Motor diesel / CRDi TUCSON
Moderátor: Moderátoři
Re: Ventily-seřízení
toto by aj mna zaujimalo ja zas mam 2,0 benzin
tiez vopred dakujem
tiez vopred dakujem
Hyundai Tucson 2,0 CVVT, 104KW, 4WD
- Reklama
Re: Ventily-seřízení
U benzínu jsou kalibrační podložky, celkem pakárna.
Re: Ventily-seřízení
fuuu tak to si ma nepotesil ale dakujem aspon viem na com som
Hyundai Tucson 2,0 CVVT, 104KW, 4WD
83KW motor má dvojhmotný?
Caute chcem sa spýtat nejakých skusených co rozumejú viac ako ja tucsonom. Má Tucson 83kw CRDI r.v. 2005 dvojhmotak alebo ma len gumenny tlmic torzných kmitov. Jeden ma presviedcal ze sa daval aj dvojhmotak ale aj tlmic podla toho co bolo po ruke. Je to mozne lebo mne sa to nezda. Ja co viem tak je na 83kw motoroch ten tlmic.
A este jedna otazka: ako sa prejavuje ked je ten tlmic uvolneny a co treba menit?
Ďakujem
A este jedna otazka: ako sa prejavuje ked je ten tlmic uvolneny a co treba menit?
Ďakujem
Re: 83KW motor má dvojhmotný?
Dvouhmotu maji vozidla s VGT turbodmychaldem a sestistupnovou mechanickou prevodovkou.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Zly start
co žhavící svíčky ? Měnils ? Fungují ? blbě se k nim může, když koukáš zpředu jsou zezadu na motoru a docela utopený kvůli 4 válci budeš muset asi sundat hadice od EGR ..... zkouší se to tak, že sundáš ten pásek co je napájí +12V a pak vezmeš nejlépe přes pojistku aspoň 20 spíš 30A z baterky +12V a při dotyku na tu korunku žhavičky ze které jsi sundal ten napájecí pásek by ti měla správná žhavicí zajiskřit ! Pokud se nic nestane, nebo vyrazíš pojistku je v háji .... jde to i změřit ohmetrem ale odpor je pod 1 Ohm tak to musí být nějakej přístroj co toto změří ! Takovej ten levnej spíš ukáže že je zkrat a přitom není.....1 žhavička bere tak 20 A tak se nelekněte opravdu to zajiskří slušně a poznáte to bezpečně
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
- Saimon
- ****
- Příspěvky: 1153
- Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zly start
Na 99% jsou to žhaviče.
Taky jsem je už nechal jednou vyměnit a je vše OK.
Taky jsem je už nechal jednou vyměnit a je vše OK.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Re: Zly start
dakujem za odpovede no super este musim zistit ake tam idu ,este som ich nemenil a mam naj.120000km dufam ze to nebude velka suma.
- Saimon
- ****
- Příspěvky: 1153
- Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zly start
Pak dej vědět, jak jsi dopadl.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 14 črc 2015, 22:39
Re: Zly start
Ahoj tak jsem tu po delší pauze .Měl jsem problém se studenými starty ,jakmile se ochladilo na 0 a točil a točil ....../svíčky OK, /.Nechal jsem udělat vstřiky.Zlepšilo se to ,ale zase to déle točí než nastartuje motor/tak asi 20 vteřin/!????Ještě mi v servisu řikali o nějaké liště na motoru /17 000,-/Pomoc
Modrý kouř při startu
Ahoj chlapi, chci se zeptat. Při startu studeného motoru kouří modrý dým. Asi po několika minutách přestane a je vše v pořádku. Mám dělané vysokotlak.čerpadlo, vstřiky, turbo a nové žhaviče. Olej trochu ubývá, asi 1l na 10tis.km. Mohou to být gufera na ventilech, nebo stírací kroužky na pístech?
Mám Tucson CRDi 2.0 z roku 2006. Najeto 185tis.
Dík
Mám Tucson CRDi 2.0 z roku 2006. Najeto 185tis.
Dík
Re: 83KW motor má dvojhmotný?
Ahoj,
tak tohle by mě taky zajímalo...mám taky Tucsona 2.0crdi 83kw 4WD r.v.2005 a něco mi strašně rachtá pří otáčkách 1500-2000,měl jsem to v autorizovaným servise v Mostě a tam mi řekli že je to na 90% dvouhmoťák Prosím vás jak to vlastně s touhle motorizací je - jaká konkrétně tam patří spojka a je tam vůbec nějakej setrvačník?? předem děkuju za info,mám v tom už docela zmatek.
tak tohle by mě taky zajímalo...mám taky Tucsona 2.0crdi 83kw 4WD r.v.2005 a něco mi strašně rachtá pří otáčkách 1500-2000,měl jsem to v autorizovaným servise v Mostě a tam mi řekli že je to na 90% dvouhmoťák Prosím vás jak to vlastně s touhle motorizací je - jaká konkrétně tam patří spojka a je tam vůbec nějakej setrvačník?? předem děkuju za info,mám v tom už docela zmatek.
Tucson 2.0 Crdi/83kw 4WD rv.2005 5rychl. manuál
Re: 83KW motor má dvojhmotný?
taky se přidám k otázce. Mám stejný problém pod 2000 ot/min to mlátí až moc. Řešil tady někdo stejný problém?
Re: 83KW motor má dvojhmotný?
Tak včera jsme rozebrali převodovku a je tam pevnej setrvačník.Rachtání má na svědomí pravděpodobně spojka,která už je zralá na výměnu.Objednal jsem novou sadu a až to smontujem dám infojak to vypadá.
Tucson 2.0 Crdi/83kw 4WD rv.2005 5rychl. manuál