Nedostatky i40
Moderátor: Moderátoři
Re: Nedostatky i40
Já jsem měnil přední destičky už na 40 000 km.
Hyundai i40 CW, Experience Premium + Navi, 1,7 CRDi, 100kw, manuál
- Reklama
Re: Nedostatky i40
Destičky a kotouče - vždycky je to o tom jak kdo jezdí.Kdo jezdí normálně tak mu vydrží,prase mění třeba po 30 000,nic víc,nic míň.
- robertbulko
- ****
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 10 črc 2013, 15:05
- Bydliště: Trenčín
Re: Nedostatky i40
Z praktickej skúsenosti z mojich predchádzajúcich vozidel viem, že platničky vydržia cez 100.000km. Na i40 som musel meniť po 43.000km. Zjavne sa zo mňa na staré kolená stáva "prase". To že napr. používa do nových vozov platničky s kratšou životnosťou, je samozrejne nemožné.jenik.ko píše:Destičky a kotouče - vždycky je to o tom jak kdo jezdí.Kdo jezdí normálně tak mu vydrží,prase mění třeba po 30 000,nic víc,nic míň.
Tak toto je hodne sprostý príspevok pane jenik.ko
Naposledy upravil(a) robertbulko dne 31 bře 2015, 08:26, celkem upraveno 1 x.
Hyundai i40 CW EAGLE edition • Style • 1.7 CRDi • 100kw • 6A/T
Re: Nedostatky i40
Hodně záleží na autě.Některé brzdy nepotřebuje vůbec š120 (vydrželi přes 200 tis.) jiné je odrovná dřív.
25.7.2013Hyundai i30 combi.1.6GDi 99KW,Trikolor Parking světle modrá metalíza 170000km.6,59 l/100km
2.7.2003-13.7.2013 Š.fabia combi 2002 1.4 74KW,Comfort-modrá selhání rozvodového řemene.173000km.
4.1983-6.2003.Š120LS červená.Prasklou poloosu.340000km,
2.7.2003-13.7.2013 Š.fabia combi 2002 1.4 74KW,Comfort-modrá selhání rozvodového řemene.173000km.
4.1983-6.2003.Š120LS červená.Prasklou poloosu.340000km,
Re: Nedostatky i40
Před i40 jsem měl Citroen Berlingo a přední desky jsem měnil po 86 000 km. Takže jsem asi taky "na stará kolena" prase.jenik.ko píše:Destičky a kotouče - vždycky je to o tom jak kdo jezdí.Kdo jezdí normálně tak mu vydrží,prase mění třeba po 30 000,nic víc,nic míň.
Jenik.ko: v čem si vozíš svůj zadek? A co desky, tobě drží?
Napsat 20 příspěvků na fórum a z toho jich je 14 "perla" se každému nepodaří.
Hyundai i40 CW, Experience Premium + Navi, 1,7 CRDi, 100kw, manuál
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Nedostatky i40
Vrátím se k příspěvku Haaga. Už idam.i zmínil, že na Slovensku program PPM neběží, takže měl v tomto směru smůlu.
K mrtvému motoru. Nejsem si jistý, zda jsem to tu už nezmiňoval (někdo už má snad i třetí motor). Co se vlastně s motorem 1,7 CRDi 100 kW děje. V bloku motoru se kolem vývrtu pro šrouby k uchycení hlavy vytvoří mikropraskliny, těmi začne unikat chladící kapalina. Tím, že odchází relativně pomalu se stačí kapalina odpařovat, takže z chladícího okruhu kapalina mizí, ale v olejové náplni nepřibývá a ani neudělá "šlem" na víčku k dolévání oleje. Ale chemická činidla chladící kapaliny do olejové náplně proniknou a udělají z ní obyčejnou vodičku, která vůbec nemaže a motor se začne zadírat. Proto jakmile se chladící kapalina začne ztrácet jde auto na hever, sundá se olejová vana a prohlídnou se šály na klice. Ty mají vícebarevnou úpravu a motor jde na výměnu. S motorem se rovnou mění i chladič za větší a expanzní nádobka za větší.
Trvalo dva roky než se podařilo najít příčinu problému. Reakcí je konstrukční změna v podobě kratšího vývrtu a použití kratších šroubů k připevnění hlavy.
K mrtvému motoru. Nejsem si jistý, zda jsem to tu už nezmiňoval (někdo už má snad i třetí motor). Co se vlastně s motorem 1,7 CRDi 100 kW děje. V bloku motoru se kolem vývrtu pro šrouby k uchycení hlavy vytvoří mikropraskliny, těmi začne unikat chladící kapalina. Tím, že odchází relativně pomalu se stačí kapalina odpařovat, takže z chladícího okruhu kapalina mizí, ale v olejové náplni nepřibývá a ani neudělá "šlem" na víčku k dolévání oleje. Ale chemická činidla chladící kapaliny do olejové náplně proniknou a udělají z ní obyčejnou vodičku, která vůbec nemaže a motor se začne zadírat. Proto jakmile se chladící kapalina začne ztrácet jde auto na hever, sundá se olejová vana a prohlídnou se šály na klice. Ty mají vícebarevnou úpravu a motor jde na výměnu. S motorem se rovnou mění i chladič za větší a expanzní nádobka za větší.
Trvalo dva roky než se podařilo najít příčinu problému. Reakcí je konstrukční změna v podobě kratšího vývrtu a použití kratších šroubů k připevnění hlavy.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Nedostatky i40
Tak zial uz som menil brzdove platnicky predne aj zadne aj ja. Pri 46 000 km. Predtym som mal Audi A3 Sportback a predaval som ho so 78 000 km (jazdene hlavne mesto) a ziadna vymena nebola potrebna. Celkovo teda sklamanie z vyrazne kratsej zivotnosti. Navyse to upozornenie na opotrebenie skripanim je naozaj zle vyriesene ;(
Do i40 som sa zamiloval na druhy pohlad. Ale i20 bola laska na prvy. Obe jazdim v bielej farbe. Vacsia i40 kombi 1.7 CRDi Premium, mala i20 1.2i Comfort.
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 19 dub 2015, 22:17
Re: Nedostatky i40
v maji bude mat moja strieborna 40tka kombi 3 roky. nabehaných mam cca 73000 km. Je to 100 kw manual, diesel v plnke..
To co som si s nou zazil nezelam nikomu a nikto mi nevysvetli, ze aj ine znacky sa dnes kazia.
1. Vsetko zacalo nefunkcnostou kontroly tlaku v pneu. Opravovali mi to snad na 20 krat ale na zimnych kolesach senzory po prekroceni 130 km/hod vyhodilo z jednotky a system sa uz ani po opätovnom nastartovani neobnovil. V servise mi vymenili hadam 6 x celu sadu snimacov, 2x prepalili softver, dokonca vymenili nove disky a stale nic. Na zaver vyskusali vymenit riadiacu jednotku ale nepomohlo ani to. Napokon (po vyse roku opravovania!) opatovne prepalili softver a uz to bezproblemovo fungovalo.
2. kozmeticke chybicky uz ani neriesim a neprikladam im dolezitost.. Mam za sebou: podlozenie palubovky, precalunenie volantu, vymenu parkovacej kamery, vymenu kompletných brzd po 50.00 km! a aj to na 2x kedze 1x neocistili stykove plochy pod kotucmi chytili kotuce ovalitu, a museli to na svoje naklady vymenit znovu. Medzi detaily povazujem aj pokazene autoradio, ktore resetom dostali v servise do normalu.
3. neuveritlne ma vsak stve, ze kazde 2-3 mesiace musim menit nejaky parkovaci senzor. Vratane obcas aj zadnych.. Robili mi to sice vzdy v ramci garancie, ale uz som ich menil hadam 8x.
4. moju konecnu k znacke Hyundai vystavila posledna skusenost kedy som zistil ze mi auto hrdzavie aj na miestach kde by nemalo + sa mi stracala chladiaca kvapalina. Výsledok vymena motora + prestriekanie hrdzavých casti..
Co dodat na zaver? mal som predtým Elantru (posledny model pred ičkami) 1,6 benzin. za 7 rokov som vymenil okrem spotrebných veci len jeden termostat. tiez mala svoje chybicky, ale nelezala tolko v servise ako moja 40 tka, na ktorej mimochodom importer musi uz asi aj prerabat. K servisom sa vyjadrovat nebudem. Dnes predsa netreba bojovat o zákazníka, dnes je v servisoch tejto znacky zvacsa ukradnute, kolko si do auta zainvestoval, na nahradne vozidlo mozes zabudnut. Za to ceny za sluzby maju porovnatelne s prémiovými znackami. Odporucal som tuto zancku vela ludom, vela z nich moje odporucanie aj vypoculo a auto si kupilo. No po týchto skúsenostiach a skúsenostiach mojich známych som viac menej rozhodnuty s touto znackou skoncovat.
Apropo moja inovovana a z polovice vymena 40-tka je na predaj
To co som si s nou zazil nezelam nikomu a nikto mi nevysvetli, ze aj ine znacky sa dnes kazia.
1. Vsetko zacalo nefunkcnostou kontroly tlaku v pneu. Opravovali mi to snad na 20 krat ale na zimnych kolesach senzory po prekroceni 130 km/hod vyhodilo z jednotky a system sa uz ani po opätovnom nastartovani neobnovil. V servise mi vymenili hadam 6 x celu sadu snimacov, 2x prepalili softver, dokonca vymenili nove disky a stale nic. Na zaver vyskusali vymenit riadiacu jednotku ale nepomohlo ani to. Napokon (po vyse roku opravovania!) opatovne prepalili softver a uz to bezproblemovo fungovalo.
2. kozmeticke chybicky uz ani neriesim a neprikladam im dolezitost.. Mam za sebou: podlozenie palubovky, precalunenie volantu, vymenu parkovacej kamery, vymenu kompletných brzd po 50.00 km! a aj to na 2x kedze 1x neocistili stykove plochy pod kotucmi chytili kotuce ovalitu, a museli to na svoje naklady vymenit znovu. Medzi detaily povazujem aj pokazene autoradio, ktore resetom dostali v servise do normalu.
3. neuveritlne ma vsak stve, ze kazde 2-3 mesiace musim menit nejaky parkovaci senzor. Vratane obcas aj zadnych.. Robili mi to sice vzdy v ramci garancie, ale uz som ich menil hadam 8x.
4. moju konecnu k znacke Hyundai vystavila posledna skusenost kedy som zistil ze mi auto hrdzavie aj na miestach kde by nemalo + sa mi stracala chladiaca kvapalina. Výsledok vymena motora + prestriekanie hrdzavých casti..
Co dodat na zaver? mal som predtým Elantru (posledny model pred ičkami) 1,6 benzin. za 7 rokov som vymenil okrem spotrebných veci len jeden termostat. tiez mala svoje chybicky, ale nelezala tolko v servise ako moja 40 tka, na ktorej mimochodom importer musi uz asi aj prerabat. K servisom sa vyjadrovat nebudem. Dnes predsa netreba bojovat o zákazníka, dnes je v servisoch tejto znacky zvacsa ukradnute, kolko si do auta zainvestoval, na nahradne vozidlo mozes zabudnut. Za to ceny za sluzby maju porovnatelne s prémiovými znackami. Odporucal som tuto zancku vela ludom, vela z nich moje odporucanie aj vypoculo a auto si kupilo. No po týchto skúsenostiach a skúsenostiach mojich známych som viac menej rozhodnuty s touto znackou skoncovat.
Apropo moja inovovana a z polovice vymena 40-tka je na predaj
Re: Nedostatky i40
Třeba ti to nikdo nevysvětlí, ale je to přesto tak, auta jsou obecně čím dále tím horší, a není to specifická vlastnost i40. Moje prvá Omega byla výborná, moje druhá v plné výbavě včetně kůže absolutní šrot, samé opravy a vůbec ne levné. Moji zkušenost s Mercedesem E200 jsem tu už popisoval jinde. Vše auta nová!branko granko píše:To co som si s nou zazil nezelam nikomu a nikto mi nevysvetli, ze aj ine znacky sa dnes kazia.
Apropo moja inovovana a z polovice vymena 40-tka je na predaj
Na rozdíl od výše uvedených tady máš záruku 5 let, v Mercedesu i Opelu by se ti při vadném motoru jen vysmáli, netuším, co za tyhle peníze vůbec očekáváš! Za jednu Omegu by sis koupil i40 min. 2x, za Mercedes E220 skoro 3x. A úroveň škodováckých servisů znám tedy na štěstí jen z vyprávění...
Re: Nedostatky i40
kámošovi u Rapida u 1,4TSI přestalo při 15tis. fungovat turbo tak to tam odvezl a řekli mu, že prý je tam nějaká vada způsobená zacházením a že mu opravu na garanci neopraví... takže ono je to stejný všude
Re: Nedostatky i40
Pozdravuj kámoše, ať zkusí jinej servis nebo ať informuje centrálu.
Záleží na servisu, u jsem byl ve třech servisech Nejdl, Šmucler, Šrámek. První dva byli super, spokojenost ale dnes už nefungují, Šrámek tragédie a funguje dál.
Záleží na servisu, u jsem byl ve třech servisech Nejdl, Šmucler, Šrámek. První dva byli super, spokojenost ale dnes už nefungují, Šrámek tragédie a funguje dál.
Hyundai i30 1,6crdi style ice blue 06/2012-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Re: Nedostatky i40
Zdravím,
zajímalo by mě zda-li má někdo zkušenosti s delším provozem novějších modelů I40 2014/2015 (i FL verzí). Objevují se tyto zde uvedené problémy u těchto novějších modelů méně častěji? Zajímá mě jestli se Hyundai snaží těmto problémům již předcházet?
Díky za odpovědi M.
zajímalo by mě zda-li má někdo zkušenosti s delším provozem novějších modelů I40 2014/2015 (i FL verzí). Objevují se tyto zde uvedené problémy u těchto novějších modelů méně častěji? Zajímá mě jestli se Hyundai snaží těmto problémům již předcházet?
Díky za odpovědi M.
Re: Nedostatky i40
já teda až na výměnu xenonu a utáhnutí držáku zadních sedaček nic závažnýho neřešil
Re: Nedostatky i40
Podle přijímacího technika z ČL jsou na tom i40 modelový rok 2014 už celkem v poho a prý se to zlepšilo.
i40 CRDi Style + Navi
Re: Nedostatky i40
To jsou fajn zprávy, auto se mi fakt líbí a příští rok bych si jej rád pořídil, nicméně obrovský seznam "drobností/nedostatků" mě mírně děsil a tak se snažím vyčmuchat jestli se to lepší