Zkušenost se servisem.
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Zkušenost se servisem.
origo kabinový filtr Hyundai do i30 rozhodně nestojí Kč 130,- ... to fakt ne...
a souhlasím s tebou..., máš nový auto, aby ses pod ním nemusel plazit... já s tím fakt souhlasím, ale na druhou stranu vyměnit si kabinový filtr umím sám, tak proč za to platit ... žárovky si taky nenechám měnit od elektrikáře...
a souhlasím s tebou..., máš nový auto, aby ses pod ním nemusel plazit... já s tím fakt souhlasím, ale na druhou stranu vyměnit si kabinový filtr umím sám, tak proč za to platit ... žárovky si taky nenechám měnit od elektrikáře...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
- Reklama
Re: Zkušenost se servisem.
ne ze bych chtel byt hnusnej, ale kabinovy origo hyundai za 200? Tak ted prosim tu o Karkulce Ne rekni mi v kterym H servisu je maji a zajedu si pro zasobu do Ceeda na 10 let, jelikoz jsou tam stejny filtry a kdyz jsem servisoval i30 tak vim, jak jsem obepsal nekolik servisu jak H tak Kia a origo u H byl za +-800 u Kie si o nej rikaji dokonce 1100, proto jsem ostatne objednaval vzdy orig. H z Koreje za +-400, takze za tech 200 si vlez do prihradky spolujezdce a vytahni ho, videl bych to tak na znacku Nipparts jestli to bude moc dobre...
Re: Zkušenost se servisem.
Hyundai KB car Liberec. Na účtu je tato cena. Pokud jsi někdy viděl ten filtr tak jistě víš, že je to pouze papírová vložka. Na fábii stojí 160,- Takže přeju spokojený nákup několika kusů
Kabinový filtr jsem si nechal vyměnit protože jsem líný.
Kabinový filtr jsem si nechal vyměnit protože jsem líný.
I 30 combi 1,6 88 kw 2014
Škoda Fabia II 1,2 HTP
Škoda Fabia I 1,4 MPi
Nissan Micra 1,0 Mpi
Nissan Almera 1,6 SR
Škoda Forman 1,3 LXi
Trabant 601 S
Fiat 125 p
Trabant 601 S
Škoda Fabia II 1,2 HTP
Škoda Fabia I 1,4 MPi
Nissan Micra 1,0 Mpi
Nissan Almera 1,6 SR
Škoda Forman 1,3 LXi
Trabant 601 S
Fiat 125 p
Trabant 601 S
Re: Zkušenost se servisem.
ano... je to papírová vložka... ale origo díl Hyundai stojí 800,- ... no, hlavně, že jsi spokojený....
jinak ten kabinový filtr jsem vyměnil z místa řidiče jednou rukou... protože jsem byl líny
jinak ten kabinový filtr jsem vyměnil z místa řidiče jednou rukou... protože jsem byl líny
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: Zkušenost se servisem.
Tak se omlouvám. Podíval jsem se na vyůčtování a opravuji se filtr kabinový 656 bez dph.
Zaměnil jsem ho za olejový filtr, cena 197,-.
Zaměnil jsem ho za olejový filtr, cena 197,-.
I 30 combi 1,6 88 kw 2014
Škoda Fabia II 1,2 HTP
Škoda Fabia I 1,4 MPi
Nissan Micra 1,0 Mpi
Nissan Almera 1,6 SR
Škoda Forman 1,3 LXi
Trabant 601 S
Fiat 125 p
Trabant 601 S
Škoda Fabia II 1,2 HTP
Škoda Fabia I 1,4 MPi
Nissan Micra 1,0 Mpi
Nissan Almera 1,6 SR
Škoda Forman 1,3 LXi
Trabant 601 S
Fiat 125 p
Trabant 601 S
Re: Zkušenost se servisem.
to jsem si celou dobu myslel jelikoz jedinej olejak se vyplati od servisu +- s dani vychazi ve vsech H servisech na 200-250Kc, z Koreje na 400-500 coz se nevyplati, to stejne vzduchovej motoru, ten je +- stejne drahej kdyz koupis svuj nebo nechas origo od servisu, ale jedinej pylovej se opravdu vyplati zakoupit sam, jelikoz jak rikas, sice to neni uplne tak pravda, ze je to kus papiru, ale dat za filtr 800 nebo 400 je 1 nasobnej rozdil, uz jen proto muzu menit pri stejne cene 2x = lepsi vzduch pro plice pasazeru a s prominutim ja pred 3ma rokama jeste naprostej automobilovej analfabet jsem si ho dokazal poprve sam vymenit i podle manualu k autu a to mi to trvalo asi 5min, ted to zvladam tak za 20s s kompletnim vystehovanim prihradky a povolenim "pacek"
nechtel jsem se hadat, ale proste jsem dopredu vedel, ze to je blbost, jelikoz na toto tema mam hodne vykomunikovano se servisama a zaroven nacteno z netu
P.S. ty normohodiny jsou komedie 12min na pylak, to kdyz je mechos jo moc pomalej tak to ma za 2min (jelikoz mas auto dadavat na servis prazdne, ma byt prazdna i prihradka) a dalsich 10min se muze prstama stourat v zadku a nosu
jen pro info, kolik chteli za tech ani ne 4l oleje? (ja se ted vcera pobavil v kii, byl jsem menit sterace na zaruku, meli tam stojan s olejama, 5w30 shell AF 1l za 820Kc, kurna takovy marze snad nemaji zadny obchodnici , nakup tak 100 marze 800% )
nechtel jsem se hadat, ale proste jsem dopredu vedel, ze to je blbost, jelikoz na toto tema mam hodne vykomunikovano se servisama a zaroven nacteno z netu
P.S. ty normohodiny jsou komedie 12min na pylak, to kdyz je mechos jo moc pomalej tak to ma za 2min (jelikoz mas auto dadavat na servis prazdne, ma byt prazdna i prihradka) a dalsich 10min se muze prstama stourat v zadku a nosu
jen pro info, kolik chteli za tech ani ne 4l oleje? (ja se ted vcera pobavil v kii, byl jsem menit sterace na zaruku, meli tam stojan s olejama, 5w30 shell AF 1l za 820Kc, kurna takovy marze snad nemaji zadny obchodnici , nakup tak 100 marze 800% )
Re: Zkušenost se servisem.
Dali tam olej Shell helix ultra pro 5W 30 asi 3.5 litru. cena 1085,- bez dph.
Práce na autě už si sám nedělám, protože mám doma ještě dvě a chodím i do práce tak moc nestíhám i když je to pouze 10 min. Např. u Fiesty se mění kabinový filtr, že se musí odmontovat plynový pedál a to je operace na
30 min. Mně vždycky stačí jen sezónní výměna pneumatik.
Práce na autě už si sám nedělám, protože mám doma ještě dvě a chodím i do práce tak moc nestíhám i když je to pouze 10 min. Např. u Fiesty se mění kabinový filtr, že se musí odmontovat plynový pedál a to je operace na
30 min. Mně vždycky stačí jen sezónní výměna pneumatik.
I 30 combi 1,6 88 kw 2014
Škoda Fabia II 1,2 HTP
Škoda Fabia I 1,4 MPi
Nissan Micra 1,0 Mpi
Nissan Almera 1,6 SR
Škoda Forman 1,3 LXi
Trabant 601 S
Fiat 125 p
Trabant 601 S
Škoda Fabia II 1,2 HTP
Škoda Fabia I 1,4 MPi
Nissan Micra 1,0 Mpi
Nissan Almera 1,6 SR
Škoda Forman 1,3 LXi
Trabant 601 S
Fiat 125 p
Trabant 601 S
Re: Zkušenost se servisem.
No i30 ma filtry uplne v pohode, pylovej vymenis v ramci sekund, vzduchovej motoru tak do 2min., jedinej olejovej samozrejme na zvedeaku, ja si na aute taky nic nemenim krome pylovyho, ale nechat si od servisu nalit 3.5l oleje za treba 2 tisice, tak vlezu na net, za 5min objednam 4l za 600Kc a necham dorucit az domu a pak na garancku proste vezmu olej sebou, slusnej servis s tim problem nema a ty usetris nemaly 2/3 ceny oleje oproti servisu, to mi teda osobne za to stoji, neresil bych to kdybych mesicne vydelaval 100k, ale to bych taky nejezdil v i30 potazmo ted Ceedu
Re: Zkušenost se servisem.
No, sto nevydělávám, ale špatný to nemám. Bohužel se to rozmělní na 3 auta. A s I30 jsem zatím spokojený, naprosto vyhovuje.
I 30 combi 1,6 88 kw 2014
Škoda Fabia II 1,2 HTP
Škoda Fabia I 1,4 MPi
Nissan Micra 1,0 Mpi
Nissan Almera 1,6 SR
Škoda Forman 1,3 LXi
Trabant 601 S
Fiat 125 p
Trabant 601 S
Škoda Fabia II 1,2 HTP
Škoda Fabia I 1,4 MPi
Nissan Micra 1,0 Mpi
Nissan Almera 1,6 SR
Škoda Forman 1,3 LXi
Trabant 601 S
Fiat 125 p
Trabant 601 S
Re: Zkušenost se servisem.
já vydělávat 100 tis měsíčně, tak jezdím i40 v kombiku
sranad, ne?
sranad, ne?
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11626
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Zkušenost se servisem.
Já vydělávat 100k, tak jezdím Subaru Levorg. Po dlouhé době auto, které se mi líbí a výborně jezdí.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Zkušenost se servisem.
tak to ja bych sel vys Audi S5 Coupe popr. kdyby se nevychazelo s penizkama tak aspon A4, vzdycky jsem A4ku zral
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11626
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Zkušenost se servisem.
Na jsem jednak už starej, jednak koncern nemusím. Kdybych musel jít do prémie tak jedině GB - Jaguar a LR .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Zkušenost se servisem.
ja koncern taky nemam rad, ale to pohodli audin je fakt uzasny, byvala mela novou A4 kde se poprve objevilo kolecko na ovladani multimedii a opravdu ta ergonomie auta byla uzasna uz je to ale par let dozadu, ted jsem v zadne nove audine nejel, ale proste se mi ty auta moc libi
P.S. uz koncim s touto diskuzi, pak nekdo neco hleda a dostane se na kecy o audi, jaguaru atd.
P.S. uz koncim s touto diskuzi, pak nekdo neco hleda a dostane se na kecy o audi, jaguaru atd.
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Zkušenost se servisem.
Když já furt nevím co si o těch oturbených kafemlejncích mám myslet...... jsem už starej a slyším na poučku: objem ničím nenahradíš......
Z různých afér týkající se emisí v poslední době mi přijde, že i přes normy EU4 EU5 EU6 je z hlediska škodlivosti na životní prostředí nejlepší pořádná aspoň 2litrová atmosféra s normou EU2 provozovaná na LPG !!
Není to krok zpět ? Určování nějakých norem od stolu svědčí o úplné odtržení úředníků od reality.... Vyrábíme něco na papíře a tváříme se že to co jsme sesmolili i dodržujeme. Neustálý posun spalování k chudým směsím, tedy málo paliva hodně vzduchu se projevuje vznikem nebezpečných NOx na nějaký CO2 bych se úplně vysral, ten skleníkový efekt nijak neovlivňuje.... protože se CO2 podílí na oteplování jen asi 2% a rostliny ho vyrábí stejně ať děláme co děláme..... spíš mě děsí saze z nafťáků, to je skrytá hrozba, navíc je u nás provozovaná spousta aut bez DPF......
Tedy za mě Subaru Levorg ano ale ne s oturbenou 1,6
Z různých afér týkající se emisí v poslední době mi přijde, že i přes normy EU4 EU5 EU6 je z hlediska škodlivosti na životní prostředí nejlepší pořádná aspoň 2litrová atmosféra s normou EU2 provozovaná na LPG !!
Není to krok zpět ? Určování nějakých norem od stolu svědčí o úplné odtržení úředníků od reality.... Vyrábíme něco na papíře a tváříme se že to co jsme sesmolili i dodržujeme. Neustálý posun spalování k chudým směsím, tedy málo paliva hodně vzduchu se projevuje vznikem nebezpečných NOx na nějaký CO2 bych se úplně vysral, ten skleníkový efekt nijak neovlivňuje.... protože se CO2 podílí na oteplování jen asi 2% a rostliny ho vyrábí stejně ať děláme co děláme..... spíš mě děsí saze z nafťáků, to je skrytá hrozba, navíc je u nás provozovaná spousta aut bez DPF......
Tedy za mě Subaru Levorg ano ale ne s oturbenou 1,6
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175