Motor 1.1CRDi zkušenosti
Moderátoři: amaize, Moderátoři
Motor 1.1CRDi zkušenosti
mám objednaný tento motor jel jsem sním jen cca 5 km takže bych rád věděl nějaké zkušenosti
při zkušební jízdě jsem byl překvapen akcelerací nevím kde vzali těch 16 sekund
při zkušební jízdě jsem byl překvapen akcelerací nevím kde vzali těch 16 sekund
WV T5 2,0 TDI
DACIA SANDERO 1,6 MPI
HYUNDAI I20 1,1 CRDI
DACIA SANDERO 1,6 MPI
HYUNDAI I20 1,1 CRDI
- Reklama
Re: Motor 1.1CRDi zkušenosti
To je pouze subjektivni pocit, ktery turbomotory svymi kopanci vytvari. Realita je takova jako na papire (+-).
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Motor 1.1CRDi zkušenosti
ono i v recenzi psali že udělali 0-100 za 12,8 s tak uvidíme
WV T5 2,0 TDI
DACIA SANDERO 1,6 MPI
HYUNDAI I20 1,1 CRDI
DACIA SANDERO 1,6 MPI
HYUNDAI I20 1,1 CRDI
Re: Motor 1.1CRDi zkušenosti
A jakou máte spotřebu jestli se mohu zeptat? Já mám od prosince tento motor i i20 a teprve se s ním nějak sžívám (první moje auto v naftě). Tak jsem zvědavá jestli bude živé a rychlé
-
- **
- Příspěvky: 144
- Registrován: 09 říj 2015, 11:05
Re: Motor 1.1CRDi zkušenosti
živé a rychlé ,...no jak jen to říct? Tak nějak v rámci možností této kubatůry.
Mám najeto 5 tis, spotřeba od začátku stále stejná PP píše 4,7. Realita je 4,95 (píšu si a počítám všechna tankování) Jezdím 1/3 okreska, 1/3 dálnice, 1/3 město. Víceméně stále stejná trasa - do práce.
Mám najeto 5 tis, spotřeba od začátku stále stejná PP píše 4,7. Realita je 4,95 (píšu si a počítám všechna tankování) Jezdím 1/3 okreska, 1/3 dálnice, 1/3 město. Víceméně stále stejná trasa - do práce.
i20 1.1CRDi (2015)
Re: Motor 1.1CRDi zkušenosti
já jsem si to myslela, že moc rychlé nebude. Ale jezdí pěkně Já mám najeto cca 1.200km a spotřebu cca 4.9l. Tak snad mi to ještě nějak klesne A zeptám se jaké je nejlepší rozmezí otáček při zajíždění a do kolika km se zajíždí Děkuji moc Monika
Re: Motor 1.1CRDi zkušenosti
Tak jak jste na tom se spotřebou já 4,7 L
WV T5 2,0 TDI
DACIA SANDERO 1,6 MPI
HYUNDAI I20 1,1 CRDI
DACIA SANDERO 1,6 MPI
HYUNDAI I20 1,1 CRDI
-
- **
- Příspěvky: 144
- Registrován: 09 říj 2015, 11:05
Re: Motor 1.1CRDi zkušenosti
S přibývajícími kilometry leze ta spotřeba pomalu dolů. Aktuálně najeto 8 tis. - na poslední nádrž najeto 1 tis km (t.j. spotřeba 4,75 l)
Prodejce při předávání tvrdil že motoru trvá cca10 tis než si sedne, pak prý je to i dost znát na chodu motoru a spotřebě. Řekl bych že už těď pociťuju že je to auto tak nějak živější...
Prodejce při předávání tvrdil že motoru trvá cca10 tis než si sedne, pak prý je to i dost znát na chodu motoru a spotřebě. Řekl bych že už těď pociťuju že je to auto tak nějak živější...
i20 1.1CRDi (2015)
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: 08 úno 2016, 12:11
- Bydliště: všudezdejší
Re: Motor 1.1CRDi zkušenosti
Najeto 2500km a spotřeba 5,9l ovšem fakt je ten, že do práce to mám 4,5km a o víkendu na barák jedu po dálnici 140-150 takže se s tím nemažu
-
- **
- Příspěvky: 144
- Registrován: 09 říj 2015, 11:05
Re: Motor 1.1CRDi zkušenosti
To 5. kilometrový pocukávání do práce nebude dělat v dlouhodobějším horizontu tomu motoru moc dobře. Nestihne se ani ohřát, a ohledně regenerace DPF to taky není zrovna ideální režim provozu. Za těch 6 litrů spotřeby bys to odbavil kdejakým benziňákem a bylo by to bez hrozby potencionálních problémů...Radimathor píše:Najeto 2500km a spotřeba 5,9l ovšem fakt je ten, že do práce to mám 4,5km a o víkendu na barák jedu po dálnici 140-150 takže se s tím nemažu
i20 1.1CRDi (2015)
Re: Motor 1.1CRDi zkušenosti
Radimathor
Nie je tá spotreba privysoká na diesel. Pri krátkych trasách do 5 km som sa s benzínovou i20kou 1,25 vošiel do 6 l. Teraz jazdím s naftou asi podobné trasy, asi tak 80% diaľnica 130 a zvyšok krátke trasy po meste a s väším autom v naftovej 1,6ke sa zmestím do 5,3 l aj teraz v zime.
Nie je tá spotreba privysoká na diesel. Pri krátkych trasách do 5 km som sa s benzínovou i20kou 1,25 vošiel do 6 l. Teraz jazdím s naftou asi podobné trasy, asi tak 80% diaľnica 130 a zvyšok krátke trasy po meste a s väším autom v naftovej 1,6ke sa zmestím do 5,3 l aj teraz v zime.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: 08 úno 2016, 12:11
- Bydliště: všudezdejší
Re: Motor 1.1CRDi zkušenosti
Přijde mi spotřeba vysoká, ale jak píšu, do práce to mám kousek takže se to fakt skoro neohřeje a na víkend na barák to mám 114km po D1 a pod 140km/h nejezdím, šlapu tomu na krk. Závady neřeším, je to v záruce tak ať se servis stará, po třech letech to stejně jde z domu, doufám, že bude za rozumný peníz ten motor 1,0l turbo benzínový. O vánocích jsem jel do Olomouce za 5,7l s časem 2h11min. Oproti předchozímu benzínovýmu dvoulitru to zas tolik nepapá.
Re: Motor 1.1CRDi zkušenosti
Kolik točí motor při 130km/h a 6 rychlostním stupni? A z vaší zkušenosti, hodí se tato motorizace na dojíždění do práce 100km denně z 90% po dálnici ? A jak je to s topením při velké zimně?
I20 White 2015
-
- **
- Příspěvky: 144
- Registrován: 09 říj 2015, 11:05
Re: Motor 1.1CRDi zkušenosti
Ty otáčky si nepamatuju přesně, ale něco okolo 2,5 tis. Kolem 140km/h se po dálnici dá jezdit bez toho abys měl pocit že to auto nějak trápíš. Jestli chceš jezdit denně 50+50 tak je to myslím pro to auto ideální režim . Jestli ale myslíš 100+100, tak už bych přemýšlel o něčem silnějším a pohodlnějším...
S topením jsem žádný problém nezaznamenal. Popravdě ani moc nechápu co na tomhle lidi furt řeší, to je nějakej pozůstatek z dob Š120 nebo co? Všechny auta co jsem kdy vystřídal topily tak nějak stejně s tím rozdílem že dieselům holt logicky trvá o něco dýl než se motor ohřeje..
S topením jsem žádný problém nezaznamenal. Popravdě ani moc nechápu co na tomhle lidi furt řeší, to je nějakej pozůstatek z dob Š120 nebo co? Všechny auta co jsem kdy vystřídal topily tak nějak stejně s tím rozdílem že dieselům holt logicky trvá o něco dýl než se motor ohřeje..
i20 1.1CRDi (2015)
Re: Motor 1.1CRDi zkušenosti
Myslím režim 50+50. Víš ono to není až tak jednoduché a je to na samostatné téma. Potřebujeme auto na jízdu jednoho člověka do práce téměř stále po dálnici. Nechci velké auto, je to zbytečný luxus. Mám jasnou představu, auto které mám rozumnou spotřebu a 130km/h není pro něj křeč, dále ne tříválec a ne turbo(benzín). Proto ten dotaz na tu naftu v tomto obsahu. V tuto chvíli máme Fiata Ideu s LPG, ale už se blížíme 200tkm a má to 11 let, takže už uzrál čas na výměnu. Hyundai i10 by byla ideální volba, jen ta motorizace je špatná ikdyž je tady možnost to koupit origo v LPG ale opět jen třívál , i20 je bytečně už velká, ale zase zajímavá motorizace v naftě. Kdyby šel ten motor dát do i10, už by stála doma .Kim-Hyun-Sen píše:Ty otáčky si nepamatuju přesně, ale něco okolo 2,5 tis. Kolem 140km/h se po dálnici dá jezdit bez toho abys měl pocit že to auto nějak trápíš. Jestli chceš jezdit denně 50+50 tak je to myslím pro to auto ideální režim . Jestli ale myslíš 100+100, tak už bych přemýšlel o něčem silnějším a pohodlnějším...
S topením jsem žádný problém nezaznamenal. Popravdě ani moc nechápu co na tomhle lidi furt řeší, to je nějakej pozůstatek z dob Š120 nebo co? Všechny auta co jsem kdy vystřídal topily tak nějak stejně s tím rozdílem že dieselům holt logicky trvá o něco dýl než se motor ohřeje..
Myslíte , že je reálná šance dostat tu i20 dlouhodobě na 4,5l ? A protože jsem v tom nejel, předjíždění na 6 asi nejde, předpokládám asi podřazení na min 5. Je to správný odhad ?
I20 White 2015