Řazení II. rychlostního stupně
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Řazení II. rychlostního stupně
Já mám najeto 2500km a někdy je problém se zpátečkou...Prostě tam nejde ani malou, ani větší silou. Musím dát neutrál, znova vyšlápnout spojku a pak to většinou jde volně... Stejně jako kdysi u Š 135L Normální "dopředný" kvalty jdou v pohodě, hladce, bez pazvuků, nebo drhnutí.
Hyundai i30 Combi Trikolor, 1.6CRDi VGT / 81kW
- Reklama
Re: Řazení II. rychlostního stupně
Ahoj, při řazeni druhého stupně, mně páka jakoby drhne ,nevíte co s tím? málo oleje v převodovce či seřízení? díky.
Re: Řazení II. rychlostního stupně
Pokud se to projevuje jen u řazení druhého stupně, tak předpokládám, že bude pohnuto kulisou. Osobně bych nespekuloval a svěřil to servisu.Stfanda1 píše:Ahoj, při řazeni druhého stupně, mně páka jakoby drhne ,nevíte co s tím? málo oleje v převodovce či seřízení? díky.
Re: Řazení II. rychlostního stupně
kentanjack píše:Zatím nejsem zrovna nadšenej z řazení. Najeto cca 14 tisíc km.
Při přeřazování 1-2 mi sice nic nechrastí, ale páka jakoby o něco drhne, a to znatelně.
Potom mi velmi často nejde zařadit jednička nebo zpátečka. Obzvlášť příjemné to je, když k tomu dojde na rušné křižovatce.
Navíc se mi několikrát stalo, že se nějak zblbly synchrony a při řazení trojky se ozvaly zuby, jakobych nevyšlápl spojku (přitom samozřejmě vyšlápl).
Měl jsem před časem půjčenou náhradní i30 a tam se chovala řadící páka mnohem kultivovaněji.
To je spojkou. V servisu mi typek rikal ze druhe generace i30 tohle maj. Resp doporucil mi nez dam jednicku parkrat proslapnout spojku. Ze se ty lamely musi sejit. Dvojka mi sem tam taky takhle drhne, ale resim to radnym seslapnutim spojky a proste to tam dotlacim Ono na trojce si vyhodim neutral a dvakrat proslapnu spojku a hodim zpet 3jku. Pak uz to moc nedela. Je to takovej nesvar i30tek, ale na funkci to nema vliv
III.generace i30 Fastback 1.4T-GDi 103kW 2019 Style - navi. 6st.man
II.generace i30kombi 1.6 crdi 81kW 2014 Weekend (ex)
II.generace i30kombi 1.6 crdi 81kW 2014 Weekend (ex)
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Řazení II. rychlostního stupně
Kluci, zkuste řadit s meziplyny, možná to pomůže.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Řazení II. rychlostního stupně
Tak to bych neřekl, že je to nešvar, já nic podobného nepozoruji.DanielP píše:kentanjack píše:Zatím nejsem zrovna nadšenej z řazení. Najeto cca 14 tisíc km.
Při přeřazování 1-2 mi sice nic nechrastí, ale páka jakoby o něco drhne, a to znatelně.
Potom mi velmi často nejde zařadit jednička nebo zpátečka. Obzvlášť příjemné to je, když k tomu dojde na rušné křižovatce.
Navíc se mi několikrát stalo, že se nějak zblbly synchrony a při řazení trojky se ozvaly zuby, jakobych nevyšlápl spojku (přitom samozřejmě vyšlápl).
Měl jsem před časem půjčenou náhradní i30 a tam se chovala řadící páka mnohem kultivovaněji.
To je spojkou. V servisu mi typek rikal ze druhe generace i30 tohle maj. Resp doporucil mi nez dam jednicku parkrat proslapnout spojku. Ze se ty lamely musi sejit. Dvojka mi sem tam taky takhle drhne, ale resim to radnym seslapnutim spojky a proste to tam dotlacim Ono na trojce si vyhodim neutral a dvakrat proslapnu spojku a hodim zpet 3jku. Pak uz to moc nedela. Je to takovej nesvar i30tek, ale na funkci to nema vliv