i20 Active 1,0 T-GDi

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11632
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: i20 Active 1,0 T-GDi

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Tak já jsem to stejně chtěl doplnit do recenze, jen jsem na to neměl dopoledne při psaní první verze dost času :D .

S i10 s motorem 1,0 jsem už taky jel, postřehy jsou sice dosti stručné, ale třeba pomůžou: http://moje.auto.cz/Stephen/gris-249.html - bylo to 18.3.2014, text je hodně dlouhý, tak prosím o trpělivost při hledání té správné části, je to skoro až na konci.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Reklama
 

Uživatelský avatar
Pavloun
*
Příspěvky: 59
Registrován: 06 pro 2014, 16:17
Bydliště: Holomóc

Re: i20 Active 1,0 T-GDi

Příspěvek od Pavloun »

Kim-Hyun-Sen píše: Třetí minus-stěrače a ostřikovače.
Můžeš to trochu rozvést, v čem je problém? :-k
Dík
Kim-Hyun-Sen
**
Příspěvky: 144
Registrován: 09 říj 2015, 11:05

Re: i20 Active 1,0 T-GDi

Příspěvek od Kim-Hyun-Sen »

Nevím jak to podrobně rozvést.Prostě stírá to na h..no, stříká to slabě :evil: :lol:
Už od nova to před řidičem nechávalo proužek a teď po pár měsících provozu jsou stěrače zralé na výměnu. Takhle rychle mi ještě na žádném novém autě stěrače neodešly, a to nebyla nijak drsná zima a snažil jsem se k nim chovat slušně :?
i20 1.1CRDi (2015)
soban
***
Příspěvky: 990
Registrován: 01 dub 2013, 19:42

Re: i20 Active 1,0 T-GDi

Příspěvek od soban »

Proč protože trysky se nedají nastavit a smudláš kus stěrače na sucho.
Odpovědět

Zpět na „i20 2015- Ostatní“