Za 3j válcový diesel s 55kW by som to nevymenil.
i20 1,1 crdi: 0-100km/h: 16s,
ix20 1,6i: 0-100km/h: 10,8s,
Samozrejme, že i20 diesel može dať niekomu zmysel. Tak ako má zmysel SUV... V prípade témy na ktorú reagujeme to zmysel nemá.
Vyplatí se vyměnit 1.6 CVVT za 1.4 CRDi 66kW?
Moderátoři: frawd, Moderátoři
Re: Vyplatí se vyměnit 1.6B za 1.4 D 66kW?
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
- Reklama
-
- **
- Příspěvky: 144
- Registrován: 09 říj 2015, 11:05
Re: Vyplatí se vyměnit 1.6B za 1.4 D 66kW?
Papírově samozřejmě nemá čím přesvědčit. Ale momentálně střídám služebního Roomstera 1.6 MPI tuším že nějakých 76kW s tou soukromou i20 a ten tříválec se mi jeví jako živější a točivější. Není to sice auto na sprinty, ale pokud se člověk naučí zacházet s tím šestikvaltem, využívat krouťák a držet otáčky mezi 1800 a 2800 tak je to neuvěřitelně agilní a snaživý agregát.Přitom tichý. Samozřejmě mu chybí ta špička ve vysokých otáčkách ale ty spousta lidí nevyužívá ani u benzínu
Ve středu jsem ho trochu otestoval cestou do Dráždan na nákupy a nechápal jsem co dával při těch svých papírových parametrech na šestku.
Ve středu jsem ho trochu otestoval cestou do Dráždan na nákupy a nechápal jsem co dával při těch svých papírových parametrech na šestku.
i20 1.1CRDi (2015)
Re: Vyplatí se vyměnit 1.6B za 1.4 D 66kW?
Verím ti. Určite ide ten tvoj motor dobre, ale aj tak by som ho nevymenil za 1,6i. Koncernová 1,6mpi sa nedá porovnávať s 1,6 cvvt. To sú 2 svety...
S nájazdom 15 000km ročne by som o diesly neuvažoval. Fakt to nemá význam...
S nájazdom 15 000km ročne by som o diesly neuvažoval. Fakt to nemá význam...
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
-
- **
- Příspěvky: 144
- Registrován: 09 říj 2015, 11:05
Re: Vyplatí se vyměnit 1.6B za 1.4 D 66kW?
Já při 15tis asi taky ne (to je na diesela opravdu malý nájezd), ale bohužel najezdím o 10tis víc.
Nejsem typ co vychvaluje něco jen proto že si to koupil. Jestli budeš mít někdy možnost 1.1crdi projet tak ho vzkoušej. Budeš překvapenej. Já jsem benzín 1.2 55kW v i20 zkoušel a upřímně, za něj bych těch 240t nedal..
Ale původní dotaz opravdu zněl zda měnit zánovní 1.6 v iX20 za bazarový diesel bez jasné historie. Souhlasím s tím že to by byla příliš riziková volba a taky bych to asi nedoporučil.
Nejsem typ co vychvaluje něco jen proto že si to koupil. Jestli budeš mít někdy možnost 1.1crdi projet tak ho vzkoušej. Budeš překvapenej. Já jsem benzín 1.2 55kW v i20 zkoušel a upřímně, za něj bych těch 240t nedal..
Ale původní dotaz opravdu zněl zda měnit zánovní 1.6 v iX20 za bazarový diesel bez jasné historie. Souhlasím s tím že to by byla příliš riziková volba a taky bych to asi nedoporučil.
i20 1.1CRDi (2015)
Re: Vyplatí se vyměnit 1.6B za 1.4 D 66kW?
Súhlasím s tebou.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
- frawd
- Moderátor
- Příspěvky: 401
- Registrován: 21 pro 2011, 09:09
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyplatí se vyměnit 1.6B za 1.4 D 66kW?
Spotreba 5,5 nie je problém, elektrické prikurovanie auto zohreje dosť rýchlo, aj DPF sa stihne regenerovať. Servisné prehliadky stoja okolo 250 EUR, ale neriešim vlastný olej. Obával by som sa akurát neznámej histórie kúpenej jazdenky.
U mňa pri kúpe bola voľba jasná, o benzíne som ani neuvažoval.
U mňa pri kúpe bola voľba jasná, o benzíne som ani neuvažoval.
2014 Hyundai ix20 1,6 A/T Style
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
Re: Vyplatí se vyměnit 1.6B za 1.4 D 66kW?
Pozor na tie DPF - pri prevažujúcich kratších jazdách v meste sa nestíhajú vypáliť.frawd píše:Spotreba 5,5 nie je problém, elektrické prikurovanie auto zohreje dosť rýchlo, aj DPF sa stihne regenerovať. Servisné prehliadky stoja okolo 250 EUR, ale neriešim vlastný olej. Obával by som sa akurát neznámej histórie kúpenej jazdenky.
U mňa pri kúpe bola voľba jasná, o benzíne som ani neuvažoval.
Raz som so služobným Accordom musel ísť kvôli DPF do servisu. Palubný počítač ma najprv varoval a potom obmedzil radikálne výkon motoru. Čím ma prinútil navštíviť servis, stráviť tam hodinu a zaplatiť cca 50 E (ale možno si to nepamätám presne). Podobnú skúsenosť mala sestra môjho kamaráta s naftovou C3 Picasso.
ix20Style * 1,4 l CVVT 90 HP * biely ako čerstvo napadaný sneh
Re: Vyplatí se vyměnit 1.6 CVVT za 1.4 CRDi 66kW?
Tak kauza je u konce, že je rozhodně proti výěmně za akční i20 1.1 CRDI (che prý pohodlné auto s větším kufrm) a ix20 1.4D by už vyžadoval doplatek, což také nebylo schváleno. Tisicovka navíc měsíčně prý není tak podstatná....
Děkuji všem za rady a názory...
Děkuji všem za rady a názory...