"lehký ťukanec"
Moderátor: Moderátoři
Re: "lehký ťukanec"
Typuji že to bude stát dost a možná ještě víc.
Hyundai I30 kombi, 1.6gdi, weekend. Tucson 2022, 1,6 T-gdi, 110kw, 4x4, smart
Honda Jazz, 1,4, 2008- prodaný
Hyundai Getz, 1.3, 2003- prodaný
Honda Jazz, 1,4, 2008- prodaný
Hyundai Getz, 1.3, 2003- prodaný
- Reklama
Re: "lehký ťukanec"
Musím uznat, že je to masakr.
Tipoval bych 120 000,- bez DPH.
Jednou bych chtěl být majitelem i40, která nebude v záruce a nebude mít havarijní pojištění.
Takový šťastný majitel bude moct prodat dům, aby si mohl i40 nechat v případě havárie opravit.
Tipoval bych 120 000,- bez DPH.
Jednou bych chtěl být majitelem i40, která nebude v záruce a nebude mít havarijní pojištění.
Takový šťastný majitel bude moct prodat dům, aby si mohl i40 nechat v případě havárie opravit.
Hyundai i40 CW, Experience Premium + Navi, 1,7 CRDi, 100kw, manuál
Re: "lehký ťukanec"
Naprostý souhlas. Pojišťovnám je to jedno a ve finále to zaplatíme všichni z povinného ručení.hanz.1 píše:Tento přístup servisů: když to jde na pojišťovnu, tak se na tom pořádně nažereme mě fakt štve. Proč jedni mají světlo za 36tis. a jinde to samé za 51tis? Je to prostě klasická s prominutím ojebávka. Zákazníka to při 5 procentní spoluúčasti nebolí a servis vydělá pěkný balík, který nemají ani na novém autě. V každoročně zdraženém pojištění to pak zaplatíme všichni.
Když jsem se poptávál na nové origo disky, tak mi byla sdělena cena 5500Kč/kus s DPH normálně na prodejně Když si na fakturu za opravu naúčtovali ten samý disk za 11000Kč s DPH, tak jsem dost čuměl. Proto se nedivím že světlo stojí tolik a hlavně jinak v každém servise.
Hyundai i40 CW, Premium, 1,7 CRDi, 100kW, 6A/T
Re: "lehký ťukanec"
Skuci, mas v historii alespon jeden rok bez nehody?
ix35 2,0 crdi 100Kw 2014 4x4 automat ve stajlu :-) -Prodáno
Grand Santa Fe 147Kw 10/2016 4x4 automat v Executive výbavě a paketem Technology - Prodáno
Santa Fe IV 2023 1,6T-GDI HEV 230 HP 4x4 Luxury
Grand Santa Fe 147Kw 10/2016 4x4 automat v Executive výbavě a paketem Technology - Prodáno
Santa Fe IV 2023 1,6T-GDI HEV 230 HP 4x4 Luxury
Re: "lehký ťukanec"
Martinsp: přesně si to trefil
Beri: asi díky vlastní zkušenosti si to téměř přesně trefil...když mi bylo pro zajímavost řečeno kolik stojí obyčejný zadní světlo na I30 tak radši ani nechci vědět kolik bude stát LEDkový na I40
panpetr: ano... Golfa jsem měl 2,5 roku bez jediného škrábance, pak mě bohužel přehlídla paní když vyjížděla z vedlejší
Beri: asi díky vlastní zkušenosti si to téměř přesně trefil...když mi bylo pro zajímavost řečeno kolik stojí obyčejný zadní světlo na I30 tak radši ani nechci vědět kolik bude stát LEDkový na I40
panpetr: ano... Golfa jsem měl 2,5 roku bez jediného škrábance, pak mě bohužel přehlídla paní když vyjížděla z vedlejší
Re: "lehký ťukanec"
Kolik to teda nakonec přesně bylo?
Hyundai i40 CW, Premium, 1,7 CRDi, 100kW, 6A/T
Re: "lehký ťukanec"
no... asi se to budeme muset dozvědět tak, že někdo taky vystrčíme čumák do křižovatky a počkáme si na svoji fakturu...
i30 CW Cool red 1,6 CRDi 100kW Premium AT 17.1.2019 total crashed (né mojí vinou)
i30 fastback Polar White 1,4 T-GDI DCT Style
i30 fastback Polar White 1,4 T-GDI DCT Style
Re: "lehký ťukanec"
celková cena k úhradě byla 124 277Kč s DPH
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: "lehký ťukanec"
To je naprosto neuvěřitelné.
Podobnou záležitost jsem řešil u starší Dacie MCV před asi 4 roky, (LP blatník vyklepat, nárazník vyměnit apod.) a cena na pojišťovnu (z povinného ručení viníka) byla cca 46 tisíc.
To znamená, že odhadem 2/3 jen o něco málo větších nehod vozidel, která by šlo normálně opravit s minime zdrojů, budou hodnoceny jako totálka. Ta technická a servisní politika některých výrobních monopolů je jednoznačně zaměřená na to, aby podporovala primární (výroba železa a plechů, skla..) a sekudární výrobu (produkce vozidel) a poškozená auta aby musela být nahrazena novými a tím ovšem dochází k zbytečnému drancování přírodních a technických zdrojů planety (železná ruda, energetické vstupy a.j.). Problém je v tom, že ta pojišťovnami "odepsaná nová auta" nezmizí v recyklaci, ale někdo je lacině a nejspíše nebezpečně opraví a budou jako secondhand jezdit dál. Navíc ani makroekonomicky to není nic moc, automobilky zaměstnávají převážně automaty, servisy však lidi. Neboli ruku v ruce s tím jde všeobecný pokles zaměstnanosti v daném odvětví.
Podobnou záležitost jsem řešil u starší Dacie MCV před asi 4 roky, (LP blatník vyklepat, nárazník vyměnit apod.) a cena na pojišťovnu (z povinného ručení viníka) byla cca 46 tisíc.
To znamená, že odhadem 2/3 jen o něco málo větších nehod vozidel, která by šlo normálně opravit s minime zdrojů, budou hodnoceny jako totálka. Ta technická a servisní politika některých výrobních monopolů je jednoznačně zaměřená na to, aby podporovala primární (výroba železa a plechů, skla..) a sekudární výrobu (produkce vozidel) a poškozená auta aby musela být nahrazena novými a tím ovšem dochází k zbytečnému drancování přírodních a technických zdrojů planety (železná ruda, energetické vstupy a.j.). Problém je v tom, že ta pojišťovnami "odepsaná nová auta" nezmizí v recyklaci, ale někdo je lacině a nejspíše nebezpečně opraví a budou jako secondhand jezdit dál. Navíc ani makroekonomicky to není nic moc, automobilky zaměstnávají převážně automaty, servisy však lidi. Neboli ruku v ruce s tím jde všeobecný pokles zaměstnanosti v daném odvětví.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: "lehký ťukanec"
Tak to jsem se opravdu strefilskuči píše:celková cena k úhradě byla 124 277Kč s DPH
To že je přední světlo takhle drahý, s tím jsem se už smířil, ale že budou takové rozdíly v ceně v servisech, to jsem fakt nemile překvapen.
S takovým autem a s tak drahými opravami bych bez havarijního pojištění opravdu jezdit nechtěl. To by se mohlo sakra prodražit.
Hyundai i40 CW, Premium, 1,7 CRDi, 100kW, 6A/T
Re: "lehký ťukanec"
no masakr... se pak nedivím že ty pojistky normálním smrtelníkům tak rostou, zlatá flotila...
i30 CW Cool red 1,6 CRDi 100kW Premium AT 17.1.2019 total crashed (né mojí vinou)
i30 fastback Polar White 1,4 T-GDI DCT Style
i30 fastback Polar White 1,4 T-GDI DCT Style
Re: "lehký ťukanec"
Jde to zvladnout za 15 i se svetlem, ale pochopitelne rozpoctem a splasit si sam. Neni to tak cerny, jak se zda, dilu se na i40 da sehnat mraky pod rukou, na vrakacich, v Polsku. Mel jsem na zacatku roku peknou nabidku na bouranou i40, rozpocet vychazela dost pekne, ikdyz byla blbe trefena, nakonec jsem z toho ale utekl kvuli origo sportovnimu vyfuku, sice za nej musel ex majitel zaplatil raketu a 4 koncovky byly super, GDI se s nima kamaradilo, ale moje usi ne.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: "lehký ťukanec"
je mi jasný, že cena dílů bude rozdílná ale zas tak diametrálně nevím nevím...
no s cenou pojištění je to hodně sporný... když si to člověk vezme kolem a kolem... pojišťovny berou cenu podle objemu motoru... a jak známo objemy aut klesají a tak ti, co celý život jezdí s autem menších objemů logicky pozorují, jak se cena zvyšuje to samé i u havárky a ceny dílů :/
no s cenou pojištění je to hodně sporný... když si to člověk vezme kolem a kolem... pojišťovny berou cenu podle objemu motoru... a jak známo objemy aut klesají a tak ti, co celý život jezdí s autem menších objemů logicky pozorují, jak se cena zvyšuje to samé i u havárky a ceny dílů :/
Re: "lehký ťukanec"
Máš úplnou pravdu! V Polsku jsem si koupil xenony i40 OBA dohromady za 2000.-!!! Nepoškozené držáky, a i s výbojkami a trafy. A inzerují se pořád na polském Aukru, jen když koupíte, druhý týden vzroste cena. Musí to někde krást...Hardcam píše:Jde to zvladnout za 15 i se svetlem, ale pochopitelne rozpoctem a splasit si sam. Neni to tak cerny, jak se zda, dilu se na i40 da sehnat mraky pod rukou, na vrakacich, v Polsku. Mel jsem na zacatku roku peknou nabidku na bouranou i40, rozpocet vychazela dost pekne, ikdyz byla blbe trefena, nakonec jsem z toho ale utekl kvuli origo sportovnimu vyfuku, sice za nej musel ex majitel zaplatil raketu a 4 koncovky byly super, GDI se s nima kamaradilo, ale moje usi ne.