reklamace nekolika zavad, rada, postup, nazory
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: reklamace nekolika zavad, rada, postup, nazory
pokud nemáš někde hřebík v gumě, což asi ne, tak je chyba v tom ventilku.. tyhle skryté mrchy jsou problémové, já jsem od nich raději upustil. Stávalo se mi něco obdobného na jiném autě vyměnil jsem je za obyč a kupodivu bylo po problému. Problém totiž je, že se sem dotávají opět velmi "kvalitní" výrobky made in china .. a tohle jsou důsledky, byť to na první podhled není poznat.
- Reklama
Re: reklamace nekolika zavad, rada, postup, nazory
Tox!n,ty si fakt smoliar roka a určite aj tohto fóra.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: reklamace nekolika zavad, rada, postup, nazory
tak asi je to opravdu ve ventilku, hodinu a pul ( moje nervy jsou po tomto uz v kyblu ) jsem obracel cm po cm cely kolo ponoreny doma ve vane ( jeste, ze mam tento tyden pritelkyni mimo domov, dostal bych sadu ), zjistil jsem, ze bublinky jdou pouze a jen primo ze stredu ventilku, nikoli po jeho obvodu, ze by bylo tesneni treba spatny, ale unika to primo pres "membranu" ventilku, co jsem to chvili zkoumal, pneu jsem natlakoval na 3,5 baru a unika mi pod vodou tak 3 bublinky o prumeru 3mm za minutu, tzn. je to sice debilni vypocet, jelikoz kolo takto neni zatizeno na aute takze je unik asi mensi ale ted to je 3x60=180 bublin / hod, 180x24 = 4320 bublin za den, ze by 4000 3mm bublinek melo objemove 0,6 baru? nevim no Kazdopadne mam tahle svine objednany po netu, u nas jsem je nikde nesehnal, takze jsem napsal prodejci jestli mi je schopny zaslat jeden novy ventilek a vratim mu ten vadny, opravdu kdybych vedel, ze nekdy budu mit tolik srani kvuli jedne male kovove sracce tak bych si to v zivote na kolo nedal P.S. aspon jsem zjistil jedno ponauceni, celej den jsem jezdil dnes na dojezdovym kole ( ostatne poprve v zivote jsem jel na dojezdovym kole ), v H delana garancka, 2x kondicni prohlidka, vsude uvedeno jak jsou tlaky dojezdoveho kola OK, no dnes jsem po nahozeni a zmereni zjistil, ze ma kolo 2 bary, dle manualu a stitku u ridice ma byt dojezdovka nahustena na 4,2 takze tak P.S.2 je zabavne jak kazdej na Vas blika a troubi kdyz jedete v 80ce rychlosti 60km/h a je to 3 proudova silnice a pritom jedete v pravym pruhu, dnes jsem zjistil ze lidi jsou kokoti
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: reklamace nekolika zavad, rada, postup, nazory
t0x!n: Moc hezky jsi to vyfotil, šikula
Ad příspěvek výše - to, že jsou poněkteří řidiči totálně vymaštění čuramedáni, jsem se taky x-krát přesvědčil. Naposled před dvěma týdny: 4 pruhy na R48 staženy do dvou, takže se jezdilo proti sobě, původních 90 staženo na 50. Neměl jsem moc času, tudíž i s rizikem pokuty a ztráty bodů jsem jel 70 (navíc chvíli před tím jsem projižděl kolem dodávky, která trefila kamion v protisměru, a nebylo mi to 2x jedno). Na prdel se mi nalepil debil pražák s červenou scaniou a začal blikat Evidentně se mu těch 70 nelíbilo - dal jsem nohu z plynu, podřadil z 5 na 4 a tempomat nacvakl těsně přes 50. Už neblikl ani jednou. O pár kilometrů stejně dojel kamion, který jel 70 a jelikož je za Novým Jičínem užší levý pruh a z levé strany lemovaný lany, už ho nepředjel.
Ad příspěvek výše - to, že jsou poněkteří řidiči totálně vymaštění čuramedáni, jsem se taky x-krát přesvědčil. Naposled před dvěma týdny: 4 pruhy na R48 staženy do dvou, takže se jezdilo proti sobě, původních 90 staženo na 50. Neměl jsem moc času, tudíž i s rizikem pokuty a ztráty bodů jsem jel 70 (navíc chvíli před tím jsem projižděl kolem dodávky, která trefila kamion v protisměru, a nebylo mi to 2x jedno). Na prdel se mi nalepil debil pražák s červenou scaniou a začal blikat Evidentně se mu těch 70 nelíbilo - dal jsem nohu z plynu, podřadil z 5 na 4 a tempomat nacvakl těsně přes 50. Už neblikl ani jednou. O pár kilometrů stejně dojel kamion, který jel 70 a jelikož je za Novým Jičínem užší levý pruh a z levé strany lemovaný lany, už ho nepředjel.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: reklamace nekolika zavad, rada, postup, nazory
kdykoliv, kdyz je zuzeni na dalnici, tak vetsinou jedu 20 pres Limit a stejne jsem nejpomalejsi
a kolem Lipniku nad Becvou zase miluji ty co jezdi striktne 120-140 v prostrednim pruhu, ackoliv je levy prazdny, nebo jsou tam kamiony s docela velkym odstupem.
a kolem Lipniku nad Becvou zase miluji ty co jezdi striktne 120-140 v prostrednim pruhu, ackoliv je levy prazdny, nebo jsou tam kamiony s docela velkym odstupem.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: reklamace nekolika zavad, rada, postup, nazory
To máš naprostou pravdu.V úseku Lipník-Bělotín si připadám jak v Jiříkově vidění...a to dost často.A nejen v prostředním pruhu-x debilů si to štráduje 130(tachometrových) v levým...a když je v prostředním dojedeš 140(tachometrových) a najedeš za ně,můžeš blikat blinkrem až po Bělotín-nerad problikávám dálkovýma.A u těchto ... by ani dálkové s lodní sirénou nepomohly. S tím,pokud je okolo klid a s riskem všeho možného je objedeš zprava-pro jistotu pravým pruhem,protože být blíž,tak se tak leknou,že za ně nikdo neručí...stejně pokračují sveřepě v levém dál. Ty tři pruhy to už je na některé moc...
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: reklamace nekolika zavad, rada, postup, nazory
Snad pravý Ano, Lipník -Bělotín jedu svých 120, ale striktně úplně vpravo, nemám důvod vjíždět do prostředního, pokud není přede mnou kamion. Mimochodem, už to bude nějaký ten týden zpět, co jsem potkal v opačném směru Coupe s S-kem na značce - v prostředním pruhu jel 80 a sledoval film na tabletu nalepeném uprostřed předního oknaSkyline píše:kdykoliv, kdyz je zuzeni na dalnici, tak vetsinou jedu 20 pres Limit a stejne jsem nejpomalejsi
a kolem Lipniku nad Becvou zase miluji ty co jezdi striktne 120-140 v prostrednim pruhu, ackoliv je levy prazdny, nebo jsou tam kamiony s docela velkym odstupem.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: reklamace nekolika zavad, rada, postup, nazory
Toxine, preventině bys měl sem napsat, až si něco na auto budeš kupovat a my tě poradíme, a třeba se konečně vyhneš tomu co je sázka 50/50
Re: reklamace nekolika zavad, rada, postup, nazory
Tak po case shrnu jak jsem dopadl, takze na matice porad cekam jsou na reklamaci, kazdopadne pozaduju nove
mechanismus dveri: jsem vul ac jsem to porad otiral, ten mechanismus je z plastu ukazoval mi to primo technik v servisu a ten bordel pry vytika ze dveri kde se mazou prave sajrajtem takze je to v podstate bordel, mazadlo a prach, takze ok
levy pant zadnich dveri: zevnitr reznul z venku byla oloupana barva, vyfoceno, centrala schvalila vymenu, takze prisel novy dil, ten nalakovali a vymenili za puvodni, zda se, ze prace vypada ok snad uz reznout nic nebude
5. dvere uvnitr u zamku: brano jako reklamace lakyrnicke prace predchozi zakazky, nyni je to prelakovano znovu, lak vypada v pohode, je leskly, takze, ze by konecne dobre udelana prace
"tupka" z venku na dverich nelevo od loga H: neresil jsem v servisu, jelikoz je to pohledove moc male ale dnes jsem to zkoumal pri prebirani auta a zjistil jsem nebo se mi to aspon zdalo, ze kolem toho "hluchyho" mista bez laku se zacinaji delat malinkate puchyre, no schvalne to necham a pockam az to chytne poradne, tam uz se pak asi na nic vymluvit nebudou moct a stejne se ty dvere pak vymeni, dost pochybuju, ze je budou komplet prelakovavat z venku
antenu jsem si vyresil tu mam novou
mechanismus dveri: jsem vul ac jsem to porad otiral, ten mechanismus je z plastu ukazoval mi to primo technik v servisu a ten bordel pry vytika ze dveri kde se mazou prave sajrajtem takze je to v podstate bordel, mazadlo a prach, takze ok
levy pant zadnich dveri: zevnitr reznul z venku byla oloupana barva, vyfoceno, centrala schvalila vymenu, takze prisel novy dil, ten nalakovali a vymenili za puvodni, zda se, ze prace vypada ok snad uz reznout nic nebude
5. dvere uvnitr u zamku: brano jako reklamace lakyrnicke prace predchozi zakazky, nyni je to prelakovano znovu, lak vypada v pohode, je leskly, takze, ze by konecne dobre udelana prace
"tupka" z venku na dverich nelevo od loga H: neresil jsem v servisu, jelikoz je to pohledove moc male ale dnes jsem to zkoumal pri prebirani auta a zjistil jsem nebo se mi to aspon zdalo, ze kolem toho "hluchyho" mista bez laku se zacinaji delat malinkate puchyre, no schvalne to necham a pockam az to chytne poradne, tam uz se pak asi na nic vymluvit nebudou moct a stejne se ty dvere pak vymeni, dost pochybuju, ze je budou komplet prelakovavat z venku
antenu jsem si vyresil tu mam novou