1.4CVVT motor KO po 9000km

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Uživatelský avatar
t0x!n
****
Příspěvky: 1333
Registrován: 01 říj 2013, 21:37
Kontaktovat uživatele:

1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od t0x!n »

Panove, tak ja jak jsem veril v tuto znacku, tak dnesnim dnem se moje nadeje totalne rozpadly.

To, ze jsem od zacatku koupe resil malickosti v podobe, "vrzani" okna (tesneni), jednou to mazali, podruhe menili, vymena levyho sterace, protoze po tydnu "piskal", lakovani 5. dveri protoze na nich byla koroze, ok.

Ted zaclo vrzat sedadlo u ridice a hlavne mi posledni 2 mesice motor zral tak o 1,5l/100, na stejnych trasach, stejny pneu, stejnej styl jizdy, motor byl dost hlasitej, rano pri rozjezdu kolikrat padal vykon.

Dnes mi volali ze servisu, 3. valec jede na minimalni vykon, katalyzator je kaput, motor pry na odpis, pristi tyden pry maji snad dodat novy motor a budou mi ho montovat...

Vyzna se nekdo v obcasnkym pravu? Da se brat jako uznana uplatnena reklamace i treba ta vymena strace, jelikoz jsem mel tim padem uz vic jak 4 reklamace a mam po chuti a nejdradsi bych prodejci auto vratil a nechal si zaplatit kupni cenu.

Bohuzel jsem kupoval v Trutnove, servisuju v Brne, je to docela vtipny celkove si na chod motoru stezuju tak 9 mesicu, prvni C&K pry vse normalni, pak Auto Pokorny, tam minimalne 3x, porad dokola jsem udaval cukani auta pri napr. 2000ot. na rovince a stalym plynu, hlucnost motoru, vse pry opet ok, nyni jsem zkusil Balvina a po 24. hod mi bylo oznameno to co pisi vyse o motoru... Jsem z toho docela v depresi dneska...
Kia Ceed 2015 1.6 GDI TOP - bílá WD
i30 II 1.4 CVVT 73kW - "původní" Komfort - prodáno
Obrázek
Reklama
 

Uživatelský avatar
Skyline
****
Příspěvky: 1138
Registrován: 11 pro 2010, 16:48

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od Skyline »

Musis mit 3x stejnou zavadu, navic si nemyslim, ze pripadny 3x reklamovany sterac by byl dost padny duvod k odstoupeni od koupi. Nesmis tankovat nejlevnejsi benzin co sezenes, pancovany buhvi cim.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Uživatelský avatar
Amalfi
***
Příspěvky: 832
Registrován: 17 bře 2009, 08:25
Bydliště: Ostrava

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od Amalfi »

No to nepotesi, ale mozna si prave narazil na servis, ktery tve stiznosti nevzal na lehkou vahu a opravdu je proveril. Vymena automobilky nemusi byt vzdy vyhra - uz se to tu psalo nekolikrat, je to o tech servisech a lidech v nich, o tom jak si vazi klientu a nebo jak je jen chteji zdimat a odrbavat.
Takze pokud ti konecne nabidli konstruktivni reseni, tak fajn. To ze je Hyundai s kvalitou jinde nez nas masiruje jejich reklama je majitelum uz davno jasne. Takze se nedivim vyctu problemu, ktere jsi s autem mel. Ja je mel taky a nejsme vyjimky. S korozi se potka jeste hodne majitelu, problemy s kvalitou polstrovani sedacek taky.
Proste zkus pockat na novy motor a uvidis.
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
only_one
**
Příspěvky: 465
Registrován: 19 úno 2014, 10:57

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od only_one »

no to co tě potkalo je nepříjemné, nicméně od toho je ta záruka. Krom motoru to jsou drobnosti, které buď rád, že někdo řeší, vyřeší a máš klid. U toho motoru je to celkem zajímavé a pokud bys zjistil co bylo příčinou mohl by jsi se zde podělit.

žádná automobilka nemá 100% spolehlivost. A u dražších aut pak není nic neobvyklého, že se mění celé pohonné jednotky plošně v řádech desetitisíců kusů. Třeba u Jaguaru jejich průšvihy s nikasilem ve vložkách.

9000km zcela jasně ukazuje na nějakou výrobní vadu. Tak se drž a doufám, že pak už to bude v pohodě. Jinak já jsem s novým Renoltem co jsem si pořídil na podnikání najel 50 000km a byl jsem s ním kvůli poruše v servisu za 20 měsíců 9x, jen tak pro zajímavost ...
Uživatelský avatar
t0x!n
****
Příspěvky: 1333
Registrován: 01 říj 2013, 21:37
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od t0x!n »

Skyline: jen neprijde mi "nekvalitni" tantkovat prvni 3 mesice Shell ta "lepsi" 95ka, pak 3 mesice Agip, zase ta "premiovejsi" 95ka, kde jsem pocitoval vibrace z plyovyho pedalu, subjektivne jak jsem k nim prestal jezdit, tak OK, nyni sice Albert Brno ale maji certifikat SGS a vytocnost je tam takova, ze tam se nebojim, ze by bylo neco v benzinu, nikdy nikde jinde jsem netankoval...
Kia Ceed 2015 1.6 GDI TOP - bílá WD
i30 II 1.4 CVVT 73kW - "původní" Komfort - prodáno
Obrázek
Uživatelský avatar
Amalfi
***
Příspěvky: 832
Registrován: 17 bře 2009, 08:25
Bydliště: Ostrava

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od Amalfi »

toxin v pohode, to neres. Benzin je proste benzin a pokud tankujes na pumpe a ne nekde ze sudu, tak je to v pohode. Skyline je trochu pomateny, kdyz si mysli ze spotrebitel je zodpovedny za nekvalitni benzin, ktery koupil na bezne pumpe. Jen debil si mysli, ze by tohle clovek koupil, kdyby vedel ze tam prodavaj nejaky mix.
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uživatelský avatar
airwaves
****
Příspěvky: 1053
Registrován: 30 pro 2010, 08:21
Bydliště: Vysočina

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od airwaves »

Ty motory jsou tak očesaný o materiál že se můžeme divit jak to vůbec jezdí. Prohlížel jsem v Brně na veletrhu tsi motor vw škoda v řezu, tam není nikde milimetr co by jsi odbrousil odlehčil. No a to jsou důsledky. Prostě se občas něco dostane na hranu a je malér. Ale hlavu vzhůru, budeš mít novej motor. Ta výměna není nic složitého, pár šroubů M5 :D :D :D dvě segerovky, závlačka a několik sponek na hadici a máš ho tam. S tím nemůže být problém. Skoro ti ho závidím.
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
mmv
*****
Příspěvky: 1703
Registrován: 06 kvě 2012, 22:50
Bydliště: skoro Praha

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od mmv »

i já ... co bych dal za nový motor ... (ten správný) :wink:
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Uživatelský avatar
Skyline
****
Příspěvky: 1138
Registrován: 11 pro 2010, 16:48

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od Skyline »

t0x!n píše:Skyline: jen neprijde mi "nekvalitni" tantkovat prvni 3 mesice Shell ta "lepsi" 95ka, pak 3 mesice Agip, zase ta "premiovejsi" 95ka, kde jsem pocitoval vibrace z plyovyho pedalu, subjektivne jak jsem k nim prestal jezdit, tak OK, nyni sice Albert Brno ale maji certifikat SGS a vytocnost je tam takova, ze tam se nebojim, ze by bylo neco v benzinu, nikdy nikde jinde jsem netankoval...
ty jseš pomatenej, asi pod vlivem amerického myšlení, pokud vědomě tankuje někdo sračky, tak se nesmí divit, že něco zkurví.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Uživatelský avatar
t0x!n
****
Příspěvky: 1333
Registrován: 01 říj 2013, 21:37
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od t0x!n »

Jaky sracky? Co to porad meles? Shell, Agip a Albert kde je vytocnost jako svina. Tak mi prosimte sdel svoje inteligentni myslenky, kdyz vyvolavas flame...
Kia Ceed 2015 1.6 GDI TOP - bílá WD
i30 II 1.4 CVVT 73kW - "původní" Komfort - prodáno
Obrázek
Uživatelský avatar
milda h
*****
Příspěvky: 1661
Registrován: 15 led 2012, 21:08
Bydliště: Vysočina NMnM

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od milda h »

Skyline píše:
t0x!n píše:Skyline: jen neprijde mi "nekvalitni" tantkovat prvni 3 mesice Shell ta "lepsi" 95ka, pak 3 mesice Agip, zase ta "premiovejsi" 95ka, kde jsem pocitoval vibrace z plyovyho pedalu, subjektivne jak jsem k nim prestal jezdit, tak OK, nyni sice Albert Brno ale maji certifikat SGS a vytocnost je tam takova, ze tam se nebojim, ze by bylo neco v benzinu, nikdy nikde jinde jsem netankoval...
ty jseš pomatenej, asi pod vlivem amerického myšlení, pokud vědomě tankuje někdo sračky, tak se nesmí divit, že něco zkurví.

](*,) Což není jeho případ, tak proč ..... :-#
Obrázek ix20 1.6 CVVT trikolor Cashmere Brown 12/2011
Adrim5
Příspěvky: 7
Registrován: 26 lis 2013, 20:08

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od Adrim5 »

Zdravím, no toto nezávidím, ale je to fakt o servisu a lidech, které tam pracují. Člověk, aby jim říkal co mají na autě udělat a jak. Je zvláštní, že je olej po výměně v servisu černý. Sviňáci to míchají, tak už jezdím ke kamaarádovi a vidím co tam leje, hlavně investuju i do proplachovacího oleje. A musím říct,že je to fakt znát. A benzin je i u prémiových značek hodně rozdílný. To je hned poznat na zvuku motoru a jak jde za plynem. Takže i OMV nebo SHELL mají fakt rozdílnou kvalitu. A prémiový benzín???
KOUKŇETE SEM A SAMI POSUĎTE: http://svetmotoru.auto.cz/clanek/servis ... nzinu.html a máte hned odpověď...
Tak kde dnes tankovat? Globus, Albert? Tam nejezdim... znám pár lidí, které na to dojeli a na vždycky....
Mám vyzkoušený LUKOIL.

Je lepší mít v servisu známého, nebo se poptat známých, kde jsou spokojeni. Zažil jsem i to, že autorizovaný servis dával sračkové díly místo originálních. A jestli destičky dokážou vydržet s kotouči 30 tis km a jiné 90 tis km, tak je to fakt ve finále znát.... Viděl jsem i kotouč z druhovýroby, který prosvištěl přes podběh až do kufru!!! Moc krásně to opravdu nevypadalo.

Vrátit auto v záruce kvůli drobnostem asi jen tak neprojde. Ale pokud jde o motor a po namontování nového by se nic neměnilo, tak pak následuje návštěva soudního znalce a na základě jeho posudku si s tím dobrý právník poradí. Je nutné si hlavně zjistit, jestli servis udělal ty servisní úkony, které měl. Nebo zda jde o výrobní vadu, kterou by musí jenoznačně definovat. Doporučuji si zapatit DAS pojišťění cca 300-400kč/měsíčně, ty dokážou v těchto věcech hodně pomoct. Tam bych se co nejdříve informoval, co by se s tím případně dalo dělat dál. Je to, ale na dlouho, tak jako vše u nás v ČR.
Přeji hodně štěstí při vyřizování !!! Ale buďte v klidu...

Kamarádovi, kterému zhasl motor na dálnici u nového Opla, při 35 tis km!!! Výměna motoru a prč s autem...Šel k Hyundai do Sonaty, tak jako já a taky spokojenost, on má 270 tis km bez poruchy a já zatím 103tiskm!!!
Kamarád má novou Elantru 1,6l a je to super auto, které by neměnil ani on.
Vše je jen stroj a buď funkční nebo poruchový...

Mirek
only_one
**
Příspěvky: 465
Registrován: 19 úno 2014, 10:57

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od only_one »

Nebuďte paranoici.
Motor který se mění po 9000km byl zkrátka vadný kus, který je nutné vyměnit/opravit. Od toho ta záruka je a pět let je dost na jakýkoliv provoz aby se tohle vychytalo.

Barva oleje absolutně nemusí nic znamenat o jeho schopnostech mazat. Zvlášť u naftových aut novej olej hodně rozpouští usazeniny a je zase tmavej po pár kilometrech. U starého sprintera naleju čistej, ujedu 10km a je černej jako bota a přesto ten olej funguje takhle statisíce kilometrů. Naopak ani zcela čistej olej nemusí správně mazat a může být již vyčerpaný o své mazací aditiva.

Jakýkoliv rozbor věci s návazností na palivo bych ale řešil, až se ukáže, co bylo příčinnou závady. Na palivo bych si však nevsadil, že bylo příčinou
Uživatelský avatar
airwaves
****
Příspěvky: 1053
Registrován: 30 pro 2010, 08:21
Bydliště: Vysočina

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od airwaves »

3. válec je bez výkonu, přeloženo bez tlaku. Za to benzín nemůže.
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Uživatelský avatar
t0x!n
****
Příspěvky: 1333
Registrován: 01 říj 2013, 21:37
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od t0x!n »

Neni to jen 3., rikali mi, ze tlaky jsou nizsi na vsech ale ten 3. je uplne na minimu...
Kia Ceed 2015 1.6 GDI TOP - bílá WD
i30 II 1.4 CVVT 73kW - "původní" Komfort - prodáno
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Motor a převodovka“