Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI ?
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Černý kombík => http://goo.gl/DmaSND
Bilý sedan => http://goo.gl/xLeF3g
Bilý sedan => http://goo.gl/xLeF3g
- Reklama
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
vlcak: motas dve veci dohromady.
GDI je prime vstrikovani paliva, zatimco dve dalsi motorizace jsou MPI a vstrikuji palivo do sani.
Technologie CVVT a D (dual)-CVVT je variabilni casovani ventilu, nesouvisi s technologii spalovani.
GDI je prime vstrikovani paliva, zatimco dve dalsi motorizace jsou MPI a vstrikuji palivo do sani.
Technologie CVVT a D (dual)-CVVT je variabilni casovani ventilu, nesouvisi s technologii spalovani.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Přesně tak jsem to chápal. Díky
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Zdravím Vás možná budoucí kolegové Zvažuji také koupi i30 kombi, zatím jsem se projel cca 20min v 1,4 krátké verzi a nepřipadala mi zas tak mrtvá, vyzkouším ještě 1,6 88kw a pak se teprve rozhodnu(ikdyž po přečtení tématu a názorů už je asi rozhodnuto). S vozem bude jezdit nejčastěji přítelkyně a naše dvě dcery a to převážně po městě, ale když už vyrazíme celá rodina někam na výlet tak chci aby nás auto uvezlo .
Vlastnil jsem:
civic rv91 - 1,6(motor crx dohc 92kw)
civic rv98 - 1,6(85kw)
civic rv98 - 1,6vti(118kw)
accord rv 99 - 2,0(103kw)
sharan rv02 - 1,9tdi(85kw) - toto auto už nechci nikdy vidět!
a momentálně mám přibližovadlo do práce civic rv 97 - 1,5(84kw) - výbornej motor spotřeba vs výkon
Kdyby nebyl civic kombi tak drahej tak jdu do něj, ale to je oproti i30 + 80tis.
Vlastnil jsem:
civic rv91 - 1,6(motor crx dohc 92kw)
civic rv98 - 1,6(85kw)
civic rv98 - 1,6vti(118kw)
accord rv 99 - 2,0(103kw)
sharan rv02 - 1,9tdi(85kw) - toto auto už nechci nikdy vidět!
a momentálně mám přibližovadlo do práce civic rv 97 - 1,5(84kw) - výbornej motor spotřeba vs výkon
Kdyby nebyl civic kombi tak drahej tak jdu do něj, ale to je oproti i30 + 80tis.
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Pokial je tvoja volba kombi,tak by som volil 1,6.Jasné,dá sa žiť aj s 1,4,no pokial ti to vychádza,choď do 1,6.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Záleží na tom, jaké jezdíš převážně trasy . Jakým jezdíš stylem. 1,6 jede lépe, máš výkonovou rezervu i s plným autem. Jde o to jestli ti ten cenový rozdíl stoji za to. ....... oba motory se musí vytočit nad 3tis aby "jely " ...
Hyundai i30 1,6i Trikolor Komfort Agua blue met.2013
-
- *
- Příspěvky: 77
- Registrován: 16 dub 2014, 14:29
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
mě moje GDI přijde pomalé takže do 1.4 bych asi nešel
I30 kombi
GDI 2014.
GDI 2014.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
waskir: Již jsem to tady psal: 1,4 není špatná volba, nechá se točit a jede hezky, dá se s ním jezdit i úsporně. Ale... jsou chvíle, kdy i v krátké verzi při čtyřech lidech dochází dech. Kombík je o pár kilo těžší a do kufru naložíš víc věcí, tam bych opravdu doporučoval 1,6, jestliže to rodinný rozpočet dovolí.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
-
- *
- Příspěvky: 34
- Registrován: 22 bře 2014, 20:21
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Souhlasím s Axel.Foley. Mám 1.4 kombi. Na podzim cesta na Dachstein ve dvou + kufr naložen po plato, výkonově v pohodě, spotřeba reál 5,7 (při jízdě 55/95/120). Na jaře ta samá cesta ve 4 + kufr až po střechu + rakev s lyžemi, motor to dává, ale pocitově je to na hraně, spotřeba 6,4. Představa ještě puštěné klimatizace mě trochu děsí Ale jo, i s ní by se to do těch kopců při "full load" dalo, jen to nebude mít odpich a bude se to muset víc točit.
Nejsem závodník a plný jezdím zřídkakdy, takže pro moje účely mi 1.4 dostačuje. Šel jsem po ceně (salónovka), takže jsem nemohl moc vybírat. Pokud bych měl na výběr, tak teď bych volil 1.6 kvůli výkonové rezervě, byť s příplatkem 10-15 tisíc.
Nejsem závodník a plný jezdím zřídkakdy, takže pro moje účely mi 1.4 dostačuje. Šel jsem po ceně (salónovka), takže jsem nemohl moc vybírat. Pokud bych měl na výběr, tak teď bych volil 1.6 kvůli výkonové rezervě, byť s příplatkem 10-15 tisíc.
Hyundai i30 kombi, 1.4MPI 73kW, Hazel Brown
- Swordfish76
- **
- Příspěvky: 103
- Registrován: 17 říj 2014, 13:32
- Bydliště: Kladno
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
waskir: A Civic 1.8 hatchback by nestačil? Má to 480l kufr, i30 kombi má 528l a to včetně dvojité podlahy, takže reálně to je kolem 420-450l. A cenově to nebude taková darda jako Tourer. Je pravda, že i30 má komfortnější podvozek a víc místa, ale podle Tvých předešlých aut koukám, že jsi hondař jako já, takže specifica Hondy by neměla být na škodu. Já jsem se před půlrokem rozhodoval stejně jako ty, a vybral jsem i30 hlavně kvůli možnosti operativního leasingu, jinak srdcem bych šel do Civic Tourera 1.8 Sport.
Škoda Karoq 1.5 TSi 110kW DSG (2018) - čekatel, Hyundai i30 kombi 1.6 GDI (2014), Mazda 2 1.3 63kW (2009)
Ex: Honda Stream 2.0 i-VTEC 115kW (2003), Suzuki Swift 1.3/68kW (2005), Honda Accord Coupé 2.0i 98kW (1993),Honda Prelude 2.0i 108kW (1987)
Ex: Honda Stream 2.0 i-VTEC 115kW (2003), Suzuki Swift 1.3/68kW (2005), Honda Accord Coupé 2.0i 98kW (1993),Honda Prelude 2.0i 108kW (1987)
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
1,4ka je ideál pro I20tku. Ale rozhodně na kombíkovou I30 je to tak na hranici snesitelnosti. Rozhodně tam není žádná jízdní pohoda s naloženým autem. Provozovat to jde jakž takž prázdné. Mě by tahle kombinace radost nedělala. Zvolil bych raději silnější 1,6tku CVVT
-
- **
- Příspěvky: 351
- Registrován: 26 zář 2014, 16:52
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
me prislo slaby i CVVT... Ale tohle je pocitovka.
i30 GDI kombi Weekend 2014 Cashmere Brown
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Taky jsem šel do verze 1.4, jelikož jsem předtím jezdil ve Fobii I, 1,4 16V 55kw. Zdálo se mi těch 73kW o dost více a tak jsem si říkal, to musí stačit. Musím říct, že sice jezdím za 5,2l, ale je to dáno i stylem jízdy a ohledem k motoru. Motor nevytáčím, prostě jednu na pohodu. Pokud bych dnes kupoval i30ku, tak bych asi volil 1,6ku. Jelikož těch 73kw, tam prostě není znát. Ale pokud nejsi závodník a nebudeš jezdit každý měsíc ve 4 lidech a plným kufrem, tak klidně běž do 1.4ky. Vše je o pocitech. Jak je všechno nové, je vše dostačující a jsi nadšený. Časem ti mozek bude prahnout po něčem lepším... Když teď sednu do staré škodofky fabie, tak si říkám, jak jsem v tom mohl jezdit a zvlášť do Chorvatska Ale to tak je ve všech oblastech našeho života.
i30 trikolor 1.4 CVVT | rv. 2013
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Do HR jsi jezdil rodinným vozem pro nemalé rodiny .
Slogan 14 let starý a stále používaný.
Za mě osobně umělce co tohle vymyslel mlátit do hlavy od rána do večera !
i30 kombi; MY 2014; 1,6 CVVT; Aqua blue; Parking; 16" ALU
Škoda Octavia II@1,6mpi@75kw@Green Islanad@Ambiente - prodáno
Ford Escort@1,6@66kw@Dark blue - prodáno
Škoda 120L&1,2@37kw@Basic red - prodáno
Škoda Octavia II@1,6mpi@75kw@Green Islanad@Ambiente - prodáno
Ford Escort@1,6@66kw@Dark blue - prodáno
Škoda 120L&1,2@37kw@Basic red - prodáno
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Já původně chtěl 1,4i CVVT, ale paradoxně mne 1,6i CVVT nakonec vyšla levněji.
A jsem spokojený, motor má široké spektrum využitelných otáček. Když je člověk kliďas dá se jezdit pod 6 l/100 km a na druhou stranu, když se člověk rozvášní, tak se dá motor krásně vytáčet.
A jsem spokojený, motor má široké spektrum využitelných otáček. Když je člověk kliďas dá se jezdit pod 6 l/100 km a na druhou stranu, když se člověk rozvášní, tak se dá motor krásně vytáčet.
Hyundai i30WG, 1,6 MPI, Trikolor + komfort, satin amber
Renault Grand Modus 1,2 TCE
Škoda Octavia IV 2.0 TDI DSG (pracovní stroj)
ex-auta
Renault Espace 2.0 16V
Toyota Corolla 1,4 XLI
Citroen BX 1,4 TGE
Fiat Ritmo 2.0 - Abarth
Škoda 1100 MB
Renault Grand Modus 1,2 TCE
Škoda Octavia IV 2.0 TDI DSG (pracovní stroj)
ex-auta
Renault Espace 2.0 16V
Toyota Corolla 1,4 XLI
Citroen BX 1,4 TGE
Fiat Ritmo 2.0 - Abarth
Škoda 1100 MB