No a co je na tom špatně, že je na LOW? Pořád je tedy v limitu daném výrobcem. Tři otázky - kde byla hladina při převzetí nového auta? - byla-li výš, není možné, že u nového auta byl chladící okruh ještě lehce zavzdušněn a po 10.000 km došlo k jeho odvzdušnění? - kde je hladina při ohřátém motoru?
A nakonec to nejdůležitější, kde bude hladina za další 2.000 km? Pokud na tuto otázku bude odpověď, že pod LOW, pak hurá do servisu. Jinak bych se tím vůbec nestresoval
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
.
Mimochodem, v těchto vedrech dostává chladící okruh pořádně zabrat, vůbec bych se nedivil, kdyby byla občas chladící kapalina krátkodobě nad bodem varu a okruh si "odhlečil" přepadem. Stavy kdy moje auto po ujetí 30 kilometrů 4 hodiny stojí a po nastartování během 30 vteřin už teploměr ukazuje provozní teplotu chladící kapaliny, mi moc dobře na pleť nedělají.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate