![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Hodnotiť motor 1,2Tce je ešte zavčasu, je to predsa len ešte relatívne nový motor. Jazdil som ho v Nissanoch. V Quashqai je tento motor totálne o ničom - jednoducho do tohto auta nepatrí. A v Pulsare ma tiež nenadchol. Ako vyššie skonštatoval Only_one, hodí sa najlepšie asi len do Clia, alebo krátkeho Meganu. Už v kombíku ten motor podľa mňa nebude bohviečo.Dalin píše:Only_one asi jsi s tou 1,2Tce nejel, je to docela povedený motor a i ten slabší 85kw na běžnou jízdu stačí. Pro tvoji informaci je to čtyř a ne tříválec, Megane není střední ale nižší střední třída. Ta Octávka s 1,2TSi se trápí úplně stejně jako i30 s GDi. Pochopitelně na závodění to není ale podívej se na parametry tohoto motoru, ty odpovídají 1,8 nebo 2,0l motoru z nedávné minulosti. Jinak ta 1,5Dci je hodně povedená a i proto ji nakupuje do svých aut Mercedes.
Ten rozdíl ve zrychlení, by mel jít na vrub tomu, ze Nissan by mel byt o neco tezsi, ma urcite horsi aerodinamiku a v zakladu vetsi a sirsi kola.miloš1 píše:Myslím si, že 1,6 GDI je lepší motor ako 1,2 Tce. Áno, krútiaci moment má o čosi vyšší, ale z 0 na 100 dá v Quashqaui za 10,9 a GDI v kombíku za 10,3. Jednoducho som z tohto motora nemal dobrý pocit. To už sa mi paradoxne zdal lepší 1,2 TSI 63 kW v Rapide.
Jen k ty spotřebě. Já mám u Oktavky dlouhodobou 6.7. cca o deci min, než jsem měl se Superbem kombi 125 kW 4x4. Dostat se nad 7 neni žádny problém. Dokonce ani nad 8, staci projet ve špičce Prahou. Oproti tomu Hyundai, který jezdí v podstatě jen po Praze jezdí za cca 8.5.Dalin píše:Chtěl jsem se jen zeptat píšeš, že to žralo, když jsi na to šlapal. Jakým stylem jsi jel, jak rychle a jaká byla spotřeba. Ptám se proto, že ze rčení "malé turbo motory žerou když jezdíš rychle" se stalo klišé. Rozptyl mezi klidnou a ostrou jízdou je max. 2l/100 u atmosfér klidně i 4l/100. Ze zkušenosti po 45tis.km s 1,2TSi ti můžu říct, že je opravdu "umění" s tímto motorem jezdit nad 7l, chce to hodně brutální jízdu, běžně i když jezdíš nad limity se držíš do 6l, já osobně mám dlouhodobou 5,6l.
Jinak zvuk TSi se mi také moc nezamlouvá, naštěstí je slyšet až nad 3500 ot.(130km/hod na 6=2800ot)
To, že je 1,2TSi 77kw slabá by jsem vzal od uživatele 1,6GDI turbo a ne od majitele uživatelsky slabšího motoru než je ta 1,2.
S tou 1,4TSi pochopitelně souhlasím, ta jede parádně.
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |