Odskakování a hluk zadní nápravy.
Moderátoři: frawd, Moderátoři
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
este stale vas to bavi
ix20 skratka odskakuje, resp. je nekomfortna na nekvalitnej ceste.. Konstrukcna zalezitost - asi sa s tym vela urobit neda..
U nas nastastie su cesty celkom OK, takze to nie je problem, ale viem si predstavit, ze to musi byt dost otravne, ake clovek stale jazdi po rozbitej ceste..
ix20 skratka odskakuje, resp. je nekomfortna na nekvalitnej ceste.. Konstrukcna zalezitost - asi sa s tym vela urobit neda..
U nas nastastie su cesty celkom OK, takze to nie je problem, ale viem si predstavit, ze to musi byt dost otravne, ake clovek stale jazdi po rozbitej ceste..
ix20, 1,4b, 2013
- Reklama
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
Tá konštrukčná záležitosť je akože axiom? Alebo učenie veľkého guru Franty, ktorý nerozozná jednozvratnú páku od dvojzvratnej?
B.T.W. Čo tak si zaobstarať kvalitnejšie tlmiče?
A úplne posledná otázka - mám prejazdené Slovensko krížom, krážom, ale na dobré cesty som akosi nenarazil. Takže kde je to "u nás"?
B.T.W. Čo tak si zaobstarať kvalitnejšie tlmiče?
A úplne posledná otázka - mám prejazdené Slovensko krížom, krážom, ale na dobré cesty som akosi nenarazil. Takže kde je to "u nás"?
ix20Style * 1,4 l CVVT 90 HP * biely ako čerstvo napadaný sneh
- rosi
- *
- Příspěvky: 33
- Registrován: 12 led 2012, 17:09
- Bydliště: VČ, nedaleko rodiště cestovatele Emila Holuba
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
Vlado D : nic ve zlém, ale na Tvém autě ještě pořádně sluníčko nevypálilo lak, auto máš prakticky nové, najeto moc nemáš. Ix20 zkrátka skáče na nerovnostech, tlumiče z druhovýroby ještě nejsou a když mám auto v záruce, tak si je mám zaplatit sám ??? Servisy se k tomu staví zády, někomu tady dříve vyměnili tlumiče v záruce za typ z nafťáku - to je řešení ??? Teď to tady někdo přesně popsal - při jízdě je zezadu vidět, že tlumič nepracuje, jak má a kolo běhá nahoru a dolu jako na gumě. Na první garančce při asi 16 000 km jsem tlumiče po změně servisu nechal otestovat - byly v pořádku. Jak to, že mám od dorazů vzadu vyleštěné dosedací misky, když jezdím 99% cesty sám s aktovkou, maximálně občas ve dvou ??? S rozumem, bez skoků přes horizont ???
To už na cestě opravdu lépe sedí stará Felicia pickup nebo Ford Connect taky s tuhou zadní nápravou ( dost km vlastní zkušenosti ). A jsou to vlastně dodávky, ne rodinná auta...
Jinak vysloveně nespokojený nejsem, ale ta zadní náprava se jim fakt nepovedla.
To už na cestě opravdu lépe sedí stará Felicia pickup nebo Ford Connect taky s tuhou zadní nápravou ( dost km vlastní zkušenosti ). A jsou to vlastně dodávky, ne rodinná auta...
Jinak vysloveně nespokojený nejsem, ale ta zadní náprava se jim fakt nepovedla.
Hyundai ix20 1,4 CVVT Classic Steel Gray 8/2011
2/2018 přenecháno rodičům, 6/2019 ~ 120 000 km
2/2018 přenecháno rodičům, 6/2019 ~ 120 000 km
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
Ďakujem ti Rosi za reakciu a pridám môj názor.
1. Nie je pravda, že každé ix20 skáče na nerovnostiach. Je to otázka použitých tlmičov. Mimochodom, ktosi tu vyslovil dôvodné podozrenie, že od r. 2013 zmenil výrobca tlmiče za iné a tieto už uvedené nedostatky nemajú.
2. Súhlasím, že 8500 km nie je veľa, ale ak by išlo o konštrukčnú závadu, tak tá by sa prejavila aj skôr.
3. Slniečko mi tak skoro lak nevypáli, lebo auto parkujem v garáži
4. Báchorky o tom, ako niekto išiel za ix20 a pozoroval nefunkčnosť zadných tlmičov beriem s rezervou. Ostatne keby to aj bola pravda, tak to neznamená nič iné, ako že dotyčný voz mal vadné tlmiče.
5. Pokiaľ si nechal premerať účinnosť tlmičov v autorizovanom servise, tak možno očakávať, že výsledky prispôsobili cieľu, ktorým je ušetriť na bezplatnej výmene tlmičov v rámci záruky. Ja som zažil, že mi merali kompresné tlaky na Škodovke (za úplatu) a tvrdili, že sú v rámci normy. Samozrejme nemali žiadny záznam o výsledkoch. Potom som išiel do iného servisu, kde robil kamarát a ten mi nameral a ukázal na zázname, že v 3 valcoch je nevyhovujúca (nízka) kompresia.
6. Podľa mojich vedomostí tlmiče fungujú ako inverzná pumpička na bicykle. T.j. keď sa stláčajú, nekladú prakticky žiadny odpor (otvorené ventily prepustia kvapalinu) a v opačnom smere sa ventily uzatvoria a tlmič brzdí pohyb rozťahujúcej sa pružiny. Takže ak máš vyleštené dosedacie misky, tak by s tým nemali mať tlmiče nič spoločného (skôr slabé pružiny?). Ak sa mýlim, oprav ma.
7. Pokiaľ ti to nie je zaťažko, skús sa pozrieť aké máš farebné označenie tvojich tlmičov (bodka na dolnej časti).
Ospravedlňujem sa, že tak vehementne diskutujem na túto tému, ale pokiaľ ma niekto logickými argumentmi nepresvedčí, v čom urobili soudruzi z SRN chybu, tak sa budem brániť výrokom, že sa im zadná náprava fakt nepovedla. Lebo je to tvrdenie jednej podmnožiny majiteľov ix20 proti ktorému stojí tvrdenie druhej podmnožiny majiteľov. A v tej druhej podmnožine sú určite aj takí, ktorí majú najazdené podstatne viac kilometrov ako ja.
1. Nie je pravda, že každé ix20 skáče na nerovnostiach. Je to otázka použitých tlmičov. Mimochodom, ktosi tu vyslovil dôvodné podozrenie, že od r. 2013 zmenil výrobca tlmiče za iné a tieto už uvedené nedostatky nemajú.
2. Súhlasím, že 8500 km nie je veľa, ale ak by išlo o konštrukčnú závadu, tak tá by sa prejavila aj skôr.
3. Slniečko mi tak skoro lak nevypáli, lebo auto parkujem v garáži
4. Báchorky o tom, ako niekto išiel za ix20 a pozoroval nefunkčnosť zadných tlmičov beriem s rezervou. Ostatne keby to aj bola pravda, tak to neznamená nič iné, ako že dotyčný voz mal vadné tlmiče.
5. Pokiaľ si nechal premerať účinnosť tlmičov v autorizovanom servise, tak možno očakávať, že výsledky prispôsobili cieľu, ktorým je ušetriť na bezplatnej výmene tlmičov v rámci záruky. Ja som zažil, že mi merali kompresné tlaky na Škodovke (za úplatu) a tvrdili, že sú v rámci normy. Samozrejme nemali žiadny záznam o výsledkoch. Potom som išiel do iného servisu, kde robil kamarát a ten mi nameral a ukázal na zázname, že v 3 valcoch je nevyhovujúca (nízka) kompresia.
6. Podľa mojich vedomostí tlmiče fungujú ako inverzná pumpička na bicykle. T.j. keď sa stláčajú, nekladú prakticky žiadny odpor (otvorené ventily prepustia kvapalinu) a v opačnom smere sa ventily uzatvoria a tlmič brzdí pohyb rozťahujúcej sa pružiny. Takže ak máš vyleštené dosedacie misky, tak by s tým nemali mať tlmiče nič spoločného (skôr slabé pružiny?). Ak sa mýlim, oprav ma.
7. Pokiaľ ti to nie je zaťažko, skús sa pozrieť aké máš farebné označenie tvojich tlmičov (bodka na dolnej časti).
Ospravedlňujem sa, že tak vehementne diskutujem na túto tému, ale pokiaľ ma niekto logickými argumentmi nepresvedčí, v čom urobili soudruzi z SRN chybu, tak sa budem brániť výrokom, že sa im zadná náprava fakt nepovedla. Lebo je to tvrdenie jednej podmnožiny majiteľov ix20 proti ktorému stojí tvrdenie druhej podmnožiny majiteľov. A v tej druhej podmnožine sú určite aj takí, ktorí majú najazdené podstatne viac kilometrov ako ja.
ix20Style * 1,4 l CVVT 90 HP * biely ako čerstvo napadaný sneh
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
rosi (to už tady dlouho chybělo)rosi píše: ...někomu tady dříve vyměnili tlumiče v záruce za typ z nafťáku...
...To už na cestě opravdu lépe sedí stará Felicia pickup ... taky s tuhou zadní nápravou ( dost km vlastní zkušenosti ). A jsou to vlastně dodávky,
Jinak vysloveně nespokojený nejsem, ale ta zadní náprava se jim fakt nepovedla.
tlumiče z nafťáku jenom přední - zadní (by měli bejt) jsou stejný
felicia pickup - mám naprosto stejný názor (vlastní zkušenost 200000Km stále v provozu)
vlado, jenom taková technická ....
předchozí příspěvek se necituje !! na ten se jenom odpovídá, případně se jenom vypíchne část textu, pak je tu v tom bordel
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
Že som tak smelý - prečo by som nemohol odcitovať konkrétnu pasáž s ktorej dikciou polemizujem? Napokon ak čitateľa zaujíma originál, na ktorý reagujem, môže si ho prečítať kompletný. Ale ak to je podstatné, nemám problém s vkladaním pôvodného textu. Viď tento príspevok.
Pekný deň
Vlado
Pekný deň
Vlado
ix20Style * 1,4 l CVVT 90 HP * biely ako čerstvo napadaný sneh
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
protože jsou třeba nějaký pravidla
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=86&t=26131
a protože si příspěvek na který reaguješ normálně myslící člověk přečte hnedle nad tvou reakcí, takový logický postup
otázka
odpověď
otázka
odpověď
a ne
otázka
zopakování otázky
odpověď
zopakování otázky
zopakování odpovědi
odpověď
atd
samozřejmě jeli mezi dotčenými jiný text, je nasnadě tam tu citaci vložit
v tvém případě, by totiž kolo po přejetí nerovnosti vystartovalo k horní úvrati, tzn kolo je v tuto chvíli bez styku s vozovkou (kolo nic nedrží dole - tomu se říká vadný tlumič) , pak by nastal návrat, ale "tvůj" tlumič by to nedovolil, protože by začal klást odpor, tzn, stále kolo je ve vzduchu
mělo by to být "naladěné" optimálně na obě strany (na každou samozřejmě jinak dle kinetického výpočtu celku)
na "našich" autech je to (extrémně) přesně opačně, někde v těch článcích výše, je to popsané, totiž že tlumič se velmi rychle roztáhne (kolo pohyb dolu) ale pak se velmi pomalu vrací (kolo pohyb nahoru)
proto při trochu rychlejším (cca 30 km/h) přejezdu těch vyboulených retardérů co mají na délku cca 1,5 metrů a převýšení cca 20 cm, se od předu ozve tupá rána, to je způsobeno tím rychlým roztažením příliš krátkého (předního) tlumiče který pak dojede až na svůj konec
to jsem zažil jenom u jednoho auta, golf III , po výměně za nové přední tlumiče, se to již neopakovalo
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=86&t=26131
a protože si příspěvek na který reaguješ normálně myslící člověk přečte hnedle nad tvou reakcí, takový logický postup
otázka
odpověď
otázka
odpověď
a ne
otázka
zopakování otázky
odpověď
zopakování otázky
zopakování odpovědi
odpověď
atd
samozřejmě jeli mezi dotčenými jiný text, je nasnadě tam tu citaci vložit
řekl bych, že se o5 mýlíšVlado D píše:
6. Podľa mojich vedomostí tlmiče fungujú ako inverzná pumpička na bicykle. T.j. keď sa stláčajú, nekladú prakticky žiadny odpor (otvorené ventily prepustia kvapalinu) a v opačnom smere sa ventily uzatvoria a tlmič brzdí pohyb rozťahujúcej sa pružiny. . Ak sa mýlim, oprav ma.
v tvém případě, by totiž kolo po přejetí nerovnosti vystartovalo k horní úvrati, tzn kolo je v tuto chvíli bez styku s vozovkou (kolo nic nedrží dole - tomu se říká vadný tlumič) , pak by nastal návrat, ale "tvůj" tlumič by to nedovolil, protože by začal klást odpor, tzn, stále kolo je ve vzduchu
mělo by to být "naladěné" optimálně na obě strany (na každou samozřejmě jinak dle kinetického výpočtu celku)
na "našich" autech je to (extrémně) přesně opačně, někde v těch článcích výše, je to popsané, totiž že tlumič se velmi rychle roztáhne (kolo pohyb dolu) ale pak se velmi pomalu vrací (kolo pohyb nahoru)
proto při trochu rychlejším (cca 30 km/h) přejezdu těch vyboulených retardérů co mají na délku cca 1,5 metrů a převýšení cca 20 cm, se od předu ozve tupá rána, to je způsobeno tím rychlým roztažením příliš krátkého (předního) tlumiče který pak dojede až na svůj konec
to jsem zažil jenom u jednoho auta, golf III , po výměně za nové přední tlumiče, se to již neopakovalo
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
- rosi
- *
- Příspěvky: 33
- Registrován: 12 led 2012, 17:09
- Bydliště: VČ, nedaleko rodiště cestovatele Emila Holuba
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
Vlado D :
1. proč by nám je tedy dodatečně nevyměnili, když auto máme v záruce a změna tlumičů je svým způsobem přiznání nějakého problému s nimi spojeného ?
2. naše skáče od novosti, pro zajímavost - předváděčka, kterou jsme měli pár dní půjčenou, neskákala ! ( ale nezměřil jsem tlak v kolech....)
.
6. auto stojí na rovině na parkovišti a mezi dorazem a miskou je více než 10 cm - že by pružiny za jízdy vyměkly ? Nebo mi blbě váží doma váha a mám o hodně více, než zvážených 90 kg...
7. na tlumiči zelená tečka, na péru dole červená a bílá, nad tím bílá, motor 1,4 benzín, r.v. jaro 2011.
1. proč by nám je tedy dodatečně nevyměnili, když auto máme v záruce a změna tlumičů je svým způsobem přiznání nějakého problému s nimi spojeného ?
2. naše skáče od novosti, pro zajímavost - předváděčka, kterou jsme měli pár dní půjčenou, neskákala ! ( ale nezměřil jsem tlak v kolech....)
.
6. auto stojí na rovině na parkovišti a mezi dorazem a miskou je více než 10 cm - že by pružiny za jízdy vyměkly ? Nebo mi blbě váží doma váha a mám o hodně více, než zvážených 90 kg...
7. na tlumiči zelená tečka, na péru dole červená a bílá, nad tím bílá, motor 1,4 benzín, r.v. jaro 2011.
Hyundai ix20 1,4 CVVT Classic Steel Gray 8/2011
2/2018 přenecháno rodičům, 6/2019 ~ 120 000 km
2/2018 přenecháno rodičům, 6/2019 ~ 120 000 km
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
rosi, to nemá cenu, maximálně si odneseš nálepku že neumíš pracovat s manometrem za chvíli je tu prozřelej horst a ten nám dá čočku vlado nám na páce bude tvrdit že je naprosto jedno ve kterým místě se tlumí její kmit, protože si to spočítal v excelu
a já na projetí středočeskýho tankodromu, na cesty bez rodiny, rozhodně sedám do pickupa
a já na projetí středočeskýho tankodromu, na cesty bez rodiny, rozhodně sedám do pickupa
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
- rosi
- *
- Příspěvky: 33
- Registrován: 12 led 2012, 17:09
- Bydliště: VČ, nedaleko rodiště cestovatele Emila Holuba
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
Ach tak, nechtěl jsem to tady znovu rozvířit. Sleduju fórum celkem pravidelně, většinou bez přihlášení, co se kde děje, novinky, zkušenosti a tak. Od toho to fórum přece máme, ne ? Ale nedalo mi to neozvat se; nikoho nechci napadat, ale nelíbí se mi, jak někdo, kdo má skoro nové auto a poměrně málo najeto degraduje a vyvrací naše zkušenosti a názory po skoro 4 letech a několika tisících km. Kdybychom s tím navíc od začátku každý svým, jiným způsobem nebojovali Auto kvůli tomu prodávat nebudu, ostatní masařky jsem vychytal, ale mrzí mně to proto, protože to je první (a zřejmě i poslední) nové auto v mém životě. S několika starými ojetými auty vlastními i příbuzných však takové problémy nebyly a mouchy na ně sedají až teď, na vrakovišti
Jinak mně to neskáče akorát v křesle u televize - když nepočítám vnuky za krkem
Jinak mně to neskáče akorát v křesle u televize - když nepočítám vnuky za krkem
Hyundai ix20 1,4 CVVT Classic Steel Gray 8/2011
2/2018 přenecháno rodičům, 6/2019 ~ 120 000 km
2/2018 přenecháno rodičům, 6/2019 ~ 120 000 km
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
mmv píše:protože jsou třeba nějaký pravidla
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=86&t=26131
a protože si příspěvek na který reaguješ normálně myslící člověk přečte hnedle nad tvou reakcí, takový logický postup
otázka
odpověď
otázka
odpověď
a ne
otázka
zopakování otázky
odpověď
zopakování otázky
zopakování odpovědi
odpověď
atd
samozřejmě jeli mezi dotčenými jiný text, je nasnadě tam tu citaci vložit
řekl bych, že se o5 mýlíšVlado D píše:
6. Podľa mojich vedomostí tlmiče fungujú ako inverzná pumpička na bicykle. T.j. keď sa stláčajú, nekladú prakticky žiadny odpor (otvorené ventily prepustia kvapalinu) a v opačnom smere sa ventily uzatvoria a tlmič brzdí pohyb rozťahujúcej sa pružiny. . Ak sa mýlim, oprav ma.
v tvém případě, by totiž kolo po přejetí nerovnosti vystartovalo k horní úvrati, tzn kolo je v tuto chvíli bez styku s vozovkou (kolo nic nedrží dole - tomu se říká vadný tlumič) , pak by nastal návrat, ale "tvůj" tlumič by to nedovolil, protože by začal klást odpor, tzn, stále kolo je ve vzduchu
mělo by to být "naladěné" optimálně na obě strany (na každou samozřejmě jinak dle kinetického výpočtu celku)
na "našich" autech je to (extrémně) přesně opačně, někde v těch článcích výše, je to popsané, totiž že tlumič se velmi rychle roztáhne (kolo pohyb dolu) ale pak se velmi pomalu vrací (kolo pohyb nahoru)
proto při trochu rychlejším (cca 30 km/h) přejezdu těch vyboulených retardérů co mají na délku cca 1,5 metrů a převýšení cca 20 cm, se od předu ozve tupá rána, to je způsobeno tím rychlým roztažením příliš krátkého (předního) tlumiče který pak dojede až na svůj konec
to jsem zažil jenom u jednoho auta, golf III , po výměně za nové přední tlumiče, se to již neopakovalo
mmv, mal som za to, že sa v súlade s názvom vlákna venujeme konštrukcii + tlmičom zadnej nápravy.
Klasické tlmiče naozaj fungujú tak, ako som ich popísal, teda pri stláčaní pružiny kladú minimálny odpor a pri jej rozťahovaní svojou tuhosťou bránia prudkému odskoku a z neho vyplývajúcim zákmitom kolesa pri jeho dopade na vozovku.Ako som sa dočítal v:
http://www.auto.cz/jak-pozna-opotrebeni ... etru-75510
http://www.mjauto.cz/editor/new/koni_konstrukce.html
http://www.autoserviskvk.cz/inpage/akce ... i-tlumicu/
vyrábajú sa aj tlmiče, ktoré sú nastavené na iný pomer tlmiacej sily pri stláčaní/rozťahovaní pružiny. OK, môže to dávať za istých okolností zmysel, ale potom ak kladie tlmič výrazný odpor aj pri jeho stláčaní, tak pri vybehnutiach na väčšiu nerovnosť je pola môjho názoru oveľa viac mechanicky namáhaný, čo môže mať negatívny vplyv na jeho životnosť. Okrem toho auto predpokladám viac "drncá", lebo k sile stláčanej pružiny sa pridáva sila potrebná na prekonanie odporu kladeného tlmičom.
Nech je to tak, či onak, ak porovnávam odskakovanie konkrétne mojej ix20, tak nepozorujem žiadny výrazný rozdiel medzi množstvom iných aut, na ktorých som počas 40 rokov jazdil. Je možné, že keď sa tlmiče opotrebujú, tak sa tento negatívny jav objaví, ale to by som predbiehal udalosti. Veľmi rád by som porovnal jazdné vlastnosti inej ix20 s mojou. Máme zhruba kilometer od domu 90 stupňovú tiahlu zákrutu s mierne zvlnenou vozovkou, kde sa výborne testuje odskakovanie. Tam som si overil, že aj ospevovaná viacprvková zadná náprava Hondy Accord má svoje limity, za ktorými odskakuje.
Čo považujem za podstatné je to, že mi nikto racionálnymi argumentmi (nie pocitmi a tvrdeniami typu, "že je to predsa všeobecne známe a každý to vie" ) nevyvrátil, že nie celkom štandardné uloženie tlmiča zadnej nápravy ix20 je konštrukčná chyba. A že pri správnom tlmiči funguje rovnako, ako tuhé nápravy iných modelov, ktoré majú uložený tlmič bližšie ku kolesu.
Naopak, priznávam že mi vadí výrazné buchnutie pri rýchlom vbehnutí do väčšej jamy. To považujem za konštrukčnú chybu a dúfam, že iba s následným akustickým efektom a nie poškodením zadnej nápravy.
ix20Style * 1,4 l CVVT 90 HP * biely ako čerstvo napadaný sneh
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
rosi píše:Vlado D :
1. proč by nám je tedy dodatečně nevyměnili, když auto máme v záruce a změna tlumičů je svým způsobem přiznání nějakého problému s nimi spojeného ?
2. naše skáče od novosti, pro zajímavost - předváděčka, kterou jsme měli pár dní půjčenou, neskákala ! ( ale nezměřil jsem tlak v kolech....)
.
6. auto stojí na rovině na parkovišti a mezi dorazem a miskou je více než 10 cm - že by pružiny za jízdy vyměkly ? Nebo mi blbě váží doma váha a mám o hodně více, než zvážených 90 kg...
7. na tlumiči zelená tečka, na péru dole červená a bílá, nad tím bílá, motor 1,4 benzín, r.v. jaro 2011.
Ad 1. Podľa môjho názoru, autorizovaný servis v snahe ušetriť za nové tlmiče (bezplatná záručná výmena) mohol prehlásiť namerané parametre jestvujúcich za vyhovujúce. Hoci tomu tak nebolo. Viď moja skúsenosť s kompresnými tlakmi.
Ad 2. A reklamovali ste to hneď za horúca? Kým by vás nemohli osočiť, že ste to spôsobili štýlom jazdy ap.
Ad. 6 Aj ja mám zelenú bodku na tlmiči a funguje správne. Vzdialenosť som nemeral, ale pripájam obrázok.
Ako som už napísal mmv, ak by ste niekedy mali cestu okolo BA, napíšte a môžeme si vyskúšať na "mojom skúšobnom polygone", aký je rozdiel medzi mojím a vaším vozidlom. Obávam sa, že takto na diaľku viac nevyriešime.
- Přílohy
-
- Zadný tlmič ix20 môj.jpg (41.57 KiB) Zobrazeno 2148 x
ix20Style * 1,4 l CVVT 90 HP * biely ako čerstvo napadaný sneh
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
rosi píše:....Auto kvůli tomu prodávat nebudu, ostatní masařky jsem vychytal .......
Rosi, prozraď co se ti podařilo zlepšit nebo "vychytat". Mnohdy i maličkost potěší. Hlavně nás, dědky, kteří už auto prodávat nechtějí.
2011, IX20 1.6 CVVT, Tricolor
- rosi
- *
- Příspěvky: 33
- Registrován: 12 led 2012, 17:09
- Bydliště: VČ, nedaleko rodiště cestovatele Emila Holuba
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
Červ : odpověď je v : Ix20 - Zkušenosti s provozem, ať to má nějakou štábní kulturu
Hyundai ix20 1,4 CVVT Classic Steel Gray 8/2011
2/2018 přenecháno rodičům, 6/2019 ~ 120 000 km
2/2018 přenecháno rodičům, 6/2019 ~ 120 000 km
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
mmv píše:rosi, to nemá cenu, maximálně si odneseš nálepku že neumíš pracovat s manometrem za chvíli je tu prozřelej horst a ten nám dá čočku vlado nám na páce bude tvrdit že je naprosto jedno ve kterým místě se tlumí její kmit, protože si to spočítal v excelu
a já na projetí středočeskýho tankodromu, na cesty bez rodiny, rozhodně sedám do pickupa
mmv - hlboko sa skláňam pred tvojimi jasnovideckými schopnosťami. Ako jasnozrivo dokážeš predpovedať budúcnosť, to je vskutku obdivuhodné.
Takže ak môžem, poprosím ťa o informáciu, dokedy sa udrží Grécko v Eurozóne a ako dopadne Rusko - Ukrajinský konflikt. A ešte mám obavu z expanzie islamistov, ako sa ti to javí?
ix20Style * 1,4 l CVVT 90 HP * biely ako čerstvo napadaný sneh