1.6 CRDi + 7st. automat DCT
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
1.6 CRDi + 7st. automat DCT
Ahoj,
nemate prosim nekdo zkusenosti s novou 7 st. dvojspojkovou prevodovkou DCT ve spojeni s 1.6 CRDi?
Zajimalo by me chovani, vydrz, pripadne jakekoliv komplikace. S nemam bohuzel vubec zadne zkusenosti...
Diky moc.
nemate prosim nekdo zkusenosti s novou 7 st. dvojspojkovou prevodovkou DCT ve spojeni s 1.6 CRDi?
Zajimalo by me chovani, vydrz, pripadne jakekoliv komplikace. S nemam bohuzel vubec zadne zkusenosti...
Diky moc.
- Reklama
Re: 1.6 CRDi + 7st. automat DCT
Ahoj,
vozil jsem se v 100kW DCT a nebylo to uplne spatne. Je pravda, ze to bylo jenom nejakych 10km...
svez se.
vozil jsem se v 100kW DCT a nebylo to uplne spatne. Je pravda, ze to bylo jenom nejakych 10km...
svez se.
Re: 1.6 CRDi + 7st. automat DCT
Svezu, ale spise by me zajimaly nejake dlouhodobejsi zkusenosti - tj. zda je to dobra volba ve smyslu zivotnosti, poruchovosti apod...
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11626
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: 1.6 CRDi + 7st. automat DCT
Tahle kombinace je v nabídce od dubna 2015, takže otázky poruchovosti či dlouhodobé spolehlivosti jsou poněkud obtížně zodpověditelné .
Osobně nevím o nikom, kdo by tuhle kombinaci měl a u "mého" prodejce zatím neprodali ani jednu, takže ani dotaz na servis mi tam toho moc neprozradí.
Osobně nevím o nikom, kdo by tuhle kombinaci měl a u "mého" prodejce zatím neprodali ani jednu, takže ani dotaz na servis mi tam toho moc neprozradí.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: 1.6 CRDi + 7st. automat DCT
Chapu. No, mam prave dilema - hrozne bych chtel automat, ale prave se toho taky trochu bojim...
- michal 2.9
- *
- Příspěvky: 71
- Registrován: 14 úno 2010, 10:44
- Bydliště: Svojšice u Kouřimi
Re: 1.6 CRDi + 7st. automat DCT
Já tuto kombinaci mam a sem s ní zatím maximálně spokojen. Mám ji zatím jen měsíc a najezdil jsem zatím jen 2500 km, ale nemůžu si zatím stěžovat. Jde přesně o 1,6 crdi 100 kw AT.
Hyundai i30 kombi 1,6 CRDi VGT 100 kw 7 st. DCT WEEKEND Premium Polar White (r.v.2015)
Hyundai Terracan 2,9 CRDi 110 kw (r.v.2001)
Hyundai Terracan 2,9 CRDi 110 kw (r.v.2001)
Re: 1.6 CRDi + 7st. automat DCT
Ma ji napr zdemiem, staci trochu sledovat forum.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: 1.6 CRDi + 7st. automat DCT
Merlin tu má 6 príspevkov, tak nechci od neho, aby mal podrobne preštudované fórum.
Ja mám skúsenosť so 7-stupňovým automatom s motorom 1,6 T-GDI v novom Tucsone. Reaguje tam veľmi dobre aj na športovejší štýl jazdy a zdá sa mi celkovo dobrý. Koncom budúceho týždňa idem prevziať práve kombináciu s 1.6 CRDI so 100 kW v i30 kombi. Tak som sám zvedavý, ako sa bude správať v tomto aute.
Ja mám skúsenosť so 7-stupňovým automatom s motorom 1,6 T-GDI v novom Tucsone. Reaguje tam veľmi dobre aj na športovejší štýl jazdy a zdá sa mi celkovo dobrý. Koncom budúceho týždňa idem prevziať práve kombináciu s 1.6 CRDI so 100 kW v i30 kombi. Tak som sám zvedavý, ako sa bude správať v tomto aute.
2018 - Hyundai Tucson 1,6GDI Style Fiery Red
2016 - Hyundai i20 1.2 MPI Comfort + LED svetla biela
2013 - Hyundai i30 kombi 1,6GDI Style + navi + panorama + béžový interiér Hazel Brown
2016 - Hyundai i20 1.2 MPI Comfort + LED svetla biela
2013 - Hyundai i30 kombi 1,6GDI Style + navi + panorama + béžový interiér Hazel Brown
Re: 1.6 CRDi + 7st. automat DCT
Nazdárek
Ano, mám ji od 19.6.2015, najeto cca 12.000km a spokojenost. Vezmu to podle otázek:
Chování - velmi kultivované, řazení plynulé, tiché, při klidné jízdě prakticky neznatelné
Výdrž - to je fakt brzo hodnotit a myslím že i po 5 letech to bude kus od kusu - pokud někdo jezdí jako "ocas", bude jeho převodovka včetně ostatních dílů podle toho vypadat.
Komplikace - viz výše, zatím malý nájezd, je to nové auto takže nic.
Když to rozeberu trošku detailněji: při klidné jízdě po městě jedničku nezaregistruješ, ta je fakt na rozjezd a hned po něm tam skáče 2,3,4, pokud jedeš fakt plynule, tak v 50 tam máš 5 a v 70-80 sedmičku.
Zrychlení - chce to plynulost - pokud na to šlápneš jak bys tam jebl cihlu, bude to jen ječet ale žádné zatlačení do sedaček nečekej, stejně tak pokud jedeš třeba 70 po okresce za pomalejším autem a pak na to prudce šlápneš - auto sice podřadí o 2-3 stupně a motor zařve, ale zrychlení se konat bude až když zase zařadí vyšší rychlostní stupeň - krouťák už je na konci a na předjíždění je právě nejlepší když to táhne od 1800ot po nějaké 3000ot.
Pokud však sešlápneš plyn plynule, odvděčí se ti auto opravdu zajímavým zátahem a plynulým zrychlením až někde ke 170km/h, pak už to vadne, ale pořád v mezích možností...
Spotřeba - v papírech je kombinovaná 5,1 město; 4,0 mimo město; 4,4 kombinovaná; - ha ha ha ... Město - když jsou zácpy, jedeš za 8, když nejsou tak za 6,5-7. Samozřejmě nejsem brzda provozu, ale taky si nepotřebuju nic dokazovat (vozím 2,5letého syna, takže se podle toho chovám). Mimo město kolem 5,5, kombinovaná spotřeba Ostrava - Šibenik při dodržování rychlostních limitů +10km/h byla 5,8l/100km.
Něco přičítám gumám (225 na 17"), něco taky syrovosti motoru - auto není pořádně zajeté. Ale i tak, je to nárůst o 30% a aspoň to ukazuje, jak "kokotská" je metodika měření spotřeby v EU.
Jinak je to opravdu příjemné svezení a pokud by se mě někdo ptal jestli bych příště volil stejně, tak - URČITĚ JO! Ale já fakt nalítám hodně km ročně. A co je masakr - mrkněte se do konfigurátoru kolik se připlácí za 100kW 1,6 CRDi a 7st. DCT oproti základní 1,4 nebo 1,6 - ne, nehledejte - je to 225.000 - prostě standardně jste u kombíka na 560.000 v bílé barvě a úplně základní výbavě ani nemrknete a to je za rodinné vozítko z Nošovic moc, to ať se na mě nikdo nezlobí...
Ano, mám ji od 19.6.2015, najeto cca 12.000km a spokojenost. Vezmu to podle otázek:
Chování - velmi kultivované, řazení plynulé, tiché, při klidné jízdě prakticky neznatelné
Výdrž - to je fakt brzo hodnotit a myslím že i po 5 letech to bude kus od kusu - pokud někdo jezdí jako "ocas", bude jeho převodovka včetně ostatních dílů podle toho vypadat.
Komplikace - viz výše, zatím malý nájezd, je to nové auto takže nic.
Když to rozeberu trošku detailněji: při klidné jízdě po městě jedničku nezaregistruješ, ta je fakt na rozjezd a hned po něm tam skáče 2,3,4, pokud jedeš fakt plynule, tak v 50 tam máš 5 a v 70-80 sedmičku.
Zrychlení - chce to plynulost - pokud na to šlápneš jak bys tam jebl cihlu, bude to jen ječet ale žádné zatlačení do sedaček nečekej, stejně tak pokud jedeš třeba 70 po okresce za pomalejším autem a pak na to prudce šlápneš - auto sice podřadí o 2-3 stupně a motor zařve, ale zrychlení se konat bude až když zase zařadí vyšší rychlostní stupeň - krouťák už je na konci a na předjíždění je právě nejlepší když to táhne od 1800ot po nějaké 3000ot.
Pokud však sešlápneš plyn plynule, odvděčí se ti auto opravdu zajímavým zátahem a plynulým zrychlením až někde ke 170km/h, pak už to vadne, ale pořád v mezích možností...
Spotřeba - v papírech je kombinovaná 5,1 město; 4,0 mimo město; 4,4 kombinovaná; - ha ha ha ... Město - když jsou zácpy, jedeš za 8, když nejsou tak za 6,5-7. Samozřejmě nejsem brzda provozu, ale taky si nepotřebuju nic dokazovat (vozím 2,5letého syna, takže se podle toho chovám). Mimo město kolem 5,5, kombinovaná spotřeba Ostrava - Šibenik při dodržování rychlostních limitů +10km/h byla 5,8l/100km.
Něco přičítám gumám (225 na 17"), něco taky syrovosti motoru - auto není pořádně zajeté. Ale i tak, je to nárůst o 30% a aspoň to ukazuje, jak "kokotská" je metodika měření spotřeby v EU.
Jinak je to opravdu příjemné svezení a pokud by se mě někdo ptal jestli bych příště volil stejně, tak - URČITĚ JO! Ale já fakt nalítám hodně km ročně. A co je masakr - mrkněte se do konfigurátoru kolik se připlácí za 100kW 1,6 CRDi a 7st. DCT oproti základní 1,4 nebo 1,6 - ne, nehledejte - je to 225.000 - prostě standardně jste u kombíka na 560.000 v bílé barvě a úplně základní výbavě ani nemrknete a to je za rodinné vozítko z Nošovic moc, to ať se na mě nikdo nezlobí...
i30 CW Cool red 1,6 CRDi 100kW Premium AT 17.1.2019 total crashed (né mojí vinou)
i30 fastback Polar White 1,4 T-GDI DCT Style
i30 fastback Polar White 1,4 T-GDI DCT Style
Re: 1.6 CRDi + 7st. automat DCT
diky za info - zajimave
Co rikas na tuhle recenzi: http://zavolantom.autovia.sk/clanky/58- ... utomat-dct
Je to sice jiny motor, ale tu prevodovku tam docela hani - zejmena pri jizde z kopce. Po pravde si nejsem uplne jisty, jak to vlastne presne mysli - tj. co povazuji za 'jizdu z kopce' a jak se pri tom chovaji (spalnou na brzdu, nebo jen sundaji nohu z plynu...).
Co rikas na tuhle recenzi: http://zavolantom.autovia.sk/clanky/58- ... utomat-dct
Je to sice jiny motor, ale tu prevodovku tam docela hani - zejmena pri jizde z kopce. Po pravde si nejsem uplne jisty, jak to vlastne presne mysli - tj. co povazuji za 'jizdu z kopce' a jak se pri tom chovaji (spalnou na brzdu, nebo jen sundaji nohu z plynu...).
Re: 1.6 CRDi + 7st. automat DCT
dovolim si nesuhlasit. pri predbiehani to radi spravne - k oblasti maximalnemu vykonu. urcite, ak chces obiehat {co najrychlejsie}, tak tvoje uvadzane otacky {1800-3000} su nizke a budu ta zozadu tlacit aj vykonovo slabsie vozidla... vyskusaj si niekde zobrat do ruky stopky a vyskusat pruzne zrychlenie napr. z 80-120 na trojke, stvorke, patke...zdeminem píše:Nazdárek
Zrychlení - chce to plynulost - pokud na to šlápneš jak bys tam jebl cihlu, bude to jen ječet ale žádné zatlačení do sedaček nečekej, stejně tak pokud jedeš třeba 70 po okresce za pomalejším autem a pak na to prudce šlápneš - auto sice podřadí o 2-3 stupně a motor zařve, ale zrychlení se konat bude až když zase zařadí vyšší rychlostní stupeň - krouťák už je na konci a na předjíždění je právě nejlepší když to táhne od 1800ot po nějaké 3000ot.
Pokud však sešlápneš plyn plynule, odvděčí se ti auto opravdu zajímavým zátahem a plynulým zrychlením až někde ke 170km/h, pak už to vadne, ale pořád v mezích možností...
ako priklad testu sice ine vozidlo, ale tiez dieslove:
https://www.youtube.com/watch?v=mLXgjRW5kcE {kia sorento 2.0crdi na 3./4./5./6., stupni 7.4/7.8/9.7/15.6sec}
{a kopec dalsich vozidiel a podobnych testov...}
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Re: 1.6 CRDi + 7st. automat DCT
JoKo - já to možná napsal blbě - každopádně pokud prostě jen sešlápneš prudce plyn na podlahu, tak to nejdřív zařve jak kobyla a zrychlení se nekoná, protože to najednou točí maximální otáčky když to podřadí o hodně níž a už nemá kam dál táhnout, takže zase řadí nahoru. Kdežto když to máš už v nohách a sešlápneš si ten pedál plynule, tak si podřadí "tak akorát" a táhne to nádherně... max krouťák je u tohohle motoru 300Nm v otáčkách 1750 - 2500, takže to je ideální spektrum otáček pro zrychlování... další možnost je přehodit si páku do manuálního režimu a předjíždění si přichystat, ale ruku na srdce - tohle jsem dělal za celou dobu možná 3x a to fakt bylo místo, kde jsem se táhnul za někým, kdo neuměl projet zatáčku a na rovince tomu schválně nakládal jen aby ho hjondé nepředjelo...
Merlin: na video kouknu jak budu mít čas, nicméně já s jízdou z kopce fakt nemám problém, mám ve "svých trasách" jak dlouhé táhlé klesání tak i místa, kde je povolená 50km/h a sešup 12%. Ano, u toho prudkého sešupu nejdřív auto nepozná, že by mělo brzdit, ale ve chvíli kdy si chvilku brzdou pohlídám aby se drželo +-kolem 60km/h, tak si začne motor sám podřazovat a přibržďovat motorem.
EDIT: jo tak ono to není video ale článek, tak jdu číst
EDIT2: jo tak on si stěžuje že mu to podřazuje při jízdě z kopce a brzdí motorem... no tak to je zase čistě subjektivní problém onoho jedince, sám to píše že na každý automat si musíte zvykat a nejinak tomu je i tady.
Merlin: na video kouknu jak budu mít čas, nicméně já s jízdou z kopce fakt nemám problém, mám ve "svých trasách" jak dlouhé táhlé klesání tak i místa, kde je povolená 50km/h a sešup 12%. Ano, u toho prudkého sešupu nejdřív auto nepozná, že by mělo brzdit, ale ve chvíli kdy si chvilku brzdou pohlídám aby se drželo +-kolem 60km/h, tak si začne motor sám podřazovat a přibržďovat motorem.
EDIT: jo tak ono to není video ale článek, tak jdu číst
EDIT2: jo tak on si stěžuje že mu to podřazuje při jízdě z kopce a brzdí motorem... no tak to je zase čistě subjektivní problém onoho jedince, sám to píše že na každý automat si musíte zvykat a nejinak tomu je i tady.
i30 CW Cool red 1,6 CRDi 100kW Premium AT 17.1.2019 total crashed (né mojí vinou)
i30 fastback Polar White 1,4 T-GDI DCT Style
i30 fastback Polar White 1,4 T-GDI DCT Style
Re: 1.6 CRDi + 7st. automat DCT
Já jsem se svezl v testovacím autě s touhle dvojspojkou můj názor je ten, že klasický hydroměnič je prostě klasický hydroměnič.. Moje 10 let stará převodovka ZF řadí příjemněji a hlavně si daleko víc rozumí s autem než kombinace v Hyu.. ale to neberte hako krituku, jen strovnání vozidel vyšší třídy a nižší střední nebo jak tomu říkají..
Re: 1.6 CRDi + 7st. automat DCT
Máme tuto kombinaci v rodině a je to velice příjemné svezení. Nemám zkušenost s jinou dvouspojkou, ale tato se chová opravdu velice kultivovaně. Jen při té jízdě z kopce by mohla držet vyšší kvalt, ale jde jen o zvyk a nevidím v tom zásadní problém. Spotřeba je podle PP za 3tis. Km 6l/100.
i40 CRDi Style + Navi
Re: 1.6 CRDi + 7st. automat DCT
Ahoj, jsem tu u Vás sice nový. Ale mám bohaté zkušenosti se značkou. Mám najeto stovky KM s různými motory a převodovkami této značky. Osobně doporučuji u I30 starší 6-ti rychlostní automat. Lépe reaguje na plyn, a neškube. Jinak u Tucsona 7 DCT je dobrá volba