Pískanie pri vacsom zabere..motor 2,5 intercooler

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
smerdzo
Příspěvky: 2
Registrován: 13 led 2016, 16:33

Pískanie pri vacsom zabere..motor 2,5 intercooler

Příspěvek od smerdzo »

Zdravím vas..mam gallopíka rocnik 98. Mam taky problem, ze mi piska od motora pri vacsiom zosliapnuti plynoveho pedalu. Myslim, ze sa to deje ked zacina pracovat turbo. Ratal som, ze to bude derava hadica od turba do IC alebo nejaka z tych ostatnych co su okolo IC. No vymena nepomohla. Ten zvuk je najpodobnejsi tomu ked je derava turbo-hadica..no nie este vo velkom rozsahu. A aj ten vykon je slabsi ako by mal byt. Ked porovnam moj prvy galloper tak ten tahal citelne lepsie. Stretli ste sa uz s takym problemom? Dakujem za akukolvek odpoved.
Reklama
 

smerdzo
Příspěvky: 2
Registrován: 13 led 2016, 16:33

Re: Pískanie pri vacsom zabere..motor 2,5 intercooler

Příspěvek od smerdzo »

..oska v turbe ma len malu volu a lopatky su neni dobite.
HUGA
*
Příspěvky: 12
Registrován: 23 lis 2015, 20:39

Re: Pískanie pri vacsom zabere..motor 2,5 intercooler

Příspěvek od HUGA »

A není to volný klínový řemen ?
Uživatelský avatar
69pavel
*****
Příspěvky: 1711
Registrován: 30 srp 2009, 20:29

Re: Pískanie pri vacsom zabere..motor 2,5 intercooler

Příspěvek od 69pavel »

projdi veskere spoje na hadicich(volne spony) a potom dobre zkontroluj chladic vzduchu IC,i hlinik byva zkorodovany a vetsinou je chyba tam,taky zkontroluj veskere podtlakove hadicky jestli nektera neni vadna ze by prisavala falesny vzduch,jestli mas nataceni lopatek(VGT) tak od turba k solenoidu(ventil turba),ci ostatni co jsou na motoru

pak to muze delat i klinovy remen,kdy jsi ho menil,vzhledove muze byt v poradku ale nesedi do drazek a pri vetsim zaberu muze piskat
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
HUGA
*
Příspěvky: 12
Registrován: 23 lis 2015, 20:39

Re: Pískanie pri vacsom zabere..motor 2,5 intercooler

Příspěvek od HUGA »

To jsem měl taky, jestli je to shodný ,... těsnění za turbem ,... tj. potrubí z turba , motor a do výfuku. Při rychlém sešlápnutí ostrý hvizd , po kontrole hadic a dání repas. turbo stále. nechal jsem vyměnit a nyní po sešlápnutí dobrý , jen seobčas zvedne klapka , víčko asi z předtlakové nádobky ?
Zatím po měsíci dobrý , doufám ýe vydrží do jara a pak se nato podívám.
Odpovědět

Zpět na „GALLOPER“