1.4CVVT motor KO po 9000km
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Reklama
Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km
Me to nepobavilo, normální komunikace. Je treba si uvedomit kolik starych lidi si dneska kupuje nove auta a po mailu nepoznas o koho jde. Muj otec ma 65 let, koupil si Yarise a kdyz jsem s nim byl v servisu tak to bylo neco, je proste starsi a vsechno je to pro nej komplikovanejsi na pochopeni.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km
taky si myslím, že servis komunikoval v pohodě a vcelku hladce a bez problému přistoupil k objednávce volantu... vymění a bude to oki
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km
Asi uz me sere cokoli musim resit, tak jsem podrazdenej na vse, tak vam budu verit, ze to mysleli dobre
Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km
toxine.... ty jsi hroznej klient!!!!
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km
to uz mi rikali kolegove v praci, ale vem si uz si prijdu v servisu vic jak doma, to taky nebude normalni dneska se mi zaclo jeste navic ozyvat ze zadku auta z "plata" mlaceni, ale to uz neminim resit, to necham treba do garancky...
Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km
hh... já s první i30 taky prošel vším možným...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km
Jak to tak čtu, tak to aspiruje k modelu s názvem: i30 merkur (poskládej si sám).
Ale k tomu volantu: zkoušel jsem to v mrazech a opravdu to vypíná v cca 10min. intervalech. Nicméně ten rozdíl je tak malý, že jsem to postřehl až teď, když jsem se na to zaměřil. Kontrolka přitom svítila pořád stejně. Teplota akorát. Ani málo, ani moc.
Mám 1.4ku a co mi vadí, že stačí zapnout ventilátor na min. otáčky a třeba vyhřívání ve volantu. Když auto stojí, jsou cítit ve volantu vibrace a navíc to z venku více chrastí. Mám s tím zajet na servis? Odhaduji to na alťák, případně servo, které dostává méně proudu.
Ale k tomu volantu: zkoušel jsem to v mrazech a opravdu to vypíná v cca 10min. intervalech. Nicméně ten rozdíl je tak malý, že jsem to postřehl až teď, když jsem se na to zaměřil. Kontrolka přitom svítila pořád stejně. Teplota akorát. Ani málo, ani moc.
Mám 1.4ku a co mi vadí, že stačí zapnout ventilátor na min. otáčky a třeba vyhřívání ve volantu. Když auto stojí, jsou cítit ve volantu vibrace a navíc to z venku více chrastí. Mám s tím zajet na servis? Odhaduji to na alťák, případně servo, které dostává méně proudu.
i30 trikolor 1.4 CVVT | rv. 2013
Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km
Jinak jsem dnes slyšel jak zní nová oktávka v TSI, ale asi špatný kus. Bylo mi majitele líto. Motor šel slyšet i na 20-30m a přitom sjíždělo pomalu mírný kopec na neutrál.aldai30 píše:Jak to tak čtu, tak to aspiruje k modelu s názvem: i30 merkur (poskládej si sám).
Ale k tomu volantu: zkoušel jsem to v mrazech a opravdu to vypíná v cca 10min. intervalech. Nicméně ten rozdíl je tak malý, že jsem to postřehl až teď, když jsem se na to zaměřil. Kontrolka přitom svítila pořád stejně. Teplota akorát. Ani málo, ani moc.
Mám 1.4ku a co mi vadí, že stačí zapnout ventilátor na min. otáčky a třeba vyhřívání ve volantu. Když auto stojí, jsou cítit ve volantu vibrace a navíc to z venku více chrastí. Mám s tím zajet na servis? Odhaduji to na alťák, případně servo, které dostává méně proudu.
Na druhou stranu mám známého, co si pořídil VW Golf VII 1.2TSI a motor jen potichu přede. Přijde mi to ještě tižší než u i30.
i30 trikolor 1.4 CVVT | rv. 2013
Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km
Ta komunikace se servisem je celkem v pohodě a ani se nedivím, že ty servisy se ptají jak blbců. Když jsem byl na garančce v Brně tak tam byl starší pán, který si stěžoval na spotřebu, že teď s i20 jezdí za 8,5l a že to neni normalní, že se mu nevypiná sytič. Po dotazech servisáka:
servisák: Pane autu v tomto počasí (Venku asi -5C) trvá tak 20 az 30km než se auto prohřeje, tak můze být vyšší spotřeba. Pokud problém i po delší cestě a vynulovaní spotřeby bude přetrvávat, auto s Váma projedem. Vemte ho mimo město a po 30km vynulujte spotřebu, uvidíte co bude ukazovat...
servisak: kde bydlíte a kam s nim běžně jezdíte?
zakaznik: "V Brně, Vinohrady. Jezdím do Modřic."
servisak: Jezdíte po měste nebo mimo?
zakaznik: Jezdim jen mimo město.
servis: Kde tankujete?
zakaznik: Unicorn Modřice.
Když se pak servisáci bavili mezi sebou... Tak řiká: "Jak těm lidem máme pomáhat, když nám lžou do očí. Jezdí přes Brno tankovat jeden z těch méně kvalitních benzínů a ani nemá dálniční známku. Takže jezdí nejspíš přes centrum města a nám tu něco bude vykládat...
To je tak asi vše k zákazníkům a servisům. Je potřeba vyloučit prvně blbosti, které méně chápající lidé s autem a né se souladem manuálu provádí a až potom hledat skutečné problémy. Bohužel to pak občas chytnou i ti chytřejší se skutečnými problémy.
servisák: Pane autu v tomto počasí (Venku asi -5C) trvá tak 20 az 30km než se auto prohřeje, tak můze být vyšší spotřeba. Pokud problém i po delší cestě a vynulovaní spotřeby bude přetrvávat, auto s Váma projedem. Vemte ho mimo město a po 30km vynulujte spotřebu, uvidíte co bude ukazovat...
servisak: kde bydlíte a kam s nim běžně jezdíte?
zakaznik: "V Brně, Vinohrady. Jezdím do Modřic."
servisak: Jezdíte po měste nebo mimo?
zakaznik: Jezdim jen mimo město.
servis: Kde tankujete?
zakaznik: Unicorn Modřice.
Když se pak servisáci bavili mezi sebou... Tak řiká: "Jak těm lidem máme pomáhat, když nám lžou do očí. Jezdí přes Brno tankovat jeden z těch méně kvalitních benzínů a ani nemá dálniční známku. Takže jezdí nejspíš přes centrum města a nám tu něco bude vykládat...
To je tak asi vše k zákazníkům a servisům. Je potřeba vyloučit prvně blbosti, které méně chápající lidé s autem a né se souladem manuálu provádí a až potom hledat skutečné problémy. Bohužel to pak občas chytnou i ti chytřejší se skutečnými problémy.
Hyundai i30 combi - 2012, premium, 1.6GDi 99KW, aqua blue
Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km
Tu spotřebu ovlivňuje fakt strašně moc aspektu... Ja bych o tom mohl vyprávět...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km
tak mam dalsi "perlicky" na aute vice zde: https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=159&t=30180
Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km
Dobrý deň týka sa problém s katalyzátorom 1.4 MPI gama motorov a aj faceliftovanej 1.4 kapa motorov?
Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km
Ja mám rok vyroby 2009 a najeto 130000 km a furt puvodni kat.. a je furt v dobre kondici..
Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km
getz 300 000km a kat pôvodný, aj lambdy....
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021