Zdravím Vás,
měl bych dotaz ohledně výměny desky dálkového ovládání klíče, který má poškozený obvod, dálkové ovládání nefunguje. Všechny části jako imobilizér, planžeta jsou v pořádku (originál z hlavního klíče). Na jaké frekvenci pracuji tyto klíče (r.v.2011) a dají se synchronizovat přímo v autě? Tím myslím bez připojení na řídící jednotku. Jde mi jen o to dálkové ovládání. Kdyby to šlo a měli byste i návod, byl bych velice vděčný.
Děkuji za odpovědi.
Klíč, ovládací deska
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Reklama
Re: Klíč, ovládací deska
Jakou desku máš na mysli? Jistě ne čip v klíči... pokud jde o párování nového klíče ke stávající ŘJ a stávajícícm klíčům, tak to samozřejmě děláš přímo v autě, jako na Feldě přes OBD a origo soft tě 20 minut po začátku procesu nepustí k naprogramování nových kódů a k ukončení procesu. Tj. je dobré, že je v OBD konektoru trvalé plus přerušit proces nedoporučuju.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: Klíč, ovládací deska
http://www.kiwikeyfix.co.nz/images/fix_ ... 30_key.jpg To zelené, prostě obvodová deska. Je tam přerušený tištěný spoj. Chtěl bych jen použit tuto desku z jiného klíče a samozřejmě nový obal, protože jak se na ten klíč koukám, nejspíše rozebrat nepůjde. U jiných aut to jde naprogramovat jen za pomocí druhého klíče a spínací skříňky. Potřebuji čistě jen to dálkové ovládání, čip imobilizéru funguje, ten zůstane původní. Snad se chápeme. Díky za reakci.
Re: Klíč, ovládací deska
Hyundai i30 1.4i CVVT, Comfort (2010/05/26), Indigo Blue
Re: Klíč, ovládací deska
To zelený je ochranný lak tištěného spoje. Má jedinou funkci. Chránit před oxidací. Jestli vidíš že tištěný spoj (to jsou ty tenké proužky mědi co spojují jednotlivé součástky) je někde přerušený, stačí mikropájka a kousek cínu. Rozhodně rychlejší a podstatně levnější než shánět celý tišťák.
Hyundai i30 Classic 1.4i CVVT