VIF Super Benzin Aditiv změna "receptury"
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: VIF Super Benzin Aditiv změna "receptury"
Mám kupované v prosinci (plechovku) a je to z Rakouska.
Volkswagen Tiguan People 1,5 eTSi 110 kW mHEV, 2024, modrá Nightshade
Hyundai i30 1,6 MPI 88 kW Weekend, 2014, Ice Blue (XAF)
Ford Focus Combi 1,8 85 kW, 2002, modrá Metropolis
Fiat Brava 1,6 76 kW, 1999, modrošedá
Hyundai i30 1,6 MPI 88 kW Weekend, 2014, Ice Blue (XAF)
Ford Focus Combi 1,8 85 kW, 2002, modrá Metropolis
Fiat Brava 1,6 76 kW, 1999, modrošedá
- Reklama
Re: VIF Super Benzin Aditiv změna "receptury"
Vif pouzivam skoro 2 roky. Zalezi na tom jak je uskladnen. Zdali na nej pere slunce a nebo je mimo dosah svetla. V mrazech zase zrosolovatí. Tahle barva podle mého není na zavadu. Co datum spotreby? Nemas nejakej stoletej?
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Re: VIF Super Benzin Aditiv změna "receptury"
Heled uskladneny bude asi dobre, mam ho primo v byte pri 25°C v uzavrene skrini, tmavej je takto od zacatku koupe a stejne jako dnes ten nove koupeny jsem ten uplne prvni kupoval na oleje.cz, plechovku uz nemam, poslednich par kapek jsem prave nalil do te plastove pruhledne nadoby. Datum vyroby vsak bylo co si hodne dobre pamatuju 2014 (trvanlivost je 2 roky dle plechovky), vim to, protoze jsem ho kupoval poprve jeste do puvodniho motoru a ten po 2 nadrzich menili (nadrz mi vydrzi cca na mesic a motor vymeneny 12/2014), takze prvni liti u me problehlo nekdy 9-10/2014 a vyrobeno bylo par mesicu pred koupi, ostatne jako dnes koupeny ktery je vyrobeny 6/2015
Re: VIF Super Benzin Aditiv změna "receptury"
Takze potvrzuji to co pise Bony, udelal jsem si svoje srovnani.
vezmu to zprava: napravo ve sklenicce je dnes koupene 500ml baleni na oleje.cz
uprostred: baleni koupene vcera na rommar.cz
= obe baleni shodne barvy, konzistence atd., z oleju vyrobeno 22.6.15, z rommaru 23.6.15
nalevo je smes cca pul zbytku puvodniho VIFU z oleju.cz z minuleho roku + dolita druha polovina tim vcerejsim rommarovskym (mam udelany rysky fixou na obsah cca 50ml, proste je to davkovani na jednu plnou nadrz)
je jasne videt ze i ta zredena smes vlevo ma porad tmavsi barvu a jak jsem psal vcera nez jsem ji zredil byla, vice hutnejsi, mela silnejsi zapach, proste bych rekl byla vice koncentrovana
Jeste co jsem patral v pameti, kdyz jsem tehdy koupil ty 2 baleni tech malych 125ml lahvicek VIFu kvuli tem obalum, tak me zarazilo to davkovani ( na plechovce 1ml na 1l paliva a na te 125ml lahvicce bylo napsano, ze to je na jednu nadrz tzn. 50ml vs 125ml), takze to mensi baleni muselo byt vice redeno, coz se mi potvrdilo, kdyz jsem pouzil prvni a dolil lahvicku z plechovky, tak byla barva v porovnani tmavsi, takze bych proste rekl, ze nyni to proste a jednoduse zacli vice redit, tzn. stejna politika potravin, ok cenu zvedat nebudeme, osidime to obsahem a cena zustane stejna (viz priklad blba Cola, nyni nemoznost sehnat Coca colu, Pepsi atd. s obsahem cukru, vsude se nyni pouziva levnejsi fruktozo glukozovy sirup)
Takze zaverem, pockam si jestli mi vubec z ofic. mailu VIFu neco odepisou a spis budu cekat na nove nezavisle testy, jestli nejaky teda budou, jestli mily VIF nebude odted jen predrazenych 500ml pohonnych hmot za 200Kc...
vezmu to zprava: napravo ve sklenicce je dnes koupene 500ml baleni na oleje.cz
uprostred: baleni koupene vcera na rommar.cz
= obe baleni shodne barvy, konzistence atd., z oleju vyrobeno 22.6.15, z rommaru 23.6.15
nalevo je smes cca pul zbytku puvodniho VIFU z oleju.cz z minuleho roku + dolita druha polovina tim vcerejsim rommarovskym (mam udelany rysky fixou na obsah cca 50ml, proste je to davkovani na jednu plnou nadrz)
je jasne videt ze i ta zredena smes vlevo ma porad tmavsi barvu a jak jsem psal vcera nez jsem ji zredil byla, vice hutnejsi, mela silnejsi zapach, proste bych rekl byla vice koncentrovana
Jeste co jsem patral v pameti, kdyz jsem tehdy koupil ty 2 baleni tech malych 125ml lahvicek VIFu kvuli tem obalum, tak me zarazilo to davkovani ( na plechovce 1ml na 1l paliva a na te 125ml lahvicce bylo napsano, ze to je na jednu nadrz tzn. 50ml vs 125ml), takze to mensi baleni muselo byt vice redeno, coz se mi potvrdilo, kdyz jsem pouzil prvni a dolil lahvicku z plechovky, tak byla barva v porovnani tmavsi, takze bych proste rekl, ze nyni to proste a jednoduse zacli vice redit, tzn. stejna politika potravin, ok cenu zvedat nebudeme, osidime to obsahem a cena zustane stejna (viz priklad blba Cola, nyni nemoznost sehnat Coca colu, Pepsi atd. s obsahem cukru, vsude se nyni pouziva levnejsi fruktozo glukozovy sirup)
Takze zaverem, pockam si jestli mi vubec z ofic. mailu VIFu neco odepisou a spis budu cekat na nove nezavisle testy, jestli nejaky teda budou, jestli mily VIF nebude odted jen predrazenych 500ml pohonnych hmot za 200Kc...
Re: VIF Super Benzin Aditiv změna "receptury"
Tak skutečně mám tu plechovku dle popisu také z Rakouska.
Ty informace, co jsem zde uváděl jsem čerpal zde:
http://www.vif.cz/kontakty/ a ostatní je odsud : http://www.vif.cz/produkty/aditiva-do-b ... tiv-1.html
Tak teda skutečně nevím
Jo a původní plechovku už nemám.
Ty informace, co jsem zde uváděl jsem čerpal zde:
http://www.vif.cz/kontakty/ a ostatní je odsud : http://www.vif.cz/produkty/aditiva-do-b ... tiv-1.html
Tak teda skutečně nevím
Jo a původní plechovku už nemám.
Re: VIF Super Benzin Aditiv změna "receptury"
Mam 1L plech z 4/2010 a jeste dobrou polovinu Pouzivam to nepravidelne, hlavne do skutru, do auta jen tak kazdou 5 nadrz a na zimu do sekacky. Snad jeste par let vydrzi... a pak stejne bude valka a zcela jine priority
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2821
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re:
Hoši, už jsem to asi tady někde psal, nejspíše u vláken kolem H1, ale na VIF do nafty jezdím už asi 6 let na všechny nafťáky co mám či jsem měl. (celkem 3). Ředí se 1:1000. Jsou 2 druhy. Letní - řidší a má okrovou barvu (viz foto výše) a zimní - má takovou ošklivou tmavozelenou barvu a je dost hustý. Recepturu mají stejnou, ale ten zimní obsahuje navíc antidepresant, který snižuje bot tuhnutí nafty o několik st. C, takže motory s VIF v palivu snadnějí v zimě startují. Smysl používání VIF spočívá v tom, že jednak zvyšuje mazivost nafty, takže šetří mechanicky čerpadla a vstřikovače, to hlavně, jednak rozpouští karbonové úsady v motoru. Účinek VIF se v souvislosti s rozpouštěním úsad projevuje tak, že motorový olej, pokud VIF není používán od úplně nového vozu bývá černý jako bota při vypouštění. V důsledku toho všeho snižuje mírně spotřebu, ale jen při dlouhodobém a pravidelném používání. Takže když si koupíte VIF, tak prvních cca 2,5-3 tis. km nepoznáte nic. Pak se začne velmi mírně snižovat spotřeba, a to v závislosti na objemu motoru. U H1 mi rozdíl nakonec dělal asi 0,4 litru na 100 km, u 1,5 litrového moteru u Dacie pak cca 0,25. Náběh snížení spotřeby je cca 8 měsíční nebo tak asi 15-18 tis. Km, nebyl li VIF používán od nového motoru. Snížení spotřeby uhradí náklady na VIF, takže to vlastně nic nestojí navíc, spíše méně. Důležitější ale je prodloužení kilometrické životnosti vstřikovačů a čerpadla, což může šetřit budoucí servisní výdaje, o kolik těžko říci, závisí to i na způsobu provozování motoru, stavu motoru a jeho příslušenství do doby, než byl nasazen VIF, typu a konstrukčním provedení těch dílů atd., nedá se to generalizovat.bony píše:Taky jsem rozdelal nove koupenou a ma svetlejsi barvu. Asi opravdu zmena u vyroby...No jo zacalo to pouzivat dost lidi tak to naredime, jeste by mohlo prijit zdrazeni
Naposledy upravil(a) Espero dne 02 říj 2015, 09:12, celkem upraveno 1 x.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: VIF Super Benzin Aditiv změna "receptury"
Naopak, az bude ta valka, bude potreba, aby auto slouzilo
ja bych sem ty katastroficky scenare netahal
ja bych sem ty katastroficky scenare netahal
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: VIF Super Benzin Aditiv změna "receptury"
Espero: doporucil bych precti si ty 2 mohutne strany zde je to opravdu moc obsahleho textu, pak se dozvis, ze vlakno jsem zalozil na VIF do BENZINU, ktery nema a nemel zadne 2 variany, je pouze jeden a ze jsem to zalozil proto, ze to vypada, ze zacli sidit prodavanou koncentraci...
Hardcam: asi tak, pokud ma byt valka, tak bych na jeho miste zacal uz ted lit misto PHH do nadrze treba repkovy olej, olej do kamen apod. az se mu pak vysere motor tak uz to bude jedno protoze mu to auto vyhodi nejakej tank do luftu
Hardcam: asi tak, pokud ma byt valka, tak bych na jeho miste zacal uz ted lit misto PHH do nadrze treba repkovy olej, olej do kamen apod. az se mu pak vysere motor tak uz to bude jedno protoze mu to auto vyhodi nejakej tank do luftu
Re: VIF Super Benzin Aditiv změna "receptury"
Těžko říct, jestli pokaždé hustší znamená kvalitnější. Je pravda, že si na VIF nemůžu stěžovat. Zejména jednoválec na skútru (i v autě) běží znatelně "hladčeji" a sekačka po zimě chytne na první brnk a v nějaký ten čistící efekt člověk holt taky doufá
Jistě je to příměr z jiné oblasti, ale (pro konzervativce bez myčky na nádobí) kdo použije na nádobí hustý jar, nedosáhne nikdy tak skvělé pěnivosti a efektivity, jako s naředěným. Všechno se rychleji a rovnoměrněji smísí a rozpustí.
Vím, že od současných výrobců může člověk málokdy očekávat skutečné zlepšení produktu, ale vyloučit se to nedá
Válečné téma už dál rozvíjet nebudu.
Jistě je to příměr z jiné oblasti, ale (pro konzervativce bez myčky na nádobí) kdo použije na nádobí hustý jar, nedosáhne nikdy tak skvělé pěnivosti a efektivity, jako s naředěným. Všechno se rychleji a rovnoměrněji smísí a rozpustí.
Vím, že od současných výrobců může člověk málokdy očekávat skutečné zlepšení produktu, ale vyloučit se to nedá
Válečné téma už dál rozvíjet nebudu.
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
Re: VIF Super Benzin Aditiv změna "receptury"
Mozno tou zmenou receptury je VIF este kvalitnejsi , takze by som sa asi nebal.. Pochybujem ze by VIF znizil kvalitu a tak v konkurencnom boji stratil zakaznikov. Aj ked tazko zistime akej kvality je momentalne VIF.
Accent 1.5CRDi,81kW ,2007
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
Re: VIF Super Benzin Aditiv změna "receptury"
Jen ozivim tema, dosud jsem na ofiko email co jsem napsal dodavateli nedostal odpoved, takze na me trosku z vysoka prcaj
Re: VIF Super Benzin Aditiv změna "receptury"
Tak já jsem na tom naprosto stejně.t0x!n píše:Jen ozivim tema, dosud jsem na ofiko email co jsem napsal dodavateli nedostal odpoved, takze na me trosku z vysoka prcaj
Jakpak Hardcame, mluvil už jsi s obchoďákem