HODNOTENIE ix35
Moderátor: Moderátoři
Re: HODNOTENIE ix35
Škoda, že jsem se líp neučil a umím pouze česky.
VW Tiguan Allspace R-line 2,0 TSI 162 kW 7DSG Prodáno
Hyundai ix35 2,0 CRDi 135 kW 4x4 Tricolor Style Satin Amber 5/13 Prodáno
Hyundai ix20 1,4 Tricolor Esential Satin Amber 10/14 Má žena
Škoda Felicia Van Plus
Škoda 1000 MB r.v.65 Prodáno, jsem blb
Hyundai ix35 2,0 CRDi 135 kW 4x4 Tricolor Style Satin Amber 5/13 Prodáno
Hyundai ix20 1,4 Tricolor Esential Satin Amber 10/14 Má žena
Škoda Felicia Van Plus
Škoda 1000 MB r.v.65 Prodáno, jsem blb
- Reklama
Re: HODNOTENIE ix35
Peter,pořád mne překvapuješ.Podívej se,kde jsem prudil.... Sry,každej nemůže být takový inteligent jako Ty a příště si radši přečti,co jsem písal...Ty jeden malej prudile... ...
a pořád se musim smát,že máš 2 .
a pořád se musim smát,že máš 2 .
Re: HODNOTENIE ix35
To, že jsi jen prudič, potvrzuješ každým příspěvkem.taker píše:Peter,pořád mne překvapuješ.Podívej se,kde jsem prudil.... Sry,každej nemůže být takový inteligent jako Ty a příště si radši přečti,co jsem písal...Ty jeden malej prudile... ...
a pořád se musim smát,že máš 2 .
VW Tiguan Allspace R-line 2,0 TSI 162 kW 7DSG Prodáno
Hyundai ix35 2,0 CRDi 135 kW 4x4 Tricolor Style Satin Amber 5/13 Prodáno
Hyundai ix20 1,4 Tricolor Esential Satin Amber 10/14 Má žena
Škoda Felicia Van Plus
Škoda 1000 MB r.v.65 Prodáno, jsem blb
Hyundai ix35 2,0 CRDi 135 kW 4x4 Tricolor Style Satin Amber 5/13 Prodáno
Hyundai ix20 1,4 Tricolor Esential Satin Amber 10/14 Má žena
Škoda Felicia Van Plus
Škoda 1000 MB r.v.65 Prodáno, jsem blb
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: HODNOTENIE ix35
Chce to klid a nekrmit Trollypetr.s píše:Škoda, že jsem se líp neučil a umím pouze česky.
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: HODNOTENIE ix35
Poslední varování. Ještě jednou a trollíš jinde...
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Re: HODNOTENIE ix35
Docela bych řekl, že si mně ix 35 1.7 CRDI získává čím dál tím více. Je s tím opravdu radost jezdit a co mi velmi překvapilo, moc se líbí ženám. Měli jsme již hodně seatů nových, ale tolikrát mi nikdo neřekl, že je auto krásné za všechny auta dohromady, jako ted za pět měsíců s k IX35.
Auto se stále rozbíhá, já mám najeto něco přes šest tisíc km a něco bylo najeto při předvádění (byla to předváděčka). Po výměně gum za letní ještě klesla spotřeba a auto jezdí hodně potichu. Maximální spokojenost a je opravdu radost s tím jezdit. Auto je velmi přizpůsobivé řidiči a nestydím se říci, že je hravé.
Spotřeba podle palubního počítače 5.7 tak nevím jak moc tomu mohu věřit, ale zdá se mi, že nijak často netankuji, takže by to mohlo odpovídat. Za měsíc a kousek dostane autíčko prázdninový záhul dvakrát do Bulharska a zpět a s nějakým delším výletem po Turecku. Pak budu moci ohodnotit auto i dálničně na dlouhé vzdálenosti.
Dovolím si ohodnotit auto dle provozu a mych zkušeností.
Ve městě: Skvěle obratné, otočím se na pětníku, super je, že město bězně jezdím na čtyřku a skoro neřadím. Nerovnosti na silnici prakticky necítím. Velmi dobrá orientace a viditelnost směrem dopředu na dopravní situace. Velmi dobré brzdy.
Mimoměstské silnice: Šepot květin, ticho, podvozek žehlí všechny nerovnosti, velmi pohodová jízda. Mínusem je velmi málá učinnost brzdění motorem a nebo musím odřadit třeba o dva až tři stupně. Auto jinak letí z kopce jak kámen.
Dálnice: (Najel jsem jen asi dohromady asi 500km.) Není to žádný divočák, zrychlení třeba při předjíždění nic moc. Nejlepší je na dálnici tak nějak stejnou rychlostí plachtit bez zpomalovaní a zrychlování. (Ono na šestku to moc nezrychluje, je to opravdu jen těžký převod.) Pak jde spotřeba dolu. Při stopadesáti se volant ani nehne a rychlost nijak nevnímáte. Užíváte si jen všudypřítomné pohodlí.
Nejezdil jsem ještě nikdy v hornatém prostředí, takže horské serpentiny a kopcovatější místa jsem ještě nevyzkoušel. Předpokládám ale, že bude auto stejně obratné jen se bude muset dohnat jeho těžkopádnost a váhu častějším řazením. Zátah do prudčích kopců není nejsilnější stránkou tohoto motoru. Předpokládám, že třeba v Transylvánských Alpách v Rumunsku se motor asi trochu zadýchá a na nejaké předjíždění v kopci budu muset zapomenout, leč nejsem na zavodech ale na dovolené.
Plné zatížení pět lidí a věci: Auto i s tímto motorem je k zatěži nebo nezátěži vcelku imunní a chová se pořád stejně. Kdyby vám v autě nemluvili lidé, nepoznali byste, že jedete v pěti a trochu naložení. Motoricky nepoznáte vůbec nic, jen musíte sklopit světla alespon o dva dílky, jinak na vás všichni v noci budou zuřivě blikat.
Hodnocení je trochu zavádějící tím, že jsem přeci jen jezdil doposud ve dvoulitrové Altee. Pokud do IX35 1.7 CRDI přesednete z nějakého měně výkonného auta, tak dojdete k jiným závěrům (dost možná ještě k lepším).
Za 47 - letého vyježděného řidiče s klidnějším pojetím všech jízd a nikam nikdy nespěchajícícho, hodnotím auto jako pocitově skvělé. Auto asi nebude vhodné pro lidi s velkým temperamentem na silnici a notorické závodníky s potřebou věčně předjíždět.
Auto se stále rozbíhá, já mám najeto něco přes šest tisíc km a něco bylo najeto při předvádění (byla to předváděčka). Po výměně gum za letní ještě klesla spotřeba a auto jezdí hodně potichu. Maximální spokojenost a je opravdu radost s tím jezdit. Auto je velmi přizpůsobivé řidiči a nestydím se říci, že je hravé.
Spotřeba podle palubního počítače 5.7 tak nevím jak moc tomu mohu věřit, ale zdá se mi, že nijak často netankuji, takže by to mohlo odpovídat. Za měsíc a kousek dostane autíčko prázdninový záhul dvakrát do Bulharska a zpět a s nějakým delším výletem po Turecku. Pak budu moci ohodnotit auto i dálničně na dlouhé vzdálenosti.
Dovolím si ohodnotit auto dle provozu a mych zkušeností.
Ve městě: Skvěle obratné, otočím se na pětníku, super je, že město bězně jezdím na čtyřku a skoro neřadím. Nerovnosti na silnici prakticky necítím. Velmi dobrá orientace a viditelnost směrem dopředu na dopravní situace. Velmi dobré brzdy.
Mimoměstské silnice: Šepot květin, ticho, podvozek žehlí všechny nerovnosti, velmi pohodová jízda. Mínusem je velmi málá učinnost brzdění motorem a nebo musím odřadit třeba o dva až tři stupně. Auto jinak letí z kopce jak kámen.
Dálnice: (Najel jsem jen asi dohromady asi 500km.) Není to žádný divočák, zrychlení třeba při předjíždění nic moc. Nejlepší je na dálnici tak nějak stejnou rychlostí plachtit bez zpomalovaní a zrychlování. (Ono na šestku to moc nezrychluje, je to opravdu jen těžký převod.) Pak jde spotřeba dolu. Při stopadesáti se volant ani nehne a rychlost nijak nevnímáte. Užíváte si jen všudypřítomné pohodlí.
Nejezdil jsem ještě nikdy v hornatém prostředí, takže horské serpentiny a kopcovatější místa jsem ještě nevyzkoušel. Předpokládám ale, že bude auto stejně obratné jen se bude muset dohnat jeho těžkopádnost a váhu častějším řazením. Zátah do prudčích kopců není nejsilnější stránkou tohoto motoru. Předpokládám, že třeba v Transylvánských Alpách v Rumunsku se motor asi trochu zadýchá a na nejaké předjíždění v kopci budu muset zapomenout, leč nejsem na zavodech ale na dovolené.
Plné zatížení pět lidí a věci: Auto i s tímto motorem je k zatěži nebo nezátěži vcelku imunní a chová se pořád stejně. Kdyby vám v autě nemluvili lidé, nepoznali byste, že jedete v pěti a trochu naložení. Motoricky nepoznáte vůbec nic, jen musíte sklopit světla alespon o dva dílky, jinak na vás všichni v noci budou zuřivě blikat.
Hodnocení je trochu zavádějící tím, že jsem přeci jen jezdil doposud ve dvoulitrové Altee. Pokud do IX35 1.7 CRDI přesednete z nějakého měně výkonného auta, tak dojdete k jiným závěrům (dost možná ještě k lepším).
Za 47 - letého vyježděného řidiče s klidnějším pojetím všech jízd a nikam nikdy nespěchajícícho, hodnotím auto jako pocitově skvělé. Auto asi nebude vhodné pro lidi s velkým temperamentem na silnici a notorické závodníky s potřebou věčně předjíždět.
IX 35 crdi 1.7
Seat Altea XL 1.9 PDI
Seat Toledo 1.9 Tdi
Seat Cordoba 1.2
Seat Leon 1.4
Seat Cordoba 1.0
Škoda Felicia 1.3
VW Polo 1.6
Fiat Polski 1.3
Škoda 100
V práci střídavě autobus Karosa a sklápěcí souprava Liaz.
Seat Altea XL 1.9 PDI
Seat Toledo 1.9 Tdi
Seat Cordoba 1.2
Seat Leon 1.4
Seat Cordoba 1.0
Škoda Felicia 1.3
VW Polo 1.6
Fiat Polski 1.3
Škoda 100
V práci střídavě autobus Karosa a sklápěcí souprava Liaz.
Re: HODNOTENIE ix35
Slíbil jsem, že po delší jízdě zhodnotím IX35 trikolor plus 1,7 D.
Tak tady je mé ohodnocení cesty Litvínov- Bulharsko (turecké hranice) destinace Ahtopol a zpět. Najezděno asi 4500Km na této cestě.
Dálnice - jízda skvělá, auto i ve velkých rychlostech až neskutečně tiché. Při sto šedesáti auto pořád není slyšet a ani se nehne volant, vůbec si nepřipadáte, že tak rychle jedete. Spotřeba na celé cestě podle palubního počítače 5.9 a podle dokumentů z pumpy a sečtených kilometrů 6.16, tudíž odchylka vcelku minimální. Dálniční rychlosti jsem jakž takž dodržoval, tachometrových 140 bylo na ukazateli velmi často. Byli jsme naložení ve čtyřech lidech s plným kufrem.
Pokud bych jel do do stodvaceti, spotřeba se podle palubáku pohybovala kolem pěti litrů.
Co jediné bych vytknul tak v kopcovatějších úsecích dálnic, tak chvilku trvá než se autíčko rozkolébá k předjíždění, pokud už ty otáčky máte, tak je skvělé i do kopců.
Auto se neskutečně dobře chová v kopcovatých serpentinách, šestka je skvělá, že se sbírá už při šedesáti, takže v kopcích a zatáčkách vůbec nemusíte prakticky řadit. Překonávame asi 150km hor mezi srsbkou Niší a bulharskou Sofii.
V sedačkách se sedí výborně všem pasažérům (4) a ocenili jsme kolik věcí se dá naskládat na dovolenou ještě k rezervě. Když jsme u známých otevřeli kufr a v něm nebylo nic mysleli si, že jsme si dovolenou rozmysleli. Všechno bylo totiž u rezervy pod černým platem.
Na dovču s námi jel Ford S max 2,5 benzín a nebyl jsem pro něj (s 1,7 diesel) žádnou brzdou provozu ani v kopcích.
Auto výborně svítí a to jsem měl světla v poloze mínus dvě kvůli naložení, přesto jsem skoro nepotřeboval dálkové světla. Nabliknu si jen na směrové ukazatele dálkovými.
Mám zatím 33 000km a nějaké drobné a myslím, že se auto pořád ještě zajíždí, protože jezdí lépe a lépe. Jen tak mimochodem, auto se moc líbilo bulharským děvčatům, Jinak ix35 jsem v celém Bulharsku viděl kromě mé jen jednu.
Tak tady je mé ohodnocení cesty Litvínov- Bulharsko (turecké hranice) destinace Ahtopol a zpět. Najezděno asi 4500Km na této cestě.
Dálnice - jízda skvělá, auto i ve velkých rychlostech až neskutečně tiché. Při sto šedesáti auto pořád není slyšet a ani se nehne volant, vůbec si nepřipadáte, že tak rychle jedete. Spotřeba na celé cestě podle palubního počítače 5.9 a podle dokumentů z pumpy a sečtených kilometrů 6.16, tudíž odchylka vcelku minimální. Dálniční rychlosti jsem jakž takž dodržoval, tachometrových 140 bylo na ukazateli velmi často. Byli jsme naložení ve čtyřech lidech s plným kufrem.
Pokud bych jel do do stodvaceti, spotřeba se podle palubáku pohybovala kolem pěti litrů.
Co jediné bych vytknul tak v kopcovatějších úsecích dálnic, tak chvilku trvá než se autíčko rozkolébá k předjíždění, pokud už ty otáčky máte, tak je skvělé i do kopců.
Auto se neskutečně dobře chová v kopcovatých serpentinách, šestka je skvělá, že se sbírá už při šedesáti, takže v kopcích a zatáčkách vůbec nemusíte prakticky řadit. Překonávame asi 150km hor mezi srsbkou Niší a bulharskou Sofii.
V sedačkách se sedí výborně všem pasažérům (4) a ocenili jsme kolik věcí se dá naskládat na dovolenou ještě k rezervě. Když jsme u známých otevřeli kufr a v něm nebylo nic mysleli si, že jsme si dovolenou rozmysleli. Všechno bylo totiž u rezervy pod černým platem.
Na dovču s námi jel Ford S max 2,5 benzín a nebyl jsem pro něj (s 1,7 diesel) žádnou brzdou provozu ani v kopcích.
Auto výborně svítí a to jsem měl světla v poloze mínus dvě kvůli naložení, přesto jsem skoro nepotřeboval dálkové světla. Nabliknu si jen na směrové ukazatele dálkovými.
Mám zatím 33 000km a nějaké drobné a myslím, že se auto pořád ještě zajíždí, protože jezdí lépe a lépe. Jen tak mimochodem, auto se moc líbilo bulharským děvčatům, Jinak ix35 jsem v celém Bulharsku viděl kromě mé jen jednu.
IX 35 crdi 1.7
Seat Altea XL 1.9 PDI
Seat Toledo 1.9 Tdi
Seat Cordoba 1.2
Seat Leon 1.4
Seat Cordoba 1.0
Škoda Felicia 1.3
VW Polo 1.6
Fiat Polski 1.3
Škoda 100
V práci střídavě autobus Karosa a sklápěcí souprava Liaz.
Seat Altea XL 1.9 PDI
Seat Toledo 1.9 Tdi
Seat Cordoba 1.2
Seat Leon 1.4
Seat Cordoba 1.0
Škoda Felicia 1.3
VW Polo 1.6
Fiat Polski 1.3
Škoda 100
V práci střídavě autobus Karosa a sklápěcí souprava Liaz.
Re: HODNOTENIE ix35
Po cca roce provozu od koupě IX35 CRDI 1,7 Trikolor Plus, najeto za rok přes dvacet tři tisíc km auto jako koupené předváděcí má již najeto přes 46 000km. Předpokládám, že auto je už zajeté a jezdí stále dobře. Sám sem ani nečekal takovou spokojenost, je to náš první Hyundai po řadě koncernových aut.
Abych jen nechválil začnu tedy mínusy auta: Některé sem už uváděl i předešlých příspěvcích.
1) Nebrždění motorem mi vadí čím dál tím více, navíc kola jsou stále špinavá od brzdného prachu z destiček. Už pomalu rezignuji na jejich mytí. Nebrždění motorem řeším odřazovaním automaticky o dva až tři kvalty dolů při každé jízdě z kopce.
2) Časté oslňování protijedoucích řidičů i když už teď jezdím na polohu mínus dvě. (V servisu ale říkali, že světla jsou seřízená.) Je to asi daň za to, že auto výborně svítí.
3) Každé předjíždění do kopců je třeba trochu promyslet, naučil jsem se už nějak v kopcích udržovat stálou rychlost a vůbec nepředjíždět.
4) Stále vrže opěrka lokte (čím dál více) i když už jednou bylo opraveno v servisu.
5) Pás u řidiče se nějak divně navijí a častěji se zamotá a přetočí než navine. (Mám to tak 70 na třicet procent.)
6) Tempomat někdy zůstane zapnutý podle kontrolky, ale funkčnost žádná když na něj jedu tak funguje, na chvilku potřebuji ovládat rychlost, kontrolka svítí, ale znovu se neaktivuje. Stačí ale zase zastavit na parkovišti a po chcípnutí auta a znovu nastartovaní zase vše funguje.
7) Ocenil bych vetší rozdíl v kulise mezi čtyřkou a šestkou, někdy tyto kvalty omylem přehodím.
Náběh topení a odmlžovaní či rozmrazování skla by mohlo být o něco rychlejší.
9) Vidění šikmo do boku dvakrát se mi za sloupek vpravo vepředu schovalo auto velikosti Kia Sportage.
Co já považuji za plusy auta:
1) Skvělá spotřeba, na tak velké auto spotřeba zhruba šest litrů nafty a někdy i méně je prostě kouzelná.
2) Auto na klidnou jizdu pro pohodového řidiče jako sem já.
3) Pohodlí celé posadky, sedadla výborná spíše křeslovitého charakteru (nemám rád sedačky s vyraznými bočnicemi). Odhlučnění a vyrovnávaní nerovnosti na skvělé úrovni. Vyhřívání všech sedadel je opravdu výborná záležitost a měla by je mít všechna vozidla automaticky.
4) Ač vozidlo má plnohotnou rezervu dá se k ní pod plato dá hodně věcí na dovolenou a mohou zůstat v autě a skryté. Deky na pláž, ručníky, nafukovací věci atd.
5) Velká světlost podvozku, nemusíte přemýšlet ani v terénu jestli nezavadíte spodkem. Obrubníky, koleje, retardéry a podobné překážky na cestách nemusíte řešit vůbec. Světlou výšku oceňuji hlavně v Bulharsku při parkování, kde jsou obrubníky asi čtyřikrát výše než u nás.
6) Vyšší posez a velký přehled na silnicích a pohodlné nastupování a hlavně vystupovaní. Ani na hodně dálkových cestách (Bulharsko) nebolí záda.
7) Auto je vyložený babolep, až manželka trochu žárlí.
Vynikající světla (do této doby sem měl jen auto s bludičkami a často mi při dlouhých jízdách v noci bolely oči).
9) Plynulý nástup turba (koncernové děsy vystřelení a zarvání do sedaček už opravdu ve svém věku nemusím).
10) Vyborná ovladatelnost a manévrovatelnost ve městech a úzkých prostorech (auto se otočí na pětníku).
11) Cena ix 35 s velmi slušnou výbavou v dieselu jako skoro normálně vybaveného auta nižší třídy (ne totální sociálky) možná jen v silnějším benzínu.
12) Vozidlo není prvotně v hledáčku zlodějů.
13) Velké množství prostor kam něco odložit a uložit.
14) Auto je velmi přizpůsobivé až hravé. (Majitelé koncernu VW asi budou vědět o čem mluvím, když řeknu, že se dost přizpůsobuje řidič autu.)
15) Robustní karoserie přispívá jak k aktivní tak i pasivní bezpečnosti.
16) Plnohodnotná rezerva stejná jako ostatní hliníková kola. (Nedovedu si představit jak by manželka či můj syn pracoval(a) s pěnovou sadou na opravu pneumatiky a hlavně jak by to dopadlo.)
17) Pětiletá záruka automaticky a hlavně bezplatná prohlídka před cestou na dovču.
Srovnávání vozidla IX 35 beru s ohledem na předchozí výbornou Seat Alteu 1,9 Pdi s cenou o dvěstě tisíc dražší než IX 35, takže pokud srovnáváte s méně hodnotnými vozidly či nižších tříd, plusy vám nejspíše vyskáčí ještě další. Za mně tedy Hyundai je výborná volba a plně vyhovuje (až na vypsané mouchy) našim potřebám jízdy ve městě a při cestách na dovolenou dvakrát za rok do Bulharska. Kdyby mi ale někdo řekl zhruba před rokem, že zde budu po koncernových autech takto chválit korejce, myslím že bych ho odvezl do blázince. Nu což, mýlit se je lidské. Dnes po roční zkušenosti mohu jen doporučit.
Abych jen nechválil začnu tedy mínusy auta: Některé sem už uváděl i předešlých příspěvcích.
1) Nebrždění motorem mi vadí čím dál tím více, navíc kola jsou stále špinavá od brzdného prachu z destiček. Už pomalu rezignuji na jejich mytí. Nebrždění motorem řeším odřazovaním automaticky o dva až tři kvalty dolů při každé jízdě z kopce.
2) Časté oslňování protijedoucích řidičů i když už teď jezdím na polohu mínus dvě. (V servisu ale říkali, že světla jsou seřízená.) Je to asi daň za to, že auto výborně svítí.
3) Každé předjíždění do kopců je třeba trochu promyslet, naučil jsem se už nějak v kopcích udržovat stálou rychlost a vůbec nepředjíždět.
4) Stále vrže opěrka lokte (čím dál více) i když už jednou bylo opraveno v servisu.
5) Pás u řidiče se nějak divně navijí a častěji se zamotá a přetočí než navine. (Mám to tak 70 na třicet procent.)
6) Tempomat někdy zůstane zapnutý podle kontrolky, ale funkčnost žádná když na něj jedu tak funguje, na chvilku potřebuji ovládat rychlost, kontrolka svítí, ale znovu se neaktivuje. Stačí ale zase zastavit na parkovišti a po chcípnutí auta a znovu nastartovaní zase vše funguje.
7) Ocenil bych vetší rozdíl v kulise mezi čtyřkou a šestkou, někdy tyto kvalty omylem přehodím.
Náběh topení a odmlžovaní či rozmrazování skla by mohlo být o něco rychlejší.
9) Vidění šikmo do boku dvakrát se mi za sloupek vpravo vepředu schovalo auto velikosti Kia Sportage.
Co já považuji za plusy auta:
1) Skvělá spotřeba, na tak velké auto spotřeba zhruba šest litrů nafty a někdy i méně je prostě kouzelná.
2) Auto na klidnou jizdu pro pohodového řidiče jako sem já.
3) Pohodlí celé posadky, sedadla výborná spíše křeslovitého charakteru (nemám rád sedačky s vyraznými bočnicemi). Odhlučnění a vyrovnávaní nerovnosti na skvělé úrovni. Vyhřívání všech sedadel je opravdu výborná záležitost a měla by je mít všechna vozidla automaticky.
4) Ač vozidlo má plnohotnou rezervu dá se k ní pod plato dá hodně věcí na dovolenou a mohou zůstat v autě a skryté. Deky na pláž, ručníky, nafukovací věci atd.
5) Velká světlost podvozku, nemusíte přemýšlet ani v terénu jestli nezavadíte spodkem. Obrubníky, koleje, retardéry a podobné překážky na cestách nemusíte řešit vůbec. Světlou výšku oceňuji hlavně v Bulharsku při parkování, kde jsou obrubníky asi čtyřikrát výše než u nás.
6) Vyšší posez a velký přehled na silnicích a pohodlné nastupování a hlavně vystupovaní. Ani na hodně dálkových cestách (Bulharsko) nebolí záda.
7) Auto je vyložený babolep, až manželka trochu žárlí.
Vynikající světla (do této doby sem měl jen auto s bludičkami a často mi při dlouhých jízdách v noci bolely oči).
9) Plynulý nástup turba (koncernové děsy vystřelení a zarvání do sedaček už opravdu ve svém věku nemusím).
10) Vyborná ovladatelnost a manévrovatelnost ve městech a úzkých prostorech (auto se otočí na pětníku).
11) Cena ix 35 s velmi slušnou výbavou v dieselu jako skoro normálně vybaveného auta nižší třídy (ne totální sociálky) možná jen v silnějším benzínu.
12) Vozidlo není prvotně v hledáčku zlodějů.
13) Velké množství prostor kam něco odložit a uložit.
14) Auto je velmi přizpůsobivé až hravé. (Majitelé koncernu VW asi budou vědět o čem mluvím, když řeknu, že se dost přizpůsobuje řidič autu.)
15) Robustní karoserie přispívá jak k aktivní tak i pasivní bezpečnosti.
16) Plnohodnotná rezerva stejná jako ostatní hliníková kola. (Nedovedu si představit jak by manželka či můj syn pracoval(a) s pěnovou sadou na opravu pneumatiky a hlavně jak by to dopadlo.)
17) Pětiletá záruka automaticky a hlavně bezplatná prohlídka před cestou na dovču.
Srovnávání vozidla IX 35 beru s ohledem na předchozí výbornou Seat Alteu 1,9 Pdi s cenou o dvěstě tisíc dražší než IX 35, takže pokud srovnáváte s méně hodnotnými vozidly či nižších tříd, plusy vám nejspíše vyskáčí ještě další. Za mně tedy Hyundai je výborná volba a plně vyhovuje (až na vypsané mouchy) našim potřebám jízdy ve městě a při cestách na dovolenou dvakrát za rok do Bulharska. Kdyby mi ale někdo řekl zhruba před rokem, že zde budu po koncernových autech takto chválit korejce, myslím že bych ho odvezl do blázince. Nu což, mýlit se je lidské. Dnes po roční zkušenosti mohu jen doporučit.
IX 35 crdi 1.7
Seat Altea XL 1.9 PDI
Seat Toledo 1.9 Tdi
Seat Cordoba 1.2
Seat Leon 1.4
Seat Cordoba 1.0
Škoda Felicia 1.3
VW Polo 1.6
Fiat Polski 1.3
Škoda 100
V práci střídavě autobus Karosa a sklápěcí souprava Liaz.
Seat Altea XL 1.9 PDI
Seat Toledo 1.9 Tdi
Seat Cordoba 1.2
Seat Leon 1.4
Seat Cordoba 1.0
Škoda Felicia 1.3
VW Polo 1.6
Fiat Polski 1.3
Škoda 100
V práci střídavě autobus Karosa a sklápěcí souprava Liaz.
Re: HODNOTENIE ix35
Gratulujem k spokojnosti.Je radosť čítať,keď si niekto kúpi auto k svojej spokojnosti.Tiež som pred 4 rokmi nemyslel ,že budem vlastniť V podstate chápem predsudky niektorých ľudí,horší sú fanatickí útočnici,bez vyskúšania.No čo už ?
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: HODNOTENIE ix35
staci sa pozriet na internete do diskusii...najhorsi su skodovaciidam.i píše:Gratulujem k spokojnosti.Je radosť čítať,keď si niekto kúpi auto k svojej spokojnosti.Tiež som pred 4 rokmi nemyslel ,že budem vlastniť V podstate chápem predsudky niektorých ľudí,horší sú fanatickí útočnici,bez vyskúšania.No čo už ?
Ja som sa stretol skoro iba s chvalou ze je pohodlne a ze na 1.6 benzin to celkom dobre ide atd...len 2 ludia mali "problem"
Jeden proste len preto lebo mam hyundai (ma tu uplne prvu octaviu)
druhy mal zase iba sroty z bazarov lebo jednoducho na nove auto nema, a vsetko co ma druhy od zavisti ohundre, aj kamosovu novu astru co je podla mna pekne auto
Takze tolko mojich skusenosti s ludmi
Re: HODNOTENIE ix35
Tak nevím komu se to někdy povedlo, ale majitel octavie, když sem ho vezl z Prahy do Litvínova, chválil mou IX 35 CRDI 1,7 jako výborné a moc pohodlné auto. A tento člověk mi nijak nepotřeboval pochlebovat, nebo něco podobného. Takže za mně spokojenost nejen s autem, ale také s vyjádřením škodováka.
Četl jsem recenzi na bazarová auta ix 35 na Automotorevue a dá se říci, že moje příspěvky tady, korespondují s poznatky redaktora uvedeného webu. To jak negativní tak i pozitivní.
Vyložené bláboly lidí co viděli jakýkoliv Hyundai ix 35 jen z rychlíku (a ještě to naznačí že ho jen někde z dálky viděli, nebo v něm jednou jeli jen s kolegou z práce tři km), ale mají potřebu ho komentovat, nemá cenu brát vůbec vážně.
V bazarovém testu vyšel IX 35 jako velmi spolehlivé auto (i hodně přes 100 tisíc km) na němž se vlastně ani nemá moc co rozbít, při běžném používání.
Asi se všichni shodneme, kdo auto používáme, že to není auto pro notorické závodníky. Což je ale pro mně jako kliďase za volantem vlastně obrovská výhoda.
U příspěvku zhodnocení auta výše, musím vyndat jeden mínus a to je špatná rolovatelnost pásu. V servisu v záruce hned vyměněno a vše už funguje jak má.
Četl jsem recenzi na bazarová auta ix 35 na Automotorevue a dá se říci, že moje příspěvky tady, korespondují s poznatky redaktora uvedeného webu. To jak negativní tak i pozitivní.
Vyložené bláboly lidí co viděli jakýkoliv Hyundai ix 35 jen z rychlíku (a ještě to naznačí že ho jen někde z dálky viděli, nebo v něm jednou jeli jen s kolegou z práce tři km), ale mají potřebu ho komentovat, nemá cenu brát vůbec vážně.
V bazarovém testu vyšel IX 35 jako velmi spolehlivé auto (i hodně přes 100 tisíc km) na němž se vlastně ani nemá moc co rozbít, při běžném používání.
Asi se všichni shodneme, kdo auto používáme, že to není auto pro notorické závodníky. Což je ale pro mně jako kliďase za volantem vlastně obrovská výhoda.
U příspěvku zhodnocení auta výše, musím vyndat jeden mínus a to je špatná rolovatelnost pásu. V servisu v záruce hned vyměněno a vše už funguje jak má.
IX 35 crdi 1.7
Seat Altea XL 1.9 PDI
Seat Toledo 1.9 Tdi
Seat Cordoba 1.2
Seat Leon 1.4
Seat Cordoba 1.0
Škoda Felicia 1.3
VW Polo 1.6
Fiat Polski 1.3
Škoda 100
V práci střídavě autobus Karosa a sklápěcí souprava Liaz.
Seat Altea XL 1.9 PDI
Seat Toledo 1.9 Tdi
Seat Cordoba 1.2
Seat Leon 1.4
Seat Cordoba 1.0
Škoda Felicia 1.3
VW Polo 1.6
Fiat Polski 1.3
Škoda 100
V práci střídavě autobus Karosa a sklápěcí souprava Liaz.