LPG
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
- Reklama
Re: LPG
Na to se da normalne zeptat bez citace. Stejne jako ted pisu tobe.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: LPG
Zdravím páni, pokial nemáte v hlave valcov TVRDÉ sedlá ventilov, tak LPG ani nedávajte . Kórejci a japonci dávaju do motorov mäkké sedlá a tie sa podpalujú, nepomôže ani primazávanie. Mal som fabiu na LPG (podpálené sedlo ventilu)
Naposledy upravil(a) sbranq dne 14 pro 2015, 11:03, celkem upraveno 1 x.
Hyundai i30 1,6 mpi
Škoda Fabia II
Škoda Fabia I
Daewoo Matiz
Chrysler 180
Fiat 126p
Škoda 105L
Škoda 100MB
Škoda Fabia II
Škoda Fabia I
Daewoo Matiz
Chrysler 180
Fiat 126p
Škoda 105L
Škoda 100MB
- Zbyněk Hanáček
- **
- Příspěvky: 283
- Registrován: 11 úno 2011, 17:41
- Bydliště: Džungľa
Re: LPG
69pavel: sbranq vyhulil nebo vypil dobrý matroš. Vidím datum registrace a počet příspěvků a neschopnost dopsat příspěvek do konce
三菱・コルト 1.3 Po čertech povedený ďáblík pro moji Micku
현대 라비타 čadikolo s 1.6 a LPG od BRC ( teď )
Ibiza 1.4. Motor BXW. Nejhorší auto
Lantra Kombi 1.6 84kW (2005-2015)
Opel kadet Kombi 1.6 (1999-2009)
Škoda 100 (1994-1999)
현대 라비타 čadikolo s 1.6 a LPG od BRC ( teď )
Ibiza 1.4. Motor BXW. Nejhorší auto
Lantra Kombi 1.6 84kW (2005-2015)
Opel kadet Kombi 1.6 (1999-2009)
Škoda 100 (1994-1999)
Re: LPG
Ahoj 69 Pavle !
Nechci Tebe ani nikoho jiného opíjet rohlíkem ! Toto fórum mi je dobrým zdrojem rad a zkušeností a tak sem občas napíši i já. Třeba to bude někoho také zajímat. Nejsem profík a mohu se mýlit. Jsem jen povoláním leteckého mechanika trochu poblíž.
O měření komprese jsem psal ve svých minulých příspěvcích. I o výrobě měřáku, který se jinak dá i koupit. Jen bych k tomu dodal, že info "Pepeho", který dělá ventilové vůle větší, než jsou předepsané asi řeší moji otázku - proč mám při prvním měření nižší tlak a při druhém, vzápětí po "vydýchání" válce vyšší. Ventily jsou po prohřevu na plyn natolik ohřáté a roztažené, že maličko nedosedají do sedel a proto nedosáhnu možného tlaku. Po opětovném protočení motorem - "vydýchání" se ochladí a již zcela dosedají do sedel.
Prolistuj následující stránky tohoto fóra :
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... d&start=90
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... &start=150
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... &start=165
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... &start=180 Zdraví Honza
Nechci Tebe ani nikoho jiného opíjet rohlíkem ! Toto fórum mi je dobrým zdrojem rad a zkušeností a tak sem občas napíši i já. Třeba to bude někoho také zajímat. Nejsem profík a mohu se mýlit. Jsem jen povoláním leteckého mechanika trochu poblíž.
O měření komprese jsem psal ve svých minulých příspěvcích. I o výrobě měřáku, který se jinak dá i koupit. Jen bych k tomu dodal, že info "Pepeho", který dělá ventilové vůle větší, než jsou předepsané asi řeší moji otázku - proč mám při prvním měření nižší tlak a při druhém, vzápětí po "vydýchání" válce vyšší. Ventily jsou po prohřevu na plyn natolik ohřáté a roztažené, že maličko nedosedají do sedel a proto nedosáhnu možného tlaku. Po opětovném protočení motorem - "vydýchání" se ochladí a již zcela dosedají do sedel.
Prolistuj následující stránky tohoto fóra :
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... d&start=90
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... &start=150
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... &start=165
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... &start=180 Zdraví Honza
Re: LPG
necetl jsem to cele ale kdyz jsi to meril pouzil jsi i variantu se zalitim olejem? a jeste takovy maly detail,sice autobaterie pri toceni naprazdno(bez svicek) by mela byt dostacujici ale my radeji pokazde pouzivame startovaci zdroj aby podminky mereni byly stejne pro kazdy valec
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Re: LPG
Ahoj !
Baterie, je-li v pořádku, vydrží bez problémů několikerý cyklus měření komprese, při zachování stejných tlaků v každém z válců. Ozkoušeno. Zalívání oleje do válce před měřením, je metoda, pro vyloučení vlivu netěsnosti dílů píst-kroužky-válec.
Správná, plná komprese má být 12 barů, na prohřátém motoru, bez zalívání oleje. Minimální přípustná, tuším 10 barů a max. rozdíl mezi válci 1bar, nepletu-li se. Přesně to je uvedené pod těmi odkazy - adresami.
Při zalití oleje se dosáhne, jsou-li ventily v pořádku 12barů i na studeném motoru. Po zalití je dobré před měřením motorem protočit, aby se případný přebytek oleje "vyplivl" a nezpůsobil hydraulický doraz - nevnikl do manometru a nepřefoukl ho v jeho kalibraci.
Zdraví Honza.
Baterie, je-li v pořádku, vydrží bez problémů několikerý cyklus měření komprese, při zachování stejných tlaků v každém z válců. Ozkoušeno. Zalívání oleje do válce před měřením, je metoda, pro vyloučení vlivu netěsnosti dílů píst-kroužky-válec.
Správná, plná komprese má být 12 barů, na prohřátém motoru, bez zalívání oleje. Minimální přípustná, tuším 10 barů a max. rozdíl mezi válci 1bar, nepletu-li se. Přesně to je uvedené pod těmi odkazy - adresami.
Při zalití oleje se dosáhne, jsou-li ventily v pořádku 12barů i na studeném motoru. Po zalití je dobré před měřením motorem protočit, aby se případný přebytek oleje "vyplivl" a nezpůsobil hydraulický doraz - nevnikl do manometru a nepřefoukl ho v jeho kalibraci.
Zdraví Honza.
Re: LPG
ja se te neptam na postupy ale na tvoje mereni jestli jsi pouzil olej nebo ne....( jestli ty namerene hodnoty kolem7 byly s olejem)
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Re: LPG
zrejme ste nepochopili toho smajlika apropo nehulim, to robia a píšu iba kreténiZbyněk Hanáček píše:69pavel: sbranq vyhulil nebo vypil dobrý matroš. Vidím datum registrace a počet příspěvků a neschopnost dopsat příspěvek do konce
Hyundai i30 1,6 mpi
Škoda Fabia II
Škoda Fabia I
Daewoo Matiz
Chrysler 180
Fiat 126p
Škoda 105L
Škoda 100MB
Škoda Fabia II
Škoda Fabia I
Daewoo Matiz
Chrysler 180
Fiat 126p
Škoda 105L
Škoda 100MB
- Zbyněk Hanáček
- **
- Příspěvky: 283
- Registrován: 11 úno 2011, 17:41
- Bydliště: Džungľa
Re: LPG
sbranq: si to tak neber stejně z toho života nevyvázneš živý a ani já ne ale nikomu to neříkej, je to tajné
三菱・コルト 1.3 Po čertech povedený ďáblík pro moji Micku
현대 라비타 čadikolo s 1.6 a LPG od BRC ( teď )
Ibiza 1.4. Motor BXW. Nejhorší auto
Lantra Kombi 1.6 84kW (2005-2015)
Opel kadet Kombi 1.6 (1999-2009)
Škoda 100 (1994-1999)
현대 라비타 čadikolo s 1.6 a LPG od BRC ( teď )
Ibiza 1.4. Motor BXW. Nejhorší auto
Lantra Kombi 1.6 84kW (2005-2015)
Opel kadet Kombi 1.6 (1999-2009)
Škoda 100 (1994-1999)
Re: LPG
Bez oleje, na prohřátém motoru. Následovalo seřízení vůlí v servisu, kde olej zalili do studeného motoru a dosáhli 4x 12 bar.69pavel píše:ja se te neptam na postupy ale na tvoje mereni jestli jsi pouzil olej nebo ne....( jestli ty namerene hodnoty kolem7 byly s olejem)
Re: LPG
ničí nám to auta, ale alespoň je to zase o kousek levnější
http://m.tank-ono.cz/cz/index.php?page=cenik
http://m.tank-ono.cz/cz/index.php?page=cenik
- Přílohy
-
- ono.jpg (50.12 KiB) Zobrazeno 1884 x
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: LPG
Tady by jsi měl změnit slůvko z "tam netankuj" na "to" (LPG) netankuj. I při správně pracujícím přimazávání odhaduji životnost mého motoru na rádoby 150 000km. Za předpokladu včasné kontroly a seřízení ventilových vůlí a kontroly katalyzátoru - že se nerozsypuje. Dělám to raději po 20 000 km sám. (Odbrušuji nálitek z vnitřku zdvihátek na potřebnou sílu dna zdvihátka. Jinak cca 8 000 Kč v servisu) Ventily se zaklepávají téměř stejně při přisávání benzínu i bez něj. Jen správně nastavené přimazávání zaklepání zpomaluje ale pochybuji, že zastavuje. (Nemám to ozkoušeno dostatečným nájezdem km.)Vendelín píše:Proč myslíš,že to ničí auta? Pokud máš bobky,tak tam netankuj!!
Ekonomicky to vidím jako výhodné jen při použití dílů z vrakáče (hlava nebo celý motor), až původní motor klekne. Pak počítám na rezervním motoru s dalšími 150 000 km.
Můj způsob však nebude cesta pro každého. Jediná rozumná možnost pro nové auto, je montáž LPG, při koupi vozu, kdy je montována hlava odolávající provozu na LPG. A to jen pro objem 1,4l. (já mám 1,6l) Přečti si ten pláč na předcházejících stránkách! Všechny bojovníky s LPG v Hyundaích zdraví Honza.