i20 Active 1,0 T-GDi
Moderátor: Moderátoři
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
i20 Active 1,0 T-GDi
V pondělí oficiálně začal na našem trhu prodej oplastované i20 Active. Zároveň s tímto "podmodelem" přichází na náš trh i nový motor 1,0 T-GDi. Jedná se o přeplňovaný tříválec s objemem 1,0 litru a výkonem 120 koní.
Mám ho půjčený na víkend, během víkendu shrnu svoje postřehy a dojmy.
Jednu věc, ale vím už teď - cena je totální úlet. Auto na připojené fotografii má sice výbornou výbavu (paket Style), nicméně ceníková cena skoro Kč 490.000,-- vč. DPH je prostě masakr!
Mám ho půjčený na víkend, během víkendu shrnu svoje postřehy a dojmy.
Jednu věc, ale vím už teď - cena je totální úlet. Auto na připojené fotografii má sice výbornou výbavu (paket Style), nicméně ceníková cena skoro Kč 490.000,-- vč. DPH je prostě masakr!
- Přílohy
-
- 20160219_123803.jpg (85.44 KiB) Zobrazeno 2108 x
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Reklama
Re: i20 Active 1,0 T-GDi
Kéď im to ľudia pár týždňou nechajú "vystavovať v showroomoch" bez nákupov,tak urobia špecialnu akciu.
Celkom má zaujíma tvoje hodnotenie.Viem si to predstaviť,že by som si to zobral na operatívny leasing na behanie po zákazníkoch.
Celkom má zaujíma tvoje hodnotenie.Viem si to predstaviť,že by som si to zobral na operatívny leasing na behanie po zákazníkoch.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: i20 Active 1,0 T-GDi
Za tuto cenu je tohle auto neprodejné. Vůbec ceny i20 jsou jiné, než trh očekával. Je to stejný motor jako v i10 ?
I20 White 2015
-
- **
- Příspěvky: 144
- Registrován: 09 říj 2015, 11:05
Re: i20 Active 1,0 T-GDi
Jako majitel nové i20 si troufnu říct že to auto dává smysl zhruba do 250 tis. - O.K, pokud bude v "plný palbě" tak do 300. Pokud na to nalepí plasty ála "scout" a přidaj nějaký prvky ve výbavě tak max. do 350. Chtít víc je úlet..
i20 1.1CRDi (2015)
Re: i20 Active 1,0 T-GDi
Vypadá to pěkně, ale za ty prachy.... No uvidíš Štěpáne, třeba zjistíš, že to umí opětovat palbu a z místa nerušeně odletět. Pak by se dalo o ceně diskutovat
SONATA NF 2.4 Dynamic, prestige dark red, r. v. 2007 v provozu od r. 2009, u mě od r.2013
NEW ACCENT 1.4 Elegance, leaf green, r. v. 2006 - prodáno r.2013 - nezapomenu! (hold, první vlastní je první vlastní)
NEW ACCENT 1.4 Elegance, leaf green, r. v. 2006 - prodáno r.2013 - nezapomenu! (hold, první vlastní je první vlastní)
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: i20 Active 1,0 T-GDi
Hezké a nereálně drahé. Cenotvůrce má hooooodně sebevědomí
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
i20 Active 1,0 T-GDi
150k za plast tomu rikam kauf !!!! Na to se budou stat fronty. Staci se podivat do MB plast jen za 100k, dnes byl Rapid na Prime v Autosalonu, prilepi kis plastu a je z toho terenak stoji shlednuti !
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
i30 kombi; MY 2014; 1,6 CVVT; Aqua blue; Parking; 16" ALU
Škoda Octavia II@1,6mpi@75kw@Green Islanad@Ambiente - prodáno
Ford Escort@1,6@66kw@Dark blue - prodáno
Škoda 120L&1,2@37kw@Basic red - prodáno
Škoda Octavia II@1,6mpi@75kw@Green Islanad@Ambiente - prodáno
Ford Escort@1,6@66kw@Dark blue - prodáno
Škoda 120L&1,2@37kw@Basic red - prodáno
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: i20 Active 1,0 T-GDi
Abych nevytvářel zbytečně duplicitní "digitální stopu" .
Koho zajímají moje postřehy a dojmy z i20 Active 1,0 T-GDi a pár fotek, najde je v recenzi mého aktuální vozu na serveru moje.auto, konkrétně zde: http://moje.auto.cz/Stephen/tusik.html .
Koho zajímají moje postřehy a dojmy z i20 Active 1,0 T-GDi a pár fotek, najde je v recenzi mého aktuální vozu na serveru moje.auto, konkrétně zde: http://moje.auto.cz/Stephen/tusik.html .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: i20 Active 1,0 T-GDi
Ad motor, myslim si, ze zaklad v litrovem trivalci i10 nebude, i10 nema GDI, coz je konstrukcne dost odlsiny motor, tudiz jen nasadit turbo a udelat z toho TGDI je dost nepravdepodobny.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: i20 Active 1,0 T-GDi
Zdvih a vrtání jsem nenašel, ale nevidím důvod proč by se nedal použít blok z motoru v i10 .
EDIT 16:00 hod.: Bylo to velké hledání, ale nakonec jsem našel, že jak atmosféra v i10, tak T-GDi mají stejný zdvih 71 mm a vrtání 84 mm. Tipuji tedy, že základ je stejný. Blok nejspíš beze změn, písty, ojnice a klika budou zesílené, hlava předělaná, vačky a rozvody možná stejné, ale to je jen spekulace, dokud to neověříme dle čísel dílů a možnosti jejich záměny.
EDIT 16:00 hod.: Bylo to velké hledání, ale nakonec jsem našel, že jak atmosféra v i10, tak T-GDi mají stejný zdvih 71 mm a vrtání 84 mm. Tipuji tedy, že základ je stejný. Blok nejspíš beze změn, písty, ojnice a klika budou zesílené, hlava předělaná, vačky a rozvody možná stejné, ale to je jen spekulace, dokud to neověříme dle čísel dílů a možnosti jejich záměny.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
-
- **
- Příspěvky: 144
- Registrován: 09 říj 2015, 11:05
Re: i20 Active 1,0 T-GDi
Pro mě je zajímavý názor na výkon hlavních světlometů, kde uvádíš mezi plusy že svítí slušně.
Já bych naopak u své i20 uvdedl světla mezi mínusy. (Stále mám v paměti výkon svěltometů mého předchozího vozu - Focus II, který svítil o dvě třídy líp)
Jako další mínus bych uvedl naladění posilovače řízení (opět vzpomínka na Focus a jeho režim "sport")
Třetí minus-stěrače a ostřikovače.
Celkově je to auto v rámci třídy O.K. a myslím,že plně srovnatelné s konkurencí.(píšu o neoplastované i20)
Zcela v tvém hodnocení souhlasím s hodnocením sedaček - jsem poněkud rozložitější postavy a při usazování do sedačky s poměrně výraznými bočnicemi zažívám naprosto stejné pocity jako popisuješ ty (včetně toho zapínání pásu).
Já bych naopak u své i20 uvdedl světla mezi mínusy. (Stále mám v paměti výkon svěltometů mého předchozího vozu - Focus II, který svítil o dvě třídy líp)
Jako další mínus bych uvedl naladění posilovače řízení (opět vzpomínka na Focus a jeho režim "sport")
Třetí minus-stěrače a ostřikovače.
Celkově je to auto v rámci třídy O.K. a myslím,že plně srovnatelné s konkurencí.(píšu o neoplastované i20)
Zcela v tvém hodnocení souhlasím s hodnocením sedaček - jsem poněkud rozložitější postavy a při usazování do sedačky s poměrně výraznými bočnicemi zažívám naprosto stejné pocity jako popisuješ ty (včetně toho zapínání pásu).
i20 1.1CRDi (2015)
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: i20 Active 1,0 T-GDi
Obávám se, že jsi vztáhl hodnocení světel ix35, o níž je recenze primárně, na zkoušenou i20. S i20 jsem za tmy nejel, ke světlům jsem se vůbec nevyjadřoval. Activu se týká jen ten jeden blok začínající včerejším datumem. Ono to rozložení nadpisů je tam natvrdo a nejde to oddělit jinak .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
-
- **
- Příspěvky: 144
- Registrován: 09 říj 2015, 11:05
Re: i20 Active 1,0 T-GDi
Jasně, chyba je mojí straně. Nicméně na mém názoru na výkon světlometů to nic nemění
i20 1.1CRDi (2015)
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: i20 Active 1,0 T-GDi
Pro lepší přehlednost jsem díky Tvému podnětu vložil oddělovací linii, kdo se na tom webu nepohybuje denně, tak to musí mít potíž odlišit.
Až budu mít příště půjčenou i20, tak se na ta světla zaměřím, zajímá mě jak se povedly/nepovedly .
Až budu mít příště půjčenou i20, tak se na ta světla zaměřím, zajímá mě jak se povedly/nepovedly .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: i20 Active 1,0 T-GDi
Tak nebylo až tak nutné to dohledat do podrobna, ale díky. Podle mně je to stejný motor v základu , jen jinak nastrojený a s jinou mapou v jednotce. Nečekal bych , že budou dělat jíný motor, to by se finančně asi nevyplatilo. Ptal jsem se z důvodu teoretické koupě i10 pro ženu do práce, ale toho tříválce se prostě bojím, jsem zastánce klasiky bez turba (pokud to tedy není nafta)Mr. HYUNDAI píše:Zdvih a vrtání jsem nenašel, ale nevidím důvod proč by se nedal použít blok z motoru v i10 .
EDIT 16:00 hod.: Bylo to velké hledání, ale nakonec jsem našel, že jak atmosféra v i10, tak T-GDi mají stejný zdvih 71 mm a vrtání 84 mm. Tipuji tedy, že základ je stejný. Blok nejspíš beze změn, písty, ojnice a klika budou zesílené, hlava předělaná, vačky a rozvody možná stejné, ale to je jen spekulace, dokud to neověříme dle čísel dílů a možnosti jejich záměny.
Jinak pocit z i20 asi podobný, sedadla přesně jak píšeš, za mně máme slabší motor v 1,2 a není to zrovna dravec.A můj pocit je , že v i20 je více místa v předu než v i30, kde mám stísněný pocit .
I20 White 2015