ahoj, pošli prosím odkaz na ty krytky.Alf6 píše:jakze se ten servis Sarine jmenuje?
tyhle krytky jsem objednal
elantra 2011 a zkušenosti s ní
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
-
- **
- Příspěvky: 133
- Registrován: 22 úno 2012, 19:48
Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní
Hyundai I40 Premium MT 1,7CRDi 100kw
- Reklama
Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní
Ahoj Alfe, zasílám odkaz http://fischer.hyundai.cz/
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136KW, A/T, Style Premium, barva Ara Blue +
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
-
- **
- Příspěvky: 133
- Registrován: 22 úno 2012, 19:48
Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní
Alfe, tady to je:omerta2904 píše:ahoj, pošli prosím odkaz na ty krytky.Alf6 píše:jakze se ten servis Sarine jmenuje?
tyhle krytky jsem objednal
http://www.ebay.com/itm/Fog-Lamp-DRL-LE ... 19df5a35f0
svítí to perfektně. sice u montáže mi řekli, že to je nastaveno na to, že led svítí pořad i v noci, ale zároveň mi řekli, že to není problém, že třeba i30 nastavují taky na to, že to svítí pořad.
Pár policajtů jsem už potkal a nebyl problém. nikdy mi nic neřekli
Hyundai I40 Premium MT 1,7CRDi 100kw
Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní
Odpověd na systém proměnného časování ventilů a jeho ve větší možné míře zanášení karbonem - toto jsem ve své otázce oznacil za zlo a časovanou katastrofu ( jako klasické EGR) a jak je vidět podle EGR zlo není, protože dýcháme kvůli EGR cistejsi vzduch Krásná sluníčková odpověd pro věčné stourali jako jsem já
""Naše zážehové motory nejsou vybaveny systémem EGR – používáme výhradně tzv. vnitřní recirkulaci, která zajišťuje proměnné časování rozvodu CVVT
Obě zařízení slouží k zajištění předepsaných limitů Nox – není to tedy „zlo“. Náš systém není náchylný k zanášení a je zcela bezproblémový. Není tedy nutné věnovat systému zvláštní pozornost"
Je tedy možne, ze ta vnitrni recilkulace není az takove zlo, jako klasicke EGR? Navíc me nikdo nepresvedci, že EGR a jeho sympatického napojení odpadu ze záchoda na vodovod není pro motor zlo.
PS: Na odpověď jsem cekal 1 měsíc
""Naše zážehové motory nejsou vybaveny systémem EGR – používáme výhradně tzv. vnitřní recirkulaci, která zajišťuje proměnné časování rozvodu CVVT
Obě zařízení slouží k zajištění předepsaných limitů Nox – není to tedy „zlo“. Náš systém není náchylný k zanášení a je zcela bezproblémový. Není tedy nutné věnovat systému zvláštní pozornost"
Je tedy možne, ze ta vnitrni recilkulace není az takove zlo, jako klasicke EGR? Navíc me nikdo nepresvedci, že EGR a jeho sympatického napojení odpadu ze záchoda na vodovod není pro motor zlo.
PS: Na odpověď jsem cekal 1 měsíc
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní
Asi celý měsíc přemýšleli jak ti popsat ono zlo jako dobro
Je jasný, že pro nás lidi je to dobrý (máme pak vzduch krásně voňavej, teda do tý doby,než projede nějaká stará tatrovka nebo maník v tdíčku, co má motor nakrmenej aby mu to jelo a za nim neni vidět při každým sešlápnutí plynu), ale pro motor už to taková hitparáda určitě neni. Ale přeci ti to nenapíšou, že ti dali do motoru něco co není zrovna ok Nevim tedy přesně jak ona cirkulace probíhá výfuk mi vzadu normálně končí Možná dobrej nápad pro zelený do EU - výfuk naveďte zpět do motoru a emise tak budou kolovat pořád dokola a máme vyřešeno - emise=0
Je jasný, že pro nás lidi je to dobrý (máme pak vzduch krásně voňavej, teda do tý doby,než projede nějaká stará tatrovka nebo maník v tdíčku, co má motor nakrmenej aby mu to jelo a za nim neni vidět při každým sešlápnutí plynu), ale pro motor už to taková hitparáda určitě neni. Ale přeci ti to nenapíšou, že ti dali do motoru něco co není zrovna ok Nevim tedy přesně jak ona cirkulace probíhá výfuk mi vzadu normálně končí Možná dobrej nápad pro zelený do EU - výfuk naveďte zpět do motoru a emise tak budou kolovat pořád dokola a máme vyřešeno - emise=0
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136KW, A/T, Style Premium, barva Ara Blue +
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní
V americe se od roku 2011 dává do Elanter motor s oznacenim Nu MPi 1.8L.
https://www.hyundaiusa.com/elantra/performance.aspx
https://en.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Nu_engine
Píšu to proto, že má stejně jako naše 1,6 MPI také funkci D-CVVT. Myslel jsem si, že je to specialita pouze pro Evropu a to kvůli její striktní politice vuci emisím CO2.
Vzhledem k tomu, že Elantry mají za oceánem nalítány mraky kilometru a jsou tam velice rozsirene a popularni, tak jsem nikde na netu necetl o nejakych problemech se systémem D-CVVT, který kvůli emisim pouziva vnitřní recirkulaci výfukových plynů.
Plán servisnich prohlídek zde:
https://www.hyundaiusa.com/maintenance-schedule/
Olej se u nich meni po 7,500 mílí=cca 12000km. Což je urcite lepší než nasich 20 000
https://www.hyundaiusa.com/elantra/performance.aspx
https://en.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Nu_engine
Píšu to proto, že má stejně jako naše 1,6 MPI také funkci D-CVVT. Myslel jsem si, že je to specialita pouze pro Evropu a to kvůli její striktní politice vuci emisím CO2.
Vzhledem k tomu, že Elantry mají za oceánem nalítány mraky kilometru a jsou tam velice rozsirene a popularni, tak jsem nikde na netu necetl o nejakych problemech se systémem D-CVVT, který kvůli emisim pouziva vnitřní recirkulaci výfukových plynů.
Plán servisnich prohlídek zde:
https://www.hyundaiusa.com/maintenance-schedule/
Olej se u nich meni po 7,500 mílí=cca 12000km. Což je urcite lepší než nasich 20 000
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní
V dnešním SM, který prave vysel se pise nejen o cisticich schopnostech aditivovanych benzinu- test těchto benzinu, ale je tam i zajímavý članek s názvem Karbonové peklo.
[i]..."Nejvetsi problém s karbonem mají motory, u nichž výrobce musel emisními limity Euro 5 nebo Euro 6 protlacit klasickou technologii MPI s neprimým vstřikováním do sacích kanalu a skrtici klapkou. Vubec nejhorsi je to tam, kde tvorbu usad podporuje zpetne vedení výfukových plynu do sani. A je jedno, zda jde o klasicky ventil EGR s potrubim kolem motoru ci jen promenne casovani ventilu"....[/i]
Pak se zde píše:
...." mnohé přímovstřikové motory se zarůstajícího sání ( karbonem) poucily a vyfukové plyny zpet do sání privádějí opacnym zpusobem - nechají ještě v sací době vyfukove ventily otevrene, sací naopak zavřené. Nasají tedy vyfukove plyny přímo z vyfuku a sání uchovají čisté. Pro výrobce je však tato technologie narocnejsí - vyžaduje promenné casovaní obou vackovych hřídelí..."
Muj skromny zaver je:
Ac Elantra má MPI a ne primovstrik, tak má funkci D - CVVT a ne CVVT. Cili promenne casovaní obou vackovych hridelí - sací a vyfukové. Tudíž sání není náchylné k usazování karbonu, jako v případe funkce CVVT
Tudíž by toto vysvětlovalo odpověď , že systém D-CVVT nepotrebuje zadnou zvýšenou pozornost k mozne zvysene mire zanaseni karbonem.
Co jsem si vsiml, tak oznacenim D-CVVT jsou nove vybaveny motory MPI u I30( ostatní modely nevim, nekoukal jsem se ) . V minulych letech nesly oznaceni pouze CVVT.
[i]..."Nejvetsi problém s karbonem mají motory, u nichž výrobce musel emisními limity Euro 5 nebo Euro 6 protlacit klasickou technologii MPI s neprimým vstřikováním do sacích kanalu a skrtici klapkou. Vubec nejhorsi je to tam, kde tvorbu usad podporuje zpetne vedení výfukových plynu do sani. A je jedno, zda jde o klasicky ventil EGR s potrubim kolem motoru ci jen promenne casovani ventilu"....[/i]
Pak se zde píše:
...." mnohé přímovstřikové motory se zarůstajícího sání ( karbonem) poucily a vyfukové plyny zpet do sání privádějí opacnym zpusobem - nechají ještě v sací době vyfukove ventily otevrene, sací naopak zavřené. Nasají tedy vyfukove plyny přímo z vyfuku a sání uchovají čisté. Pro výrobce je však tato technologie narocnejsí - vyžaduje promenné casovaní obou vackovych hřídelí..."
Muj skromny zaver je:
Ac Elantra má MPI a ne primovstrik, tak má funkci D - CVVT a ne CVVT. Cili promenne casovaní obou vackovych hridelí - sací a vyfukové. Tudíž sání není náchylné k usazování karbonu, jako v případe funkce CVVT
Tudíž by toto vysvětlovalo odpověď , že systém D-CVVT nepotrebuje zadnou zvýšenou pozornost k mozne zvysene mire zanaseni karbonem.
Co jsem si vsiml, tak oznacenim D-CVVT jsou nove vybaveny motory MPI u I30( ostatní modely nevim, nekoukal jsem se ) . V minulych letech nesly oznaceni pouze CVVT.
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní
Koho to nezajímá, tak to nečtěte
Takze potvrzeno. Nasel jsem na googlu toto: http://www.hyundainews.com/us/en/media/ ... ases/27938
sice se jedna o motor 1,6 GDI , ale také se systémem D-CVVT
Dual Continuously Variable Valve Timing ( D- CVVT) (intake and exhaust camshaft phaser)
cili z clanku volne prelozeno D-CVVT ma duálni promenne casování a to na: vačkový hřídeli výfukových ventilů + vačkové hřídeli sacích ventilů.
u CVVT je pouze casováni sacího vačkovýho hřídele a to je pak ten pruser se zanaseni sání karbonem
Tudíž se potvrzuje to, co jsem napsal v minulem prizpevku,
Proc mne tohle nedokaze napsat technicke oddeleni u ? Proc si kuwa musim informace vyhledat vždy sam? Jak je mozne, ze technicke oddeleni nevi rozdíl mezi CVVT a D-CVVT? ze jim není hamba..tezky prachy berou a ani nedokazou cloveku dobře poradit když se na ne obratí s dotazem. To uz bych na zakaznicke lince mohl delat ja, protože toho zrejme vim o svém aute vic nez oni
Takze potvrzeno. Nasel jsem na googlu toto: http://www.hyundainews.com/us/en/media/ ... ases/27938
sice se jedna o motor 1,6 GDI , ale také se systémem D-CVVT
Dual Continuously Variable Valve Timing ( D- CVVT) (intake and exhaust camshaft phaser)
cili z clanku volne prelozeno D-CVVT ma duálni promenne casování a to na: vačkový hřídeli výfukových ventilů + vačkové hřídeli sacích ventilů.
u CVVT je pouze casováni sacího vačkovýho hřídele a to je pak ten pruser se zanaseni sání karbonem
Tudíž se potvrzuje to, co jsem napsal v minulem prizpevku,
Proc mne tohle nedokaze napsat technicke oddeleni u ? Proc si kuwa musim informace vyhledat vždy sam? Jak je mozne, ze technicke oddeleni nevi rozdíl mezi CVVT a D-CVVT? ze jim není hamba..tezky prachy berou a ani nedokazou cloveku dobře poradit když se na ne obratí s dotazem. To uz bych na zakaznicke lince mohl delat ja, protože toho zrejme vim o svém aute vic nez oni
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní
Premyslim, že bych již na kondicni prohlídku nekdy koncem zari - rijna zajel do Strakonic k Fischerovi. Pockam co ještě Sarin a jeho reference.
Co jsem kontaktoval třeba Behounka v Plzni, tak se me ani na email neozvali. Timto jsem Plzen zrejme definitivne pohrbil.
Aspekta takova nemastna - neslana, o Sramkovi a jeho povesti https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=82&t=30240 ze zdejších diskusi jsem toto místo také zavrhl. Behounek neodpovida na email. Takze asi Strakonice.
Ještě jsem tam nabyl, tak alespoň okouknu tamni kočandy
Edit: 20 minut před timto komentem jsem psal zpravu do Hyundai Fischer a ted ve 20:30 ( jo! ted vecer) mne prisla odpověď a primo od prijimaciho technika! tomu ja rikam zakaznicky servis!
Co jsem kontaktoval třeba Behounka v Plzni, tak se me ani na email neozvali. Timto jsem Plzen zrejme definitivne pohrbil.
Aspekta takova nemastna - neslana, o Sramkovi a jeho povesti https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=82&t=30240 ze zdejších diskusi jsem toto místo také zavrhl. Behounek neodpovida na email. Takze asi Strakonice.
Ještě jsem tam nabyl, tak alespoň okouknu tamni kočandy
Edit: 20 minut před timto komentem jsem psal zpravu do Hyundai Fischer a ted ve 20:30 ( jo! ted vecer) mne prisla odpověď a primo od prijimaciho technika! tomu ja rikam zakaznicky servis!
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
- Andy182
- **
- Příspěvky: 452
- Registrován: 30 kvě 2011, 10:29
- Bydliště: Bánovce nad Bebravou
- Kontaktovat uživatele:
Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní
http://auto.sme.sk/c/7970793/oficialna- ... antru.html
skica od
http://3.bp.blogspot.com/-Hzn_pjWBCjw/V ... oops-1.jpg
hmmm ... skica a obrázok sú dosť podobné ... možno to nebude ďaleko od reality
skica od
http://3.bp.blogspot.com/-Hzn_pjWBCjw/V ... oops-1.jpg
hmmm ... skica a obrázok sú dosť podobné ... možno to nebude ďaleko od reality
i20 BC3, 1.0T-Gdi, 7DCT, Nline+, intense blue, 10/2022 -
i30 PD Wagon, 1.6CRDi, 7DCT, Style, Moon Rock, 6/2018 - 12/2023
Seat Ibiza FR 1.2 TSI, 81kw, Pirineos Grey - 3/2017-7/2018
i30 1.6 CRDi, 81kw, Creamy White - 8/2013 - 03/2017
i30 1.4 CVVT 80kw, Black - 6/2011-7/2013
i30 PD Wagon, 1.6CRDi, 7DCT, Style, Moon Rock, 6/2018 - 12/2023
Seat Ibiza FR 1.2 TSI, 81kw, Pirineos Grey - 3/2017-7/2018
i30 1.6 CRDi, 81kw, Creamy White - 8/2013 - 03/2017
i30 1.4 CVVT 80kw, Black - 6/2011-7/2013
Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní
Hezká je, ale mne prijde, že dnes ty auta vypadaji všechny stejne. Nastesti nase Elantra je originalni a maximálne si ji lide spletou s I40
Nekomu se libi, nekomu ne. Ale je taková sva..zadna něčí kopie
Ta nová vypada jako Mondeo. Nebejt toho zadku. Za me predek palec dolů
Nekomu se libi, nekomu ne. Ale je taková sva..zadna něčí kopie
Ta nová vypada jako Mondeo. Nebejt toho zadku. Za me predek palec dolů
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
- Andy182
- **
- Příspěvky: 452
- Registrován: 30 kvě 2011, 10:29
- Bydliště: Bánovce nad Bebravou
- Kontaktovat uživatele:
Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní
je pekná, podľa mňa s tou maskou vyzerá trošku luxusnejšie, možno o triedu vyššie ako súčasná ... a povedal by som že asi aj lepšie ako i40 ... ale som zvedavý na zadok .. ten to môže pokaziť .. čo sa mi trošku nepáči je "nízky" predok a "vysoký" zadok (ten mohol byť kúsok nižší)
inak aj mne to hneď pripomenulo mondeo
inak aj mne to hneď pripomenulo mondeo
i20 BC3, 1.0T-Gdi, 7DCT, Nline+, intense blue, 10/2022 -
i30 PD Wagon, 1.6CRDi, 7DCT, Style, Moon Rock, 6/2018 - 12/2023
Seat Ibiza FR 1.2 TSI, 81kw, Pirineos Grey - 3/2017-7/2018
i30 1.6 CRDi, 81kw, Creamy White - 8/2013 - 03/2017
i30 1.4 CVVT 80kw, Black - 6/2011-7/2013
i30 PD Wagon, 1.6CRDi, 7DCT, Style, Moon Rock, 6/2018 - 12/2023
Seat Ibiza FR 1.2 TSI, 81kw, Pirineos Grey - 3/2017-7/2018
i30 1.6 CRDi, 81kw, Creamy White - 8/2013 - 03/2017
i30 1.4 CVVT 80kw, Black - 6/2011-7/2013
Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní
http://autobild.cas.sk/clanok/197237/te ... anie-vlaku
To je neuveritelne. Zde se zase potvrzuje, že o Elantre nevi prakticky nic i lide jak u nas, tak na SK. Vlastne pisálci co pisou clanky. Jak dlouho se tam Elantra prodava? Porad se pise, ze Elantra ma a nebo mela GDI. To je tak tezke si ověřit, jaky motor ma a nebo se jen slepe kopiruji ostatní testy?
To je neuveritelne. Zde se zase potvrzuje, že o Elantre nevi prakticky nic i lide jak u nas, tak na SK. Vlastne pisálci co pisou clanky. Jak dlouho se tam Elantra prodava? Porad se pise, ze Elantra ma a nebo mela GDI. To je tak tezke si ověřit, jaky motor ma a nebo se jen slepe kopiruji ostatní testy?
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní
Jeden prizpevatel tu psal před cca 3 lety, ze provozuje Elantru jako vozidlo taxisluzby. Nahoda tomu chtěla, ze jsem narazil na jeho komentar na FB a poprosil ho, zdali by nesdelil svoje poznatky. Uz ma najeto 200 000 km. Poslal jsem mu zpravu stim, ze bych byl velice rad, kdyby sem opet po tech letech napsal a shrnul sve poznatky. Snad se tedy ozve
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní
GDI možná montovali do Ely speciálně pro Slovensko
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek