor skube a pri prutke akceleraci ma tendenci chcipnou
asi budeš mít podpálený ventil -kolik máš najeto na LPG?
Hyundai I30 1,4 LPG 2010 černý
Honda CRV 2015 2.0 benzín černá
Honda CRV 2015 2.0 benzín černá
-
- **
- Příspěvky: 347
- Registrován: 05 úno 2010, 15:05
- Bydliště: Bystrice 73995
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor skube a pri prutke akceleraci ma tendenci chcipnou
Mas primazavani ventilů? Já když dělal LPG říkal plynar, ze u těchto motoru je to nutnost.
Hyundai Santa-Fe, 2.4, 16V, DOHC, 4WD, srtibrny
- miooo
- Moderátor
- Příspěvky: 908
- Registrován: 24 zář 2009, 12:27
- Bydliště: Malá Hradná SK-taká malá dedinka pri BN
Re: Motor skube a pri prutke akceleraci ma tendenci chcipnou
primazavanie nemam a na lpg mam cca 70000km...
SANTA FE 2,7 V6 rv.2001+LPG GASTECH 600S
-
- **
- Příspěvky: 347
- Registrován: 05 úno 2010, 15:05
- Bydliště: Bystrice 73995
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor skube a pri prutke akceleraci ma tendenci chcipnou
Já mám sice 4 válec, nevím jak 6valec, ale podoe mě měl by mít. Timpadem asi ty ventily jsou podpalene. Dej pak vědět.
Hyundai Santa-Fe, 2.4, 16V, DOHC, 4WD, srtibrny
- miooo
- Moderátor
- Příspěvky: 908
- Registrován: 24 zář 2009, 12:27
- Bydliště: Malá Hradná SK-taká malá dedinka pri BN
Re: Motor skube a pri prutke akceleraci ma tendenci chcipnou
taka blba otazka je to tazka vymena driekov ventilov + gufera + zabrusenie ventilov?
SANTA FE 2,7 V6 rv.2001+LPG GASTECH 600S
Re: Motor skube a pri prutke akceleraci ma tendenci chcipnou
Já jsem to absolvoval před rokem -dělal mě to chlapík co se tím živý -hlava dolů -jeden výfukový byl podpálený (ale nebyl na první pohled nějaký vyloženě poškozený jen na dosedací ploše byla taková vyprskaná cestička ale to stačilo) vyménily jsme všech 8 výfukových ventilů (dal tam prý nějaké lepší) -sací byly OK ventily prý nastavil na horní hranici tolerance -prý je to u LPG lepší -u mého motoru nejsou hydroštely- vůle ventilů se vymezuje mechanicky podložkami a tuto vůly je prý potřeba kontrolovat cca po 50 Tkm -to jsem nevěděl a to byla chyba-myslel jsem že to má hydroštely (u vozů suzuki grand vitara co přestavují v brně v canocaru to kontrolují každých 30tkm a údajně při kontrole vždy nějaké vymezovací podložky mění...)
pak se hlava musela zabrousit ,nové těsnění,gugera a poskládat.Sám to asi nezvládneś.
kolik máś celkem najeto na motoru?
pak se hlava musela zabrousit ,nové těsnění,gugera a poskládat.Sám to asi nezvládneś.
kolik máś celkem najeto na motoru?
Hyundai I30 1,4 LPG 2010 černý
Honda CRV 2015 2.0 benzín černá
Honda CRV 2015 2.0 benzín černá
Re: Motor skube a pri prutke akceleraci ma tendenci chcipnou
prave som si presiel niecim podobnym (myslim ze zabrusovali aj niekolko ventilov)miooo píše:taka blba otazka je to tazka vymena driekov ventilov + gufera + zabrusenie ventilov?
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 74#p433974
Neviem ci by som sa do toho pustil sam... sice neriesis ziadne tlakovanie+zrovnavanie hlavy, ale len rozborka+zborka hlavy stoji v servise 200e (cize to nebude jednoducha praca). A v 2 servisoch sa do toho bali pustit (vraj nemaju pripravky...)
SFIII, 2014, 2,2CRDi, 145kw
-
- **
- Příspěvky: 347
- Registrován: 05 úno 2010, 15:05
- Bydliště: Bystrice 73995
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor skube a pri prutke akceleraci ma tendenci chcipnou
Těžké to nedude, pokud máš na ro nářadí a přístroje. Ono povolit par šroubů, vybrat hlavu, pak to presne na um vybrousit a od těsnění oskrabat. A zase slozit a momentem dotáhnout. Možná najít někoho kdo to dela a poslat mu to tozebrane třeba.
Hyundai Santa-Fe, 2.4, 16V, DOHC, 4WD, srtibrny
- miooo
- Moderátor
- Příspěvky: 908
- Registrován: 24 zář 2009, 12:27
- Bydliště: Malá Hradná SK-taká malá dedinka pri BN
Re: Motor skube a pri prutke akceleraci ma tendenci chcipnou
Zatial som nemal s ničím problém to opraviť...
Akurát na drieky ventilov by to chcelo lis..
A zo zabrusovanim a zalapovanim mam tiež dosť skúsenosti...
Santik zatiaľ ešte nebol v servise a rád by som v tom pokračoval...
Akurát na drieky ventilov by to chcelo lis..
A zo zabrusovanim a zalapovanim mam tiež dosť skúsenosti...
Santik zatiaľ ešte nebol v servise a rád by som v tom pokračoval...
SANTA FE 2,7 V6 rv.2001+LPG GASTECH 600S
-
- **
- Příspěvky: 347
- Registrován: 05 úno 2010, 15:05
- Bydliště: Bystrice 73995
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor skube a pri prutke akceleraci ma tendenci chcipnou
Heureka po 2 letem trapeni hledani zavady kdy bylo auto prestavene na LPG jsem asi nasel pricinu spatnych startu studeneho motoru a i chcipani motoru za tepla, ale nereknu vam to, necham vas hadat co by to mohlo byt.....
Ale neda mi to. Tak nejak jsem zkousel a hledal na netu nejake veci co muze byt spatnymi starty a chcipanim pri akceleraci a na fordfans jsem nasel jeden clanek o tom ze vaha vzduchu spinava a pri prudke akceleraci ma motor tendenci chcipnout nez se dostane do otacek. Tak jsem se dnes nachystal vahu vzduchu vycistit. Sundal jsem ji z potruvi a je to cely plast. nenasel jsem torx hvezdu s dirou uprostred ktera tam padne, chtel jsem to vzdat, ale nakonec svarecskyma klestema jsem to povolil a vyndal stred s obalu a dostal jsem se k cidlu, to jsem WD vystrikal a z cernych telisek se staly stribrne. Rikal jsem si zkusim dal a to vycisti prijednom klapu, kdyz mam primazavani ventilu, zevnitr to byl sam olej.
Odmontoval jsem teda skrtici klapu, odpojil hadicky od nej, konektory od volnobezneho ventilu a sundal ji, vycistil, pak jsem si vsimnul ze na jni je i volnobezny ventil a ten ze taky zkusim vycistit. Odkroutil jsem srouby volnobezneho ventilu a HLE CAST TESNENI CHYBELO , tzn kdyz jsem startoval tak volnobezny ventil prisaval falesny vzduch a kdyz jsem motor vypnul tak u sani predtim neco zasycelo, cehos jsem si nevsimal. Ale mel jsem, falesny vzduch a nasavani bokem. Tak jsem to taky vycistil promazal vse WD ale tesneni jsem zatim nahradil silikonem na vysoke teploty.
Vse jsem znova poskladal zapojil vycistil i vnejsek, a zkusil startnout. Napoprve studeny motor jak brnk, nechal jsem je zahřat, a 7x jsem zkusel startnout a pokazde chytl na prvni brnk. motor bezi kultivovane a uzasne. Jenze jsem si u toho vypil par piv, takze nevyzkouseno na ceste a pri jizde. Zitra jedu do prace na kole, je to hrich autem, takze vyzkousim az v patek, bo cestou domu na kole beje pjyc (bude me susuit), dam vedet pozdeji.
PS: Urcite by nikdo nehledal chybu v tesneni volnobezneho ventilu, alni muj mechanik, ani diag nic neukazala. Mozna technik co montoval LPG pokud to rozebral a nevsiml si toho, mozna ze uz to bylo a prestavba na LPG to jen zhorsila, protoze pred LPG to nedelalo po LPG ano. Jednako montaz primazavani ventilu do sani, opet zasah a dira do saciho potrubi. Kdo vi, hlavne ze uz je to OK.
Ale neda mi to. Tak nejak jsem zkousel a hledal na netu nejake veci co muze byt spatnymi starty a chcipanim pri akceleraci a na fordfans jsem nasel jeden clanek o tom ze vaha vzduchu spinava a pri prudke akceleraci ma motor tendenci chcipnout nez se dostane do otacek. Tak jsem se dnes nachystal vahu vzduchu vycistit. Sundal jsem ji z potruvi a je to cely plast. nenasel jsem torx hvezdu s dirou uprostred ktera tam padne, chtel jsem to vzdat, ale nakonec svarecskyma klestema jsem to povolil a vyndal stred s obalu a dostal jsem se k cidlu, to jsem WD vystrikal a z cernych telisek se staly stribrne. Rikal jsem si zkusim dal a to vycisti prijednom klapu, kdyz mam primazavani ventilu, zevnitr to byl sam olej.
Odmontoval jsem teda skrtici klapu, odpojil hadicky od nej, konektory od volnobezneho ventilu a sundal ji, vycistil, pak jsem si vsimnul ze na jni je i volnobezny ventil a ten ze taky zkusim vycistit. Odkroutil jsem srouby volnobezneho ventilu a HLE CAST TESNENI CHYBELO , tzn kdyz jsem startoval tak volnobezny ventil prisaval falesny vzduch a kdyz jsem motor vypnul tak u sani predtim neco zasycelo, cehos jsem si nevsimal. Ale mel jsem, falesny vzduch a nasavani bokem. Tak jsem to taky vycistil promazal vse WD ale tesneni jsem zatim nahradil silikonem na vysoke teploty.
Vse jsem znova poskladal zapojil vycistil i vnejsek, a zkusil startnout. Napoprve studeny motor jak brnk, nechal jsem je zahřat, a 7x jsem zkusel startnout a pokazde chytl na prvni brnk. motor bezi kultivovane a uzasne. Jenze jsem si u toho vypil par piv, takze nevyzkouseno na ceste a pri jizde. Zitra jedu do prace na kole, je to hrich autem, takze vyzkousim az v patek, bo cestou domu na kole beje pjyc (bude me susuit), dam vedet pozdeji.
PS: Urcite by nikdo nehledal chybu v tesneni volnobezneho ventilu, alni muj mechanik, ani diag nic neukazala. Mozna technik co montoval LPG pokud to rozebral a nevsiml si toho, mozna ze uz to bylo a prestavba na LPG to jen zhorsila, protoze pred LPG to nedelalo po LPG ano. Jednako montaz primazavani ventilu do sani, opet zasah a dira do saciho potrubi. Kdo vi, hlavne ze uz je to OK.
Hyundai Santa-Fe, 2.4, 16V, DOHC, 4WD, srtibrny