nojono, tu 1.2 TSI mi prijdou moc citlivy na styl jizdy, staci ho trosku potrestat a zere to a zere. Vidim to u kolegy, co se chlubi spotrebou kolem 6ti s OIII 1.2, ale ukazalo se ze to plati jen kdyz jede jako klubouk s vajickama...r_b píše: Jen k ty spotřebě. Já mám u Oktavky dlouhodobou 6.7. cca o deci min, než jsem měl se Superbem kombi 125 kW 4x4. Dostat se nad 7 neni žádny problém. Dokonce ani nad 8, staci projet ve špičce Prahou. Oproti tomu Hyundai, který jezdí v podstatě jen po Praze jezdí za cca 8.5.
Slevy
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
-
- **
- Příspěvky: 351
- Registrován: 26 zář 2014, 16:52
Re: Slevy
i30 GDI kombi Weekend 2014 Cashmere Brown
- Reklama
Re: Slevy
Plky, já jsem jezdil s Rapidem TSI 63kw a co se tyce spotreby tak jsem by spokojeny, jízda jak klobouk s vajickama znamena spotrebu tak 4,5-5,0l, kdyz jsem ficel po dalnici co to slo trak prumer splhal az k 8,5-9l ale to jsem jel cca 160-180 a jakmile jsem sjel z dalnice, slo to dolu a kdyz jsem zaparkoval dome, tak jsem videl treba prumer 6l po ceste dlouhe cca 200km a z toho 100km dalnice.
Muzete mi rici kolik zere Auto s Ha faktorem a motorem GDI na dalnici pri 180km/h urcite ne 5,5l!
Muzete mi rici kolik zere Auto s Ha faktorem a motorem GDI na dalnici pri 180km/h urcite ne 5,5l!
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: Slevy
Tak to uplne není. Ten rozdíl podle stylu jízdy není tak hroznej. Teda v porovnání s dalšíma auta a, co jsem jezdil. Rozhodne to není o moc ji ne než třeba u toho dieselu v Superbu. Tam jsem taky jezdil klidně po meste přes 9 A po okreskách pod 6.abdulzabak píše:nojono, tu 1.2 TSI mi prijdou moc citlivy na styl jizdy, staci ho trosku potrestat a zere to a zere. Vidim to u kolegy, co se chlubi spotrebou kolem 6ti s OIII 1.2, ale ukazalo se ze to plati jen kdyz jede jako klubouk s vajickama...r_b píše: Jen k ty spotřebě. Já mám u Oktavky dlouhodobou 6.7. cca o deci min, než jsem měl se Superbem kombi 125 kW 4x4. Dostat se nad 7 neni žádny problém. Dokonce ani nad 8, staci projet ve špičce Prahou. Oproti tomu Hyundai, který jezdí v podstatě jen po Praze jezdí za cca 8.5.
Škoda Octavia III 1.2 TSI DSG Elegance (5/2014)
Renault Kadjar 1.6. dCi 4x4 Intens (6/2015)
Bylo:
Hyundai i30 1.6 CVVT (6/2014), Superb II Combi Elegance 2.0 TDI CR 125kW 4x4 (12/2010) Octavia Combi Elegance 1.9 TDI 4x4 (11/2009)
Renault Kadjar 1.6. dCi 4x4 Intens (6/2015)
Bylo:
Hyundai i30 1.6 CVVT (6/2014), Superb II Combi Elegance 2.0 TDI CR 125kW 4x4 (12/2010) Octavia Combi Elegance 1.9 TDI 4x4 (11/2009)
Re: Slevy
Info máš správné, vtip je v tom,že se nemůžeš držet jen těchto čísel, jsou i další a musíš to vyzkoušet v realitě. Např. těch 175Nm má ten motor od 1500 do 4200 ot., to je kouzlo toho turba. Prakticky máš pořád pod plynem plnou sílu motoru a to je to proč je tento motor uživatelsky silnější než GDi, které má v 1500ot nějakých 100Nm a maximum 164Nm má až v 5000ot. Jak často jezdíš v těch 5000 otáčkách?miloš1 píše:Pozeral som si teraz slovenské stránky Seatu a vidím, že v ponuke už nie je motor 1,2 TSI vo verzii 77kW. Je tam len 63kW a 81kW. Vezmem teda do úvahy ten silnejší - 81kW. Krutiaci moment má o málo vyšší ako 1,6 GDI (99kW) - 175 vs 164,3. Zrýchlenie 0-100 dá za 10,2s. Ak 5-dverový Leon porovnám s hatchbackom i30, ktorý má 0-100 za 9,9s, neviem, čo ťa vedie k názoru, že GDi je "užívateľsky slabší motor". Je to len preto, že jeden je preplňovaný a ten druhý "len" atmosférický???
Hyundai i30 1,6crdi style ice blue 06/2012-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Re: Slevy
Je trochu smutné, že auto střední třídy(i40) s nejsilnějším motorem je méně dynamické jako auto nižší střední se základním motorem(Leon).idam.i píše:Miloš1 to máš marné. Proti vetru sa nevyčúraš. Na TSI sa proste nesiaha.
Inak sme tak trochu OT.Téma Slevy.
Hyundai i30 1,6crdi style ice blue 06/2012-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Re: Slevy
např. tady http://hyundai.katalog-automobilu.cz/au ... bi-classic
ale snad umíš hledat informace.
ale snad umíš hledat informace.
Hyundai i30 1,6crdi style ice blue 06/2012-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Re: Slevy
Sakra, takhle mi už dlouho nikdo nepřihrál Máme doma Roomster 1,2 TSI 77kw a k tomu ještě navíc i40. Mohu říct, že rozdíl v dynamice je sakra znát Neříkám, že třeba ve zrychlení z 0-100km/h je nějakej rozdíl, ale ruku na srdce, přihlásí se ten, kdo někdy zrychloval z 0-100km/h Já to zkoušel ze zvědavosti jen párkrát na motorce, v autě nikdy. Ale hlavní rozdíl je v pružnosti, a to velkej Zejména na dálnici je rozdíl už hodně znát Když Roomster občas zatížíme 4 dospělými lidmi, tak už je dynamika nic moc, naštěstí tyto situace většinou řešíme i40 Naprosto objektivní komentář od člověka co má dost odjeto s oběma vozyDalin píše:Je trochu smutné, že auto střední třídy(i40) s nejsilnějším motorem je méně dynamické jako auto nižší střední se základním motorem(Leon).idam.i píše:Miloš1 to máš marné. Proti vetru sa nevyčúraš. Na TSI sa proste nesiaha.
Inak sme tak trochu OT.Téma Slevy.
Re: Slevy
Toto není nejsilnější motor pro i40, myslím, že v ČR už se ta 1,6 ani nedodává, všichni chtěli naftuDalin píše:např. tady http://hyundai.katalog-automobilu.cz/au ... bi-classic
ale snad umíš hledat informace.
Re: Slevy
u nás vo firme TSI nemáme máme benzín atmosféry a turbo len diesel
avšak kamarát čo chodíme na pivo pracuje vo veľkej nadnárodnej firme ktorá jazdila len na koncernových autách 90% škoda a top manažéri VW podľa vyjadrenia šéfa autoparku od príchodu maloobjemových turbo stúpla poruchovosť a čas strávený v servise o 20% až 25% hlavne prvá generácia týchto motorov bola veľmi poruchová hlavne to bol bol dôvod postupnej zmeny na značku KIA a atmosféry nešlo ani ak o náklady na odstránenie závad drvivá väčšina bola riešená v záruke a aj uznaná ale firemné autá potrebujú jazdiť a prestoje stoja veľa času a administratívy aj to napriek zapožičaniu náhradných vozidiel lebo oni majú tzv Blackbox GPS a knihu jázd a pohyb auta evidujú online a to náhradné vozidlá nemajú toľko k motorom TSI z reálnej praxe a podľa jeho slov kúpiť TSI na jazdenie ráno do práce a potom domov po skončení a jedna dve dovolenky ročne by neodporúčal alebo ak pomer jazdenia je 70% v meste a 30% mimo tiež sa vyhnúť týmto motorom to je jeho názor a že keď niekde jazdí skoro výhradne v meste a neverí mu nech sa opýta taxikárov na ich názor na TSI motory
avšak kamarát čo chodíme na pivo pracuje vo veľkej nadnárodnej firme ktorá jazdila len na koncernových autách 90% škoda a top manažéri VW podľa vyjadrenia šéfa autoparku od príchodu maloobjemových turbo stúpla poruchovosť a čas strávený v servise o 20% až 25% hlavne prvá generácia týchto motorov bola veľmi poruchová hlavne to bol bol dôvod postupnej zmeny na značku KIA a atmosféry nešlo ani ak o náklady na odstránenie závad drvivá väčšina bola riešená v záruke a aj uznaná ale firemné autá potrebujú jazdiť a prestoje stoja veľa času a administratívy aj to napriek zapožičaniu náhradných vozidiel lebo oni majú tzv Blackbox GPS a knihu jázd a pohyb auta evidujú online a to náhradné vozidlá nemajú toľko k motorom TSI z reálnej praxe a podľa jeho slov kúpiť TSI na jazdenie ráno do práce a potom domov po skončení a jedna dve dovolenky ročne by neodporúčal alebo ak pomer jazdenia je 70% v meste a 30% mimo tiež sa vyhnúť týmto motorom to je jeho názor a že keď niekde jazdí skoro výhradne v meste a neverí mu nech sa opýta taxikárov na ich názor na TSI motory
Hyundai I30 1,6 MPI COOL RED /06-2014
-
- **
- Příspěvky: 351
- Registrován: 26 zář 2014, 16:52
Re: Slevy
Uživatelsky silnější znamená, že lidi co neumí používat fofrklacek je šlápnou na plyn a ono to nějak jede.
Plus je tam pocit síly motoru daný nástupem turba.
Což je o preferenci, ale já radši atmosféru s lepším řidičským zážitkem...
Mě tedy 1.2 tsi moc dynamický nepřijde, 1.4 byla lepší.
Plus je tam pocit síly motoru daný nástupem turba.
Což je o preferenci, ale já radši atmosféru s lepším řidičským zážitkem...
Mě tedy 1.2 tsi moc dynamický nepřijde, 1.4 byla lepší.
i30 GDI kombi Weekend 2014 Cashmere Brown
Re: Slevy
Roomster je napůl dodávka a má jinej motor.velsatis píše:Sakra, takhle mi už dlouho nikdo nepřihrál Máme doma Roomster 1,2 TSI 77kw a k tomu ještě navíc i40. Mohu říct, že rozdíl v dynamice je sakra znát Neříkám, že třeba ve zrychlení z 0-100km/h je nějakej rozdíl, ale ruku na srdce, přihlásí se ten, kdo někdy zrychloval z 0-100km/h Já to zkoušel ze zvědavosti jen párkrát na motorce, v autě nikdy. Ale hlavní rozdíl je v pružnosti, a to velkej Zejména na dálnici je rozdíl už hodně znát Když Roomster občas zatížíme 4 dospělými lidmi, tak už je dynamika nic moc, naštěstí tyto situace většinou řešíme i40 Naprosto objektivní komentář od člověka co má dost odjeto s oběma vozyDalin píše:Je trochu smutné, že auto střední třídy(i40) s nejsilnějším motorem je méně dynamické jako auto nižší střední se základním motorem(Leon).idam.i píše:Miloš1 to máš marné. Proti vetru sa nevyčúraš. Na TSI sa proste nesiaha.
Inak sme tak trochu OT.Téma Slevy.
Hyundai i30 1,6crdi style ice blue 06/2012-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Re: Slevy
Máš Recht ale ten kterému patřila ta reakce toto skvělé auto vlastní.velsatis píše:Toto není nejsilnější motor pro i40, myslím, že v ČR už se ta 1,6 ani nedodává, všichni chtěli naftuDalin píše:např. tady http://hyundai.katalog-automobilu.cz/au ... bi-classic
ale snad umíš hledat informace.
Hyundai i30 1,6crdi style ice blue 06/2012-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Re: Slevy
Co je špatně na tom, že auto umí zrychlit i bez podřazení?abdulzabak píše:Uživatelsky silnější znamená, že lidi co neumí používat fofrklacek je šlápnou na plyn a ono to nějak jede.
Plus je tam pocit síly motoru daný nástupem turba.
Což je o preferenci, ale já radši atmosféru s lepším řidičským zážitkem...
Mě tedy 1.2 tsi moc dynamický nepřijde, 1.4 byla lepší.
Docela by mne zajímal ten lepší řidičský zážitek, možná více strachu v zatáčkách nebo snad jízda s naloženým autem?
Hyundai i30 1,6crdi style ice blue 06/2012-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
-
- **
- Příspěvky: 351
- Registrován: 26 zář 2014, 16:52
Re: Slevy
Ridicsky zazitek je motor, co ma nastup, nejaky prubeh a gradaci vykonu. TSI zabere s turbokopancem (mensim nez driv, ale je to tam porad), pak chvili tahne (porad stejne, takova hlucha sila) a pak zvadne.Dalin píše: Co je špatně na tom, že auto umí zrychlit i bez podřazení?
Docela by mne zajímal ten lepší řidičský zážitek, možná více strachu v zatáčkách nebo snad jízda s naloženým autem?
Nic, huuuu, nic.
Musim rict, ze jsem hrozne rad, ze nemam turbo, mel jsem ho 4 roky a jsem zase s atmosferou moc spokojen. Je to proste zabavnejsi a da se s tim tak nejak vic ridit, bavi me zase radit, predtim jsem moc neradil, proste rizeni se tim zlepsilo a je zabavnejsi.
Ale chapu masovky a lidi co nikdy atmo moc nemeli (treba ty ma v podpisu 4 turba...), ze jim to vyhovuje, ale tvrdit, ze je to lepsi a dynamictejsi je kravina, atmo se jen musi umet aspon trochu ovladat, TSI odpousti i neschopnemu ridici z lidu a da mu pocit ze super ovlada auto, protoze to fakt frci.
Proto je to uspesna koncepce co maji lidi radi.
Jen za me 1.2 TSI 77 je slaby motor, do nizsi stredni nepatri a kdykoliv jsem s nim jel v oktavce, tak se mi to znovu a znovu potrvrdilo. Sice udela huuu, ale zvadne pomerne rychle a pak uz proste neni nic. To uz byl lepsi 1.9 TDI PD, ten pro me subjektivne jel snad lip... Ale pokud to nekomu vyhovuje jeho volba, jen tvrdit o oktavce (leonu) s 1.2 TSi, ze je to dynamictejsi auto nez i30 s GDI je takove odvazne...
i30 GDI kombi Weekend 2014 Cashmere Brown