Vibrace karoserie při 90 km/h
Moderátor: Moderátoři
Vibrace karoserie při 90 km/h
Dobrý den, chci poprosit o radu. Koupil jsem Terouše a po ujetí cca 1000 km po dálnici 130-140km/h se mi oběvily vibrace do karoserie. Nejdříve jen jemné a po té silnější, které se objevují jen v rychlosti od 85 do cca 95 km/h. Je jedno zda ma automat zařazeno 3. nebo 4. stupeň a nezáleží na otáčkách motoru. Vyměnil jsem kotouče, koupil nové gumy a stále stejné. Při vyřazení na N a jízdě z kopce se vibrace trochu zmírní ale hučení zůstává. Vše končí buď nad rychlost 100 km/h a nebo pod rychlost 80 km/h. Je jedno zda je auto v tahu či se jen sune na čtvt plynu dopředu. Mohou to dělat ložiska předních kol? Nebo poloosy na předku? Nebo něco kolem kardanu a uložení motoru? Jediné na co mi upozornil mechanik při výměně kotoučů bylo že jsem měl ložiska na předku stažená moc a prý mají mít určitou vůli - tak jí tam udělal. Tuto vůli jsme opět stahli čistě z důvodů zda se vibrace neodporoučí ale bez odezvy. jediné co se mi zdálo že se změnily, ale nevím... Děkuji za odpověď
- Reklama
Re: Vibrace karoserie při 90 km/h
Zdravim, mel jsem podobny problem ale me to delalo jen do kopce ne vsak pokazde.
Koukni se na kardanku prohlidni stredove lozisko a zasouvaci spoj mezi zadni a predni casti.
take zahejbej krizema v predu v zadu a uprostred.
Kdyz tam bude vule nebo ne, vyndej kardanku dej to do 4x4 a zkus jet jenom na predek.
Kdyz to prestane budes znat pricinu, kdyz to nepomuze, muze to byt predni poloosa.
Ulozeni motoru to urcite nebude, protoze ti to dela i kdyz neni motor v zaberu.
Hodne stesti.
Koukni se na kardanku prohlidni stredove lozisko a zasouvaci spoj mezi zadni a predni casti.
take zahejbej krizema v predu v zadu a uprostred.
Kdyz tam bude vule nebo ne, vyndej kardanku dej to do 4x4 a zkus jet jenom na predek.
Kdyz to prestane budes znat pricinu, kdyz to nepomuze, muze to byt predni poloosa.
Ulozeni motoru to urcite nebude, protoze ti to dela i kdyz neni motor v zaberu.
Hodne stesti.