Ahoj znalci
Vlastním IX 55 již dva roky RV2011, aktuálně 135TKM. A dva roky více či měně řeším jízdní komfort. Nechal jsem hned po koupi (85tkm)proměřit tlumiče a jelikož byla funkčnost zadních nižší než 35%, vyměnili mi je oba na garanci.
Přesto nejsem s jízdním komfortem spokojen. Tedy upřesním- pokud je pěkná silnice, je více méně vše. Jakmile se ale pustím nějakou průměrnou okreskou, nebo jsou-li například zalévané příčné praskliny asfaltu, nebo záplaty ...je to takový malý očistec.
Nechal jsem podvozek pohoupat na stolici měření tlumičů, prohlídnout v autorizovaném servise, prohlídnout u známých.......žádná zjistitelná výrazná porucha. Všechna uložení, všechny gumy úměrné kilometrům.
Autem jezdí manželka, takže se svezu občas. S čím porovnávám? Např, s Kiou Sorento 2,2Crdi, nebo ´teď (a proto je to srovnání o to horší) s Touaregem 3,0Tdi na vzduchovém podvozku. Přirovnal bych to asi...pokud dám na touaregu režm sport, nedrnčí a neodskakuje tak na okresce jako IX55.
Je to škoda, protože jinak je to auto výborné. jak na prostor, tak na kvalitu,chod motoru považuju za jeden z nejlepších .....
Všichni se tu kochají jak moc je to pohodlné a komfortní auto. Mohli by jste se kriticky zamyslet a popsat mi svoje zkušenosti a pocity z jizdy po klasické české okresce? ?
IX 55 Komfort jízdy
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
Re: IX 55 Komfort jízdy
Ahoj, Já můžu porovnat pouze s Q7 na vzduchu se kterou jsem pár kiláků najel, jelikož jako druhé auto mám sedan Mondeo a třetí OOOO A5 sníženou o 35mm .
Q7 na vzduchu je každopádně někde jinde, ten podvozek je lepší, ale pokud porovnám příčné nerovnosti s mondeem tak se mi to zdá +- stejné , nemůžu říct že je 55 horší, nebo že by nějak odskakovala apod. (ale já mám teda na IX55 17´´ kola).
takže za mě, nevšiml jsem si ničeho tak tragického jak jsi to nazval ty,, očistcem´´
Q7 na vzduchu je každopádně někde jinde, ten podvozek je lepší, ale pokud porovnám příčné nerovnosti s mondeem tak se mi to zdá +- stejné , nemůžu říct že je 55 horší, nebo že by nějak odskakovala apod. (ale já mám teda na IX55 17´´ kola).
takže za mě, nevšiml jsem si ničeho tak tragického jak jsi to nazval ty,, očistcem´´
Re: IX 55 Komfort jízdy
Ještě bych doplnil : je určitě důležité jaké máš kola, a hlavně na kolik nahuštěné, pokud jsou moc tvrdé jde na 55 dost poznat rozdíl.
Re: IX 55 Komfort jízdy
na 55-ke som nejazdil, ale ked som testoval na santikovi kolesa, tak bol velky rozdiel medzi 18 a 17. Preto som na zimu aj na leto nechal 17 a komfort je slusny. Ale ked som jazdil na 18, tak som myslel, ze tlmice ani nemam. Proste Hyundai asi este nema tak top podvozky a kvalita gumy a hlavne jej velkost je nesmierne dolezita. I ked som tomu neprikladal taku dolezitost, ale testy na vlastnom aute presvedcili.
Hyundai Santa Fe 2014- 2,2 crdi :)
Ocean view
Ocean view
Re: IX 55 Komfort jízdy
Tak mi to definitvně nedalo, a uděl jsem si vlastní porovnávací test.
Jen pro upřesnění, mám kola 18 palců a pneu Pirelli zerro, foukáno na spodní hranici výrobcem doporučeného huštění pro obsazení dvěma osobami. A je fakt, že srovnání s Touaregem na vzduchu se 17ti palcovými ráfky nebylo...na místě.
Sjel jsem si postupně s předváděčkami Kia Sorento II facelift, Fiat Fteemont , Hyundai SantaFe a s jinou ix 55 s 15000km....a nakonec z toho ta moje ix55 nevyšla nejhůř. Ale o radosti z jízdy po špatný silnici opravdu nemůže být řeč. Holt jsem se neměl zmlsat tím vzduchem:-(
Jen pro upřesnění, mám kola 18 palců a pneu Pirelli zerro, foukáno na spodní hranici výrobcem doporučeného huštění pro obsazení dvěma osobami. A je fakt, že srovnání s Touaregem na vzduchu se 17ti palcovými ráfky nebylo...na místě.
Sjel jsem si postupně s předváděčkami Kia Sorento II facelift, Fiat Fteemont , Hyundai SantaFe a s jinou ix 55 s 15000km....a nakonec z toho ta moje ix55 nevyšla nejhůř. Ale o radosti z jízdy po špatný silnici opravdu nemůže být řeč. Holt jsem se neměl zmlsat tím vzduchem:-(
Re: IX 55 Komfort jízdy
To jsi udělal zajímavý test, jaky jsi z toho měl tak pocit u těch aut ? šlo by to nějak oznámkovat?
No jo vzduch je vzduch. ale ještě se svez s takovým Citroenem C6 s Hydraulikou... pak zatratíš i ten vzduch.já vím auto jiné ,ale jen co se toho pohodlí týče mám namysli...
No jo vzduch je vzduch. ale ještě se svez s takovým Citroenem C6 s Hydraulikou... pak zatratíš i ten vzduch.já vím auto jiné ,ale jen co se toho pohodlí týče mám namysli...
Re: IX 55 Komfort jízdy
Tak dnes ráno jsem myslel že jedu po oraništi ..
Mám ten samej problém .. budu muset prověřit tlumiče, ale dát 40t se mi tedy nechce ..
Mám ten samej problém .. budu muset prověřit tlumiče, ale dát 40t se mi tedy nechce ..
Krásné ubytování na Slovensku jen 100m od sjezdovky :
www.fatrapark2.cz
www.fatrapark2.cz
Re: IX 55 Komfort jízdy
myslím si že někde v USA půjdou sehnat ani ne za polovic
Re: IX 55 Komfort jízdy
je to slabina hyundaiu....
nutne podotknut ze santa fe II je oproti ix55 ako vlecka na hnoj....
ked som mal SF, vzdy som sa stazoval na buchotavy podvozok a drncanie, potom som sa odviezol v ix55 a zazil som doslova sok!
Ix bolo oproti SF ako felda vs rolls.... ale bolo nove. Neviem posudit ix55 po najazdeni napr 100000km...
ale je treba povedat, teraz mam BMW 5, a ok je to ina trieda ved jasne, ale tu je vidiet rozdiel.
Mam jazdenku, natocenych 250 000km, ale hned bez vahania viem povedat ze s tymito km je to auto lepsie ako bolo nove SF... bez mihnutia oka.
takze skratka tie podvozky, niekde sa ta cena ukaze. Ale ix je oproti sf aj tak ina liga. minule som sa v SF II viezol po dlhej dobe, ma nabehane 90 000km, je to cukrik ale ten podvozok je tragicky.
Podotykam ze podvozok ma v skvelom stave. je to auto hyckane
nutne podotknut ze santa fe II je oproti ix55 ako vlecka na hnoj....
ked som mal SF, vzdy som sa stazoval na buchotavy podvozok a drncanie, potom som sa odviezol v ix55 a zazil som doslova sok!
Ix bolo oproti SF ako felda vs rolls.... ale bolo nove. Neviem posudit ix55 po najazdeni napr 100000km...
ale je treba povedat, teraz mam BMW 5, a ok je to ina trieda ved jasne, ale tu je vidiet rozdiel.
Mam jazdenku, natocenych 250 000km, ale hned bez vahania viem povedat ze s tymito km je to auto lepsie ako bolo nove SF... bez mihnutia oka.
takze skratka tie podvozky, niekde sa ta cena ukaze. Ale ix je oproti sf aj tak ina liga. minule som sa v SF II viezol po dlhej dobe, ma nabehane 90 000km, je to cukrik ale ten podvozok je tragicky.
Podotykam ze podvozok ma v skvelom stave. je to auto hyckane