Ahoj. Chtěl bych poradit, cca před měsícem se nám podařilo natankovat do naftového Getze benzín, přesněji plnou nádrž. Od benzínky se s autem jelo do vypnutí motoru, které nastalo samozřejmě nasátím benzínu. Po uvědomění si problému kontrolou účtenky se Getz nechal odtáhnout, byla vypuštěna nádrž, propláchnut systém a vyměněn pal. filtr. Auto pak jezdilo bez problémů a následků cca dva týdny.
Teď se ale projevil problém, nevím jestli souvisí s tím co jsem psal. Natankována byla plná nádrž nafty na Shell a najednou to začalo. Auto studené i zahřáté škube. Škube opravdu dost a specificky. Když např. při jedničce a dvojce pomalu přidám plyn a pak do cca 2000ot. pustím plyn a následně přidám, tak auto začne házet a až do cca 3000ot. Pokud ten plyn nemusím ubrat a přidávám plynule až k zařazení další rychlosti, tak se neprojeví, respektive velmi, velmi málo, až k nepoznání malé pocuknutí.. Taky jsem vypozoroval, že při jakékoliv rychlosti zcela sundám nohu z plynu, pak prošlápnu, sundám nohu a tohle opakuji, tak to taky neškubne jen jednou (což by mělo- přidám, uberu) ale zase vícekrát... 3-4x....
Můžou se projevit takto vstřiky? I přesto, že to auto po vyprázdnění benzínu jelo OK? Je možné aby v nádrži i přes výplach něco zůstalo? Může benzín naftové vstřiky zničit ? Díky za typy
PS: při volnoběhu, prošlápnutí i pomalém přidání plynu žádný divný chod ani zvuk ani kolísání otáček.
Getz 1.5 CRDi, 65kW - hodně škube (2000ot)
Moderátoři: vipe, Moderátoři
Getz 1.5 CRDi, 65kW - hodně škube (2000ot)
i30 kombi 1.6 CRDi
- Reklama
Re: Getz 1.5 CRDi, 65kW - hodně škube (2000ot)
Zdravím,
měl jsem podobný problém, mám najeto před 200tis km.
Vyměnil jsem rozvody a pořád nic, mimochodem byly jako nové, vyčistil jsem EGR.
Už zbývají jenom vstřiky, tak jsem zkusil používat aditiva VIF a je to v pohodě.
měl jsem podobný problém, mám najeto před 200tis km.
Vyměnil jsem rozvody a pořád nic, mimochodem byly jako nové, vyčistil jsem EGR.
Už zbývají jenom vstřiky, tak jsem zkusil používat aditiva VIF a je to v pohodě.
Hyundai I30 1.5. dpi kombi Červená Karkulka
Hyundai i30 1.6 MPI kombi Polárka
Hyundai Getz 1.5 CRDI Myška
Hyundai i30 1.6 MPI kombi Polárka
Hyundai Getz 1.5 CRDI Myška
Re: Getz 1.5 CRDi, 65kW - hodně škube (2000ot)
jednoznačne naftu aditivovať napríklad aj spomenutým VIFom. Inak čo sa Shell nafty týka tak je to kvalitou "od benzínky k benzínke..." mám v rodine ešte Forda s motorom 1.8TDCi 85kW ktorý má osadené nové vstreky, palivový filter. tankujeme väčšinou bud slovnaft alebo OMV ale raz sa tam načapoval Shell a to auto výkonovo zdochlo o 50% dole aj ked stále naftu aditívujem. jazdíme na chalupu do mierných kopcov a na usekoch kde to už mám odsledované že mierne pridám a auto vystrelí dopredu so Shell naftou sa to auto ledva šplhalo do tých kopcov.... takže po vyjazdení toho shit shellu som opäť prešiel na overený slovnaft. Toľko moja skúsenosť.
Hyundai Getz 2007, 1.1 12V 49kW, Gold Beige
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8134
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Getz 1.5 CRDi, 65kW - hodně škube (2000ot)
doporucoval by som namiesto priemerneho Shellu bud natankovat preverenu Globus / Euro oil naftu a poriadne naditivovat (Ekolube, STP VIF) alebo kupit plnu nadrz Verva Diesel
EDIT: skus tam naliat nieco takehoto: http://www.oleje.cz/p/wynn-s-diesel-cle ... -ml--11115. Idealne pri nizsej hladine paliva v nadrzi. Najlepsie skusenosti mam ked mi svieti hladove oko, nalejem tam nieco podobneho a natankujem cca 5l nafty, ktora pripravok rozviri po nadrzi
bojim sa ze benzinove extempore odnieslo cerpadlo
EDIT: skus tam naliat nieco takehoto: http://www.oleje.cz/p/wynn-s-diesel-cle ... -ml--11115. Idealne pri nizsej hladine paliva v nadrzi. Najlepsie skusenosti mam ked mi svieti hladove oko, nalejem tam nieco podobneho a natankujem cca 5l nafty, ktora pripravok rozviri po nadrzi
bojim sa ze benzinove extempore odnieslo cerpadlo
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023