Odskakování a hluk zadní nápravy.
Moderátoři: frawd, Moderátoři
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
Tak felda byla a určitě ještě je špička pokud jde o jízdní vlasnosti, jezdil jsem donedávna an obyčejném Suzuki Swift (2008), který feldě nesahá ani po kotníky, moc pamalu jsem teda nejezdil. Zpočátku sjem se s ix20 trochu bál (co když to odskočí o met nebo dva), ael už jezdím stejným stilem jako se Swiftem, trochu víc se to nakloní, to jo ale to autíčko má hodně velký rozchod koleček a docela drží. Na Feldu to ovšem zdaleka nemá
- Reklama
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
Feldu mám taky, už 20 let starou a zbavovat se jí budu až se rozpadne. A kolega mmv asi padl na pěknej krám. To jsem taky zažil. Koupili jsme Š 105 a nad tím krámem kroutili hlavou i automechanici. Zlatej Trabant. To bylo proti tomu vládní vozidlo.
HYUNDAI ix20 TRIKOLOR 1,4 CVVT
ŠKODA Felicia 1,3 LXI 50 kW
Trabant 601
ŠKODA Felicia 1,3 LXI 50 kW
Trabant 601
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
Když člověk nepojede jak prase, tak se nemá čeho bát. I u jiných aut by to z 70% odskočilo. Na autě mě rozhodně štvou jiný věci než tato "malichernost" .
- nekvalitní lak (jeden kamínek a je v prdeli lak až na plech)
- vyšší auto (boční vítr, apod.)
- nekvalitní lak (jeden kamínek a je v prdeli lak až na plech)
- vyšší auto (boční vítr, apod.)
- frawd
- Moderátor
- Příspěvky: 401
- Registrován: 21 pro 2011, 09:09
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
U mňa to bolo tiež takto prvý rok a hlavne prvú zimu. Ale potom lak už neodletoval a drží veľmi dobre.Robot12 píše: - nekvalitní lak (jeden kamínek a je v prdeli lak až na plech)
Asi tie eko-brutál-green vodou riediteľné potrebujú viac času na vyzretie.
2014 Hyundai ix20 1,6 A/T Style
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
No Felicia má už 17 rokov, ale je v top forme, garážovaná a na svoj vek veľmi málo hrdze (strieborná metla). Jednoduché mechanické auto, s ktorým nie sú problémy.
Normálne mám šoky teda. Minimálne krátku testovaciu jazdu sa budem snažiť absolvovať, pretože som ix20 už mohol mať doma, ale na poslednú chvíľu som sa zabrzdil, keďže mi testovacia jazda nevyšla a kupovať zajaca vo vreci za také peniaze je dosť sila. Jedna akú chcem bola skladom (biela 1,6l, najvyššia výbava s design packom).
Ťažko si navyberám auto z konkurencie, keď takmer všetci ponúkajú vo veľkom turbo trojvalce. A veľkostne chcem menšie auto, ktoré je trocha väčšie zvnútra. Keď som prvý krát sadol do i20, tak to je ako nová verzia Felicie v podaní Hyundai - veľkostne a pohľad cez čelné sklo. Na i30 mi vadí mohutný A stĺpik s plastovým trojuholníkom so spätným zrkadlom. Toto je ale problém väčšiny nových aút ako som si všimol.
Celkom sa mi pozdával Seat Altea, keď sa ešte vyrábala a Renault Captur, ale ten nemá "motor" a je to Renault. Dnešná doba je divná, keď sú v ponuke trojvalce v cenách od 17tis € a pod.
Mimochodom, akú máte skúsenosť s diskami ALU/plech? Prejaví sa to nejako na hlučnosti nápravy? Predsalen tie hliníkové by mali byť ľahšie.
Normálne mám šoky teda. Minimálne krátku testovaciu jazdu sa budem snažiť absolvovať, pretože som ix20 už mohol mať doma, ale na poslednú chvíľu som sa zabrzdil, keďže mi testovacia jazda nevyšla a kupovať zajaca vo vreci za také peniaze je dosť sila. Jedna akú chcem bola skladom (biela 1,6l, najvyššia výbava s design packom).
Ťažko si navyberám auto z konkurencie, keď takmer všetci ponúkajú vo veľkom turbo trojvalce. A veľkostne chcem menšie auto, ktoré je trocha väčšie zvnútra. Keď som prvý krát sadol do i20, tak to je ako nová verzia Felicie v podaní Hyundai - veľkostne a pohľad cez čelné sklo. Na i30 mi vadí mohutný A stĺpik s plastovým trojuholníkom so spätným zrkadlom. Toto je ale problém väčšiny nových aút ako som si všimol.
Celkom sa mi pozdával Seat Altea, keď sa ešte vyrábala a Renault Captur, ale ten nemá "motor" a je to Renault. Dnešná doba je divná, keď sú v ponuke trojvalce v cenách od 17tis € a pod.
Mimochodom, akú máte skúsenosť s diskami ALU/plech? Prejaví sa to nejako na hlučnosti nápravy? Predsalen tie hliníkové by mali byť ľahšie.
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
mě se "brambory" sypou ať mám hliník nebo plech... subjektivně to je nastejno... to bouchání je trochu problém, neb při případném prodeji si toho zájemce okamžitě všimne a tvrdit (přesvědčovat) , že to takhle klepe (bouchá) od nova je jako by ti v sámošce říkali, že takhle tvrdej chleba přivezli už z pekárny ... takže nevidí důvod, proč si to (ten chleba) nekoupit.
Na druhou stranu se mi nechce věřit, že s tim za 6 let prodeje IX nic neudělali, takže dnes může být všechno jinak.
Na druhou stranu se mi nechce věřit, že s tim za 6 let prodeje IX nic neudělali, takže dnes může být všechno jinak.
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
Asi moje zkušenost nebude až tak věrohodná, bude poplatná mým zkušenostem (vzhledem k najetí cca 1000 km s novým IX), ale zatím jsem se nesetkal s odskakováním a hlukem zadní nápravy. Nešlo by mmv vaše auto reklamovat? Nebo je to vlastnost všech vozů koupených v té době? Nečetl jsem celé vlákno ... .
ix20 1,6 Komfort 2016
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
Ja uz jsem tady nedky psal, u mne zadni naprava zadne mimoradne bouchani nedela ani - az na vyjimecnych par pripadu, jakjsem psal vyse, kdy to nebyla chyba auta - neodskakuje. Jedine, co bouchalo jistou dobu dost, byla predni naprava, taky pri prejezdu pres nektere nerovnosti se auto rozvibrovalo - ale to bylo jednym vytecenym prednim tlumicem. Po vymene obou prednich tlumicu (v zaruce) to uz nedela.
Tim nerikam, ze jizdu na (jeste neopravene) D1 kolem Brna pri 120 nebylo slyset, ale kdyz jsem tam jezdil Octavii nejvyssi vybavy, o moc lepsi to nebylo. Stejne tak (ne)prilepeni zadku k vozovce.
Tim nerikam, ze jizdu na (jeste neopravene) D1 kolem Brna pri 120 nebylo slyset, ale kdyz jsem tam jezdil Octavii nejvyssi vybavy, o moc lepsi to nebylo. Stejne tak (ne)prilepeni zadku k vozovce.
-
- *
- Příspěvky: 80
- Registrován: 13 pro 2008, 08:36
- Bydliště: Brno
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
Ahoj. Jsem tu zase cca po dvou letech a zase se divím, že tohle téma furt žije a zadní náprava pořád vzbuzuje tolik emocí... (Asi mě to bude udivovat i za další dva roky, jak vidím ) No, tedy k věci. Mám najeto více než 50tis. km, zadní náprava mě stále nechává absolutně chladným, bo se chová pořád stejně (sama od sebe neskáče, nebouchá... když vletím do díry tak bouchne a když vletím do díry v zatáčce, tak bouchne a dokonce i uskočí...). Auto je bez závad, jen se mi teď zdá, že se nedokáže dohřát motor na 90st., tak nechám zkontrolovat termostat. Rozhodně to není nejlepší auto, v kterým sem kdy seděl (i když se asi marně snažím na takový přijít), ale jezdí pět let bez závad, vozí denně děti do školy na krátkých trasách, jednou za čas trasa delší. Prostě plní prestě to, proč jsme ho kupovali.
Ix20, 12/2011, Tricolor, 1,6 CVVT, 92Kw, hnědá metla
Bylo:
I30 CW, 5/2010, Comfort, 1,6 CRDi, 85Kw, stříbrná metla
Getz, 2006, 1,1i
Bylo:
I30 CW, 5/2010, Comfort, 1,6 CRDi, 85Kw, stříbrná metla
Getz, 2006, 1,1i
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
mám vyměněny všechny 4 tlumiče, přední zcela zmlkli, po půl roce pravej o5 začal bouchat (sypat brambory) na reklamaci... je to v pořádku, po výměně zadních žádná změna, po namontování bumerangů auto ani jednou neodskočilo
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
-
- **
- Příspěvky: 426
- Registrován: 13 dub 2011, 14:08
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
Ach jo,je tady zas-náš starej milej prudič
Hyundai IX 20 1.6. 1.4 crystal white-Šemík/+Š Felicia,Š Rapid,Š1203,VAZ2105,VAZ2102,Š100
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
a, je tady, ten co stále pádí k Neumětelům
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
Tak pánové co vlastníte ix20 zdravím.
Po odmlce asi dvě léta se vracím k (problému) odskakování zadečku tohoto vozu.Mám nalítáno 60t.
mototoryzace 1.6, koupeno duben 2012 a cena 378t. Tehdy jsem se zajímal o tento problém a také jsem se kontaktoval s ,,frantaservis´´. To že auto odskakuje je jasné jak facka a to proto že člověk
jezdí trochu razantněji. Ono to odskočí i na dálnicích (mosty dilatační spáry) ale člověk si zvykne.
V minulých létech ,,frantaservis´´nabízel řešení viz.foto na foru a mohu říci (za sebe) že má pravdu.
Dle fotek a fotek mýho auta, jsem převedl míry 1:1 na výkres. Vytvořil joblist a nechal vypálit na leseru. Materiál jsem použil konstrukční ocel. Po vytvoření svařenců jsem to namontoval. A ejhle ono to
fungovalo. Úplně jiné vlastnosti než originál. Ale je tu jedno ALE. Než půjdete na garančku demontovat!!! - než půjdete na technickou demontovat. Jinak na to auto nemohu říci křivého slova.
Za 4 roky žádný problém doslova nic. 2x až 4x do roka jezdím Frankfurt am Main a je to pohodová jízda.
No až na d1. Pokud znáte cestu mezi Rozvadovem a Norinbergem, ten úsek (v korytě) tam jsem to otestoval na 197km (tachometr) dle mého max. Po vyjetí z koryta problém udržet auto na cestě.
Jo a spotřeba paliva? jako ruský ZIL hrůůůůza.
Po odmlce asi dvě léta se vracím k (problému) odskakování zadečku tohoto vozu.Mám nalítáno 60t.
mototoryzace 1.6, koupeno duben 2012 a cena 378t. Tehdy jsem se zajímal o tento problém a také jsem se kontaktoval s ,,frantaservis´´. To že auto odskakuje je jasné jak facka a to proto že člověk
jezdí trochu razantněji. Ono to odskočí i na dálnicích (mosty dilatační spáry) ale člověk si zvykne.
V minulých létech ,,frantaservis´´nabízel řešení viz.foto na foru a mohu říci (za sebe) že má pravdu.
Dle fotek a fotek mýho auta, jsem převedl míry 1:1 na výkres. Vytvořil joblist a nechal vypálit na leseru. Materiál jsem použil konstrukční ocel. Po vytvoření svařenců jsem to namontoval. A ejhle ono to
fungovalo. Úplně jiné vlastnosti než originál. Ale je tu jedno ALE. Než půjdete na garančku demontovat!!! - než půjdete na technickou demontovat. Jinak na to auto nemohu říci křivého slova.
Za 4 roky žádný problém doslova nic. 2x až 4x do roka jezdím Frankfurt am Main a je to pohodová jízda.
No až na d1. Pokud znáte cestu mezi Rozvadovem a Norinbergem, ten úsek (v korytě) tam jsem to otestoval na 197km (tachometr) dle mého max. Po vyjetí z koryta problém udržet auto na cestě.
Jo a spotřeba paliva? jako ruský ZIL hrůůůůza.
- Přílohy
-
- IX-20.jpg (240.05 KiB) Zobrazeno 4880 x
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
Ako tak čítam teraz hodne recenzie áut a pozerám videorecenzie, tak tieto lacné autá majú snáď všetky plus mínus ten samý problém. Je to proste taká cenová kategória a už fakt neviem či sa smiať alebo čo. Toto je jediná vec, ktorá ma zatiaľ odradzuje od kúpy bez testovacej jazdy.
Inak by ma zaujímali postrehy hlavne majiteľov ročníkov 2015/2016.
bobo447: Tie bočné "ochranné" lišty sú iba na efekt alebo sú aj účinné? Sú dosť nízko. Uvažoval som ich, keď som ich zbadal na anglickom ebayi. Ale na biele auto by som si ich asi nechal nastriekať.
Dlho som hladal jedno testovacie video, ale nemôžem ho nikde nájsť. Našiel som aspoň jedno z Vengy 2011 a losí test "moose test" ix20 2012.
https://youtu.be/k-UftrxYp0I?t=6s
https://youtu.be/RuDAl8C68Zs?t=1m45s
Inak by ma zaujímali postrehy hlavne majiteľov ročníkov 2015/2016.
bobo447: Tie bočné "ochranné" lišty sú iba na efekt alebo sú aj účinné? Sú dosť nízko. Uvažoval som ich, keď som ich zbadal na anglickom ebayi. Ale na biele auto by som si ich asi nechal nastriekať.
Dlho som hladal jedno testovacie video, ale nemôžem ho nikde nájsť. Našiel som aspoň jedno z Vengy 2011 a losí test "moose test" ix20 2012.
https://youtu.be/k-UftrxYp0I?t=6s
https://youtu.be/RuDAl8C68Zs?t=1m45s