Operativní leasing - nabídka Hyundai Tarif
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Operativní leasing - nabídka Hyundai Tarif
Mám jako druhý vůz Dacii Logan MCV, a protože se blíží 130 tis. km projezdu a 7. prosince jí bude 7 let, uvažuju o prodeji. A o novém voze místo ní.
Předem jsem si zajistil od jedné z bank (zrovna té, o kterou půjde v dalším textu) nabídku na úvěr za 7,5%, protože jde o vozidlo pro ježdění z 95 % do práce a tedy ho klidně financuju ze zdrojů získaných v tzv. příštích obdobích. (Je to rozdíl proti H1, která je jen víkendovým a dovolenkovým speciálem pro nepravidelné ježdění, a proto jsem jej kupoval za hotové a nový takový vůz bych rovněž kupoval jen za hotové).
Takže jsem pojal myšlenku pořídit si Hyundai I 30 kombi 1,6 CVVT v základu za 300 tis. Kč právě na operativní leasing. Propočty vycházejí až neuvěřitelně dobře:
Financování úvěrem na 4 roky:
Cena vozu: 299 900 (pro zjednodušení výpočtů 300 tis.)
Akontace: 100 000,-
Úvěr: 200 000,-
Úrok z úvěru 7,5 % za 4 roky: 30 000,-
Poplatek za úvěrovou smlouvu: 2 000,-
Pojištění za 4 roky (á 16 tis. ročně) 64 000,-
Servis + olej 24 000,-
Opravy: 0,- (Vůz v záruce)
Celkem: 433 900,-
Zůstatková cena vozu: -150 000,- (psal bych 130 tis, ale včera mi tady u jiného příspěvku někdo kvůli tomu vynadal – o to lépe to pak vyjde)
Celková majetková expozice: 283 900,- Kč
Výše splátky měsíční vč. pojištění: cca 6 125,- Kč
Financování operativním leasingem Hyundai Tarif na 4 roky:
Počet splátek: 48,-
Výše splátky: 5 999,-
V leasingu se zaplatí celkem: 287 952,-
Úroková úspora 3% z ušetřené akontace 100 000,- za 4 roky: -12 000,-
Celková majetková expozice: 275 952,-
Servis a pojištění v ceně operativního leasingu. Výpočet abstrahuje od výdajů na PHM a srovnávání motorových a výbavových variant.
Operativní leasing je limitován projezdem 80 tis km (+- 3 tis. km) což právě odpovídá mým potřebám.
Po skončení 3 varianty lze:
1. Odkoupit vůz za nabídnutou tržní cenu (odložená akontace + úrok z ní znamená, že 112 tisíc je k dispozici rovnou, zbývajících odhadem 30 – 40 tisíc se bude muset připlatit. Podmínku je ty peníze v průběhu doby neutratit.
2. Nechat být a smluvní vztah ukončit
3. Otevřít nový leasing a pokračovat stejným způsobem dál.
Předem jsem si zajistil od jedné z bank (zrovna té, o kterou půjde v dalším textu) nabídku na úvěr za 7,5%, protože jde o vozidlo pro ježdění z 95 % do práce a tedy ho klidně financuju ze zdrojů získaných v tzv. příštích obdobích. (Je to rozdíl proti H1, která je jen víkendovým a dovolenkovým speciálem pro nepravidelné ježdění, a proto jsem jej kupoval za hotové a nový takový vůz bych rovněž kupoval jen za hotové).
Takže jsem pojal myšlenku pořídit si Hyundai I 30 kombi 1,6 CVVT v základu za 300 tis. Kč právě na operativní leasing. Propočty vycházejí až neuvěřitelně dobře:
Financování úvěrem na 4 roky:
Cena vozu: 299 900 (pro zjednodušení výpočtů 300 tis.)
Akontace: 100 000,-
Úvěr: 200 000,-
Úrok z úvěru 7,5 % za 4 roky: 30 000,-
Poplatek za úvěrovou smlouvu: 2 000,-
Pojištění za 4 roky (á 16 tis. ročně) 64 000,-
Servis + olej 24 000,-
Opravy: 0,- (Vůz v záruce)
Celkem: 433 900,-
Zůstatková cena vozu: -150 000,- (psal bych 130 tis, ale včera mi tady u jiného příspěvku někdo kvůli tomu vynadal – o to lépe to pak vyjde)
Celková majetková expozice: 283 900,- Kč
Výše splátky měsíční vč. pojištění: cca 6 125,- Kč
Financování operativním leasingem Hyundai Tarif na 4 roky:
Počet splátek: 48,-
Výše splátky: 5 999,-
V leasingu se zaplatí celkem: 287 952,-
Úroková úspora 3% z ušetřené akontace 100 000,- za 4 roky: -12 000,-
Celková majetková expozice: 275 952,-
Servis a pojištění v ceně operativního leasingu. Výpočet abstrahuje od výdajů na PHM a srovnávání motorových a výbavových variant.
Operativní leasing je limitován projezdem 80 tis km (+- 3 tis. km) což právě odpovídá mým potřebám.
Po skončení 3 varianty lze:
1. Odkoupit vůz za nabídnutou tržní cenu (odložená akontace + úrok z ní znamená, že 112 tisíc je k dispozici rovnou, zbývajících odhadem 30 – 40 tisíc se bude muset připlatit. Podmínku je ty peníze v průběhu doby neutratit.
2. Nechat být a smluvní vztah ukončit
3. Otevřít nový leasing a pokračovat stejným způsobem dál.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8138
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Operativní leasing - nabídka Hyundai Tarif
auto uver za 7,5% je vysmech. opytaj sa rovno u Hyundaia, dostanes (cez Unicredit) lepsiu ponuku
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Operativní leasing - nabídka Hyundai Tarif
Nedostaneš, standardní je teď u nich 10-11% na autoúvěry. Tím myslím pro tzv prvoklienty.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8138
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Operativní leasing - nabídka Hyundai Tarif
tak ja ti neviem, skus ma poucit, mne to u akontacie 30% vychadza na 4,87% PA - tj pri splacani 48 mesiacov pri akontacii 30% preplatim 245 000kc uver o 47 800kc (celkovo zaplatim 292800 Kc na uvere) poistenie je bokom. Preto stojim za tym co som napisal - urok 7,5% je vysmech
- Přílohy
-
- uver.JPG (186.88 KiB) Zobrazeno 11482 x
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Operativní leasing - nabídka Hyundai Tarif
Já sem ti nevynadal, jen se mi zdálo za 5ti leté auto v "skoro plné palbě" 130 000 málo Teď mi zase u toho úvěru přijde, že počítáš moc za pojištění. Já mám od za stejné auto necelých 9 000 ročně. A pravidelný roční servis mě vyjde na cca 4 tis. ročně (když si vezmu vlastní olej).
Hyundai i30 kombi 1,6 CVVT
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Operativní leasing - nabídka Hyundai Tarif
To Mexican:
Pokusím se Tě poučit. Objem zaplacených úroků se počítá podle vzorce:
(Výše úvěru : 2) x roční úroková sazba x počet let splácení.
V mém případě (200 000 : 2) x 0,075 x 4 = 30 000,- Kč
Obchodní marže banky dělá v takovém případě 30000 : 200 000 = 15% z transakce.(průměrně ročně 3,75 %.)
Úrokovou platbu nemůžeš počítat z celé výše úvěru, ale ze střední hodnoty mezi nulou a maximem, protože v důsledku splátek její zůstatek v průběhu doby klesá. U anuitní splátky se počítá pomocí záporné exponenciální funkce druhého stupně, nemá to lineární průběh, a proto se výsledné měsíční hodnoty splátek mohou odlišovat u takto velkého úvěru až v řádu desítek Kč, odhaduju tak do 20 Kč oproti lineárnímu propočtu.
V tvém případě činí rozdíl mezi celkovou platbou a pravidelnou splátkou jen pojištění (1186 Kč.)
Takže Ty zaplatíš celkem 48 x 6 100 Kč = 292 800,- Kč a při velikosti úvěru 244 993 Kč činí Tvůj úrokový výdaj 292 800 – 244 993 = 47 807 Kč. To odpovídá cca 9,76 % úrokové sazbě.
(244993 :2) x 0,097568 x 4 = 47 807
Obchodní marže banky u Tvé transakce bude 47807 : 244 993 = 19,51% (průměrně ročně 4,88%)
Takže když jsem výše psal o 10-11% sazbě byla to pravda. Drobné odchylky mohou být způsobeny možná i inherencí výrobce, resp. dovozce v rámci podpory prodeje někde v pozadí toho všeho, protože u např. Renaultu jsou nabídky nabízené prodejci cca o 1% úrokově dražší než u Hyundaje u stejné banky, což jsem zjistil právě z Tvého příspěvku. Ale do toho nevidím.
Závěr:
Tvůj úvěr má o 2,26% větší úrokovou sazbu a o 4,51% větší ziskovou přirážku banky než můj.
Bankovní kalkulace jsou příšerně zmatlané (u Unicredit obzvláště), abys pokud možno nepoznal, kolik za co platíš. Ale věř mi. Jsem bankéř, tu a tam rozhoduju i o stamilionových refinančních úvěrových linkách, m.j. i pro Unicredit (patřila zčásti libijskému frajerovi Kadáfímu, dnes už asi jeho arabským potomkům) a proto vím dobře, jak to tam (a nejen tam) chodí. Našimi autouúvěry tedy nepřímo spolufinancujeme rozvoj islámu.
To Mizuno:
S tím pojištěním můžes mít pravdu, ale nahoře ses dozvěděl, že pojištění od Mexicana dělá nějakých 14 200,- Kč a to leasingové obsahuje navíc pojištění GAP pro úhrady rozdílu mezi plněním pojišťovny a pořizovací hodnotou pro případy krádeže nebo zničení vozu a proto jsem to navýšil na těch 16 tisíc. Oni si vlastní olej z Unicreditu dávat nebudou při leasingu a proto jsem do kalkulace zahrnul pro srovnání stejné podmínky – olej od servisu.
Pokusím se Tě poučit. Objem zaplacených úroků se počítá podle vzorce:
(Výše úvěru : 2) x roční úroková sazba x počet let splácení.
V mém případě (200 000 : 2) x 0,075 x 4 = 30 000,- Kč
Obchodní marže banky dělá v takovém případě 30000 : 200 000 = 15% z transakce.(průměrně ročně 3,75 %.)
Úrokovou platbu nemůžeš počítat z celé výše úvěru, ale ze střední hodnoty mezi nulou a maximem, protože v důsledku splátek její zůstatek v průběhu doby klesá. U anuitní splátky se počítá pomocí záporné exponenciální funkce druhého stupně, nemá to lineární průběh, a proto se výsledné měsíční hodnoty splátek mohou odlišovat u takto velkého úvěru až v řádu desítek Kč, odhaduju tak do 20 Kč oproti lineárnímu propočtu.
V tvém případě činí rozdíl mezi celkovou platbou a pravidelnou splátkou jen pojištění (1186 Kč.)
Takže Ty zaplatíš celkem 48 x 6 100 Kč = 292 800,- Kč a při velikosti úvěru 244 993 Kč činí Tvůj úrokový výdaj 292 800 – 244 993 = 47 807 Kč. To odpovídá cca 9,76 % úrokové sazbě.
(244993 :2) x 0,097568 x 4 = 47 807
Obchodní marže banky u Tvé transakce bude 47807 : 244 993 = 19,51% (průměrně ročně 4,88%)
Takže když jsem výše psal o 10-11% sazbě byla to pravda. Drobné odchylky mohou být způsobeny možná i inherencí výrobce, resp. dovozce v rámci podpory prodeje někde v pozadí toho všeho, protože u např. Renaultu jsou nabídky nabízené prodejci cca o 1% úrokově dražší než u Hyundaje u stejné banky, což jsem zjistil právě z Tvého příspěvku. Ale do toho nevidím.
Závěr:
Tvůj úvěr má o 2,26% větší úrokovou sazbu a o 4,51% větší ziskovou přirážku banky než můj.
Bankovní kalkulace jsou příšerně zmatlané (u Unicredit obzvláště), abys pokud možno nepoznal, kolik za co platíš. Ale věř mi. Jsem bankéř, tu a tam rozhoduju i o stamilionových refinančních úvěrových linkách, m.j. i pro Unicredit (patřila zčásti libijskému frajerovi Kadáfímu, dnes už asi jeho arabským potomkům) a proto vím dobře, jak to tam (a nejen tam) chodí. Našimi autouúvěry tedy nepřímo spolufinancujeme rozvoj islámu.
To Mizuno:
S tím pojištěním můžes mít pravdu, ale nahoře ses dozvěděl, že pojištění od Mexicana dělá nějakých 14 200,- Kč a to leasingové obsahuje navíc pojištění GAP pro úhrady rozdílu mezi plněním pojišťovny a pořizovací hodnotou pro případy krádeže nebo zničení vozu a proto jsem to navýšil na těch 16 tisíc. Oni si vlastní olej z Unicreditu dávat nebudou při leasingu a proto jsem do kalkulace zahrnul pro srovnání stejné podmínky – olej od servisu.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Operativní leasing - nabídka Hyundai Tarif
Až na to, že za těch 300 tisíc není ani náhodou v skoro plné palbě, ale v holobytu, nemá ani rádio .mizuno píše:Já sem ti nevynadal, jen se mi zdálo za 5ti leté auto v "skoro plné palbě" 130 000 málo
Hyundai i20 Inclusive Plus, 04/2012
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Operativní leasing - nabídka Hyundai Tarif
O to tady přece nejde, jde o porovnávání finančních produktů k nějaké cílové hodnotě a ne o výběr auta, jestli Ti to nedošlo. Konečná realizační verze může být úplně jiná.
Jsou tady spíše jiné aspekty nutící k zamyšlení, hlavně právního charakteru vyplývajících z všeobecných podmínek leasingu jak jsem mezitím zjistil, protože na tom dost makám. Jednak na leasingu vázne celá řada smluvních pokut při tzv. neplnění podmínek ze strany nájemce, a to i řetězení pokut vztahující se ke stejné věci a výše těchto pokut je pro osoby zaměstnané (nepodnikatele) snad i likvidační - v řádu až několika desítek tisíc Kč, jednak ceny za takové věci jako změna slouvy jsou stanoveny na 5 000 Kč za 1 změnu, ale oni si účtují i 3 000 Kč za to, že bude návrh na změnu od nájemce z jejich strany zamítnutý. Tyto věci považuji za v rozporu s "dobrými mravy". A druhou velmi spornou věcí je povinnost při vymáhacích sporech využít konkrétního rozhodce (z Brna) za částku smluvně uvedenou (3%) z hodnoty sporu a o dost vyšší, než by byly soudní poplatky. Ty dělají u sporů nad 40 tis. Kč 1% z žalované částky. A navíc rozhodce bude jednat jen na základě papírů bez nařízení jednání. Tady jde o to, že takové rozhodování mající právní vykonatelnost ve vztahu k exekutorům může být i předem podjaté, jestliže si firma tohorozhodce sama vybrala (a dala mu dobře vydělat).
Takže nejprve, ještě mež bych vůbec začal jednat s prodejcem, bych s nimi zavedl řeč na možnost změny ve smlouvě u cenových podmínek pokut a poplatků za změny smlouvy, a pak na to, že spory bude rozhododvat soud a ne rozhodce. Pokud by necouvli, nešel bych do toho. Prostě se naplno zapojili do vyděračského tzv. "obchodu s chudobou" a učinili si z toho samostatný okruh hospodaření.
Měl jsem tam čtvrtletní leasing na dacii, který právě končí, zaplacený už je a jen čekám na smluvní datum konce platnosti smlouvy (31.12.2014). Tam žádné takové drakonické smluvní pokuty nebyly a za změnu smlouvy chtěli 300,- Kč, což jsem považoval za přiměřené a také jsem to jednou využil, neboť se mi to vyplatilo (ve vztahu k pojištění).
Sekundárně to může mít vliv na to, že se naseru a až zase budu někdy něco pro tu banku (finančně refinancuje tu leasingovku ve svém vlastrnictví) schvalovat, posoudím její jednání jako rizikový faktor ovlivňující její tzv. bonitu a podle toho upravím pro ní příslušně podmínky. Obdobně, jako si zahrávají oni s námi. Jenže tam to bude pro ně v desítkách milionů.
Jsou tady spíše jiné aspekty nutící k zamyšlení, hlavně právního charakteru vyplývajících z všeobecných podmínek leasingu jak jsem mezitím zjistil, protože na tom dost makám. Jednak na leasingu vázne celá řada smluvních pokut při tzv. neplnění podmínek ze strany nájemce, a to i řetězení pokut vztahující se ke stejné věci a výše těchto pokut je pro osoby zaměstnané (nepodnikatele) snad i likvidační - v řádu až několika desítek tisíc Kč, jednak ceny za takové věci jako změna slouvy jsou stanoveny na 5 000 Kč za 1 změnu, ale oni si účtují i 3 000 Kč za to, že bude návrh na změnu od nájemce z jejich strany zamítnutý. Tyto věci považuji za v rozporu s "dobrými mravy". A druhou velmi spornou věcí je povinnost při vymáhacích sporech využít konkrétního rozhodce (z Brna) za částku smluvně uvedenou (3%) z hodnoty sporu a o dost vyšší, než by byly soudní poplatky. Ty dělají u sporů nad 40 tis. Kč 1% z žalované částky. A navíc rozhodce bude jednat jen na základě papírů bez nařízení jednání. Tady jde o to, že takové rozhodování mající právní vykonatelnost ve vztahu k exekutorům může být i předem podjaté, jestliže si firma tohorozhodce sama vybrala (a dala mu dobře vydělat).
Takže nejprve, ještě mež bych vůbec začal jednat s prodejcem, bych s nimi zavedl řeč na možnost změny ve smlouvě u cenových podmínek pokut a poplatků za změny smlouvy, a pak na to, že spory bude rozhododvat soud a ne rozhodce. Pokud by necouvli, nešel bych do toho. Prostě se naplno zapojili do vyděračského tzv. "obchodu s chudobou" a učinili si z toho samostatný okruh hospodaření.
Měl jsem tam čtvrtletní leasing na dacii, který právě končí, zaplacený už je a jen čekám na smluvní datum konce platnosti smlouvy (31.12.2014). Tam žádné takové drakonické smluvní pokuty nebyly a za změnu smlouvy chtěli 300,- Kč, což jsem považoval za přiměřené a také jsem to jednou využil, neboť se mi to vyplatilo (ve vztahu k pojištění).
Sekundárně to může mít vliv na to, že se naseru a až zase budu někdy něco pro tu banku (finančně refinancuje tu leasingovku ve svém vlastrnictví) schvalovat, posoudím její jednání jako rizikový faktor ovlivňující její tzv. bonitu a podle toho upravím pro ní příslušně podmínky. Obdobně, jako si zahrávají oni s námi. Jenže tam to bude pro ně v desítkách milionů.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Swordfish76
- **
- Příspěvky: 103
- Registrován: 17 říj 2014, 13:32
- Bydliště: Kladno
Re: Operativní leasing - nabídka Hyundai Tarif
Zdar pánové, připojuju se do diskuze neboť jsem si objednal i30 kombi v programu Hyundai Tarif. Protože se mi ale nelíbila i30 s motorem 1.6 CVVT, ani výbava Komfort, nechal jsem si nacenit konfiguraci i30 kombi 1.6 GDI s výbavou Trikolor Weekend, s ceníkovou cenou 420.000Kč, a finální cenou 395.790Kč. Přes to, že na webu slibují jak je možnos si vybrat cokoliv, UniCredit se na to netvářil, a nejdřív jim trvalo týden než byli schopni nabídku vůbec poslat. Nabídka vypadal super, na 6.634Kč na 48 měsíců, tedu o kousek méně než i30 s motorem 1.6CRDi a Komfortem, která stojí 444.000Kč. Na základě téhle nabídky jsem podepsal závaznou objednávku a čekal na auto. Bohužel za dva dny mi volal dealer, že mu z leasingovky psali, že v kalkulaci udělali chybu a správné výše splátky je o 700Kč vyšší, tedy 7.339Kč/měsíc. Navíc oproti původní nabídce u pojištění nelze využít bonusy. No sice mě to namíchlo, ale i s topu vyšší cenou se mi to ve srovnání s úvěrem stále vyplatí. Auto dneska dorazilo k dealerovi a příští týden si ho přebírám.
Škoda Karoq 1.5 TSi 110kW DSG (2018) - čekatel, Hyundai i30 kombi 1.6 GDI (2014), Mazda 2 1.3 63kW (2009)
Ex: Honda Stream 2.0 i-VTEC 115kW (2003), Suzuki Swift 1.3/68kW (2005), Honda Accord Coupé 2.0i 98kW (1993),Honda Prelude 2.0i 108kW (1987)
Ex: Honda Stream 2.0 i-VTEC 115kW (2003), Suzuki Swift 1.3/68kW (2005), Honda Accord Coupé 2.0i 98kW (1993),Honda Prelude 2.0i 108kW (1987)
- Swordfish76
- **
- Příspěvky: 103
- Registrován: 17 říj 2014, 13:32
- Bydliště: Kladno
Re: Operativní leasing - nabídka Hyundai Tarif
K tomu co píše espero:
Ano, ty podmínky jsou celkem drsné, ale Unicredit Fleet Management se se zákazníkem-fyzickou osobou požadující jedno auto vůbec nebude bavit, natož upravovat podmínky smlouvy. Mě poslali do háje byť s naprosto legitimním požadavkem, že bych chtěl lepší zimní pneu než nabízené Barum Polaris 3. Prý mají smlouvu na Barum, a nic jiného nelze mít, ani za příplatek. U nich zákazník rozhodně pán není.
No doufám, že ani rozhodce, ani žádnou těch pokut nebudu muset řešit. Ono by se to asi dalo uhrát na jednostranně nevyváženou smlouvu, zejména , když UCFM doteď dělal pouze firmy a ne fyzické osoby.
Ano, ty podmínky jsou celkem drsné, ale Unicredit Fleet Management se se zákazníkem-fyzickou osobou požadující jedno auto vůbec nebude bavit, natož upravovat podmínky smlouvy. Mě poslali do háje byť s naprosto legitimním požadavkem, že bych chtěl lepší zimní pneu než nabízené Barum Polaris 3. Prý mají smlouvu na Barum, a nic jiného nelze mít, ani za příplatek. U nich zákazník rozhodně pán není.
No doufám, že ani rozhodce, ani žádnou těch pokut nebudu muset řešit. Ono by se to asi dalo uhrát na jednostranně nevyváženou smlouvu, zejména , když UCFM doteď dělal pouze firmy a ne fyzické osoby.
Škoda Karoq 1.5 TSi 110kW DSG (2018) - čekatel, Hyundai i30 kombi 1.6 GDI (2014), Mazda 2 1.3 63kW (2009)
Ex: Honda Stream 2.0 i-VTEC 115kW (2003), Suzuki Swift 1.3/68kW (2005), Honda Accord Coupé 2.0i 98kW (1993),Honda Prelude 2.0i 108kW (1987)
Ex: Honda Stream 2.0 i-VTEC 115kW (2003), Suzuki Swift 1.3/68kW (2005), Honda Accord Coupé 2.0i 98kW (1993),Honda Prelude 2.0i 108kW (1987)
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Operativní leasing - nabídka Hyundai Tarif
Obávám se, že na jednostranně nevyváženou smlouvu se to uhrát nebude dát, neboť Ti řeknou, že sis to měl uvědomit před podpisem smlouvy, neboť jsi svéprávný. Ta smlouva totiž nic neskrývá ani nezamlčuje a je zcela srozumitelná.
Já s nimi měl zatím 2 smlouvy, na tu Dacii leasing a na Thalii úvěr a byli vždycky naprosto korektní a smlouvy nebezpečné neměli. Jenom jsou najednou hrozně kožení, chtěl jsem, aby mi uvolnili Dacii už teď na konci října, když je zaplacená, ale trvají na smluvním termínu anebo za poplatek 6 tisíc. To bych radši sežral kámen, než jim na poslední 2 měsíce dát navíc 6 tisíc. Se zkrácením splatnosti úvěru problém nebyl, to je ze zákona za 1% z částky předčasného splacení, s tím prostě nic nenadělají. Já ten leasing chtěl zkrátit proto, že jsem to chtěl prodat tak jak to je, ale jestli budu ještě kvartál jezdit, musím už trošku opravovat, tak asi jen za 3 tisíce, ale musím. Nenavíjejí se některé bezpečnostní pásy. Je to 2. závada, za celou dobu, co to mám.
Jenže jejich mateřská banka v Itálii má ve skříni kostlivce spojené s řeckými a italskými státními cennými papíry a tak dře peníze, jak se dá a proto ty smluvní pokuty.
Já s nimi měl zatím 2 smlouvy, na tu Dacii leasing a na Thalii úvěr a byli vždycky naprosto korektní a smlouvy nebezpečné neměli. Jenom jsou najednou hrozně kožení, chtěl jsem, aby mi uvolnili Dacii už teď na konci října, když je zaplacená, ale trvají na smluvním termínu anebo za poplatek 6 tisíc. To bych radši sežral kámen, než jim na poslední 2 měsíce dát navíc 6 tisíc. Se zkrácením splatnosti úvěru problém nebyl, to je ze zákona za 1% z částky předčasného splacení, s tím prostě nic nenadělají. Já ten leasing chtěl zkrátit proto, že jsem to chtěl prodat tak jak to je, ale jestli budu ještě kvartál jezdit, musím už trošku opravovat, tak asi jen za 3 tisíce, ale musím. Nenavíjejí se některé bezpečnostní pásy. Je to 2. závada, za celou dobu, co to mám.
Jenže jejich mateřská banka v Itálii má ve skříni kostlivce spojené s řeckými a italskými státními cennými papíry a tak dře peníze, jak se dá a proto ty smluvní pokuty.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Operativní leasing - nabídka Hyundai Tarif
Tomu se říká "vydělávání peněz formou legálního vydírání"
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Swordfish76
- **
- Příspěvky: 103
- Registrován: 17 říj 2014, 13:32
- Bydliště: Kladno
Re: Operativní leasing - nabídka Hyundai Tarif
No teď jsem si ještě přečetl ty podmínky a ten bod 15.9 týkající se rozhodčího řízení je celkem mazec - rozhodce je nějaký zřejmě kámoš z Brna, rozhoduje bez ústního projednání jen na základě písemných podkladů, člověk se předem vzdává možnosti opravných prostředků, a rozhodnutí rozhodce je okamžitě soudně vykonatelné. Docela mazec. Takže i kdybych byl desetkát v právu, tak kámoš právník to posodí a rozhodne ve prospěch spřátelené leasingovky a de facto já nemám absolutně žádnou možnost se případnému rozhodnutí bránit. A ještě zacáluju poplatky, min. 5.000 + DPH. Opravdu vyvážený smluvní vztah. Nezbývá než doufat, že k podobnému nikdy nedojde, nebo prostě smlouvu nepodepisovat.Espero píše:Obávám se, že na jednostranně nevyváženou smlouvu se to uhrát nebude dát, neboť Ti řeknou, že sis to měl uvědomit před podpisem smlouvy, neboť jsi svéprávný. Ta smlouva totiž nic neskrývá ani nezamlčuje a je zcela srozumitelná.
Já s nimi měl zatím 2 smlouvy, na tu Dacii leasing a na Thalii úvěr a byli vždycky naprosto korektní a smlouvy nebezpečné neměli. Jenom jsou najednou hrozně kožení, chtěl jsem, aby mi uvolnili Dacii už teď na konci října, když je zaplacená, ale trvají na smluvním termínu anebo za poplatek 6 tisíc. To bych radši sežral kámen, než jim na poslední 2 měsíce dát navíc 6 tisíc. Se zkrácením splatnosti úvěru problém nebyl, to je ze zákona za 1% z částky předčasného splacení, s tím prostě nic nenadělají. Já ten leasing chtěl zkrátit proto, že jsem to chtěl prodat tak jak to je, ale jestli budu ještě kvartál jezdit, musím už trošku opravovat, tak asi jen za 3 tisíce, ale musím. Nenavíjejí se některé bezpečnostní pásy. Je to 2. závada, za celou dobu, co to mám.
Jenže jejich mateřská banka v Itálii má ve skříni kostlivce spojené s řeckými a italskými státními cennými papíry a tak dře peníze, jak se dá a proto ty smluvní pokuty.
Ještě jsem se schválně koukal co má v podmínkách Škofin pro program Škoda bez starostí - a světe div se, oni tam mají, že pro spory vzešlé ze smlouvy je příslušný soud v místě sídla společnosti. Takže žádné vyčůrané a předem práv se vzdávající rozhodčí řízení.
Škoda Karoq 1.5 TSi 110kW DSG (2018) - čekatel, Hyundai i30 kombi 1.6 GDI (2014), Mazda 2 1.3 63kW (2009)
Ex: Honda Stream 2.0 i-VTEC 115kW (2003), Suzuki Swift 1.3/68kW (2005), Honda Accord Coupé 2.0i 98kW (1993),Honda Prelude 2.0i 108kW (1987)
Ex: Honda Stream 2.0 i-VTEC 115kW (2003), Suzuki Swift 1.3/68kW (2005), Honda Accord Coupé 2.0i 98kW (1993),Honda Prelude 2.0i 108kW (1987)
Re: Operativní leasing - nabídka Hyundai Tarif
Zdravím, uvedu zde konkrétní případ pro porovnání, možná to někomu pomůže při rozhodování. Nový Hyundai i20, kupní cena 200 tis., z 75% financovaná 5-ti letým úvěrem , vlastněná 24 měsíců. Poté prodána. Uvedené náklady jsou za 24 měsíců vlastnictví:
50 tis. vlastní peníze (akontace)
12 tis. pojištění (hav 5% spoluúč. + povinné ručení + pojištění čelního skla na 10tis bez spoluúč.)
4 tis. servisní prohlídky v autorizovaném
73 tis. splátky úvěru bance
-50 tis. přebytek z prodeje auta a předčasného splacení úvěru
Náklady na dvouleté ježdění tímto autem jsou tedy 89tis., což se rovná měsíčním nákladům 3708 Kč. Můžete tedy porovnat s leasingem. I20 se však zatím asi na leasing nenabízí.
Je mi jasné, že každá forma vlastnictví/nevlastnictví má své pro a proti. Výši nákladů při vlastnictví auta samozřemě významně ovlivní případný úvěr.
50 tis. vlastní peníze (akontace)
12 tis. pojištění (hav 5% spoluúč. + povinné ručení + pojištění čelního skla na 10tis bez spoluúč.)
4 tis. servisní prohlídky v autorizovaném
73 tis. splátky úvěru bance
-50 tis. přebytek z prodeje auta a předčasného splacení úvěru
Náklady na dvouleté ježdění tímto autem jsou tedy 89tis., což se rovná měsíčním nákladům 3708 Kč. Můžete tedy porovnat s leasingem. I20 se však zatím asi na leasing nenabízí.
Je mi jasné, že každá forma vlastnictví/nevlastnictví má své pro a proti. Výši nákladů při vlastnictví auta samozřemě významně ovlivní případný úvěr.
Naposledy upravil(a) rcc dne 24 říj 2014, 21:30, celkem upraveno 2 x.
Škoda Fabia 1.0 Junior
Hyundai i20 1,2i/57kw Inclusive Plus New 10/2011 sold 12/2013
Hyundai i20 1,2i/57kw Inclusive Plus New 10/2011 sold 12/2013
-
- ****
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 08 čer 2006, 17:17
- Bydliště: Rychnov n. Kn.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Operativní leasing - nabídka Hyundai Tarif
v Roce 2010 jsem kupovalt i30... na uver od CSOB leasing... porizovaci cena byla 292tis... pojisteni - povinne a havarijka od Uniqa 5%spoluucast/5tis/skla .... 497mesicne a to jsem tam nikoho znameho nemel... vyse uveru byla kolem 8,9%, jake presne naklady nevim... daval jsem asi 90tisic, pujcoval si 200.000 a splatka i s pojistenim byla 4870 na pet let.. v kvetnu jsem to predcasne splatil, ale nebylo to nijak vyhodnejsi, nicmene jsem to chtel mit z krku...
pisu to proto, ze se divim, jak vysoke pocitate pojistky..... ted na Genesis za 400.000 platim komplet pojistku/ruceni 5%/5tis/skla necelych 10.000rocne
samo, ze je vyse pocitana spoluucast 0% vs 5% ..... ale to neni takovy rozdil abych platil o tolik vic
pisu to proto, ze se divim, jak vysoke pocitate pojistky..... ted na Genesis za 400.000 platim komplet pojistku/ruceni 5%/5tis/skla necelych 10.000rocne
samo, ze je vyse pocitana spoluucast 0% vs 5% ..... ale to neni takovy rozdil abych platil o tolik vic
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010