Když jsem absolvovala jízdu s testovacím vozem ix20 nebo poprvé jela s naším novým vozem, tak mi motor při rozjíždění občas "zdechl" (nebyla jsem zvyklá na zabírání spojky) a k opětovnému nastartovaní stačilo sešlápnout spojku a jemně otočit klíčkem od sebe. Již dvakrát se mi však během delších jízd stalo, že po "zdechnutí" motoru tímto způsobem nastartovat nešlo a musela jsem klíček nejprve otočit do polohy LOCK jako kdybych jej chtěla vytáhnout a až pak nastartovat šlo. Také jsem si všimla, že v obou těchto případech svítily po "zdechnutí" motoru na přístrojové desce všechny žluté a červené kontrolky. Když jsem motor nechala jednou zkusmo "zdechnout" hned po nastartování v garáži, tak svítila jen červená kontrolka baterie a motor pouhým otočením klíčku od sebe nastartovat šlo.
Chtěla bych se zeptat, zda dělám něco špatně nebo zda může být s vozidlem něco v nepořádku. Systém ISG byl ve všech případech vypnutý.
Karolína
Startování - problém?
Moderátoři: frawd, Moderátoři
- Reklama
Re: Startování - problém?
Problém by mohol byť aj v tom, že motor je možné naštartovať iba vtedy ak je úplne zošliapnutý spojkový pedál.
V prípade, že pedál nie je zošliapnutý na doraz, je štartér nefunkčný.
V prípade, že pedál nie je zošliapnutý na doraz, je štartér nefunkčný.
ix20Style * 1,4 l CVVT 90 HP * biely ako čerstvo napadaný sneh
Re: Startování - problém?
To jo, ale normalne nesviti uplne vsechny kontrolky...
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 23 dub 2016, 14:50
Re: Startování - problém?
Omlouvám se, ale spletla jsem se, při "zdechnutí" mi svítí jen kontrolka baterie. Ale opravdu pak nejde nastartovat otočením klíčku od sebe, musím nejdřív otočit úplně k sobě. Je to takto normální?
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8173
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Startování - problém?
ja byt tebou, sustredil by som sa na to aby to nechcipalo. Ak clovek zabije motor v zatazi, tak budu svietit vsetky varovne kontrolky
mas tam ISG -> start-stop?
mas tam ISG -> start-stop?
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Startování - problém?
Karolína: Ano, je to jak píše Mexičan, přidávej víc plynu a nebude ti to chcípat, holt bereš to po žensku, řešíš celkem nepodstatnou věc místo abys to řešila základ problému. Já když už někdy chcípnu, tak automaticky dám klíček do polohy lock a prostě startuje se "od začátku".Zdar!
Re: Startování - problém?
U starých aut to ani jinak nešlo .
HYUNDAI ix20 TRIKOLOR 1,4 CVVT
ŠKODA Felicia 1,3 LXI 50 kW
Trabant 601
ŠKODA Felicia 1,3 LXI 50 kW
Trabant 601
Re: Startování - problém?
Včera som nechal zdochnúť motor (zaradená 2-ka, zošliapnutá brzda, pomaly som púšťal spojku a psychicky trpel ).
Auto sa dalo naštartovať bez vracania kľúčika do východzej polohy. Podotýkam, že ix20 je vyrobená v r. 2014, takže nemá systém štart-stop. Žiada sa mi dodať - našťastie.
Auto sa dalo naštartovať bez vracania kľúčika do východzej polohy. Podotýkam, že ix20 je vyrobená v r. 2014, takže nemá systém štart-stop. Žiada sa mi dodať - našťastie.
ix20Style * 1,4 l CVVT 90 HP * biely ako čerstvo napadaný sneh