taky mám nějakou zkušenost s garážovýma specialistama, povětšinou standardní servis je OK ale už cokoliv vyměnit je problém, bo oni neví, jak to rozrebrat, bo se nedostanou k rozpadu, nebo když se k němu dostanou, tak se jim ho nechce dopodrobna studovat, ani se jim nedivím, že to nestudujou, protože oni si troufnou na opravu dáčije, stejně jako bavoráku, případně ani porše před nima neni svatý... když mi jeden takovej ještě na berlingu měnil vejfuk, tak v kelly koupil ten nejlevnější zadní díl ze šesti, ale na faktuře byl cenově ten nejdražší přitom už na dílech má v kelly 35% marži, hodinovka byla za 350, ale radiátor topení měnil 7 hodin (musí ven palubka) takže se zeptám, co je lepší ??? platit chlapíka aby udělal co nikdy nedělal a v lepším případě se to na mým autě naučí, nebo zaplatit někoho kdo to taky nejspíš nedělal, ale na každý úkon má z fabriky časovou normu a když dojde k problému, tak má kompletní zázemí po ruce ??? většinu věcí si udělám sám, ale i ten garážovej specialista pojede s mým autem na diagnostiku do
![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
a nakonec i pro většinu dílů tamtéž
každopádně si nemyslím, že autorizovaný servis je nějaká modla
ježdění do autorizovaných servisů je podobné s havarijní pojistkou, jsem přesvědčen, že se nic nestane, ale pojistku si platím...
věřím, že autu se už nic nestane, ale na garančky zřejmě jezdit ještě budu