mmv píše:ale prd
svíčky na feldě (najeto 315k Km stále mi ještě slouží) jednou za 2 roky 200,-
olej jindy neměním
revize 70,- jednou za dva roky
technická o 280,- jednou za dva roky navíc
před dvěma roky nová nádrž za 3300
před třemi servisní sada reduktoru,
žere to stejně případně o půllitr víc jak bych jezdil na benzín
najeto na lpg 130000 a posledních 50000 nějak ani nedošlo na ventilový vůle
to co píšeš ty je jenom a pouze obyčejná neznalost tématu
.. a když už nic, tak dnes psychologicky natakuji plnou, a platím bezkontaktně pouze pípnutím (bez zadání PINu ) , kolega s fabií na BA jezdí dle všech dodaných nacionálií za 2,6 na km, já za 1,6 na km (s pickupem za 1,7)
Hele měl bys prodat ten svůj příběh do novin možná se i proslavíš.Nedávno tak rozebírali oct. po víc jak 500tis. Jestli se k tomu článku dostaneš pročti si servisní historii. A to měl servis pod nosem.Co mají dělat chudáci kteří mají do servisu desítky km.To pak náklady naskakují neuvěřitelnou rychlostí.
Jen pro zajímavost mam najeto 23tis. náklady na km 2,32kč.(jen palivo).Bez nutné návštěvy servisu bez problému s starty,podpálenými ventily,prasklou hlavou,podfouknutým těsněním a vším co popisuješ výše.
Tady řešíme problémy s novými auty u kterých výše popsané problémy jsou značně nákladnější než u felicijí a podobně starých vraků.
S tou spotřebou mi to taky nesedí.Šel jsem o 2l. nahoru při stejném jízdním profilu.Jezdíš na LPG tak dlouho že jsi zapomněl kolik ti auto žralo na benzín!
Jen blázni si nechají nové auto zničit přestavbou.Po dobu záruky to nějak zvládnou ale co po ní?
Netvrdím že se nemůže vyskytnout jedinec kterému to vyjde.Pro mně je LPG jen dalším kurvítkem.