Tak já jsem to stejně chtěl doplnit do recenze, jen jsem na to neměl dopoledne při psaní první verze dost času .
S i10 s motorem 1,0 jsem už taky jel, postřehy jsou sice dosti stručné, ale třeba pomůžou: http://moje.auto.cz/Stephen/gris-249.html - bylo to 18.3.2014, text je hodně dlouhý, tak prosím o trpělivost při hledání té správné části, je to skoro až na konci.
i20 Active 1,0 T-GDi
Moderátor: Moderátoři
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: i20 Active 1,0 T-GDi
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Reklama
Re: i20 Active 1,0 T-GDi
Můžeš to trochu rozvést, v čem je problém?Kim-Hyun-Sen píše: Třetí minus-stěrače a ostřikovače.
Dík
-
- **
- Příspěvky: 144
- Registrován: 09 říj 2015, 11:05
Re: i20 Active 1,0 T-GDi
Nevím jak to podrobně rozvést.Prostě stírá to na h..no, stříká to slabě
Už od nova to před řidičem nechávalo proužek a teď po pár měsících provozu jsou stěrače zralé na výměnu. Takhle rychle mi ještě na žádném novém autě stěrače neodešly, a to nebyla nijak drsná zima a snažil jsem se k nim chovat slušně
Už od nova to před řidičem nechávalo proužek a teď po pár měsících provozu jsou stěrače zralé na výměnu. Takhle rychle mi ještě na žádném novém autě stěrače neodešly, a to nebyla nijak drsná zima a snažil jsem se k nim chovat slušně
i20 1.1CRDi (2015)
Re: i20 Active 1,0 T-GDi
Proč protože trysky se nedají nastavit a smudláš kus stěrače na sucho.