Prosím o rychlou radu
Moderátor: Moderátoři
Prosím o rychlou radu
Ahoj. Mám Terracana 2,9 crdi automat 2004 najeto 148 000km. Při jízdě se mi rozsvítí závada motoru začnou kolísat otáčky až motor úplně chcípne, občas se to znovu samo srovná. Jinak musím zastavit, znovu nastartovat a jedu dál cca 5km než to zase udělá. Chová se to jako když má pionýr ucpaný karburátor. Před pár dny mi měnili trubičku na naftu u nádrže. Od té doby ujeto 50km bez problému. Až teď. Všem díky za radu...
- Reklama
Re: Prosím o rychlou radu
Ahoj, nenajde se nikdo, kdo by měl podobnou zkušenost? Při načtení diagnostiky píše chybu 1119 řídicí ventil IMV palivové rozdělovací lišty-upravené množství-minimální hodnota pro vysoké dodávané množství paliva-přerušovaný. Pomůže mi někdo? Může to opravdu být ten ventil?
-
- **
- Příspěvky: 122
- Registrován: 15 srp 2008, 16:00
Re: Prosím o rychlou radu
Zkus mrknout na předcházející téma a zkontroluj pořádně ty hadičky. Opravdu někdy i miniaturní dírka či netěsnost způsobí tyto problémy. Ten regulační ventil bych zatím neřešil. Já měl to samé a po jeho výměně za úplně nový závada zůstala dál...
-
- **
- Příspěvky: 122
- Registrován: 15 srp 2008, 16:00
Re: Prosím o rychlou radu
A ještě bych znovu zkontroloval připojení té nové trubičky u nádrže a v motorovém prostoru. Pořádně dotáhnout!
-
- **
- Příspěvky: 122
- Registrován: 15 srp 2008, 16:00
Re: Prosím o rychlou radu
No a pokud by to i tak dělalo dál, vytáhni ten regulační ventil a nech ho vyčistit ultrazvukem. Výsledek ovšem není jistý. Ale lepší, než hned kupovat nový za čtverku... V nejhorším případě by to mohlo být čerpadlo, ale tam bych čekal postupné zhoršování chodu motoru, ne tak rychlé. Dej vědět
Re: Prosím o rychlou radu
Díky moc za reakci, zatím jsme na to nepřišli a navíc už jsem to převezl i jinam. Určitě písnu co a jak a kdyby tě ještě něco napadlo tak budu rád.
Re: Prosím o rychlou radu
Problém vyřešen. Natržená hadička na přívod paliva před čerpadlem.
-
- **
- Příspěvky: 122
- Registrován: 15 srp 2008, 16:00
Re: Prosím o rychlou radu
Super! Jsem rád, že to bylo ono.
Re: Prosím o rychlou radu
Ahoj, mám tu samou vadu a mimo tu tam mám další 3, myslíte že by to mohla dělat netěsnost?
0340- signál vačkového hřídele- není signál
0190- signál tlaku rozdělovací lišty - parametr v horní mezi
1120- řídící ventil IMV tlaku palivové rozdělovací lišty - parametr ve spodní mezi
0340- signál vačkového hřídele- nekohorentni hodnota
Motor se projevuje nepravidelným chodem a je slyšet hlasitější bouchání.. tím myslím jako zdravý motor ale hlasitěji. Když tomu dám plnej kotel tak otáčky nepřeleze 3 tisíce a blbnout. To znamená že padnou skoro na nulu a pak zase vylíhnou. A stále při plném plynu
0340- signál vačkového hřídele- není signál
0190- signál tlaku rozdělovací lišty - parametr v horní mezi
1120- řídící ventil IMV tlaku palivové rozdělovací lišty - parametr ve spodní mezi
0340- signál vačkového hřídele- nekohorentni hodnota
Motor se projevuje nepravidelným chodem a je slyšet hlasitější bouchání.. tím myslím jako zdravý motor ale hlasitěji. Když tomu dám plnej kotel tak otáčky nepřeleze 3 tisíce a blbnout. To znamená že padnou skoro na nulu a pak zase vylíhnou. A stále při plném plynu