Lantra Combi 1.9D/50kW r.v.1998 TEN MOTOR PROSTĚ NEJEDE !
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
- v.Parnik6045
- *
- Příspěvky: 77
- Registrován: 10 pro 2006, 19:08
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Lantra Combi 1.9D/50kW r.v.1998 TEN MOTOR PROSTĚ NEJEDE !
Mám v Lantře výše uvedený motor.Předtím jsem měl Peugeota 405 s identickým motorem,jen měl o 3 kW míň,tedy 47kW.Ale Lantra proti Peugeotovi prostě nejede,každej kopec musím podřazovat až do trojky a vytáčet motor na 3500ot/min,ale když zařadím čtyřku,motor zvadne a netáhne.A to u diesela není normální.Je to tím,že Korejci montovali k francouzským motorům svoje převodovky,nebo je problém v motoru - čerpadlo nebo vstřiky ?
- Reklama
No, segra mela 206 1.9D s 47kW a taky to vubec nejelo..max 170. Lantra by na tom mela byt stejne.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- v.Parnik6045
- *
- Příspěvky: 77
- Registrován: 10 pro 2006, 19:08
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
A kolik to ma najeto? Tech duvodu by se naslo urcite vic...
Kouri se z toho? Co teplota? Spotreba? A jine projevy...?
Kouri se z toho? Co teplota? Spotreba? A jine projevy...?
Naposledy upravil(a) Felotron dne 10 pro 2006, 20:12, celkem upraveno 1 x.
i30 PDe fastback 1.5 DCT
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
Mel jsem cest jet i v naftovy Lantre a jelo to normalne, nebranil bych se ji...a ze mam vkus od 100kW vys...chtelo by to turbo.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- v.Parnik6045
- *
- Příspěvky: 77
- Registrován: 10 pro 2006, 19:08
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Najeto má poctivejch 118tis.,nekouří,spotřeba kolem 5.5 litru,nežere olej.Teplota normální,veškerý filtry po výměně,čerstvě udělaný rozvody.Fakt mě nic nenapadá,ledaže by ten motor byl "utahanej" od předešlýho majitele nebo přiškrcený čerpadlo.Felotron píše:A kolik to ma najeto? Tech duvodu by se naslo urcite vic...
Kouri se z toho? Co teplota? Spotreba? A jine projevy...?
Ja nejsu zadny odbornik... Ale az si to precte nekdo chytrejsi, at vi vic
A palivovej filtr je na tom jak? Napadly mne jeste pistni krouzky... Treba ze by to predchozi majitel tyral studeny...
A palivovej filtr je na tom jak? Napadly mne jeste pistni krouzky... Treba ze by to predchozi majitel tyral studeny...
i30 PDe fastback 1.5 DCT
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
Tu spotrebu mas dost peknou, vetsina tehle Lanter jedzi za 6-7,i Pazout jezdil za 7.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- v.Parnik6045
- *
- Příspěvky: 77
- Registrován: 10 pro 2006, 19:08
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Ja mam benzinak dvoulitr..zere 7...a s diesel jsem spotrebu nemeril..jen s Getzem (kdyz ma Sonata garancku) - zral 3,9:)
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Téměř se v dieslech nevyznám, ale nechal bych zkontrolovat tlaky jednotlivých válců, vstřikovače a vysokotlaké čerpadlo jestli je dobře nastaveno. Třeba při výměně rozvodů mohli něco zanedbat. Časování je sviňa.Pokud je zde váha vzduchu i tam může být problém.Zkus ji vyfoukat stlačeným vzduchem.
_______________________________________
Hyundai Lantra combi 1.6 16V 84kW 1997 LPG
_______________________________________
Hyundai Lantra combi 1.6 16V 84kW 1997 LPG
- macháček
- ***
- Příspěvky: 632
- Registrován: 14 lis 2005, 23:30
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Zkontrolovat to nech to je jasný, ale bacha je to jen diesel 50kW bez turba a to je na kombíka Lantru dost málo, je to přeci jenom težší auto. Mám zkušenost, že felda kombík 40 nebo 50 kW v benzínu byla taky dost líná (jelo to až s 1,6 kou s 55kW), oktávka v 55kW je taky bída.
Hyundai Lantra kombi 1.5 12V GLS/r. v. 2000
- v.Parnik6045
- *
- Příspěvky: 77
- Registrován: 10 pro 2006, 19:08
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Mám možnost srovnání - měl jsem Peugeota 405 s týmž motorem,taky bez turba a navíc jen 47kW.A můžu ti říct,že oproti Lantře to byla fakt stíhačka.A to je Peugeot bez diskuze těžší.Ještě mě napadlo,jestli třeba není vysypanej katalyzátor,ten by to mohl taky dusit.macháček píše:Zkontrolovat to nech to je jasný, ale bacha je to jen diesel 50kW bez turba a to je na kombíka Lantru dost málo, je to přeci jenom težší auto. Mám zkušenost, že felda kombík 40 nebo 50 kW v benzínu byla taky dost líná (jelo to až s 1,6 kou s 55kW), oktávka v 55kW je taky bída.
- kopir
- Moderátor
- Příspěvky: 207
- Registrován: 22 črc 2006, 16:40
- Bydliště: Senica-SK
- Kontaktovat uživatele:
Ja len viem, že keď som si kedysi chcel kúpit hyundai diesel, tak mi kamarát z Hyundai servisu povidal, že dízlaky sa im moc nevydarili abych ho nekupoval, že sú lenivé od novoty Tak asi....
Chrysler pt cruiser 2,0 16V
Hyundai Lantra combi 1,6 16V GLS G4CR/84kw-predané
Hyundai Lantra 1,5 GLSi -predané
Jde o to,co si pod tím pojmem lenivé představujete???kopir píše:Ja len viem, že keď som si kedysi chcel kúpit hyundai diesel, tak mi kamarát z Hyundai servisu povidal, že dízlaky sa im moc nevydarili abych ho nekupoval, že sú lenivé od novoty Tak asi....
v.Parnik6045,předpokládám ,že má ve svém autě namontován motor s typovým označením DJZ alias předělaná 162 (staré značení u Psa-áček)
Tyhle motory se začaly montovat na začátku 1990-tých a výše,motor prošel malým faceliftem!!
Ale existuje ještě jedna verze těchto motorů a to s blokem D9B,jediný rozdíl včem se lišily mají širší ojnice a silnější pístní čepy a většinou se dávaly do dodávek a tak,ale i sem tam to daly do osobáků,to jsou frantící no!!! To jen tak pro zajímavost a teď k Tvému problému!!
Pokud Hyundai montoval motory DJZ,tak zákonitě to má mít katalyzátor a dvojité spalování výfukových plynů(ERG.ventil-řízený podtlakem)
Ve většině případech tahle věcička snižuje výkon motoru a to ukrutně!!
Pokud auto chytá v těchto chladných dnech bez problému,jak se říká na žehnutí,tak motoru nic není!! Viděl bych to na právě zmiňovaný ERG-ventil!
Hardcam tady zmiňoval 1.9d z P 206,ale to jsou úplně jiné motory,jde o tzv. DW8 alias WJZ a to je úplně jiný motor a za druhé ty se vůbec nepovedly!! P.s Doufám,že je tam Hyundai nemontoval
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)