I30 2012 závady
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Swordfish76
- **
- Příspěvky: 103
- Registrován: 17 říj 2014, 13:32
- Bydliště: Kladno
Re: I30 2012 závady
Jestli ten zvuk zmizí po vyšlápnutí spojky, tak to může být ložisko na hřídeli v převodovce. Měl jsem podobný problém na minulém autě, hučení, po vyšlápnutí spojky to zmizelo. Nakonec se měnila všechna ložiska na hlavní hřídeli. Vypadá to, že máš páteční kus
Škoda Karoq 1.5 TSi 110kW DSG (2018) - čekatel, Hyundai i30 kombi 1.6 GDI (2014), Mazda 2 1.3 63kW (2009)
Ex: Honda Stream 2.0 i-VTEC 115kW (2003), Suzuki Swift 1.3/68kW (2005), Honda Accord Coupé 2.0i 98kW (1993),Honda Prelude 2.0i 108kW (1987)
Ex: Honda Stream 2.0 i-VTEC 115kW (2003), Suzuki Swift 1.3/68kW (2005), Honda Accord Coupé 2.0i 98kW (1993),Honda Prelude 2.0i 108kW (1987)
- Reklama
Re: I30 2012 závady
nestras, to jeste aby me potkala prevodovka a konecna, ono je to takovy spis svisteni, prirovnal bych to jak kdyz protahuje pruvan pod oknem, dverma doma
opravdu je zajimavy ze to zaclo z niceho nic a dela to pouze v rozmezi 1600-1800ot. na rychlosti to zavisle neni, kdyz vyslapnu spojku tak to prestane, takze vsechny vlivy jako pneu, proudeni vzduchu odkudkoli odpada, takze logicky mi zbyva jen spojka nebo prevodovka, no jsem pripravanej, ze v servisu beztak reknou, ze opet nic neslysi, nevidi jako vzdy, uz si taky prijdu pokud to opravdu nebije do oci a nebo to nemam jasne jak ukazat, tak ti tvrdi, ze to nic nedela a jen si to vsugerovavam
mozna mam fakt nejakej lego kus, vyroben 3/2013, kupoval jsem ho jako skladovku 9/2013, vyhadal jsem cenu 270 to uz neco znaci, ze to musi byt poskladano z odpadnich dilu a nikdo to nechtel
servisy me v brne nesnasi vsechny 3 uz me beztak dobrej znaj, porad pouze chodim opravovat, menit dily...
opravdu je zajimavy ze to zaclo z niceho nic a dela to pouze v rozmezi 1600-1800ot. na rychlosti to zavisle neni, kdyz vyslapnu spojku tak to prestane, takze vsechny vlivy jako pneu, proudeni vzduchu odkudkoli odpada, takze logicky mi zbyva jen spojka nebo prevodovka, no jsem pripravanej, ze v servisu beztak reknou, ze opet nic neslysi, nevidi jako vzdy, uz si taky prijdu pokud to opravdu nebije do oci a nebo to nemam jasne jak ukazat, tak ti tvrdi, ze to nic nedela a jen si to vsugerovavam
mozna mam fakt nejakej lego kus, vyroben 3/2013, kupoval jsem ho jako skladovku 9/2013, vyhadal jsem cenu 270 to uz neco znaci, ze to musi byt poskladano z odpadnich dilu a nikdo to nechtel
servisy me v brne nesnasi vsechny 3 uz me beztak dobrej znaj, porad pouze chodim opravovat, menit dily...
Re: I30 2012 závady
pokud ti to řazení funguje až když vícekrát vyšlápneš spojku, může být špatný pomocný spojkový válec. Nedojde na první pokus k dostatečnému tlaku a spojka se nerzpojí dostatečně. Tohle by ale měl servis proveřit, řazení musí fungovat bezproblémově i když bude venku -15
Re: I30 2012 závady
no, ono to vypadá na synchron na dvojce, to dvojí šlapání spojky jako ve "vejtřasce" no tvoje paranoia je asi na místě
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: I30 2012 závady
Stejně je to zajímavé. Otec měl H Accenta 1,3 rv. 1996 a když měl nalítáno 340tis. tak ho prodal. Nikdy nebylo garážované, nestaral se o výměny oleje, po nastartování třeba při -15° po 3 sekundách odjezd a s autem po tu dobu nic nebylo! Tak mi to vysvětlete jak je možné, že H vyráběl před 19 lety takové držáky a teď, aby člověk měl strach vůbec nastartovat.
i30 trikolor 1.4 CVVT | rv. 2013
Re: I30 2012 závady
Jednoduchy, uspora, na vsem se setri, takze ty materialy podle toho vypadaji...
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: I30 2012 závady
aldai30-přesně a krátce ti to napsal toxin .
Když tady pročítám balíky stránek o poruchách,rezu,vrzání,odlupování barvy a rozpadu současných všech íček už po pár km,tak jsem naprosto zděšený,jak hluboko za posledních 7 roků propadl v kvalitě .
Osobně musím vyseknout hlubokou poklonu,stejně jako aldai30,jak spolehlivá auta dělal.Můj (Coupe),za 12 roků a přes 110000km nepotřeboval ani jednou servis.Vše je do šroubku původní,nic nevrže,vše funguje,karoserie a podvozek bez jediného náznaku koroze nebo poškození laku....auto je funkčně i vizuálně,jako když jsem ho včera koupil(včetně vnitřku,sedaček,volantu...bez známky opotřebení),motor v top kondici. A to s lítám .Když budu puntičkář,tak největší "závadou" byla první prasklá žárovka v tlumeném světle,někde kolem 60 000km,+- nějaký tisíc km dožila zaslouženě i v druhém tlumeném světle (ostatní žárovky-včetně dálkových,i všechny uvnitř,jsou stále původní a to nemám denní svícení).
Že ta dřívější spolehlivost není náhoda u ,dokazují i ocenění z té doby,kdy byl špičkou spolehlivosti a spokojenosti majitelů(na což v dnešní době a stejných tabulkách,už může jen vzpomínat). http://auto.idnes.cz/spolehlivost-aut-v ... jetiny_fdv
Tomu říkám totální spolehlivost :!:Přeji íčkařům,ať mají z auta více radosti než starostí.
Když tady pročítám balíky stránek o poruchách,rezu,vrzání,odlupování barvy a rozpadu současných všech íček už po pár km,tak jsem naprosto zděšený,jak hluboko za posledních 7 roků propadl v kvalitě .
Osobně musím vyseknout hlubokou poklonu,stejně jako aldai30,jak spolehlivá auta dělal.Můj (Coupe),za 12 roků a přes 110000km nepotřeboval ani jednou servis.Vše je do šroubku původní,nic nevrže,vše funguje,karoserie a podvozek bez jediného náznaku koroze nebo poškození laku....auto je funkčně i vizuálně,jako když jsem ho včera koupil(včetně vnitřku,sedaček,volantu...bez známky opotřebení),motor v top kondici. A to s lítám .Když budu puntičkář,tak největší "závadou" byla první prasklá žárovka v tlumeném světle,někde kolem 60 000km,+- nějaký tisíc km dožila zaslouženě i v druhém tlumeném světle (ostatní žárovky-včetně dálkových,i všechny uvnitř,jsou stále původní a to nemám denní svícení).
Že ta dřívější spolehlivost není náhoda u ,dokazují i ocenění z té doby,kdy byl špičkou spolehlivosti a spokojenosti majitelů(na což v dnešní době a stejných tabulkách,už může jen vzpomínat). http://auto.idnes.cz/spolehlivost-aut-v ... jetiny_fdv
Tomu říkám totální spolehlivost :!:Přeji íčkařům,ať mají z auta více radosti než starostí.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Re: I30 2012 závady
hodnotit spolehlivost je možné až tak po 200 - 250 tisících km. Toxin je tedy vyjímka, ten má skutečně zmetek, ale tak to prostě je všude, mění se občas motory i u Jaguaru, Bentley... 100 tisíc najede i čínskej ráboby samohyb, ale až čas a najeté km ukáže, jak to je doopravdy.
Re: I30 2012 závady
Taky dneska těch aut jezdí daleko více, takže se bude i více mluvit o závadách.
Hyundai i30 combi (07/2013), 1.6 GDI + další příslušenství
(Koupeno a servisováno v Hyundai Centrum Praha - Dolní Počernice)
Spritmonitor: http://goo.gl/Jkij5e
(Koupeno a servisováno v Hyundai Centrum Praha - Dolní Počernice)
Spritmonitor: http://goo.gl/Jkij5e
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: I30 2012 závady
Tady nejde o jedno totálně spolehlivé auto.Stačí se podívat do rubrik Sonát,Elanter,Coupe,Getzů...,přijet na sraz a vidět ta auta---těžko budete hledat lidi,kteří i po nájezdech 250-300t si na něco stěžují nebo snad opravují.
only-one-cituji-"100 tisíc najede i čínskej ráboby samohyb"-to máš pravdu,ale u íček zatím málokterý pár tisíc km bez servisů a výměn dílů(viz.zdejší rubriky i20-i40).
JoRy-počty?Nemyslíš si,že začal dělat auta až v Nošovicích,že ne? :DNež se pokrizová íčka dostanou na miliony kusů předcházejících generací aut,tak uteče ještě dost vody.
Chlapi,já bych si moc přál,aby jste byli stejně spokojení a nemuseli také navštívit servis celé roky.Doufám,že to nikdo nebere tak,že vám íčka haním.Je mi jen jako fandovi značky smutno z toho,kolik problémů všechna současná produkce má.Stačí se podívat do staršího a novějšího a člověk se nestačí divit,jak věci,které měl propracované(i materiálově),jsou dnes jako z tržnice nebo úplně chybějí(viz.třeba odhlučnění kapot,podběhů,čalounění kufrů,chybějící čidla čistoty vzduchu na aut.klimách,plynové vzpěry kapoty....až po palubovky,Recaro sedadla,dveře z povrchově měkčených materiálů-u lac.modelů alespoň ve spojích nebo daleko,daleko lepším slícování plechů bez mega mezer )Vše se mělo posunout dál,k lepšímu a né šetřit a odrbávat až na kost.Proto také chápu zklamání,které tady píšou dlouholetí uživatelé H.,kteří si mysleli,že novější H.budou lepší a teď jsou z nákupu rozčarovaní.Současná produkce H. určitě není horší než většina konkurence,ale na špičku a sbírání cen za spolehlivost a spokojenost jako dříve,už může jen vzpomínat a hledět z hloubky pole automobilek(viz.odkaz v minulém příspěvku).
Z vlastní zkušenosti-s nedočkavostí jsem očekával Genesis Coupe,jako dalšího nástupce H.Následovalo obrovské zděšení a znechucení nad mizerným a idiotským provedením,materiály,funkčností hlavně vnitřku(i u auta za 900t.H.ušetřil na chybějících izolacích kapoty,chybějící kryt motoru,holém plechu v kufru ,nekryté vzpěry kufru ničící náklad až po ten šlendriánský plasto PET vnitřek a rádio bez AF=ruční přelaďování za každým kopcem).Běs.
Že to není jen můj zážitek,dokazuje i fiasko s pár prodanými kusy v Evropě a konec prodeje.Stejně dopadl odrbaný Veloster-šetřit,kde se dá a nasadit cenu jako za "auto"=konec.Vtip H.jménem i20 coupe -pidi motůrky a výbava za 500t??Manželky Kia Rio z r.2006 je od lepší výbavy až po větší a silnější motor ve všem lepší.....,za nižší cenu.Tak proč bych si asi tak dnes měl kupovat auto u H.a ne jinde????
Dříve = za menší cenu než konkurence,člověk dostal kvalitní,spolehlivé a maximálně vybavené auto,bez trapných a lživých reklam v TV.Dnes-kvalita,spolehlivost,cena,technika,výbava????
Omlouvám se za délku příspěvku a přeji vám,ať máte z aut jen radost.
only-one-cituji-"100 tisíc najede i čínskej ráboby samohyb"-to máš pravdu,ale u íček zatím málokterý pár tisíc km bez servisů a výměn dílů(viz.zdejší rubriky i20-i40).
JoRy-počty?Nemyslíš si,že začal dělat auta až v Nošovicích,že ne? :DNež se pokrizová íčka dostanou na miliony kusů předcházejících generací aut,tak uteče ještě dost vody.
Chlapi,já bych si moc přál,aby jste byli stejně spokojení a nemuseli také navštívit servis celé roky.Doufám,že to nikdo nebere tak,že vám íčka haním.Je mi jen jako fandovi značky smutno z toho,kolik problémů všechna současná produkce má.Stačí se podívat do staršího a novějšího a člověk se nestačí divit,jak věci,které měl propracované(i materiálově),jsou dnes jako z tržnice nebo úplně chybějí(viz.třeba odhlučnění kapot,podběhů,čalounění kufrů,chybějící čidla čistoty vzduchu na aut.klimách,plynové vzpěry kapoty....až po palubovky,Recaro sedadla,dveře z povrchově měkčených materiálů-u lac.modelů alespoň ve spojích nebo daleko,daleko lepším slícování plechů bez mega mezer )Vše se mělo posunout dál,k lepšímu a né šetřit a odrbávat až na kost.Proto také chápu zklamání,které tady píšou dlouholetí uživatelé H.,kteří si mysleli,že novější H.budou lepší a teď jsou z nákupu rozčarovaní.Současná produkce H. určitě není horší než většina konkurence,ale na špičku a sbírání cen za spolehlivost a spokojenost jako dříve,už může jen vzpomínat a hledět z hloubky pole automobilek(viz.odkaz v minulém příspěvku).
Z vlastní zkušenosti-s nedočkavostí jsem očekával Genesis Coupe,jako dalšího nástupce H.Následovalo obrovské zděšení a znechucení nad mizerným a idiotským provedením,materiály,funkčností hlavně vnitřku(i u auta za 900t.H.ušetřil na chybějících izolacích kapoty,chybějící kryt motoru,holém plechu v kufru ,nekryté vzpěry kufru ničící náklad až po ten šlendriánský plasto PET vnitřek a rádio bez AF=ruční přelaďování za každým kopcem).Běs.
Že to není jen můj zážitek,dokazuje i fiasko s pár prodanými kusy v Evropě a konec prodeje.Stejně dopadl odrbaný Veloster-šetřit,kde se dá a nasadit cenu jako za "auto"=konec.Vtip H.jménem i20 coupe -pidi motůrky a výbava za 500t??Manželky Kia Rio z r.2006 je od lepší výbavy až po větší a silnější motor ve všem lepší.....,za nižší cenu.Tak proč bych si asi tak dnes měl kupovat auto u H.a ne jinde????
Dříve = za menší cenu než konkurence,člověk dostal kvalitní,spolehlivé a maximálně vybavené auto,bez trapných a lživých reklam v TV.Dnes-kvalita,spolehlivost,cena,technika,výbava????
Omlouvám se za délku příspěvku a přeji vám,ať máte z aut jen radost.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Re: I30 2012 závady
Sorry, ale "Proto také chápu zklamání,které tady píšou dlouholetí uživatelé H.,kteří si mysleli,že novější H.budou lepší a teď jsou z nákupu rozčarovaní" - všech těch "vzhledových" věcí si museli všimnout před nákupem. Takže klasická důchodcovská paměť "Š120 byla bomba a jezdila 20 let bez servisu, Tatramatka taky". Prostě růžové brýle nebo senilita, nic víc. Pod vlivem toho prvního dělají lidi i větší chyby, např. manželství, společná hypo atd.
A srovnání s konkurencí? O2 už taky pěkně hnijou, prostě "optimalizuje" každá značka. Lidí, kteří si koupí opravdu kvalitní auto, je v populaci zanedbatelné množství. Proč taky, když ani ne za 15 let ti EU zakáže vjezd do města, protože změní emisní předpisy a ty nemáš barevnou samolepu atd. /dnes už se týká prvních Fabek/.
A srovnání s konkurencí? O2 už taky pěkně hnijou, prostě "optimalizuje" každá značka. Lidí, kteří si koupí opravdu kvalitní auto, je v populaci zanedbatelné množství. Proč taky, když ani ne za 15 let ti EU zakáže vjezd do města, protože změní emisní předpisy a ty nemáš barevnou samolepu atd. /dnes už se týká prvních Fabek/.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: I30 2012 závady
Logika věci je taková, že dokud se probojovával v Evropě na světlo, tak se podbízel výbavou a cenami (možná i kvalitou). Teď už se pevně usadil na trhu, hlavně díky vybudování Nošovického závodu a může se chovat ala koncern v rámci +/ - podobné politiky.
S severtomem bych v jádru souhlasil, hlavně v té stati o důchodcovské paměti. Ruku na srdce, kdo se dnes ohne a podívá pod auto. Dnes se honem jede do servisu a nadává jak je drahý. Dříve se po škodovkách, žigulících, trabantech atd. lezlo, pulírovalo a vylepšovalo doma v garážích a po dvorkách, ale ta doba je pryč a auto je spotřební věc, i když stále poněkud drahá .
S severtomem bych v jádru souhlasil, hlavně v té stati o důchodcovské paměti. Ruku na srdce, kdo se dnes ohne a podívá pod auto. Dnes se honem jede do servisu a nadává jak je drahý. Dříve se po škodovkách, žigulících, trabantech atd. lezlo, pulírovalo a vylepšovalo doma v garážích a po dvorkách, ale ta doba je pryč a auto je spotřební věc, i když stále poněkud drahá .
I 30, 1,6 CVVT 88 kW HB, Trikolor + Paket Parking + 16", Sleek Silver
Renault Thalia 1.2 silver
Š Felicia 1.3 MPI GL
ex:Mitsubishi Lancer Wagon
Š 1000 MB
Renault Thalia 1.2 silver
Š Felicia 1.3 MPI GL
ex:Mitsubishi Lancer Wagon
Š 1000 MB
Re: I30 2012 závady
Ted s tim poslednim o vybudovani pozice a srani na zakazniky musim plne souhlasit. Musim konstatovat jednu vec byl jsem v servisu vcera s nekolika zavadama, uplne se tento rok obratil pristup. Rikam jim presny misto auta kde co jak piska doted to nedelalo, dokonce jim pomaham diagnostikovat, ze to je od palivovyho cerpadla a dostanu vyjadreni, ze to musi porovnat s jinym kusem zda-li to neni naprosto normalni. Doted to rok a pul nic nedelalo, ted zaclo a bude to naprosto normalni chovani auta... co dodat. K ostatnim zavadam az to bude vyreseno, ale byl jsem v servisu 1,5hod. masaz jako prase a dokola dohadovani...
Re: I30 2012 závady
Můžu se přidat do klubuonly_one píše: Tak po roce a 40 tisících -
komplet výměna spojky - průsak oleje přes nějaké gufero (hodně udivující závada)
Po 30.000 a necelých 2 letech jsem začal mít menší problémy se spojkou. kdy občas při rozjezdu "proklouzla" nebo způsobila cukání.
Zjištěn průsak oleje z převodovky do spojky, byl jsem objednán na výměnu těsnění, ale nakonec se to protáhlo a byla mi vyměněná komplet spojka s tím, že už byla trochu opotřebovaná.
Služby v servise bez problémů, výměna zdarma včetně zapůjčení náhradního auta, ale výměna spojky po dvou letech mi na klidu ohledně kvality materiálů nepřidává.
Jinak zatím kromě prasklých žárovek vše OK, tohle je první závada.
Teda vlastně ještě mi občas v zimě při mínusových teplotách poklesne/zakolísá těsně po rozjezdu výkon motoru (1,6 MPI), ale během chvíle se to vyrovná. Dle servisu nejde o yávadu, ale vlastnost kvůli snížení emisí výfukových plynů, nejde s tím nic dělat. Co jsem se poptával, tak u původního modelu i30 to tyhle motory taky dělaly, ale opravilo to nahrání nového firmwaru, což se už u i30 2012 prý nedá udělat.
Hyundai i30 kombi III; 1,4 T-GDI
Hyundai i30 kombi II; 1,6 CVVT
Nissan Almera 1,5
Škoda Forman
Fiat 127
Hyundai i30 kombi II; 1,6 CVVT
Nissan Almera 1,5
Škoda Forman
Fiat 127
Re: I30 2012 závady
Už nějakou dobu uvažuji o koupi nové i30 1,6 CVVT a to do se za poslední dobu dočítám o kvalitě tohoto auta mě začíná odrazovat od koupě Hyundai. Jasně, každé auto může mít problémy, ale aby spojka odešla po cca. 20tis., rezavé materiály po několika tisících, atd....
Ale hlavně přístup servisů Hyundai, kdy se vymlouvají a nebo se snaží hodit vinu na zákazníka....
... tak nevím, jestli je Hyundai ta pravá značka ke koupi ... otázka je, jak tohle vypadá u konkurence, např. u Škodovky nebo Kia....
By jsi člověk myslel, že když si koupí nové auto, tak bude mít klid na několik let, ale tak to vypadá, že ojetina lepší volba.
Ale hlavně přístup servisů Hyundai, kdy se vymlouvají a nebo se snaží hodit vinu na zákazníka....
... tak nevím, jestli je Hyundai ta pravá značka ke koupi ... otázka je, jak tohle vypadá u konkurence, např. u Škodovky nebo Kia....
By jsi člověk myslel, že když si koupí nové auto, tak bude mít klid na několik let, ale tak to vypadá, že ojetina lepší volba.
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)