H 1 NEW
Moderátor: Moderátoři
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: H 1 NEW
Předpokládám, že máš CRDi, takže nevím, kolik stojí ten common rail, kdybys měl TCi, pak jsem tady někde psal, že nové el. čerpadlo stojí kolem 58 tisíc. Ale to kromě elektriky se dá snad repasovat a pak by to přece jenom stálo méně (vím, že to dělají v Opavě např.). Ale nějak si myslím, že by to mělo vydržet víc než 204 tisíc. Asi máš trošku smůlu na nepovedený kus. Nejhorší na tom je, že nové turbo se bude nákladově blížit prodejní ceně vozu s takovým projezdem, ovšem vozu s fungujícím turbem.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Reklama
- isquash
- **
- Příspěvky: 204
- Registrován: 05 lis 2010, 10:23
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: H 1 NEW
Kamrád měl Sorento 2,5 CRDI kde mu odešlo taky turbo. Cenu nového si již nepamatuji, ale vím, že to byla rána. Nakonec ho sehnal v Polsku i s roční zárukou za 700 Zł tj. cca 4500 Kč. Turbo další 3 roky pracovalo do doby prodeje na jedničku.
HYUNDAI i20, motor 1,2 57kW, výbava Family Plus, barva Electric green, od 9.12.2010
http://www.spotreby.cz/hyundai-i20-1,2i-dohc-16v-57-kw-78-hp-a6018/
http://www.spotreby.cz/hyundai-i20-1,2i-dohc-16v-57-kw-78-hp-a6018/
Re: H 1 NEW
Tak koukám, že se mi to nesere samotnýmu. Nekupujte předražený péra od . Dělá to i český výrobce http://listova-pera.cz/6-na-objednavku. Už mám tu informaci že ty šikmovoký turba nedrží přes 100000 km takže se máte všichni na co těšit. Jinak je to auto na celý život, protože se ho už nezbavíte. Jeden známej ho má v komisi už 7 měsíc a já jsem se přesvědčil o tom, že se toho krámu nelze zbavit. Pár aut je v inzercích a bazarech na prodej, ale jediný co se u toho mění je jejich klesající cena.
Vypadá to tak že si ho budu muset nechat, ale jen do první závady na motoru, převodovce, diferáku, popřípadě nějaký další předražený sračky a nemilosrdně ho sešrotuju. Jen letos mně stál na servis ( běžnej servis, poruchy, 1x gumy 80-90tis a to spojku jsem po nějakých útrapách sehnal jakousi. Jinak na servisy jezdím po 15000km). Nikdo na to moc nedělá díly ani v náhradách. Letos jsem s nim najel pouze tak 35000. A to jsem minulou zimu až do letošního května jezdil s Land Roverem a teď už měsíc opět lítám s LR. Připomínám že na záruční opravy mezi 95 a 100 tis. vyšel tak asi na čtvrt mega. Můj závěr je že už nikdy. Je to nejhorší auto na který jsem kdy narazil a to mám najeto skoro mil. km.
Vypadá to tak že si ho budu muset nechat, ale jen do první závady na motoru, převodovce, diferáku, popřípadě nějaký další předražený sračky a nemilosrdně ho sešrotuju. Jen letos mně stál na servis ( běžnej servis, poruchy, 1x gumy 80-90tis a to spojku jsem po nějakých útrapách sehnal jakousi. Jinak na servisy jezdím po 15000km). Nikdo na to moc nedělá díly ani v náhradách. Letos jsem s nim najel pouze tak 35000. A to jsem minulou zimu až do letošního května jezdil s Land Roverem a teď už měsíc opět lítám s LR. Připomínám že na záruční opravy mezi 95 a 100 tis. vyšel tak asi na čtvrt mega. Můj závěr je že už nikdy. Je to nejhorší auto na který jsem kdy narazil a to mám najeto skoro mil. km.
Re: H 1 NEW
Tak turbo je venku a měněný skutečně nedávno bylo, nebyly původní pásky na hadicích a šlo kupodivu lehce ven. No a je rozlousklá hřídel, takže půjde nejspíš na repas a při úplném rozebrání se uvidí, zda byly poškozené naklápěcí lopatky. Je to korejský KKK a bylo mi nabídnuto německý fungl nový Garrrett za slušný peníze s dvouletou zárukou. Tak zvažuji, zda nepůjdu do toho. Protože to vypadá, že tohle auto budu muset dožít do jeho smrti.
Re: H 1 NEW
jsi pesimista, ja mam treti H1 a jen jedno turbo v zaruce
Re: H 1 NEW
to mi zas nepřijde jako dobrý poměr 1:3tove píše:jsi pesimista, ja mam treti H1 a jen jedno turbo v zaruce
Mám čipnutou jedničkovou oktávku(staré dobré TDI) a na ní skoro půl milionu a v podstatě bez problémů, jen provozní záležitosti.
kecám, asi 6x jsem měnil stahovačky.
Re: H 1 NEW
Tak si dneska ta sračka vyřkla ortel. Další závada se začala projevovat a já už na tom krámu nic spravovat nebudu, takže pojede dokud pojede a pak šrot. Už se nebude nic spravovat, protože to stojí víc v servisu než jezdí. Po opravě spojky v provozu dva dni. Jednu sračku spravím zaplatím a druhá se vysere. NASRAT
Re: H 1 NEW
Je pro mně zakončená kapitola. Stejnou chybu už neudělám. Tak si to hoši užíjte.
Re: H 1 NEW
A co byla poslední kapka?
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Re: H 1 NEW
Tak jsem se před časem tý pojebaný sračky po těžkým a těžkým boji zbavil. Můžu říct že hnojdéé už nikdy v životě ani kdybych upad na hlavičku. Větší sráč a pokladnu na peníze jsem zatím neměl a to jsem těch aut vystřídal docela dost. Dvě takový sračky do firmy a věřím tomu že to takovýho živnostníka klidně finančně zlikviduje. Ceny servisu a ND mimo realitu ( mám další dvě dodávky k porovnání a celkem další 3 auta)
na každou kravinu se čekalo 3 neděle a krám stál. Hnojdéééé už nikdy a to ani lidi co jsou kolem mne si tu jebku nekoupí když viděli jak a za kolik se to dokáže vysrat.
na každou kravinu se čekalo 3 neděle a krám stál. Hnojdéééé už nikdy a to ani lidi co jsou kolem mne si tu jebku nekoupí když viděli jak a za kolik se to dokáže vysrat.
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: H 1 NEW
S tou servisní politikou bych Ti to podepsal a s cenami dílů taky, mluvil jsem s v Butovicích nima o tom, proč mají předražené díly na H1, když na osobáky to tak strašné není a řekli mi, že je to proto, že těch H1 se tady prodalo v podstatě pár kusů a proto je to tak předražené, i když mi to nevysvětluje cenu práce zcela mimo mísu.
Ale já jsem se starším typem H1 spokojený, řekl bych, že je to auto, které mám nejraději ze všech, které jsem měl dosud, tedy aut jak před ním, tak po něm. A věřím, že je schopen bez větších problémů natočit i 400 tis. km. Ovšem značkové servisování mít nebude.
Ale já jsem se starším typem H1 spokojený, řekl bych, že je to auto, které mám nejraději ze všech, které jsem měl dosud, tedy aut jak před ním, tak po něm. A věřím, že je schopen bez větších problémů natočit i 400 tis. km. Ovšem značkové servisování mít nebude.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: H 1 NEW
Věřím tomu že stará H1 najede klidně 400 protože to je ještě poctivě dělaný auto. Mám Trafica a má najeto 370 tis bez větších problémů a to to jezdí denně, naložený za každýho počasí a pryč ho nedám i kdybych do něj měl vrazit třeba 100. Upozorňuju že je netknutej. V postatě co je vyrobený po 2008 je průser a auta jsou počítaný na 100 tis km, což mi i potvrdil jeden známej automechanik ze školení autíčkářů. To svědčí i to že se to začlo srát od přesně od 95 tis. A momentálně kdo si to koupil vysolí dalších 200 do oprav, takže to může hodit s kopce. Zádnej autobazar to nechtěl vykoupit . Cokoliv jinýho jo, ale novou H1 jsem pustil po roce snažení jen výměnou za jiný auto.
Nicméně musím říct že pohodlí, užitná hodnota auta, prostorově je to parádní, topí to svítí to, chladí to
jede to jak bejk, to je všechno OK. Jen se nesmí otevřít dveře servisu. S takovouhle cenovou politikou se tu ty šmejdy prodávat nezačnou. a já jsem vyškolenej a další nesmí do baráku i kdyby za to patili.
Nicméně musím říct že pohodlí, užitná hodnota auta, prostorově je to parádní, topí to svítí to, chladí to
jede to jak bejk, to je všechno OK. Jen se nesmí otevřít dveře servisu. S takovouhle cenovou politikou se tu ty šmejdy prodávat nezačnou. a já jsem vyškolenej a další nesmí do baráku i kdyby za to patili.
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: H 1 NEW
Mně se traffic taky moc líbí, ostatně na Renulty já tak trošku jsem. Jenže dneska se prodávají s motorem 1,6 dCi biturbo a to je pekelná záležitost. Takže jsem rád, že mám to, co mám a raději po nových autech nekoukám, i když už bude mít 11 let stáří. Nejeto má jen necelých 90 tisíc. Zajímavé je, že do náklaďáků dává Renault motory 1,6 a do obyčejného sedanu Laguna, daleko menšího a lehčího klidně 2,0 dCi. Tak trošku divný přístup.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: H 1 NEW
To ja vysraná doba. Zkušenosti několika mých známých s T5 s 2,5l motorem je průser, jedna energetická firma kde ty kluci ty terénní auta fakt použijou a jezdí naložený a k tej trafačce v lesích se prostě musí dostat, tak co mají amarouna tak je to první auto co se tam prostě nedostane, (a to se tan vyšplhalo i rozhkaný Aro)není výkon, není krouťák, odchází turba, převodovky, naviják je tam jen na parádu protože vyhořel na počkání. Podejď by ne když to je auto na machrování do města.
Co se týká downsizingu a dnes hodně aplikovanýho nicasilu na vyleštěný hliníkový válce, tak na to už kdysi dávno přišel Jaguar když začali v roce 2000 na V8 aplikovat tyhle modernosti a po velmi krátké době inženýri od Jaguáru přišli na to, že benzín a jeho páry rozrušujou vrstvičku nicasilu a protože si Jaguár nemůže dovolit takovýhle průsery, tak zdarma vyměnili všechny V8 vyrobený leden - až do září rok. 2000 a životnost toho motoru byla kolem 100 tis. km. Toto jsem zjistil v dokumentárním pořadu o automobilce. Dnes nám to všude rvou do aut a bijou se v prsa, jak je to perfektní.
Další auto budu vybírat podle motoru, cen servisu a ND ale zatím mi stačí to co mám a snad to dloooouho vydrží a skočíme rovnou třeba na elektriku.
A jeden obrázek
Takovýhle motoury už prostě nebudou Po akci na Off srazu a kde je bahno byla hladinka (vrtule je před chladičem)ale jelo to pořád. Když jsem to vystříkával wapkou, tak jsem tam měl čumili kteří se skoro sázeli jestli to nastartuje. A nastartovalo na otočení. Zkus tohle udělat s dnešním SUV. Můžeš to rovnou vyhodit.
Co se týká downsizingu a dnes hodně aplikovanýho nicasilu na vyleštěný hliníkový válce, tak na to už kdysi dávno přišel Jaguar když začali v roce 2000 na V8 aplikovat tyhle modernosti a po velmi krátké době inženýri od Jaguáru přišli na to, že benzín a jeho páry rozrušujou vrstvičku nicasilu a protože si Jaguár nemůže dovolit takovýhle průsery, tak zdarma vyměnili všechny V8 vyrobený leden - až do září rok. 2000 a životnost toho motoru byla kolem 100 tis. km. Toto jsem zjistil v dokumentárním pořadu o automobilce. Dnes nám to všude rvou do aut a bijou se v prsa, jak je to perfektní.
Další auto budu vybírat podle motoru, cen servisu a ND ale zatím mi stačí to co mám a snad to dloooouho vydrží a skočíme rovnou třeba na elektriku.
A jeden obrázek
Takovýhle motoury už prostě nebudou Po akci na Off srazu a kde je bahno byla hladinka (vrtule je před chladičem)ale jelo to pořád. Když jsem to vystříkával wapkou, tak jsem tam měl čumili kteří se skoro sázeli jestli to nastartuje. A nastartovalo na otočení. Zkus tohle udělat s dnešním SUV. Můžeš to rovnou vyhodit.
- Přílohy
-
- DSC_1202.jpg (245.74 KiB) Zobrazeno 4243 x