Stav auta / technicke rady / problemy TUCSON
Moderátor: Moderátoři
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Díky, přesně tam jsem je odpoledne objednal, zítra se pro ně vydám na motorce doufám že budou pasovat
- Reklama
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Když ti to na STK zkurvili, měli ti to opravit !!!! tys tam přivez auto v pořádku a oni to při kontrole urvali, tak ať se snaží
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
tak a je hotovo, lanovody stály 1600,-oba, nějaká práce s tim byla, všchno jsem vypucoval,. odmastil a kde je potřeba tak namazal měděnkou i tak mi levé kolo šlajfuje na asfaltu a právě prostě ne, brzdí taky ale o trochu míň tak jsem zvědavej a dodatečnou STK zítra.
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Sháním levé venkovní,vyhřívané sklo zrcátka s rámečkem tohoto typu. V Auto Kelly ho mají v katalogu, na skladě mají ale jiný typ.
- Přílohy
-
- 4.jpg (69.37 KiB) Zobrazeno 5601 x
-
- *
- Příspěvky: 14
- Registrován: 20 čer 2013, 06:47
- Bydliště: Levoča - SK
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Chcem sa opytat. zacali mi svietit svetla spiatocky - neustale. ked zaradim R tak prebliknu a svietie dalej, vyradim R, znova prebliknu, ale nezhasnu, svietia dalej. bude to spominany snimac spiatocky, alebo je tu este nejaka finta?
Dakujem
Dakujem
aktualne: HYUNDAI TUCSON 2.0 104kw 2005 LPG
EX: Opel Astra G-CC 16.16V Sportive LPG
EX: AR 145 Boxer 1,3 LPG
EX: Opel Astra G-CC 16.16V Sportive LPG
EX: AR 145 Boxer 1,3 LPG
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
viděl bych to na ten spínač......
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Ahojte, poradíte mi prosím někdo?
Před skoro 3 týdny jsem nenastartovala z důvodu rozsvícené kontrolky představující 2 nápravy - tedy 4WD. Motor točil, ale nenaskočil. Odtah, servis. Nemohli se dopátrat chyby, nakonec vyměnili spínač brzdového pedálu (to nepomohlo) a hledali dál v elektrice. Našli uhnilý kabel, někde, jeden z těch hlavních (nesmějte se mi, tyhle detaily nedokážu popsat... ), který vede i k řídící jednotce atd. Auto jelo. Ale kontrolka nezhasla. Auto převáželi k elektrikáři asi 10km a zpět. A dnes jsem se dozvěděla, že to vypadá na "elektromagnetickou spojku zadní nápravy". Zjistili náhle, že je trvale sepnutá zadní náprava, k ní šťáva vede, ale ta nereaguje. Evidentně s tím tak jeli. Není to tak, že se může manuálně TRVALE sepnout pouze do 40 km/h (kdy sama následně vypne?). Nemohlo se to přejezdem nějak poondit?
To je můj dotaz. Nebo to nevadí a lze s tím takto nouzově jet? Nemáte někdo přestavu, kolik tento díl tak stojí? Existuje neorigoš? Díky, díky za rady, tipy, pozbuzení...
Před skoro 3 týdny jsem nenastartovala z důvodu rozsvícené kontrolky představující 2 nápravy - tedy 4WD. Motor točil, ale nenaskočil. Odtah, servis. Nemohli se dopátrat chyby, nakonec vyměnili spínač brzdového pedálu (to nepomohlo) a hledali dál v elektrice. Našli uhnilý kabel, někde, jeden z těch hlavních (nesmějte se mi, tyhle detaily nedokážu popsat... ), který vede i k řídící jednotce atd. Auto jelo. Ale kontrolka nezhasla. Auto převáželi k elektrikáři asi 10km a zpět. A dnes jsem se dozvěděla, že to vypadá na "elektromagnetickou spojku zadní nápravy". Zjistili náhle, že je trvale sepnutá zadní náprava, k ní šťáva vede, ale ta nereaguje. Evidentně s tím tak jeli. Není to tak, že se může manuálně TRVALE sepnout pouze do 40 km/h (kdy sama následně vypne?). Nemohlo se to přejezdem nějak poondit?
To je můj dotaz. Nebo to nevadí a lze s tím takto nouzově jet? Nemáte někdo přestavu, kolik tento díl tak stojí? Existuje neorigoš? Díky, díky za rady, tipy, pozbuzení...
-------------------------------------------------
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
No moc tě nepotěším, zadní el.mag. spojka se dodává jako celek a stojí asi 40000,- bez DPH......
I když v servisním manuálu je detailně rozkreslena a dá se bez problémů rozebrat a jednotlivé části vyměnit, Hyundai ji dodává jen celou
Protože auto nemá mezinápravový diferencial jeho funkci supluje ta el.mag. spojka tím, že proklouzne a tím vyrovná rozdíl mezi přední a zadní nápravou, pokud je ale zapnuta funkce LOOK tedy natvrdo sepnutá spojka musí nějaké kolo v zatáčce, aby se otáčky vyrovnaly proklouznout. Je jasné že v případě jízdy na suchém asfaltu to systému pohonu kol nedělá dobře a může to vést až k jeho poškození. Já předevčírem v okolí Jablonce po zasněžené silnici jel jak je mým zvykem se zapnutým 4WD LOOK a při najíždění na hlavní silnici která byla jen mokrá jsem 4WD zapoměl vypnout a ihned jsem slyšel, že se to autu moc nelíbí......
I když v servisním manuálu je detailně rozkreslena a dá se bez problémů rozebrat a jednotlivé části vyměnit, Hyundai ji dodává jen celou
Protože auto nemá mezinápravový diferencial jeho funkci supluje ta el.mag. spojka tím, že proklouzne a tím vyrovná rozdíl mezi přední a zadní nápravou, pokud je ale zapnuta funkce LOOK tedy natvrdo sepnutá spojka musí nějaké kolo v zatáčce, aby se otáčky vyrovnaly proklouznout. Je jasné že v případě jízdy na suchém asfaltu to systému pohonu kol nedělá dobře a může to vést až k jeho poškození. Já předevčírem v okolí Jablonce po zasněžené silnici jel jak je mým zvykem se zapnutým 4WD LOOK a při najíždění na hlavní silnici která byla jen mokrá jsem 4WD zapoměl vypnout a ihned jsem slyšel, že se to autu moc nelíbí......
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Tak skutečně to je elektromagnetická spojka zadní nápravy. Na vrakovišti za 8.000 Kč. Stejná pro Santa Fe, Kia... prý je vrakoviště nestačí shánět... Na auto ještě čekám, ale snad už bude v cajku. Tak kdyby někdo potřeboval, tak alespoň ví, co ho nejspíš bude čekat, až nenastartuje a bude mu svítit kontrolka náprav....
Ještě dodatek - bylo to naopak (než i řekli v 1. servisu), náprava se nepřipojovala díky nefunkční el-mag.spojce vůbec, ne že by byla trvale sepnutá, takže auto jelo pouze a jen na přední nápravu. Takže v zásadě bez starosti o poškození.
Ještě dodatek - bylo to naopak (než i řekli v 1. servisu), náprava se nepřipojovala díky nefunkční el-mag.spojce vůbec, ne že by byla trvale sepnutá, takže auto jelo pouze a jen na přední nápravu. Takže v zásadě bez starosti o poškození.
-------------------------------------------------
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Ahojte.
Stále dookola som riešil občasné divné škrkanie zadných bŕzd pri pozvoľnom brzdení. Neojavovalo sa to pri miernom alebo silnejšom brzdení ale iba v určitom rozsahu a hlavne pri menších rýchlostiach. Niekoľko krát som kontroloval stav kotúčov a servis tiež 2x dopadol bez nejakého zistenia. Náhoda že vždy keď som išiel do servisu to nerobilo. Aby som to tu nezamotával nebudem ďalej opisovať.
Nakoniec som to neuniesol a zorobral zadné brzdy sám. Všetko vyšistil a zabrúsil jednu drážku od kamienka v obložení. Pri skladaní som si na náboji kotúča všimol niekoľko rýh. Po dlhom preverovaní som nezistil nič čo by ich mohlo vytvoriť. Dokonca jedna bola pomerne čerstvá nakoľko na nej ešte nebola korózia. Jediné možné vysvetlenie je že hlavne teraz cez zimu tam zapadne kamienok. Nemáte aj ostatný takýto problém? Prejavuje sa to hlavne na zadných brzdách nakoľko čeluste sú v smere točenia kola počas jazdy a všetok bordel v disku to odhadzuje práve na čeluste. Uvažujem tam dorobiť plechový kryt aby to nepadalo priamo do toho zúženého prietoru na foto.
Ovávam sa hlavne toho že ak nebude časom náboj ideálne hladký a spadne tam správny kamienok tak to môže poškodiť čeluste a kto vie čo ešte všetko.
Stále dookola som riešil občasné divné škrkanie zadných bŕzd pri pozvoľnom brzdení. Neojavovalo sa to pri miernom alebo silnejšom brzdení ale iba v určitom rozsahu a hlavne pri menších rýchlostiach. Niekoľko krát som kontroloval stav kotúčov a servis tiež 2x dopadol bez nejakého zistenia. Náhoda že vždy keď som išiel do servisu to nerobilo. Aby som to tu nezamotával nebudem ďalej opisovať.
Nakoniec som to neuniesol a zorobral zadné brzdy sám. Všetko vyšistil a zabrúsil jednu drážku od kamienka v obložení. Pri skladaní som si na náboji kotúča všimol niekoľko rýh. Po dlhom preverovaní som nezistil nič čo by ich mohlo vytvoriť. Dokonca jedna bola pomerne čerstvá nakoľko na nej ešte nebola korózia. Jediné možné vysvetlenie je že hlavne teraz cez zimu tam zapadne kamienok. Nemáte aj ostatný takýto problém? Prejavuje sa to hlavne na zadných brzdách nakoľko čeluste sú v smere točenia kola počas jazdy a všetok bordel v disku to odhadzuje práve na čeluste. Uvažujem tam dorobiť plechový kryt aby to nepadalo priamo do toho zúženého prietoru na foto.
Ovávam sa hlavne toho že ak nebude časom náboj ideálne hladký a spadne tam správny kamienok tak to môže poškodiť čeluste a kto vie čo ešte všetko.
Škoda Octavia SCOUT TDi 110kW strieborná r.v.2015
Hyundai Tucson 2,0 CVVT 104kw tmavozelená r.v.2006 výbava: polokoža
WV Golf III 1,4i 44kW tmavozelená :P r.v. 1996 výbava: CL (RIP 2017 smer šrotovisko - slúžil 21 rokov a 417tkm)
Hyundai Tucson 2,0 CVVT 104kw tmavozelená r.v.2006 výbava: polokoža
WV Golf III 1,4i 44kW tmavozelená :P r.v. 1996 výbava: CL (RIP 2017 smer šrotovisko - slúžil 21 rokov a 417tkm)
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Zdravim,
vyzera to, ze mam odpalenu cievku kompresora klimy. Uz je objednana.
Chcem sa spytat: je mozne ju vymenit bez vybratia kompresora z auta?
Kompresor by som nechcel odpajat od hadic.
vyzera to, ze mam odpalenu cievku kompresora klimy. Uz je objednana.
Chcem sa spytat: je mozne ju vymenit bez vybratia kompresora z auta?
Kompresor by som nechcel odpajat od hadic.
TUCSON 2.0 CRDi 4WD, 83kW
- Saimon
- ****
- Příspěvky: 1153
- Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Ahojte.
Svítí mi kontrolka ABS a dnes po vyndání pravého předního čidla ABS jsem zjistil, že je prasklý snímací kroužek ABS.
Dělal to někdo a poradí, jak ho vyměnit a kde se dá koupit?
Děkuji
Svítí mi kontrolka ABS a dnes po vyndání pravého předního čidla ABS jsem zjistil, že je prasklý snímací kroužek ABS.
Dělal to někdo a poradí, jak ho vyměnit a kde se dá koupit?
Děkuji
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
To máš dobrý, že si dokázal vyndat snímač ABS. V mém případě by šel vyndat tak leda vrtačkou. Rozpojuji ho pod podběhem a sundávám jej s těhlicí. Já náhradu prasklého kroužku nesehnal. Koupil jsem ho v servisu . Jinak poloosa z těhlice by měla jít vysunout mírným poklepáním. Já skončil u stahováku z Fábie ( má 5 děr a po malé úpravě pasuje) + 3/4 coulový rázový utahovák na vzduch a bylo to jen tak tak. Ten kroužek má nevýhodu že je z litiny nalisován na ocelové poloose. Poloosa jak rezaví, tak ve spoji pod kroužkem vzniká napětí, které ten kroužek roztrhne.
- Saimon
- ****
- Příspěvky: 1153
- Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Dík, tak to bude dilema.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
- Saimon
- ****
- Příspěvky: 1153
- Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Snímací kroužek už mám.
Takže stačí jen zdělat kolo a pak tu středovou matku co drží poloosu na těhlici a hotovo?
Pak vysunout těhlicu z poloosy a uvidím ten kroužek?
Děkuji.
Takže stačí jen zdělat kolo a pak tu středovou matku co drží poloosu na těhlici a hotovo?
Pak vysunout těhlicu z poloosy a uvidím ten kroužek?
Děkuji.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW