Zkušenosti s provozem
Moderátoři: frawd, Moderátoři
Re: Zkušenosti s provozem
No mne najviac vadil A-stlpik. Inak sa mi sedenie a interier a exterier celom pacil ale na ten a-stlpik by som si nezvykol.
Hyundai i30 comfort 1.6 Mpi 2012
- Reklama
Re: Zkušenosti s provozem
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: Zkušenosti s provozem
no nevím co to dělá zrovna tady... , ale když si přečteš ten článek pozorně, tak je o Volkswagenu
(krom titulku)
2300km, 2 dospělí, 2 děti, Chorvatsko ve vlastní režii = přepravka jídla, lednice, tašky s oblečením ... = plné auto.
hodnocení:
+ dostatečná přepravní kapacita. zadní lavici mám stále kousek vepředu, takže - dětem to moc nevadilo, ale mladej co seděl za mnou velmi rychle pochopil, že zabodnutý nohy v řidičově sedačce maj svoje kouzlo kufr je dost velký, že jsem si mohl dovolit vzít sebou plato kufru, nabral jsem ale dětem kola, protože tomu 6tiletýmu se tam už jeho kolo nevejde ani kdyby byl kufr prázdnej a na tak dlouhou cestu jsem ho nechtěl dávat na střechu, protože by to za prvé neúměrně zvedlo už tak vysokou spotřebu a za druhé moje auto a moje zahrádka se nějak nemaj rády ...
+- nemám automatickou klímu, ale i ta ruční funguje dobře, v kopci je ale třeba jí vypnout, úbytek výkonu je poznat, ventilace na druhou stranu má slabinu v nemožnosti zvolit kombinaci zón (okno + přední ofuk)
+ 2300 Km se na sedáku dá v pohodě přežít, ale kdyby měla sedačka bederní opěrku nebo něco takového, nebyl bych proti. Na vyšší "stoličkové" sezení jsem byl zvyklý z Berlinga i Liazky a tak bych si na ponorkový sed (i30) už zvykat nechtěl , osobně bych ale potřeboval pedály kousek hlouběji (nebo volant víc vytažitelný)
+ překvapivě pohodlná jízda. Frčel jsem celý čas cca 10 - 30 km nad limit - většinu cesty a auto to ustálo v pohodě, za Mikulovem jsem ani neregistroval odskakování zadní osy (možná kvůli kvalitnější práci cestářů ??)
- 1,4 žere na dálnici jako tank. Celkový průměr byl 9,2 litru LPG ... Zkrátka - auto a hlavně motor do města.
- motor je na dálnici slabý, ale 150kmh udrží bez problému, ale je třeba zapomenout na jakékoliv pružné zrychlení , každopádně je ho třeba točit a točit a točit. ale počítejte s tím, že většina okolo je rychlejší
- zapomeňte ve dveřích na větší lahev jak 1 litr, ale spíš i větší jak 0,75 litru. ideálně se tam vejde půllitrovka
- auto moc nesvítí, většina za vámi jedoucích aut vás přesvítí,
kontrolky obrysových a hlavních světel září do tmy jako pominutý, proč se nestlumí s podsvětlením je mi záhadou
Závěr - ix20 je překvapivě "velké male" auto, s dobrou přepravní kapacitou. S motorem 1,4 CVVT se na dálnici moc nehodí, ale Felicii předjedete bez problémů
Na připadné vyšší zatížení třeba brát určitě LPG - nafta totiž patří do kamen a benzín do letlampy
(krom titulku)
dovolím si paliho text použít, protože ve většině se shoduje s mou zkušenostíPALI-PALI píše: prave sme sa vratili z dovolenky.
2300km, 2 dospělí, 2 děti, Chorvatsko ve vlastní režii = přepravka jídla, lednice, tašky s oblečením ... = plné auto.
hodnocení:
+ dostatečná přepravní kapacita. zadní lavici mám stále kousek vepředu, takže - dětem to moc nevadilo, ale mladej co seděl za mnou velmi rychle pochopil, že zabodnutý nohy v řidičově sedačce maj svoje kouzlo kufr je dost velký, že jsem si mohl dovolit vzít sebou plato kufru, nabral jsem ale dětem kola, protože tomu 6tiletýmu se tam už jeho kolo nevejde ani kdyby byl kufr prázdnej a na tak dlouhou cestu jsem ho nechtěl dávat na střechu, protože by to za prvé neúměrně zvedlo už tak vysokou spotřebu a za druhé moje auto a moje zahrádka se nějak nemaj rády ...
+- nemám automatickou klímu, ale i ta ruční funguje dobře, v kopci je ale třeba jí vypnout, úbytek výkonu je poznat, ventilace na druhou stranu má slabinu v nemožnosti zvolit kombinaci zón (okno + přední ofuk)
+ 2300 Km se na sedáku dá v pohodě přežít, ale kdyby měla sedačka bederní opěrku nebo něco takového, nebyl bych proti. Na vyšší "stoličkové" sezení jsem byl zvyklý z Berlinga i Liazky a tak bych si na ponorkový sed (i30) už zvykat nechtěl , osobně bych ale potřeboval pedály kousek hlouběji (nebo volant víc vytažitelný)
+ překvapivě pohodlná jízda. Frčel jsem celý čas cca 10 - 30 km nad limit - většinu cesty a auto to ustálo v pohodě, za Mikulovem jsem ani neregistroval odskakování zadní osy (možná kvůli kvalitnější práci cestářů ??)
- 1,4 žere na dálnici jako tank. Celkový průměr byl 9,2 litru LPG ... Zkrátka - auto a hlavně motor do města.
- motor je na dálnici slabý, ale 150kmh udrží bez problému, ale je třeba zapomenout na jakékoliv pružné zrychlení , každopádně je ho třeba točit a točit a točit. ale počítejte s tím, že většina okolo je rychlejší
- zapomeňte ve dveřích na větší lahev jak 1 litr, ale spíš i větší jak 0,75 litru. ideálně se tam vejde půllitrovka
- auto moc nesvítí, většina za vámi jedoucích aut vás přesvítí,
kontrolky obrysových a hlavních světel září do tmy jako pominutý, proč se nestlumí s podsvětlením je mi záhadou
Závěr - ix20 je překvapivě "velké male" auto, s dobrou přepravní kapacitou. S motorem 1,4 CVVT se na dálnici moc nehodí, ale Felicii předjedete bez problémů
Na připadné vyšší zatížení třeba brát určitě LPG - nafta totiž patří do kamen a benzín do letlampy
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Zkušenosti s provozem
Toz taky neco o dovolene s ix20 1.4 benzin. Neco jsem o zkusenostech po vymene zadnich tlumicu (jeden vyteceny) jsem uz psal.
cca 2500km Julske Alpy a rakouske Alpy (Matrei im Osttirol), z toho cca 1500 + 1600 km dalnice (do 130km/h), asi 100 - 150km normalni bezne cesty vice-mene po rovine, zbytek horske sedla, horske cesticky (stale do kopce az 16%, myslim ze parkrat chvili i vice, serpentinky, uzke cesty, dole z kopce), tj. vetsinou na 2, max. 3 jak nahoru tak i dolu. Tri lidi, na dalnici plny kufr + neco i vevnitr. Spotrebu presne nevim, protoze se mi ztratila jedna uctenka za benzin, ale PP ukazoval pred tankovanim vzdy max. 8,1, vetsinou kolem 7,8.
Jizda byla docela prijemna, pohodlna, nemel jsem pocit, ze to auto na to nema a to ani na dalnici pri 130 ani v kopcich. Zrychleni sice slabe, ale nebylo treba, stejne jsme auto pred nami, co nam ujelo na rovine dojizdeli na dalsi serpentine a na dalnici jsem i tak predjeli dost aut . Ale bylo citit, ze s 1.6 by top mohlo jit jeste lip. Zadny problem nebylo ani sezeni 8-9 hod v aute s kratkymi restavkami, ani vepredu ani vzadu. Zadni kola nam neodskakuji, to se ukazalo i tady i na horsich horskych cestach auto drzelo stopu fantasticky. Jediny neprijemny usek (jako vzdy) je Brno-Vyskov, kde jeste nemaji opraveny beton na ceste - tam obcas auto nad 110 vyskakuje nahoru dolu, ale ne do boku.
Jedina opravdu neprijemna vec v tom aute je ten A-sloupec - pri jizde na horach a v horskych obcich, kde je sama mensi-vetsi zatacka, cesta prilis uzka byl ten vyhled nekdy opravdu dost omezeny a furt jsem se musel naklanet dopredu nebo do boku, abych videl, jestli neco nejede naproti. V techto podminkach je to opravdu velke minus. Ale na normalnich cestach a na dalnici to az tak nevadi.
Muj zaver je taky, ze ix20 je "prekvapujuco velke male auto", pohodlne vozeni, i na horskych silnicich drzi stopy skvele, serpentiny to bere jedna radost. Na rozdil od mmv a Pali-Pali si myslim, ze pri normalni jizde (tj. do predepsaneho limitu, klidna a defenzivni jizda) i pri zatizeni jde slusne, jen dost zere. Ja jsem spokojeny, rodina taky.
cca 2500km Julske Alpy a rakouske Alpy (Matrei im Osttirol), z toho cca 1500 + 1600 km dalnice (do 130km/h), asi 100 - 150km normalni bezne cesty vice-mene po rovine, zbytek horske sedla, horske cesticky (stale do kopce az 16%, myslim ze parkrat chvili i vice, serpentinky, uzke cesty, dole z kopce), tj. vetsinou na 2, max. 3 jak nahoru tak i dolu. Tri lidi, na dalnici plny kufr + neco i vevnitr. Spotrebu presne nevim, protoze se mi ztratila jedna uctenka za benzin, ale PP ukazoval pred tankovanim vzdy max. 8,1, vetsinou kolem 7,8.
Jizda byla docela prijemna, pohodlna, nemel jsem pocit, ze to auto na to nema a to ani na dalnici pri 130 ani v kopcich. Zrychleni sice slabe, ale nebylo treba, stejne jsme auto pred nami, co nam ujelo na rovine dojizdeli na dalsi serpentine a na dalnici jsem i tak predjeli dost aut . Ale bylo citit, ze s 1.6 by top mohlo jit jeste lip. Zadny problem nebylo ani sezeni 8-9 hod v aute s kratkymi restavkami, ani vepredu ani vzadu. Zadni kola nam neodskakuji, to se ukazalo i tady i na horsich horskych cestach auto drzelo stopu fantasticky. Jediny neprijemny usek (jako vzdy) je Brno-Vyskov, kde jeste nemaji opraveny beton na ceste - tam obcas auto nad 110 vyskakuje nahoru dolu, ale ne do boku.
Jedina opravdu neprijemna vec v tom aute je ten A-sloupec - pri jizde na horach a v horskych obcich, kde je sama mensi-vetsi zatacka, cesta prilis uzka byl ten vyhled nekdy opravdu dost omezeny a furt jsem se musel naklanet dopredu nebo do boku, abych videl, jestli neco nejede naproti. V techto podminkach je to opravdu velke minus. Ale na normalnich cestach a na dalnici to az tak nevadi.
Muj zaver je taky, ze ix20 je "prekvapujuco velke male auto", pohodlne vozeni, i na horskych silnicich drzi stopy skvele, serpentiny to bere jedna radost. Na rozdil od mmv a Pali-Pali si myslim, ze pri normalni jizde (tj. do predepsaneho limitu, klidna a defenzivni jizda) i pri zatizeni jde slusne, jen dost zere. Ja jsem spokojeny, rodina taky.
Re: Zkušenosti s provozem
na normální jízdu stačí i š105, tady jde o aktivní bezpečnost kdy je třeba se z nějaké krizové situace dostat co nejrychleji pryč ... jenom pro zajímavost, v kopci za Brnem (na Prahu) mě deklasovala fabie HTP a nebyl jsem schopen s tim cokoliv udělat
... ale co jsme si koupili (na co jsme měli a do čeho nám dali LPG) to máme, takže to jde
... ale co jsme si koupili (na co jsme měli a do čeho nám dali LPG) to máme, takže to jde
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Zkušenosti s provozem
Dobrá taky něco přihodím:
Chorvatsko,2100 km,2 dospělí,2 děti a auto narvaný k prasknutí.
+ přepravní kapacita
+ manuální klima dělá zimu takže v pohodě.
+ sedačky pohodlné,ale bederka by neškodila.
+ jízda je pohodlná a auto při rychlostech 130-150 km/h stabilní.
- ten A sloupek mě taky sejří.
- motor 1.4 cvvt opravdu není na dálniční hony,ale zase taková tragédie to není.
....spotřeba za celou dovču dle PP 6,6 litru naturalu....nestěžuju si.
Závěr - za ty prachy.....
Chorvatsko,2100 km,2 dospělí,2 děti a auto narvaný k prasknutí.
+ přepravní kapacita
+ manuální klima dělá zimu takže v pohodě.
+ sedačky pohodlné,ale bederka by neškodila.
+ jízda je pohodlná a auto při rychlostech 130-150 km/h stabilní.
- ten A sloupek mě taky sejří.
- motor 1.4 cvvt opravdu není na dálniční hony,ale zase taková tragédie to není.
....spotřeba za celou dovču dle PP 6,6 litru naturalu....nestěžuju si.
Závěr - za ty prachy.....
IX20 1.4 CVVT Tricolor
Re: Zkušenosti s provozem
Dalsi edit. Teda vlastne niekolko
ilja píše:Editoval som svoj starsi prispevok v tejto teme, tak aby to nezapadlo prachom. Snad to nie je doublepost
Klucove slova: zavazna porucha
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 45#p332116
ix20 1.6 Style, Honda Civic 8g 1.8
EX: Honda Civic 8g Type S
EX: Toyota Corolla E10 1.3
EX: Renault 5 1.4
EX: Honda Civic 8g Type S
EX: Toyota Corolla E10 1.3
EX: Renault 5 1.4
Re: Zkušenosti s provozem
Zdravím chlapi som tu nový ,mam objednanú ix20 1,6 style lpg z Hyundai značkou zatiaľ skúsenosti nemám doteraz som jazdil iba na fordoch ale toto forum som si prečítal dosť podrobne, myslite že sa od začiatku výroby zlepšila ich kvalita spracovania - vrzgajúci interier a predne napravi . Čo som sa dočital v 2013 prepustili troch šefov za kvalitu výroby.
Mondeo 2,0 Landi Renzo
Focus 1,8 Tdci
ix20 1,6 lpg navi
Focus 1,8 Tdci
ix20 1,6 lpg navi
Re: Zkušenosti s provozem
Vítej mezi nás
Ohledně zpracování zas až takové výtky nemám,původní přední tlumiče byly trochu hlučnější, po výměně v rámci záruky letos na jaře je předek komfortnější a tišší a tento typ je prý již standardně montován. Za mne - já jsem spokojen.
Ohledně zpracování zas až takové výtky nemám,původní přední tlumiče byly trochu hlučnější, po výměně v rámci záruky letos na jaře je předek komfortnější a tišší a tento typ je prý již standardně montován. Za mne - já jsem spokojen.
Re: Zkušenosti s provozem
Mam niečo odjazdene aj na Seate Ibiza a tam to teda v predu bucha tiež poriadne tak preto sa pýtam z čim to asi porovnať z Mondeo nič take nepoznam . Autičko som vyberal pre jeho univerzalnosť ,vyhovuje mojim kriteriam - vyšši posed, kufor kde je plynova nadrž a doj. rezerva pod platom ,relatívne jadnoduchý motor a vnutorný priestor pri kompaktných rozmeroch .
Mondeo 2,0 Landi Renzo
Focus 1,8 Tdci
ix20 1,6 lpg navi
Focus 1,8 Tdci
ix20 1,6 lpg navi
Re: Zkušenosti s provozem
Jenom technická otázka. Budeš mít 1,6 na LPG motor přímo z fabriky a vestavbu ti tam dobastlí prodejce? Nebo jak se to dne dělá?
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: Zkušenosti s provozem
Mam to objednane od výroby preto som to bral aby tam boli zaruky Ty to maš dorabane a aku maš spotrebu.
Mondeo 2,0 Landi Renzo
Focus 1,8 Tdci
ix20 1,6 lpg navi
Focus 1,8 Tdci
ix20 1,6 lpg navi
Re: Zkušenosti s provozem
tak aby ti to sloužilo , po té co dal ruce pryč od zástaveb do 1,6tek a 1,4ky příprava pouze z výroby (jiná hlava - ventily, sedla)
bude nějakej přímaz ?? nebo bude přívstřik ???
bude nějakej přímaz ?? nebo bude přívstřik ???
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Zkušenosti s provozem
Co jsem kde kdy četl, tak myslím, že ty hlavy jsou úplně stejný. Motory se liší pouze u 1,6 je asi o 2,5 mm větší zdvih? Ale tvrdit to nemůžu rozdělaný jsem to neměl. U těch 1,6 byl spíš problém jak zde psal technik z AGC plus s tím katem. Stejnej problém jako má stará 1,2 HTP do roku výroby 2011. Že si motor při určitých režimech chodu a rezonance plynů nasaje nebo se tam dostane nějakej svinčík z katu a pak jdou ventily do háje plyn neplyn. Co je na tom pravdy nevím. Ale motory 1,6 bez tlaků na záruku mění za nové...
Sem se rozkecal, spotřebu mám kolem 8 mi litrů, 8,3 až 8,8. Je to levnější ježdění tak se nebojím šlapat na plyn. Žádné eco nejezdím. Benzín jsem měl před montáží dlouhodobě 7,3. Mám přímaz i přístřik.
Sem se rozkecal, spotřebu mám kolem 8 mi litrů, 8,3 až 8,8. Je to levnější ježdění tak se nebojím šlapat na plyn. Žádné eco nejezdím. Benzín jsem měl před montáží dlouhodobě 7,3. Mám přímaz i přístřik.
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG