1,2i benzín nebo 1,1 CRDinafta?
Moderátoři: amaize, Moderátoři
Re: 1,2i benzín nebo 1,1 CRDinafta?
Pánové rád se pochlubím, nebo jen přiznám a zhodnotíte sami.
Nová i20 se mi moc líbí tvarem a i výbavou a tak A taky ta barva, trochu ženské, že. Nicméně 1,2 DOHC 16V,55KW, 5st. manuál, výbava Family+, Paket Club, Mandarine Oranž.
Cena po slevě 40 000,- je 236 790,-
Co vy na to?
Nová i20 se mi moc líbí tvarem a i výbavou a tak A taky ta barva, trochu ženské, že. Nicméně 1,2 DOHC 16V,55KW, 5st. manuál, výbava Family+, Paket Club, Mandarine Oranž.
Cena po slevě 40 000,- je 236 790,-
Co vy na to?
- Reklama
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11625
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: 1,2i benzín nebo 1,1 CRDinafta?
Mně se tahle barva líbí . A cena za danou konfiguraci je dle mého názoru velmi dobrá.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: 1,2i benzín nebo 1,1 CRDinafta?
Gratuluji k autu! Cena velmi slušná, do 250 to dává smysl, kolem 270 by jsem volil Jazz.
Hyundai i30 1,6crdi style ice blue 06/2012-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
- frawd
- Moderátor
- Příspěvky: 401
- Registrován: 21 pro 2011, 09:09
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,2i benzín nebo 1,1 CRDinafta?
Farba je skvelá.
2014 Hyundai ix20 1,6 A/T Style
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
Re: 1,2i benzín nebo 1,1 CRDinafta?
Děkuji za hodnocení, jsem rád že se vám líbí i ta barva.
Tak teď se jen dočkat příštího týdne
A pak budu řešit so s mojím kleplým Getzem
Tak teď se jen dočkat příštího týdne
A pak budu řešit so s mojím kleplým Getzem
Re: 1,2i benzín nebo 1,1 CRDinafta?
Tak jsem koupil 1,2 benzin 55KW a jsem spokojený. Mrzí mě akorát, že je to 5ti kvalt, alespoň s tím nemusím pořád kvedlat. Na 5 stupeň jede od 50km a nic není slyšet.
Mou se mi to líbí. Dík
Mou se mi to líbí. Dík
-
- **
- Příspěvky: 144
- Registrován: 09 říj 2015, 11:05
Re: 1,2i benzín nebo 1,1 CRDinafta?
Jako nový majitel i20 1.1 CRDi připojím první dojmy z ježdění s tímto motorem. Podle papírových údajů je to jeden z nejlínějších motorů na trhu (0-100 za 16s). Taky jsem se trochu děsil co mě čeká až mi objednané auto dorazí, neboť nikdo z pražských prodejců ho neměl v době kdy jsem objednával k vyzkoušení jako předváděčku, takže jsem si vyzkoušel pouze 1.2 55kW a upřímně - to mě nenadchlo.
Ale realita mě velmi příjemně překvapila. Motor je na třívalec neuvěřitelně tichý (alespoň zevnitř vozu) a kultivovaný. Velmi ochotně se vytáčí, za což vděčí i poměrně nakrátko poskládanému 6tikvaltu.
Jízda s ním je velmi příjemná a vzhledem k tomu, že veškerý potenciál kterým disponuje odevzdává v pásmu mezi 1800 až 2900 ot/min (otáčky které jsem zvyklý využívat nejvíc) mi při běžné jízdě připomíná benínovou 18 nebo dvoulitr. Problém nastává až ve chvíli kdy bych chtěl šlápnout více na plyn, vytočil ho nad 3 tis a čekal bych že auto vyrazí. Nevyrazí - pouze se změní zvuková kulisa a nestane se nic. S tím je potřeba se sžít, a prostě řadit tak, aby byly otáčky mezi 2-3tis. Pak se dá jezdit celkem svižně. Není problém ani táhlý kopec na 6ku (samozřejmě přiměřeně prudký). 140 na dálnici nebudí pocit že by člověk jakkoliv auto týral (musím se v záběhu trochu krotit).
Zatím najeto 1200 km, PC ukazuje průměr 4,7 l/100km - předpokládám že až si motor sedne, bude se reálná spotřeba pohybovat někde kolem 4,5
DPF se vypaloval poprvé na 700 km, podruhé na 1150 - trvá to asi 5 nebo 6km
Pokud někdo jezdíte štreky na které je nafta vhodná - typicky příměstské ježdění např. 30-40 kilometrů do práce, není potřeba se minimálně ohledně výkonu a pocitu z jízdy tohoto motoru bát. Naopak, předvádí víc než by od něj člověk čekal.
Ale realita mě velmi příjemně překvapila. Motor je na třívalec neuvěřitelně tichý (alespoň zevnitř vozu) a kultivovaný. Velmi ochotně se vytáčí, za což vděčí i poměrně nakrátko poskládanému 6tikvaltu.
Jízda s ním je velmi příjemná a vzhledem k tomu, že veškerý potenciál kterým disponuje odevzdává v pásmu mezi 1800 až 2900 ot/min (otáčky které jsem zvyklý využívat nejvíc) mi při běžné jízdě připomíná benínovou 18 nebo dvoulitr. Problém nastává až ve chvíli kdy bych chtěl šlápnout více na plyn, vytočil ho nad 3 tis a čekal bych že auto vyrazí. Nevyrazí - pouze se změní zvuková kulisa a nestane se nic. S tím je potřeba se sžít, a prostě řadit tak, aby byly otáčky mezi 2-3tis. Pak se dá jezdit celkem svižně. Není problém ani táhlý kopec na 6ku (samozřejmě přiměřeně prudký). 140 na dálnici nebudí pocit že by člověk jakkoliv auto týral (musím se v záběhu trochu krotit).
Zatím najeto 1200 km, PC ukazuje průměr 4,7 l/100km - předpokládám že až si motor sedne, bude se reálná spotřeba pohybovat někde kolem 4,5
DPF se vypaloval poprvé na 700 km, podruhé na 1150 - trvá to asi 5 nebo 6km
Pokud někdo jezdíte štreky na které je nafta vhodná - typicky příměstské ježdění např. 30-40 kilometrů do práce, není potřeba se minimálně ohledně výkonu a pocitu z jízdy tohoto motoru bát. Naopak, předvádí víc než by od něj člověk čekal.
i20 1.1CRDi (2015)
Re: 1,2i benzín nebo 1,1 CRDinafta?
Moc ti přeji novou I20 ja mám i20-ku 5/2013 a hlavně jsem ji kupoval protože má 1248 cm3 a 63 kW nevím proč se u NOVÉ i20 vrátili na 55 kW?Až prosím naložíš auto 3 osoby a větší náklad/nákup/ tak prosím napiš,mě motor stíhá ale je to tak tak a když pustím klimu tak nevím nevím.Uvidíš a ucítíš sám.Ahoj Ladislav
Hyundai i20 INCLUSIVE 1.2 DOHC 16V (1248ccm/63kW/86HP) Electric Red,Paket Plus.
-
- **
- Příspěvky: 144
- Registrován: 09 říj 2015, 11:05
Re: 1,2i benzín nebo 1,1 CRDinafta?
Zatím mám vyzkoušeno 2+týdenní nákup a žádný problém, ale plné zatížení určo znát být musí.
Děti nám odrostli a jezdíme max. ve dvou, občas (jednou za měsíc)s námi vyrazí na nedělní návštěvu babičky ještě dcera. Jinak denně do práce sám - to dělá tak 75% ze za rok naježděných 25 tis.
Prostě jsme se doma shodli že nám tenhle prcek bude stačit. Přesvědčila mě hlavně ta zářijová akční cena - jak už jsem tady někde psal, za auto jsem dal 239 t. To mi přišlo na diesela jako super cena. Přecházel jsem z Focuse II TDCi 85kW z r.2007 v kombíku-na toho jsem si nemohl stěžovat, ale měl už najeto 280 tis - takže nadešel čas na změnu.Původně jsem myslel opět na ojetinu s tím že velikost,výkon,výbava a t.d. ale nakonec to dopadlo takto a myslím že jsem chybu neudělal.
Děti nám odrostli a jezdíme max. ve dvou, občas (jednou za měsíc)s námi vyrazí na nedělní návštěvu babičky ještě dcera. Jinak denně do práce sám - to dělá tak 75% ze za rok naježděných 25 tis.
Prostě jsme se doma shodli že nám tenhle prcek bude stačit. Přesvědčila mě hlavně ta zářijová akční cena - jak už jsem tady někde psal, za auto jsem dal 239 t. To mi přišlo na diesela jako super cena. Přecházel jsem z Focuse II TDCi 85kW z r.2007 v kombíku-na toho jsem si nemohl stěžovat, ale měl už najeto 280 tis - takže nadešel čas na změnu.Původně jsem myslel opět na ojetinu s tím že velikost,výkon,výbava a t.d. ale nakonec to dopadlo takto a myslím že jsem chybu neudělal.
i20 1.1CRDi (2015)
Re: 1,2i benzín nebo 1,1 CRDinafta?
Lado, nikam sa vracat nemuseli. 55kW naftak bol v ponuke vzdy, akurat ho trochu zmensili z 1.4 na 1.1
Re: 1,2i benzín nebo 1,1 CRDinafta?
tak se musím přidat mám objednán 1,1 crdi se kterým se svezl cca 10 km a byl jsem překvapen nevím kde vzali těch 16s auto jelo dobře .jinak jsem nechtěl máme sandero 1,6 mpi 4roky staré chtěli jsme ještě počkat ,ale když jsme uviděli akci benzín za cenu dieselu ani jsem neváhal máme hnědou met. s cappuccino podle mě nej kombinace má přijít 15.prosince cena 259 000 s koberečky
WV T5 2,0 TDI
DACIA SANDERO 1,6 MPI
HYUNDAI I20 1,1 CRDI
DACIA SANDERO 1,6 MPI
HYUNDAI I20 1,1 CRDI
Re: 1,2i benzín nebo 1,1 CRDinafta?
Ahoj všem,
mám doma i20 1,1 CRDi od 15.12., najeto zatim lehce přes tři tisíce (mně se asi nafta vyplatí...) a jsem v podstatě spokojenej. Tříválcovou koncepci tý věci nikdo neodpáře, chce to hlavně netrápit nízkejma otáčkama. Mezi dvěma a třema tisícema se to dá poslouchat, nevibruje to a docela to i jede, víc točit už to nemá smysl. Šestku řadim na rovině od osmdesáti, do kopce v kilu, jinak ty tři veverky akorát nadávaj, ale práci neudělaj žádnou. Průměr mi to ukazuje od 4,2 na okreskách přes 5,4 po Praze až k 6,9 při letu Praha Brno a zpátky víceméně co to dá, na což to ovšem stavěný neni, jasně. Jsem zvědavej, co to udělá, až za pár desítek tisíc km trochu povolej silentbloky na motoru, dle kamaráda se prej vibrace uklidněj, moc tomu ovšem, při vzpomínce na fabii 1,4 TDI, nevěřim.
mám doma i20 1,1 CRDi od 15.12., najeto zatim lehce přes tři tisíce (mně se asi nafta vyplatí...) a jsem v podstatě spokojenej. Tříválcovou koncepci tý věci nikdo neodpáře, chce to hlavně netrápit nízkejma otáčkama. Mezi dvěma a třema tisícema se to dá poslouchat, nevibruje to a docela to i jede, víc točit už to nemá smysl. Šestku řadim na rovině od osmdesáti, do kopce v kilu, jinak ty tři veverky akorát nadávaj, ale práci neudělaj žádnou. Průměr mi to ukazuje od 4,2 na okreskách přes 5,4 po Praze až k 6,9 při letu Praha Brno a zpátky víceméně co to dá, na což to ovšem stavěný neni, jasně. Jsem zvědavej, co to udělá, až za pár desítek tisíc km trochu povolej silentbloky na motoru, dle kamaráda se prej vibrace uklidněj, moc tomu ovšem, při vzpomínce na fabii 1,4 TDI, nevěřim.
Re: 1,2i benzín nebo 1,1 CRDinafta?
a máte start stop systém ?
WV T5 2,0 TDI
DACIA SANDERO 1,6 MPI
HYUNDAI I20 1,1 CRDI
DACIA SANDERO 1,6 MPI
HYUNDAI I20 1,1 CRDI
-
- **
- Příspěvky: 144
- Registrován: 09 říj 2015, 11:05
Re: 1,2i benzín nebo 1,1 CRDinafta?
Já bohužel jo. To už tam asi cpou jako standard.kupi20 píše:a máte start stop systém ?
i20 1.1CRDi (2015)
Re: 1,2i benzín nebo 1,1 CRDinafta?
asi jo no uvidíme co to bude dělat
WV T5 2,0 TDI
DACIA SANDERO 1,6 MPI
HYUNDAI I20 1,1 CRDI
DACIA SANDERO 1,6 MPI
HYUNDAI I20 1,1 CRDI