Zkušenosti s provozem
Moderátoři: frawd, Moderátoři
Re: Zkušenosti s provozem
Mel bych jeden konkretni dotaz na ostatni majitele ix20: na kolik se Vam zahriva chladici kapalina pri beznem provozu? Mne ukazuje jeden dilec POD 90 stupnu a nad to nevystoupa ani pri hodinovem postavani/popojizdeni na jednicku v kolone. Mne ta teplota prijde ponekud nizsi, nez by bylo vhodne (na starem autu mi taky po vymene cidel /dali tam nevhodne/ klesla provozni teplota kapaliny z 90 na cca 77-79, nad tim uz zapinal vetrak a spotreba se zvysila o 1,5 litru...)
- Reklama
Re: Zkušenosti s provozem
taky mám pocit, že teploměr je softwarově naprogramován, aby do určitého času v závislosti na venkovní teplotě vystoupal na "6tý" (kecám, pátý) dílek a tam setrval do vypnutí motoru
pořiď si toto , připoj to k founu a vono ti to ukáže jakou to má teplotu (mimo jiné)
edit: přesně jako to má za mnou ims takže opravuji, 5 dílků
pořiď si toto , připoj to k founu a vono ti to ukáže jakou to má teplotu (mimo jiné)
edit: přesně jako to má za mnou ims takže opravuji, 5 dílků
Naposledy upravil(a) mmv dne 27 kvě 2015, 13:38, celkem upraveno 1 x.
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Zkušenosti s provozem
iX20 1,6i Style
Ford Fiesta 1,4 TDi
Ford Fiesta 1,4 TDi
- frawd
- Moderátor
- Příspěvky: 401
- Registrován: 21 pro 2011, 09:09
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti s provozem
Tiež mi ukazuje jeden dielik pod 90 stupňov.
2014 Hyundai ix20 1,6 A/T Style
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
Re: Zkušenosti s provozem
Mě taky, na jednom dílku pod 90 je už za cca 5km a tam se udrží i po 200km pod álnici...asi je to opravdu hdoně "pouze informativní" hodnota. Jen nevím o čem vlastně informuje..
- rosi
- *
- Příspěvky: 33
- Registrován: 12 led 2012, 17:09
- Bydliště: VČ, nedaleko rodiště cestovatele Emila Holuba
Re: Zkušenosti s provozem
Červ : vychytané masařky : shrnuté černé polepy na předních dveřích - špatná montáž zrcátek ve výrobě - vyměněno servisem, ale 5 týdnů se čekalo na schválení reklamace a dodání nových polepů; zaseklý pravý zadní brzdič - vyměněn servisem, po diskusi vyměněny i kotouče a destičky; ťukání přední nápravy - vadný kloub spojovací tyčky stabilizátoru - vyměněny obě + gumové silentbloky stabilizátoru; rezatý puchýř na levém zadním prahu pode dveřmi ( nečistota pod lakem ) - přelakováno; zahřívání tunelu pod palubkou u pravého kolena a lýtka od trubek topení - vlastnoruční oprava vložením filcu mezi trubku a plastový kryt; klepání nějakého kabelu v přístrojové desce - v servisu nezjištěno, protože to klepe jen při nízkých teplotách - vlastnoruční oprava ( po demontáži kastlíku před spolujezdcem jsem narazil na vypadené plastové příchytky kabelu antény, v původních dírách nedrží, tak jsem použil stahovací pásky ), ještě to trochu klepe někde u rádia, tam jsem se přes kastlík nedostal, tak až bude chvilka a teplo vyndám rádio; v tlumených světlech vyměněny žárovky za Osram cool blue - o trochu lepší svítivost, na tak velká světla mizerné paraboly , mám jen klasické H7; zvláštní pozice opěrek hlav - seřízení posedu a hlavně si zvyknout; vlastnoruční výměna klaksonu - docela jsem se styděl zatroubit. To vše během prvních 2 let - cca do 30 000 km. Celkem zásadní věc - po první garančce změna servisu kvůli jednání přijímacího technika, přitom jednání prodejce profesionální a slušné - za měsíc jdu už na čtvrtou a spokojenost s přístupem v novém servisu - ceny však nebudu raději komentovat...
Jinak celkem spokojenost, žárovku jsem zatím kvůli spálení měnil jen jednu - levou přední parkovačku, dobře se nastupuje a vystupuje ( rodiče a vnuci do sedaček ), solidní rozhled z kabiny ( manželka taky řídí ), až na ten hlavně levý A sloupek - někdy nám ještě teď vadí, slušná ergonomie - většina ovladačů po hmatu, dostačující rádio - BEAT nebo na klíčence vlastní výběr ( za cca 2 x 1/2 hodiny jízdy denně se toho stejně moc neposlechne ), slušný prostor v kabině, znám ale i útulnější interiéry aut, lehké ovládání, dá se jezdit v rámci předpisů i svižně, ale za cenu větší spotřeby. Tak asi tak....
Jinak celkem spokojenost, žárovku jsem zatím kvůli spálení měnil jen jednu - levou přední parkovačku, dobře se nastupuje a vystupuje ( rodiče a vnuci do sedaček ), solidní rozhled z kabiny ( manželka taky řídí ), až na ten hlavně levý A sloupek - někdy nám ještě teď vadí, slušná ergonomie - většina ovladačů po hmatu, dostačující rádio - BEAT nebo na klíčence vlastní výběr ( za cca 2 x 1/2 hodiny jízdy denně se toho stejně moc neposlechne ), slušný prostor v kabině, znám ale i útulnější interiéry aut, lehké ovládání, dá se jezdit v rámci předpisů i svižně, ale za cenu větší spotřeby. Tak asi tak....
Hyundai ix20 1,4 CVVT Classic Steel Gray 8/2011
2/2018 přenecháno rodičům, 6/2019 ~ 120 000 km
2/2018 přenecháno rodičům, 6/2019 ~ 120 000 km
Re: Zkušenosti s provozem
Rosi: O výměně žárovek v tlumených světlech také uvažuji, je to mizerie (diky za tip žárovek). Na zvláštní pozici opěrky hlavy si spolujezdec asi nezvykne. U šoféra tento problém není, protože drží volant a tím pádem má hlavu mírně předkloněnou. Vřele doporučuji přihnout tyčky (https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 15#p451363). Materiál, ze kterého jsou vyrobeny, není tepelně zušlechtěn (je to obyčejné bláto, které se poruší až po několika ohybech), nehrozí tudíž žádná obava, že by se třeba při nárazu ulomily. Navíc tu zůstává možnost seřízení ve vodorovném směru. Osobně si myslím, že kdyby polstrování opěrky mělo jiná tvar, tento problém by nebyl. Auto jsem koupil hlavně kvůli pohodlnému nastupování a ještě lepšínu vystupování, tomu se nic nevyrovná. Bohužel, právě kvůli tomuto vyššímu posedu, musí být podvozek vzpurnější vůči náklonům celého auta a jako celek je to pak tvrdší. Co mě ale neskutečně štve, je špatně odhlučněný podvozek. Asi se dám k hifistům
2011, IX20 1.6 CVVT, Tricolor
-
- **
- Příspěvky: 426
- Registrován: 13 dub 2011, 14:08
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: Zkušenosti s provozem
Zažil som nepríjemné prekvapenie.Niekto sa mi pokúsil vypáčit predné okno na sídlisku.Predné sklo naštastie vydržalo.Farba sa opraví,len ma to velmi rozčúlilo,čo sa to deje.Tak bacha,spolubojovníci!
Hajzlom by mali odtínat pracky,viac by nekradli
Hajzlom by mali odtínat pracky,viac by nekradli
Hyundai IX 20 1.6. 1.4 crystal white-Šemík/+Š Felicia,Š Rapid,Š1203,VAZ2105,VAZ2102,Š100
Re: Zkušenosti s provozem
kto by uz kradol Hyundai?? Asi si nieco mal v kabine, nie?
ix20, 1,4b, 2013
Re: Zkušenosti s provozem
asi nějakej škodolibej dělník ze Škodovky
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Zkušenosti s provozem
Soused z MB .
i30 kombi; MY 2014; 1,6 CVVT; Aqua blue; Parking; 16" ALU
Škoda Octavia II@1,6mpi@75kw@Green Islanad@Ambiente - prodáno
Ford Escort@1,6@66kw@Dark blue - prodáno
Škoda 120L&1,2@37kw@Basic red - prodáno
Škoda Octavia II@1,6mpi@75kw@Green Islanad@Ambiente - prodáno
Ford Escort@1,6@66kw@Dark blue - prodáno
Škoda 120L&1,2@37kw@Basic red - prodáno
- zdenda.stary
- *
- Příspěvky: 50
- Registrován: 30 črc 2013, 15:45
Re: Zkušenosti s provozem
Hyundai má poměrně vysoké prodeje a pomalu začínají končit pětileté garance. Jak skončí záruka, začnou se lidi ptát po dílech. I nejkvalitnější nad auta se jistě rozbíjí, takže nás rostoucí zájem zlodějů taky nemine. Aspoň si myslím.
Hyundai ix20 1.4 CVVTi, 2013 trikolor. 6.2l/100km.
Re: Zkušenosti s provozem
tak doufejme, že na to taky zareaguje číňan a začne sekat díly jak Baťa cvičky
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012